En dan nu graag een linkje naar haar profiel ipv alleen een fotoquote:
Hans blijft graag anoniemquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:20 schreef Jannekje7 het volgende:
Hee Hanske, ik ging eens kijken of ik een foto van jou kon vinden (wel leuk om een gezicht bij de naam te zien enzo), maar kan echt niks vinden! Blijf je liever incognito, of...?
Zal niet lang meer duren want als ze tijdens Serious Request in Groningen Queen draaien staat er toch 1 keihard te stuiteren op de Grote marktquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hans blijft graag anoniem, hij begint net te wennen aan 2.0 zijn
Voorlopig nog even neit hoorquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:20 schreef Jannekje7 het volgende:
Hee Hanske, ik ging eens kijken of ik een foto van jou kon vinden (wel leuk om een gezicht bij de naam te zien enzo), maar kan echt niks vinden! Blijf je liever incognito, of...?
Precies, langzaam aan beginnenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hans blijft graag anoniem, hij begint net te wennen aan 2.0 zijn
Hahahaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Zal niet lang meer duren want als ze tijdens Serious Request in Groningen Queen draaien staat er toch 1 keihard te stuiteren op de Grote markt
Ik heb überhaupt nog niks van die nieuwe zendercoördinator gemerkt. Issie al begonnen? Of issie alweer wegquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
normaliter was september toch de maand van de veranderingen binnen 3fm, heb er afgelopen maand weinig van gemerkt.
Lekker vrolijk plaatje iddquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:33 schreef Jannekje7 het volgende:
Jammer hoor Hans...
Wel lekker plaatje!
2.0 zijn is meer naar buiten treden door twitter,hyves,facebook (overige varianten), deel je levenquote:
Oh, right!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
2.0 zijn is meer naar buiten treden door twitter,hyves,facebook (overige varianten), deel je leven
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Heey Bren, moet jij niet een foto-van-jezelf hier plaatsen van bij de apenheul?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:27 schreef Brennel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn god zeg... over charmant gesproken.
Wat een plaat man, geweldig! Alicia Keysquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:30 schreef Againzender het volgende:
Is dit de nieuwe JayzHeb het volgens mij een tijdje geleden al gehoord
vind er geen hol aan. zal wel MH worden dusquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat een plaat man, geweldig! Alicia Keys
Klopt, het is blijkbaar een rustig jaartje. Grootste veranderingen waren DerRudy en Bring It On.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
normaliter was september toch de maand van de veranderingen binnen 3fm, heb er afgelopen maand weinig van gemerkt.
En daarbij, hoe lang is die man nu al helemaal in dienst?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, het is blijkbaar een rustig jaartje. Grootste veranderingen waren DerRudy en Bring It On.
Als je net in dienst bent, heb je toch meestal grootse plannen, wil je die uitvoeren en vóer je die ook uit. Of moet ie eerst een introductietraject van een jaar doorquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En daarbij, hoe lang is die man nu al helemaal in dienst?
ik dacht dat de meeste veranderingen na SR kwamenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, het is blijkbaar een rustig jaartje. Grootste veranderingen waren DerRudy en Bring It On.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |