Begin met een plan op te stellen, kom dan terugquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:46 schreef Susteren het volgende:
Racen in raceseats met een beamer, grote geluidsinstalaties, veel games, pc's enz.
Entree +/- 5 euro denk ik?
Met de "kroew" uit het trevianum uit sittard (waar ik zelf ook bij zit).quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:48 schreef RitseB het volgende:
Entree verhoogd de drempel heel erg voor jongeren (zeker op de middelbare school) om te komen.
Hoe wil je het trouwens regelen met allen apparatuur ?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:49 schreef Wanda_de_Panda het volgende:
Je kan ook toernooien dan moet fighting games.
race room heel hard geluid raceauto's: de rest headsetsquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:50 schreef Etcetera het volgende:
Het nadeel van grote geluidsinstallaties is dat als er met pc's óók gegamed wordt, de geluidsinstallatie dat waarschijnlijk overstemt. En dat kan best irritant zijn, vind ik persoonlijk tenminste. Zijn de pc's daar? Of moeten de deelnemers ze meenemen? Ik zou boxjes (meenemen) verbieden en iedereen een headset laten meenemen/gebruiken.
Het voordeel hiervan is dat je je geluidsinstallatie minder hard hoeft te zetten en de rest er minder/geen last van heeft, en als ze het wel willen horen kunnen ze hun eigen headset afdoen. Of half opzetten, doe ik ook wel eens
het wordt geen lan party hé? Maar 1 dagquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:59 schreef Etcetera het volgende:
Het lijkt me op zich wel handig om even met de gemeente contact op te nemen over wat je van plan bent. Dit vooral in verband met de brandweer, mocht het mis gaan dan zijn ze op de hoogte dat er een evenement plaatsvindt
Ik neem aan dat het 1 dag is, zo niet, moet je een vergunning hebben dat er mensen blijven slapen én je moet een goede slaapruimte fiksen.
omroep krijtland + kroew sittard + sofianum helpt waarschijnlijk mee, maar ik bdenk het en zorg voor de designsquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:00 schreef Etcetera het volgende:
En als je pas 12 bent, zorg ervoor dat je er iemand bij krijgt in de organisatie die meerderjarig is!
Dat vermoeden had ik alquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:01 schreef Susteren het volgende:
[..]
het wordt geen lan party hé? Maar 1 dag
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:02 schreef Susteren het volgende:
[..]
omroep krijtland + kroew sittard + sofianum helpt waarschijnlijk mee, maar ik bdenk het en zorg voor de designs
denken jullie dat Sony of Xbox er zouden willen staanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:56 schreef Meike26 het volgende:
Probeer een sponsordeal te krijgen met Sony of Xbox(microsoft) of anders een Gamestore die wat demo's op kunnen zetten en vergeet vooral niet te melden dat ze ook op de regionale omroep komen.
Misschien kan je ook Dagblad De Limburger uitnodigen voor nog wat extra exposure !!
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:53 schreef Susteren het volgende:
maar even over de btw: hoe zit dat? Het wordt waarschijnlijk non-profit. Moeten we dan nóg btw betalen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |