Eindelijk komt er wat pittigs uit die ventquote:
en ik kan het nu niet zien, maar ik lees wel meequote:Op zondag 11 oktober 2009 20:44 schreef gimme.shelter het volgende:
Die ene vrouw bij Jos wil nu al een beslissing.....
Cynthia die geen Irish oploskoffie wil, en die reuze gezellige karaoke bij Wietse. Het is weer top-tv!!
Ach, wat dat betreft past ze wel bij Peterquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:56 schreef Haunter het volgende:
Hanneke komt zoo lomp, onbenullig en onaantrekkelijk overDat is ze denk ik in het echt ook.
die twee verstaan elkaar letterlijk en figuurlijkquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:56 schreef Haunter het volgende:
Hanneke komt zoo lomp, onbenullig en onaantrekkelijk overDat is ze denk ik in het echt ook.
Vreselijk he hoe en ook wat die etenquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:58 schreef gimme.shelter het volgende:
Die mensen zeggen ook allemaal "eet smakelijk" tegen elkaar!!! Brrr...
Da's toch niet zo raar? Lijkt me raarder als ze niks zouden zeggen..quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:58 schreef gimme.shelter het volgende:
Die mensen zeggen ook allemaal "eet smakelijk" tegen elkaar!!! Brrr...
"Smakelijk eten" zeggen is een belediging voor de kok! Het hoort niet.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:00 schreef Naamah het volgende:
[..]
Da's toch niet zo raar? Lijkt me raarder als ze niks zouden zeggen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |