Goh, trek hier je parralel naar de rest van de Nederlandse bevolkingquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:15 schreef Bosbeetle het volgende:
leuk de stopwoordjes van de boeren
die wim zegt telkens 'dus' aan het einde van zn zin
die paardenboer peter geloof ik zegt de hele tijd heel hard 'Hè'
en die bloemen gast (huilie) zegt de hele tijd 'zeg maar'
nouja het is gewoon tenenkormmend om naar te kijken. Vooral hoe die dames met wietse omgaan. De enige die een beetje wietse minded is is die ene die maar weg was gelopen om de stal vast wat schoon te maken. Ik snap trouwens ook niet waarom wietse zich aangemeld heeft, als hij lekker alleen wil blijven dan doet hij dat tochquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:16 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Goh, trek hier je parralel naar de rest van de Nederlandse bevolking
Die meiden van Wietse praten altijd in verwachtingen als het om Wietse gaat. Hij komt wel los, er is vast wel een gesprek mee te voeren en ik denk dat hij heel veel humor heeftquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nouja het is gewoon tenenkormmend om naar te kijken. Vooral hoe die dames met wietse omgaan. De enige die een beetje wietse minded is is die ene die maar weg was gelopen om de stal vast wat schoon te maken. Ik snap trouwens ook niet waarom wietse zich aangemeld heeft, als hij lekker alleen wil blijven dan doet hij dat toch
Ik vond het een echte Wilma, ik zei het gisteren nog, die naam past haar helemaal niet haha!quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:09 schreef Simpleton het volgende:
[..]
Het is inderdaad meer een Greet of een Marie...
ja die jongen praat niet zoveel, ga dan ook niet de hele tijd met hem lopen pratenquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:28 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Die meiden van Wietse praten altijd in verwachtingen als het om Wietse gaat. Hij komt wel los, er is vast wel een gesprek mee te voeren en ik denk dat hij heel veel humor heeft![]()
Als Neeltje weg moet, haal ik haar maandagavond nog op uit Friesland
Ohja, Els had geloof ik al een hap uit de boterham met hagelslag toen ze doorhad dat er toch nog even gebed moest worden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:26 schreef Bosbeetle het volgende:
ohja ik denk trouwens dat de vrouwen van wim hem iets te ongelovig zijnhet is wel staphorst hè waar we het over hebben.
Niet bidden voor het eten dan ben je ongelovig hoor!!! En zeggen dat je niet geloof maar wel goed voor mensen wil zijn, dat kan helemaal niet als je niet geloofd ben je ook niet goed, en al helemaal niet voor mensen!
Hij bedoelt er toch niks mee, noemt alleen op welke woordjes ze vaak gebruiken. Zo hebben we ook als niet-boer(in) toch stopwoordjesquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:16 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Goh, trek hier je parralel naar de rest van de Nederlandse bevolking
My thoughts exactly. Heb er thuis smakelijk om gelagen.. De gelijkenis: treffend! Ze heeft dezelfde bakkes met vooruitstaande onderkin, kopje koffie in de hand en een beetje levenloos je leven leiden... treurnis alom.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:39 schreef FoXje het volgende:
Hulde Paul Groot!Koefnoen is goed bezig dit jaar!
Of is Cynthia wel echt ?
He, doe es afblijven! Daar had ik al snode plannen mee en meer van dien aard!quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:28 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Die meiden van Wietse praten altijd in verwachtingen als het om Wietse gaat. Hij komt wel los, er is vast wel een gesprek mee te voeren en ik denk dat hij heel veel humor heeft![]()
Als Neeltje weg moet, haal ik haar zondagavond nog op uit Friesland
Jep!quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:10 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik weet nu aan wie ze me doet denken.
Johanna Knots (de oma) uit de Familie Knots
Ik wil anders ook welquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:14 schreef wiseguy79 het volgende:
[..]
He, doe es afblijven! Daar had ik al snode plannen mee en meer van dien aard!
Jij mag Nicolienquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:14 schreef wiseguy79 het volgende:
[..]
He, doe es afblijven! Daar had ik al snode plannen mee en meer van dien aard!
Vriendin van me zei het vanmorgen ook al tegen me, en idd sprekendquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:08 schreef wiseguy79 het volgende:
[..]
My thoughts exactly. Heb er thuis smakelijk om gelagen.. De gelijkenis: treffend! Ze heeft dezelfde bakkes met vooruitstaande onderkin, kopje koffie in de hand en een beetje levenloos je leven leiden... treurnis alom.
Ja die heeft waanzin in haar ogen!quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:13 schreef Markeerstift het volgende:ik smste gister nog iemand dat die huisvrouw van Koefnoen in BZV zat!
Ik vind btw die ene van Hans, met korte haren, echt een eng gezicht hebben
Idd.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:17 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja die heeft waanzin in haar ogen!
En die dan zó, in één beweging, Hans' stekels afmaait!quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd.
Het type dat, als ze weg moet, krijsend met een kettingzaag het huis komt binnenrennen.
Maar ze heeft natuurlijk wel een heel 'puur' karakter, met een 'mooie uitstraling' etcquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:04 schreef Duderella het volgende:
[..]
En die dan zó, in één beweging, Hans' stekels afmaait!
Welnee, dat karakter is een borrelende poel obsessieve wanhoop, slechts wachtende op die ene afwijzing die haar doet grijpen naar een glimmende vlijmscherpe bijl om een onschuldige eenvoudige boer zijn deur in tweeën te klieven alvorens hem met een waanzinnige kreet die door merg en been vanuit haar tenen omhoog gorgelt te ontdoen van juist dát wat onze Hans zo zorgvuldig en met alle liefde en geduld die deze brave boer in zich heeft, heeft opgebouwd: zijn blondpriemende stekels, de blanke gerbera's die aan zijn schedel zijn ontsproten, de epidermische meeldraden die zo naarstig op zoek zijn naar een streling van Audry's stampertje. Arme, arme, arme Hans. Een bloem in de knop gebroken, nog voor hij voor het eerst (tot bloei) kon komen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:20 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Maar ze heeft natuurlijk wel een heel 'puur' karakter, met een 'mooie uitstraling' etc
G-E-W-E-L-D-I-G!quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:35 schreef Duderella het volgende:
[..]
Welnee, dat karakter is een borrelende poel obsessieve wanhoop, slechts wachtende op die ene afwijzing die haar doet grijpen naar een glimmende vlijmscherpe bijl om een onschuldige eenvoudige boer zijn deur in tweeën te klieven alvorens hem met een waanzinnige kreet die door merg en been vanuit haar tenen omhoog gorgelt te ontdoen van juist dát wat onze Hans zo zorgvuldig en met alle liefde en geduld die deze brave boer in zich heeft, heeft opgebouwd: zijn blondpriemende stekels, de blanke gerbera's die aan zijn schedel zijn ontsproten, de epidermische meeldraden die zo naarstig op zoek zijn naar een streling van Audry's stampertje. Arme, arme, arme Hans. Een bloem in de knop gebroken, nog voor hij voor het eerst (tot bloei) kon komen.![]()
Maar goed, echt voorspellen kun je het nooit hè.
Tuurlijk. Maar daarnaast is Marieke een ordinaire troela. En nog jaloers ook, iets dat boer Jos al helemaal niet kan gebruiken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:36 schreef bloodymary het volgende:
Waarom is iedereen zo tegen Marieke? Het is toch juist de bedoeling dat ze de boer versieren als ze hem willen?
Precies, tis gewoon een lellebel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:42 schreef Leandra het volgende:
Versieren is één ding maar jezelf zo in de uitverkoop doen is wat anders.....
Ze straalt aan alle kanten "neem me" uit maar dan vooral op de seksuele manier, niet in de zin van "ik ben en blijf leuk, voor altijd en eeuwig"
En ik gok dat Jos zijn deel rommeltjes en rotzooitjes aan one-night-stands uit de kroeg wel heeft gehad, dus een volgende met dezelfde uitstraling is dan ook niet nodig, en niet waarvoor hij aan het programma meedoet.
Mooi verwoord. Jos kiest no way voor Marieke.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:42 schreef Leandra het volgende:
Ze straalt aan alle kanten "neem me" uit maar dan vooral op de seksuele manier, niet in de zin van "ik ben en blijf leuk, voor altijd en eeuwig"
En ik gok dat Jos zijn deel rommeltjes en rotzooitjes aan one-night-stands uit de kroeg wel heeft gehad, dus een volgende met dezelfde uitstraling is dan ook niet nodig, en niet waarvoor hij aan het programma meedoet.
Dat hoeft ze niet te zijn, maar dat straalt ze wel uit.... daarbij willen de meeste mannen juist datgene wat ze niet kunnen krijgen.quote:
Nou, het is wel meer dan alleen de uitstraling, zoals ze met hem danste, zoals ze zich gedroeg met dat modderrollen (nog even extra op je rug gaan liggenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hoeft ze niet te zijn, maar dat straalt ze wel uit.... daarbij willen de meeste mannen juist datgene wat ze niet kunnen krijgen.
Nou zijn er uitzonderingen op die regel, maar Jos is zeker niet zo'n uitzondering
En nu maar hopen dat Jos niet voor de jaloerse,lellebel,versierste Marieke kiest.Zo!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:42 schreef Leandra het volgende:
En ze hoort allerlei stemmen in haar hoofd zegt ze, die weten niet wat ze moeten.....??? Raar mens.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou, het is wel meer dan alleen de uitstraling, zoals ze met hem danste, zoals ze zich gedroeg met dat modderrollen (nog even extra op je rug gaan liggen) en hoe ze als een klein kind ging mokken omdat hij even met een ander danste. Lellebel 1e klas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |