Dat had ik ook een beetje inderdaad. Maar verder blijft het natuurlijk leuk om naar te kijkenquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:34 schreef Adelante het volgende:
Weinig inhoud vandaag, beetje uitgesmeerd. Volgende week wordt natuurlijk dat keuzemoment over een hele aflevering getildDat had best in één uitzendin gekund.
Mijn ouders wonen daar in de buurt en die hadden wat verhalen op gevangen.quote:
De adonis-verhalen waren ons al bekend hoorquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:40 schreef Pablo88 het volgende:
Ik vind die Jos maar een arrogante kerel.
Er gaan verhalen dat hij in het dorp waar hij woont zo'n beetje alle vrouwen al een keer heeft gedaan.
Tuurlijk wel, gewoon doordouwen, voor je het weet heeft ze Wietse zo ver dat ie mee gaat op wintersportquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:07 schreef Marrije het volgende:
Ik ben het nu aan het kijken, maar tjonge jonge, karaoke met een verlegen jongen, dat doe je hem toch niet aan als je hem echt leuk vindt?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De adonis-verhalen waren ons al bekend hoor![]()
Uiteraard staan we voor nieuwe gossip altijd openquote:
Ik moest ook aan dat typetje met dat korte vlotte kapsel denken!quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:39 schreef FoXje het volgende:
Hulde Paul Groot!Koefnoen is goed bezig dit jaar!
Of is Cynthia wel echt ?
Geil is ze zeker!quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:28 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Marieke is gewoon aandachtsgeil. Van Jos én de camera.
42? WTF?!quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:26 schreef lookinforyou het volgende:
Ik denk toch dat charming Cynthia, 42 and never been kissed, weg moet.
Ja, ze is toch 42quote:
Och, dat vind ik ook nog wel romantisch.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:14 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ja, ze is toch 42
En dit antwoordde Wim op de vraag: Wat vind jij romantisch? Met z’n tweeën over het hek het land inkijken.
Ik zou me ook niet iets romantischer voor kunnen stellen![]()
Ik schat die kans groot in, dat hij dat gaat zeggen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Och, dat vind ik ook nog wel romantisch.
Maar als Cin niet wat meer los komt dan zie ik Wim er wel voor aan om aan het eind van de rit te zeggen 'dr zit niks veur mie bie'.
Hebben we daar plaatjes/filmpjes van?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik moest ook aan dat typetje met dat korte vlotte kapsel denken!
Loopt hij ook het weekendje mis. Hij kiest dus vast wel iemand. Ik denk Cynthia.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:33 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik schat die kans groot in, dat hij dat gaat zeggen.
Hij doet toch niet mee om dat weekendje weg, mag ik hopen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:01 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Loopt hij ook het weekendje mis. Hij kiest dus vast wel iemand. Ik denk Cynthia.
Het is inderdaad meer een Greet of een Marie...quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:07 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Hij doet toch niet mee om dat weekendje weg, mag ik hopen.
En misschien wou hij wel een relatie, maar valt het hem in de praktijk wel erg tegen.
Ik denk niet dat hij uiteindelijk voor Cynthia kiest (ik vind die naam ook niet bij haar passen eigenlijk).
Ja dat vrees ik ook dat ze moet vertrekken, al hoewel ik haar het leukste vind.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:17 schreef Marrije het volgende:
Wim over Els, een echte schooljuffrouw![]()
Dat betekent dus exit voor Els.
Ik weet nu aan wie ze me doet denken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:09 schreef Simpleton het volgende:
[..]
Het is inderdaad meer een Greet of een Marie...
quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:57 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Hebben we daar plaatjes/filmpjes van?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |