Begin met een plan op te stellen, kom dan terugquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:46 schreef Susteren het volgende:
Racen in raceseats met een beamer, grote geluidsinstalaties, veel games, pc's enz.
Entree +/- 5 euro denk ik?
Met de "kroew" uit het trevianum uit sittard (waar ik zelf ook bij zit).quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:48 schreef RitseB het volgende:
Entree verhoogd de drempel heel erg voor jongeren (zeker op de middelbare school) om te komen.
Hoe wil je het trouwens regelen met allen apparatuur ?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:49 schreef Wanda_de_Panda het volgende:
Je kan ook toernooien dan moet fighting games.
race room heel hard geluid raceauto's: de rest headsetsquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:50 schreef Etcetera het volgende:
Het nadeel van grote geluidsinstallaties is dat als er met pc's óók gegamed wordt, de geluidsinstallatie dat waarschijnlijk overstemt. En dat kan best irritant zijn, vind ik persoonlijk tenminste. Zijn de pc's daar? Of moeten de deelnemers ze meenemen? Ik zou boxjes (meenemen) verbieden en iedereen een headset laten meenemen/gebruiken.
Het voordeel hiervan is dat je je geluidsinstallatie minder hard hoeft te zetten en de rest er minder/geen last van heeft, en als ze het wel willen horen kunnen ze hun eigen headset afdoen. Of half opzetten, doe ik ook wel eens
het wordt geen lan party hé? Maar 1 dagquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:59 schreef Etcetera het volgende:
Het lijkt me op zich wel handig om even met de gemeente contact op te nemen over wat je van plan bent. Dit vooral in verband met de brandweer, mocht het mis gaan dan zijn ze op de hoogte dat er een evenement plaatsvindt
Ik neem aan dat het 1 dag is, zo niet, moet je een vergunning hebben dat er mensen blijven slapen én je moet een goede slaapruimte fiksen.
omroep krijtland + kroew sittard + sofianum helpt waarschijnlijk mee, maar ik bdenk het en zorg voor de designsquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:00 schreef Etcetera het volgende:
En als je pas 12 bent, zorg ervoor dat je er iemand bij krijgt in de organisatie die meerderjarig is!
Dat vermoeden had ik alquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:01 schreef Susteren het volgende:
[..]
het wordt geen lan party hé? Maar 1 dag
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:02 schreef Susteren het volgende:
[..]
omroep krijtland + kroew sittard + sofianum helpt waarschijnlijk mee, maar ik bdenk het en zorg voor de designs
denken jullie dat Sony of Xbox er zouden willen staanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:56 schreef Meike26 het volgende:
Probeer een sponsordeal te krijgen met Sony of Xbox(microsoft) of anders een Gamestore die wat demo's op kunnen zetten en vergeet vooral niet te melden dat ze ook op de regionale omroep komen.
Misschien kan je ook Dagblad De Limburger uitnodigen voor nog wat extra exposure !!
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:53 schreef Susteren het volgende:
maar even over de btw: hoe zit dat? Het wordt waarschijnlijk non-profit. Moeten we dan nóg btw betalen?
ik kan idd. wel een aantal kroews rond laten lopen in witte shirts met een kaartje securety ofzo, maar dat komt nog welquote:Op donderdag 8 oktober 2009 06:39 schreef Strolie75 het volgende:
Beveiliging inschakelen? Je hebt wel voor een kapitaal aan spul staan, en met die jeugd van tegenwoordig.
Succes in elk geval.
hoezoquote:
Je weet niet wat op je afkomt, staat nog niet volwassen genoeg in het leven, hebt geen inzicht in plannen/afspraken maken/formuleren/handelen. Gewoon lekker spelletjes spelen.quote:
Jawelquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:24 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Je weet niet wat op je afkomt, staat nog niet volwassen genoeg in het leven, hebt geen inzicht in plannen/afspraken maken/formuleren/handelen. Gewoon lekker spelletjes spelen.
Omdat je 12 bent. En dat is geen kortzichtigheid.quote:
iedereen moet BTW betalen, zowel particulieren als bedrijvenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:53 schreef Susteren het volgende:
maar even over de btw: hoe zit dat? Het wordt waarschijnlijk non-profit. Moeten we dan nóg btw betalen?
Ik zat eerder te denken aan Street Fighter, Guilty Gear of Blaz Bluequote:
Utopie.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:08 schreef Meike26 het volgende:
Wie zegt dat een 12 jarige dit niet kan organiseren ?
Een tijdje geleden, misschien al een jaar terug, hebben 4 kids van ca 10 jaar het idee gekregen om een concrt te organiseren in Amersfoort. Oké het waren niet allemaal bijster grote namen, maar zover ik begrepen wel een succes en de opbrengsten hebben ze aan Kika gedoneerd.
Als je weet wat je wil en je bent brutaal genoeg, dan kan je best nog wel wat bereiken.
En nee TS hoeft geen miljoenen-deals te sluiten met Sony of Microsoft. Gewoon een leuke mail schrijven naar Sony in Badhoevedorp. Vertel wat je van plan bent met eventueel een datum waarop het evenement gehouden word dat en dat je het leuk lijkt om een Sony PS3 of PSP GO (met Gran Turismo Mobile) demo neer te zetten ozoiets en zeg duidelijk dat je ook een mail geschreven hebt naar Dag Blad De Limburger.
Naar Dagblad De Limburger vertel je juist het tegenovergestelde en dat je ook Sony heb benaderd en dat zij misschien een demo hebben voor die dag. Hierna vertel je vervolgens dat Sony alleen akkoord met jou gaat als Sony ook een beetje publiciteit krijgt in de regio Gulpen en dus een kranten artikel in De Limburger nodig is om Sony over de streep te trekken![]()
Als laatste neem je contact op met de brandweer in Gulpen met het bericht dat er op die dag iets staat te gebeuren op het schoolterrein en eigenlijk ben je al verzekerd vanaf het moment dat je een reactie krijgt van de brandweer. De school is verzekerd tegen brandschade, de brandweer weet van jouw actie af (want je hebt bewijs middels hun reactie, vraag ook naar de naam/persoon die de reactie heeft gegeven) en het enige risico wat je nu nog loopt is diefstal. Dit is moeilijk te verzekeren door iemand van jouw leeftijd en je kan het eventueel vragen aan iemand op school hoe dit zit.
Misschien leuk om te weten dat iemand met de naam Bob Geldof eigenlijk het zelfde deed in 1985.
Hij vertelde aan de ene grote ster dat er meerdere grote namen al ja hadden gezegd, zoals Queen. Vervolgens ging hij weer naar Queen toe en zei juist weer dat die ene ster, waar hij als eerste kwam, zoals bijvoorbeeld Madonna, dat zei ook al ja had gezegd. Een sterk staaltje bluf poker, maar het werkte wel![]()
Bob Geldof is qua organiseren een held !!!
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:08 schreef Meike26 het volgende:
Wie zegt dat een 12 jarige dit niet kan organiseren ?
Een tijdje geleden, misschien al een jaar terug, hebben 4 kids van ca 10 jaar het idee gekregen om een concrt te organiseren in Amersfoort. Oké het waren niet allemaal bijster grote namen, maar zover ik begrepen wel een succes en de opbrengsten hebben ze aan Kika gedoneerd.
Als je weet wat je wil en je bent brutaal genoeg, dan kan je best nog wel wat bereiken.
En nee TS hoeft geen miljoenen-deals te sluiten met Sony of Microsoft. Gewoon een leuke mail schrijven naar Sony in Badhoevedorp. Vertel wat je van plan bent met eventueel een datum waarop het evenement gehouden word dat en dat je het leuk lijkt om een Sony PS3 of PSP GO (met Gran Turismo Mobile) demo neer te zetten ozoiets en zeg duidelijk dat je ook een mail geschreven hebt naar Dag Blad De Limburger.
Naar Dagblad De Limburger vertel je juist het tegenovergestelde en dat je ook Sony heb benaderd en dat zij misschien een demo hebben voor die dag. Hierna vertel je vervolgens dat Sony alleen akkoord met jou gaat als Sony ook een beetje publiciteit krijgt in de regio Gulpen en dus een kranten artikel in De Limburger nodig is om Sony over de streep te trekken![]()
Als laatste neem je contact op met de brandweer in Gulpen met het bericht dat er op die dag iets staat te gebeuren op het schoolterrein en eigenlijk ben je al verzekerd vanaf het moment dat je een reactie krijgt van de brandweer. De school is verzekerd tegen brandschade, de brandweer weet van jouw actie af (want je hebt bewijs middels hun reactie, vraag ook naar de naam/persoon die de reactie heeft gegeven) en het enige risico wat je nu nog loopt is diefstal. Dit is moeilijk te verzekeren door iemand van jouw leeftijd en je kan het eventueel vragen aan iemand op school hoe dit zit.
Misschien leuk om te weten dat iemand met de naam Bob Geldof eigenlijk het zelfde deed in 1985.
Hij vertelde aan de ene grote ster dat er meerdere grote namen al ja hadden gezegd, zoals Queen. Vervolgens ging hij weer naar Queen toe en zei juist weer dat die ene ster, waar hij als eerste kwam, zoals bijvoorbeeld Madonna, dat zei ook al ja had gezegd. Een sterk staaltje bluf poker, maar het werkte wel![]()
Bob Geldof is qua organiseren een held !!!
Dit dus. Kon het zelf niet beter verwoorden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:23 schreef koei het volgende:
[..]
Er is sowieso nogal wat verschil tussen een klein concert (= alleen muziek) en een game event (= heel veel TV's, veel consoles, veel controllers, veel PC's). En een event is idd veel diefstalgevoeliger. Demopods zijn hiervoor beveiligd maar daarvoor moet je dus contacten leggen met de grote bedrijven. Dit zal voor een deel ook telefonisch moeten en niemand gaat in zee met een 12-jarige die 0,0 ervaring heeft met zoiets. Plus dat geen enkele school zich zomaar hiervoor laat gebruiken, daarvoor is die ruimte te kostbaar. Daarnaast moet je voor 5000 mensen ook eten en drinken hebben, waar haal je dat vandaan? En hoe zorg je dat er niet opeens een beker cola over een controller of console heen gaat? Als 12-jarige neemt iig niemand je serieus, zeker de grote bedrijven niet. Voor deze contacten is een volwassene essentieel.
Er is een reden waarom alleen grote bureau's zulk soort evenementen organiseren...
Ik zou zeggen hou het lekker kleinschalig. Zoek een gezellige ruimte en leen van iemand een beamer en zet een PS3 of Xbox neer. Laat vervolgens mensen zich inschrijven voor een toernooi en maak er een knock-out competitie van. Heeft iedereen het naar zijn zin en het is een stuk minder organisatie.
Een lanparty met ruimte voor 1750 personen wordt georganiseerd door 4 personenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:23 schreef koei het volgende:
[..]
Er is een reden waarom alleen grote bureau's zulk soort evenementen organiseren...
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:23 schreef koei het volgende:
[..]
Er is sowieso nogal wat verschil tussen een klein concert (= alleen muziek) en een game event (= heel veel TV's, veel consoles, veel controllers, veel PC's). En een event is idd veel diefstalgevoeliger. Demopods zijn hiervoor beveiligd maar daarvoor moet je dus contacten leggen met de grote bedrijven. Dit zal voor een deel ook telefonisch moeten en niemand gaat in zee met een 12-jarige die 0,0 ervaring heeft met zoiets. Plus dat geen enkele school zich zomaar hiervoor laat gebruiken, daarvoor is die ruimte te kostbaar. Daarnaast moet je voor 5000 mensen ook eten en drinken hebben, waar haal je dat vandaan? En hoe zorg je dat er niet opeens een beker cola over een controller of console heen gaat? Als 12-jarige neemt iig niemand je serieus, zeker de grote bedrijven niet. Voor deze contacten is een volwassene essentieel.
Ik zou zeggen hou het lekker kleinschalig. Zoek een gezellige ruimte en leen van iemand een beamer en zet een PS3 of Xbox neer. Laat vervolgens mensen zich inschrijven voor een toernooi en maak er een knock-out competitie van. Heeft iedereen het naar zijn zin en het is een stuk minder organisatie.
Dan nog niet te spreken over de sanitaire voorzieningen. En er moet ook een PAMPERS stand geregeld worden voor de "kroew" en de "securety" van TS.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:23 schreef koei het volgende:
[..]
Cool! Waar en wanneer is het? Ik kan wel een nieuwe PC gebruiken.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 07:17 schreef Susteren het volgende:
ik kan idd. wel een aantal kroews rond laten lopen in witte shirts met een kaartje securety ofzo, maar dat komt nog wel
sommige mensen hebben wel opvoeding genoten en spreken dagelijks in voor jou moeilijke woordenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:29 schreef Kriegel het volgende:
Ik geloof eigenlijk helemaal niet dat TS 12 is, hoe de fuck kun je dan op zo'n volwassen toon met zulke dingen bezig zijn?
"Ik oriënteer me in de mogelijke kosten van de electronica."
Dude, ga gewoon buiten voetballen met je vriendjes ofzo, kom op zeg.
Ik heb geen enkele moeite met ontwikkeld taalgebruik, alleen kan ik me niet voorstellen dat het van een 12-jarige komt, net als het hele initiatief. Vooral dat laatste. Daar horen die gastjes helemaal niet mee bezig te zijn op die leeftijd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:31 schreef Misan het volgende:
[..]
sommige mensen hebben wel opvoeding genoten en spreken dagelijks in voor jou moeilijke woorden
Als ik het zo lees denk ik dat je helemaal niks kan, dus een heel evenement organiseren zit er helemaal niet inquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 07:51 schreef Susteren het volgende:
[..]
effe serieus: denken jullie dat ik het héle evenement ga organiseren?
12 jaar en dan een bijbaantje willenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:42 schreef Susteren het volgende:
godver. Dit is al de derde keer dat ze niet geloven dat ik 12 ben. Had ik het maar nooit gezegd! Is oriënteren voor jullie zón moeilijk woord?![]()
PS. Voetballen doe ik al 3x per week
Hyvesquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:55 schreef Susteren het volgende:
ik mag nieteens geen bijbaantje![]()
ik vond het alleen een boeiend onderwerp.
mijn hyves:
http://mincomedia.hyves.nl/
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:59 schreef Strolie75 het volgende:
Topic is inmiddels in onzin, slowchat en TS afzeiken vervallen.
Was even leuk, maar nu graag wat normale reacties anders gaat hij dicht.
Ja en je doet er zelf lekker aan mee.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Cool! Waar en wanneer is het? Ik kan wel een nieuwe PC gebruiken.
Ik zeg toch dat het even leuk was.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:04 schreef jpg97 het volgende:
Ja en je doet er zelf lekker aan mee.
Lekker hypocriet, kneus.
Oh sorryquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het even leuk was.
Dat meisje is 8 ofzoquote:
PICS VAN JE ZUS!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:12 schreef koei het volgende:
[..]
Dat meisje is 8 ofzo
Maar succes met organiseren TS! Laat ook even weten hoe het afloopt, ik ben wel benieuwd of het echt van de grond gaat komen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |