Cynthia is doodeng *ril* ....maar Wim kan een vrouw die meer dan 2 hele zinnen achter elkaar kan maken, verbaal al niet aan...dus ik vrees dat je gelijk krijgt...quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:06 schreef gimme.shelter het volgende:
Verder vind ik Cynthia een zielig geval...Maar Wim zal haar wel kiezen..
Neehee! Ik wil dat ie Jo kiest!quote:
Dat heb ik met Marieke *rilril*quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Dycke vind ik eng, waarom weet ik niet
Nee man, zij is wel MILF-waardigquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Dycke vind ik eng, waarom weet ik niet
Qua looks wel...quote:
Zomereczeem, paard krabt zich anders helemaal open door een allergische reactie op bepaalde vliegjes.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom had dat paard net dat pak aan bij Wietse op de achtergrond in het stukje voor volgende week?
Ah oke, was al bang dat het een stomme vraag wasquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:16 schreef alors het volgende:
[..]
Zomereczeem, paard krabt zich anders helemaal open door een allergische reactie op bepaalde vliegjes.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:06 schreef Zhenar het volgende:
Hoewel ik vind dat Hans creepy ogen heeft, lijkt hij mij wel de leukste persoonlijkheid van deze 5 boeren te hebben.
Mijn voorspelling wie vertrekken:quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:20 schreef Naamah het volgende:
Voorspelling voor volgende week:
Hans: Ingrid gaat weg (en kiest uiteindelijk Jo)
Jos: Marieke gaat weg (en kiest uiteindelijk Dycke)
Peter: grote Saskia gaat weg (of misschien toch kleine Saskia, om wat ie vandaag over/tegen haar zei, hij kiest uiteindelijk Hanneke)
Wietse: Neeltje gaat weg (ik bedoel.. doe verstandig.. en ik denk dat ie uiteindelijk kiest voor Nicolien, Iris twijfelde zelf al)
Wim: Els gaat weg (en hij kiest uiteindelijk Astrid, of niemand, denk dat het voor hem niet gaat lukken)
Ik zie trouwens ook nog wel een aantal dames zelf vertrekken, maar daar nu even geen rekening mee gehouden.
Ben benieuwd wat jullie denken!
Ik snap Neeltje wat dat betreft ook niet hoor.. Die zegt het allemaal hartstikke leuk en ontspannen te vinden en dat is het daar gewoon niet.. Iris laat zich daar dan tenminste nog eerlijk over uit (trouwens ook het eerste dat ik haar hoor) en Nicolien zei dat het haar niet uitmaakte omdat ze zelf ook niet zo'n prater is, maar Neeltje die het gewoon ontkent en doet alsof er geen vuiltje aan de lucht is.. snap ik niet zo.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:30 schreef Fascination het volgende:
Wietse.![]()
![]()
Wat een zielig hoopje ellende. Zou hij überhaupt een vraag aan de dames hebben gesteld? Waarschijnlijk laat hij Neeltje blijven, niet in de gaten hebbend dat ze totaal niet bij hem past.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |