42? WTF?!quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:26 schreef lookinforyou het volgende:
Ik denk toch dat charming Cynthia, 42 and never been kissed, weg moet.
Ja, ze is toch 42quote:
Och, dat vind ik ook nog wel romantisch.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:14 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ja, ze is toch 42
En dit antwoordde Wim op de vraag: Wat vind jij romantisch? Met z’n tweeën over het hek het land inkijken.
Ik zou me ook niet iets romantischer voor kunnen stellen![]()
Ik schat die kans groot in, dat hij dat gaat zeggen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Och, dat vind ik ook nog wel romantisch.
Maar als Cin niet wat meer los komt dan zie ik Wim er wel voor aan om aan het eind van de rit te zeggen 'dr zit niks veur mie bie'.
Hebben we daar plaatjes/filmpjes van?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik moest ook aan dat typetje met dat korte vlotte kapsel denken!
Loopt hij ook het weekendje mis. Hij kiest dus vast wel iemand. Ik denk Cynthia.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:33 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik schat die kans groot in, dat hij dat gaat zeggen.
Hij doet toch niet mee om dat weekendje weg, mag ik hopen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:01 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Loopt hij ook het weekendje mis. Hij kiest dus vast wel iemand. Ik denk Cynthia.
Het is inderdaad meer een Greet of een Marie...quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:07 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Hij doet toch niet mee om dat weekendje weg, mag ik hopen.
En misschien wou hij wel een relatie, maar valt het hem in de praktijk wel erg tegen.
Ik denk niet dat hij uiteindelijk voor Cynthia kiest (ik vind die naam ook niet bij haar passen eigenlijk).
Ja dat vrees ik ook dat ze moet vertrekken, al hoewel ik haar het leukste vind.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:17 schreef Marrije het volgende:
Wim over Els, een echte schooljuffrouw![]()
Dat betekent dus exit voor Els.
Ik weet nu aan wie ze me doet denken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:09 schreef Simpleton het volgende:
[..]
Het is inderdaad meer een Greet of een Marie...
quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:57 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Hebben we daar plaatjes/filmpjes van?
quote:
Goh, trek hier je parralel naar de rest van de Nederlandse bevolkingquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:15 schreef Bosbeetle het volgende:
leuk de stopwoordjes van de boeren
die wim zegt telkens 'dus' aan het einde van zn zin
die paardenboer peter geloof ik zegt de hele tijd heel hard 'Hè'
en die bloemen gast (huilie) zegt de hele tijd 'zeg maar'
nouja het is gewoon tenenkormmend om naar te kijken. Vooral hoe die dames met wietse omgaan. De enige die een beetje wietse minded is is die ene die maar weg was gelopen om de stal vast wat schoon te maken. Ik snap trouwens ook niet waarom wietse zich aangemeld heeft, als hij lekker alleen wil blijven dan doet hij dat tochquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:16 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Goh, trek hier je parralel naar de rest van de Nederlandse bevolking
Die meiden van Wietse praten altijd in verwachtingen als het om Wietse gaat. Hij komt wel los, er is vast wel een gesprek mee te voeren en ik denk dat hij heel veel humor heeftquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nouja het is gewoon tenenkormmend om naar te kijken. Vooral hoe die dames met wietse omgaan. De enige die een beetje wietse minded is is die ene die maar weg was gelopen om de stal vast wat schoon te maken. Ik snap trouwens ook niet waarom wietse zich aangemeld heeft, als hij lekker alleen wil blijven dan doet hij dat toch
Ik vond het een echte Wilma, ik zei het gisteren nog, die naam past haar helemaal niet haha!quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:09 schreef Simpleton het volgende:
[..]
Het is inderdaad meer een Greet of een Marie...
ja die jongen praat niet zoveel, ga dan ook niet de hele tijd met hem lopen pratenquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:28 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Die meiden van Wietse praten altijd in verwachtingen als het om Wietse gaat. Hij komt wel los, er is vast wel een gesprek mee te voeren en ik denk dat hij heel veel humor heeft![]()
Als Neeltje weg moet, haal ik haar maandagavond nog op uit Friesland
Ohja, Els had geloof ik al een hap uit de boterham met hagelslag toen ze doorhad dat er toch nog even gebed moest worden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:26 schreef Bosbeetle het volgende:
ohja ik denk trouwens dat de vrouwen van wim hem iets te ongelovig zijnhet is wel staphorst hè waar we het over hebben.
Niet bidden voor het eten dan ben je ongelovig hoor!!! En zeggen dat je niet geloof maar wel goed voor mensen wil zijn, dat kan helemaal niet als je niet geloofd ben je ook niet goed, en al helemaal niet voor mensen!
Hij bedoelt er toch niks mee, noemt alleen op welke woordjes ze vaak gebruiken. Zo hebben we ook als niet-boer(in) toch stopwoordjesquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:16 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Goh, trek hier je parralel naar de rest van de Nederlandse bevolking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |