Tomatenplukkerquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:29 schreef beverton het volgende:
pleur dan gewoon om naar amerika joh beunhaas en ga lekker redneckje spelen met je racistenkopf yo yo yo
Ik wil niet meer geassocieerd worden met auto'squote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:46 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Leuke anekdote tegenover je username
Daar hebben ze toch ook een rijbewijs?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:51 schreef Bob-B het volgende:
Omdat de auto's in europa met een B rijbewijs gereden mogen worden?
Dat je voor die slagschepen in de VS hier bijna een C rijbewijs nodig voor hebt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:52 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch ook een rijbewijs?
Dus op welk verschil doel je?
tenminste, dat beweer jequote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:52 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ik wil niet meer geassocieerd worden met auto'sIk ben een vrouw, verdullemes
Oh op die manier. Klopt jaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:53 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dat je voor die slagschepen in de VS hier bijna een C rijbewijs nodig voor hebt.
GEENquote:
Het is toch niet te geloven dat je hier al argwaan wekt door alleen maar een vrouw te zijnquote:
Fout ding zeg,moet je die naden zienquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:47 schreef Tahiti het volgende:
Als ik er ooit het geld en de ruimte voor heb:
[ afbeelding ]
Betere werkquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:10 schreef x69 het volgende:
Geen haat verder tegen Europese auto's hoor. Echte mooie auto's en Sportwagens vind je niet in Amerika
Kwijl
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:47 schreef Tahiti het volgende:
Als ik er ooit het geld en de ruimte voor heb:
[ afbeelding ]
Opel Astraquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:10 schreef x69 het volgende:
Geen haat verder tegen Europese auto's hoor. Echte mooie auto's en Sportwagens vind je niet in Amerika
Kwijl
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:10 schreef x69 het volgende:
Kwijl
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Als je de bocht om wilt gewoon extra gas geven. Da's veel beter dan dat remmen de hele tijd.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:10 schreef x69 het volgende:
Kwijl
[ afbeelding ]
Een DS is nog altijd beter op het gebied van wegligging en comfort dan 90% van de auto's van vandaagquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]![]()
Franse mongolenauto's
Kankergezwellen op wielen
Je kan beter de lelijken opnoemen. Dan ben je sneller klaar.quote:
Fout! Je hebt het over Audi. Dan ben je inderdaad met de A2 en de oude TT klaar.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je kan beter de lelijken opnoemen. Dan ben je sneller klaar.
Klopt, die is wat langer:quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:29 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Fout! Je hebt het over Audi. Dan ben je inderdaad met de A2 en de oude TT klaar.
Bij Citroen wordt dat echter een waslijst.
sinds wanneer ging dit topic over citroens? Niks opgelost.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:45 schreef 2cv het volgende:
[..]
Klopt, die is wat langer:
- Xantia
- Xsara
- Xsara Picasso
- ZX
+ nog een paar modellen. 99% is gewoon mooi. Opgelost, slotje.
Dat mag eigenlijk geen rijbewijs heten, het lijkt Afrika wel.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:52 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch ook een rijbewijs?
Dus op welk verschil doel je?
In Nederland is een V8 niet zo tofquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:55 schreef Nobu het volgende:
Overigens zijn Amerikanen gewoon tof, mits V8 natuurlijk.
Whehe, ik ging in de VS rijexamen doen. Dus ik kom daar aanrijden in een handgeschakelde bak. Gaat die examinator helemaal flippen van "Wow!! Cool man!!! You're driving a manual today!!!!!". Dus toen even 10 minuten rondgereden en als bijzondondere verrichting 5 meter achteruit gereden.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:53 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat mag eigenlijk geen rijbewijs heten, het lijkt Afrika wel.
Heeft Citroen dan 400 modellen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:45 schreef 2cv het volgende:
[..]
Klopt, die is wat langer:
- Xantia
- Xsara
- Xsara Picasso
- ZX
+ nog een paar modellen. 99% is gewoon mooi. Opgelost, slotje.
Hopelijk was het niet de bedoeling dat ik hier mooie auto's moest zien want dan heb je jammerlijk gefaald. Wat een grafbakken zeg.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:45 schreef Enchanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2009 Corvette![]()
[ afbeelding ]
Buick Gran Sport![]()
[ afbeelding ]
Cadillac![]()
[ afbeelding ]
Saturn Sky
M.a.w. Amerikaanse auto's ====> Europese auto's
Vast welquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heeft Citroen dan 400 modellen?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:33 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Hopelijk was het niet de bedoeling dat ik hier mooie auto's moest zien want dan heb je jammerlijk gefaald. Wat een grafbakken zeg.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:45 schreef Enchanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2009 Corvette![]()
[ afbeelding ]
Buick Gran Sport![]()
[ afbeelding ]
Cadillac![]()
[ afbeelding ]
Saturn Sky
M.a.w. Amerikaanse auto's ====> Europese auto's
Maar goed, over het algemeen zijn de banen breed genoeg om je gebrek aan controle enigzins te controleren natuurlijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 02:07 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Whehe, ik ging in de VS rijexamen doen. Dus ik kom daar aanrijden in een handgeschakelde bak. Gaat die examinator helemaal flippen van "Wow!! Cool man!!! You're driving a manual today!!!!!". Dus toen even 10 minuten rondgereden en als bijzondondere verrichting 5 meter achteruit gereden.
Rechtdoorrijden is voor de meeste mensen ook geen probleem natuurlijk. :pquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:02 schreef Nobu het volgende:
[..]
Maar goed, over het algemeen zijn de banen breed genoeg om je gebrek aan controle enigzins te controleren natuurlijk.
Gegronde klacht, in het bijzonder over Citroën. Bij de wat oudere Citroëns die veerbollen EN groene LHM olie hebben kan je nog wat creatief doen met veerbollen om de vering naar je smaak aan te passen. Van de modernere systemen met oranje vloeistof (geen idee hoe die vloeistof heet) heb ik dat nog niet gehoord.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:31 schreef Metro2005 het volgende:
Ik snap ook nooit waarom die vering in europese auto's zo knalhard moet zijn. Als ik harde vering wil stap ik wel op de fiets . Niet iedereen wil perse met 250km/u door een klaverblad scheuren, sommige mensen (denk ruim de helft) wil gewoon rustig toeren in luxe en comfort, niet als een veredelde sjonnie over de weg stuiteren.
Zelfs auto's die van origine zacht geveerd zijn (zoals japanse auto's ) verkloten ze hier door er stugge schokbrekers onder te zettengevolg: overhellen in bochten en toch elke kiezel voelen
goed gedaan
![]()
En zelfs citroën wordt steeds stugger qua vering
Soepele vering ftwwaarom maken ze dat geen keuze optie.
Je kan ook bij de nieuwere LHS systemen de veerbollen op laten boren maar echt zweven doen ze inderdaad niet echt meerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:33 schreef 2cv het volgende:
[..]
Gegronde klacht, in het bijzonder over Citroën. Bij de wat oudere Citroëns die veerbollen EN groene LHM olie hebben kan je nog wat creatief doen met veerbollen om de vering naar je smaak aan te passen. Van de modernere systemen met oranje vloeistof (geen idee hoe die vloeistof heet) heb ik dat nog niet gehoord.
Fraai verbodsbord.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:33 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Strakke vering![]()
En Europese auto's
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Doe het toch maar lekker zelf, lui mensquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:09 schreef x69 het volgende:
Als je dan toch zo lekker bezig bent. Doe dan meteen die nieuwe V12. En nee ik ga hem niet plaatsen
Je doet je naam trouwends ook eer aan.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:43 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Doe het toch maar lekker zelf, lui mens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |