Je vergeet heineken.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:01 schreef IHVK het volgende:
Apple, Starbucks en Coca Cola.
In zowat elke film/serie terug te zien.
En de Toyota Prius, maar dat is meer op alternatieve zenders.quote:
Weedsquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:17 schreef APK het volgende:
[..]
En de Toyota Prius, maar dat is meer op alternatieve zenders.
Is dat die serie waar iedereen in dat type auto rijdtquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:20 schreef portie het volgende:
[..]
en Heroes ... en niet zo'n klein beetje ook
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 02:09 schreef wonderer het volgende:
Microsoft wil geld zien als ze windows en aanverwante producten willen laten zien in films/tv-series, voor zover ik weet. Apple niet.
Is dat tegenwoordig nog steeds zo?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 02:09 schreef wonderer het volgende:
Microsoft wil geld zien als ze windows en aanverwante producten willen laten zien in films/tv-series, voor zover ik weet. Apple niet.
Veronica Mars / Kristen Bell.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:29 schreef Magere_Gein het volgende:
Hoe het ook anders kan: [ afbeelding ]
Zeker weten bij GTST.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:25 schreef Pulu het volgende:
Bij GTST volgens mij ook....wat ook altijd grappig was waren de rolletjes chip die ze aan de balie bestelde...Ik wil graag zo'n rolletje...Pringles kwam dan vervolgens levensgroot in beeld
Geen flauw idee, ik lepel ook alleen maar op wat ik een keer gehoord hebquote:Op donderdag 8 oktober 2009 02:15 schreef klaasdj het volgende:
[..]
[..]
Is dat tegenwoordig nog steeds zo?
Dan zou ik wel nog even een scene doen met een blauw scherm, om ze te pesten.
Msn is in Amerika dan ook niet zoals hier.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 02:00 schreef Waaghals het volgende:
om te webcammen gebruikt nooit iemand msn maar altijd een cisco applicatie, zag het vandaag ook toevallig weer in Transformers 2
en jaren geleden speelde bijna elke scene zich rond de keukentafel af zodat ze de jam / chocopasta uit zo'n tube 'ongemerkt' konden tonenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 02:21 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Zeker weten bij GTST.
Daar komt soms ook ineens in de collecteweek van stichting X een collectant aan de deur.
Omdat mac het beste zijn!!!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:03 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben laatst begonnen met Weeds kijken, viel me idd op dat iedereen daar Macbooks gebruikt.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:19 schreef zovty het volgende:
[..]
Omdat mac het beste zijn!!!
Je ziet mensen op tv ook niet patat eten maar altijd friet.
RTL4 is zelfs bereid tegen betaling het script van GTST wat aan te passen. Kijk maar naar wat radar/kassa gedaan heeft met dat middel tegen winderigheid. RTL was bereid dit in GTST naar voren te laten komen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:25 schreef Pulu het volgende:
Bij GTST volgens mij ook....wat ook altijd grappig was waren de rolletjes chip die ze aan de balie bestelde...Ik wil graag zo'n rolletje...Pringles kwam dan vervolgens levensgroot in beeld
Yep, ooit eens gezien dat iemand daar zo'n kopje koffie onder de Senseo zette, waarna het beeld 2 seconden stilstond op het Senseo apparaat waar het pakje coffee pads heel representatief naast stondquote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:25 schreef Pulu het volgende:
Klopt ja, ik zie altijd dezelfde telefoons die ik ook op mijn werk heb.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:06 schreef Mart1n het volgende:
En in vrijwel elke serie / film worden Cisco telefoons gebruikt die niet eens goed zijn geconfigureerd (te zien aan de lampjes die branden).
agghh.. ik kan me er niet zo aan ergeren. Ik zie liever een aantal bekende merken dan van die verdraaide merken, zoals peer. Begint pas vervelend te worden wanneer ze het merk geforceerd in beeld laten zien, zoals alle bierflesjes die met het merk naar de camera staan.quote:
idd, in het dagelijkse leven gebruik je die producten ook. Ik zou het eerder raar vinden als in alle series/films alleen maar merkloze producten zouden worden gebruikt.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:47 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
agghh.. ik kan me er niet zo aan ergeren. Ik zie liever een aantal bekende merken dan van die verdraaide merken, zoals peer. Begint pas vervelend te worden wanneer ze het merk geforceerd in beeld laten zien, zoals alle bierflesjes die met het merk naar de camera staan.
DHLquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:55 schreef de_boswachter het volgende:
In Baantjer was dat altijd zo opzichtig ;')
Heheh idd, en vergeet vooral Cup-a-Soup nietquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:46 schreef MikeyMo het volgende:
De Yakult momentjes in Baantjer waren ook altijd zo overduidelijk
Mwa, hij dronk het natuurlijk ook omdat ie heel moe was, dus Red Bull is dan wel logisch en herkenbaar. Het logo oftewel de voorkant van het blikje was dan wel weer heel bewust niet in beeld, leek het.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:18 schreef WeebI het volgende:
Ik zag het bij de nieuwste Dexter deze week. Pakt ie een blikje Red Bull, haalt er een dikke teug uit, zet em neer en de camera blijft nog even een tijdje erop staan
Even later komt dat blikje nog weer terug als ie leeg is en hij hem in de prullenbak probeert te gooien maar mist.
Ik erger me er normaal nooit aan, valt me ook eigenlijk nooit op, behalve toevallig eerder deze week dus.
Ik wilde een tijdje ook zo'n Motorola hebben, die je zo stoer kunt dichtklappenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:42 schreef Mart1n het volgende:
[..]
In Prison Break gebruiken ze ook altijd Motorola phones.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:56 schreef n0ir het volgende:
Ik vind dat als ze geld verdienen met product placement ze de reclame wel achterwege kunnen laten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |