Oh, wat moooooi!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:14 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Paar dolfijntjes en van de haaien heul geen last
Oh bah!quote:
Als dat in je taart is gedropen heeft die nu een funky smaakje.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:33 schreef Qwea het volgende:
Ik ben erachter wat het nou was. Mn ma had de zuurkool open laten liggen en dat vocht droop er dus uit
He bah!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:33 schreef Qwea het volgende:
Ik ben erachter wat het nou was. Mn ma had de zuurkool open laten liggen en dat vocht droop er dus uit
Geweldig nummer!quote:I'll never let you see
The way my broken heart is hurtin' me
I've got my pride and I know how to hide
All my sorrow and pain
I'll do my cryin' in the rain
If I wait for cloudy skies
You won't know the rain from the tears in my eyes
You'll never know that I still love you so
Though the heartaches remain
I'll do my cryin' in the rain
Nou dat dacht ik dus wel, dus ik heb de taart maar even moeten proeven. The horrorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
He bah!
Is het in je taart getrokken echt? Want dan kan je die wel vergeten ben ik bang
Dank je..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:33 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
ik ga gewoon nog een keertje voor je jompelenfeli
Ben je zwanger? Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:45 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dank je..Ik ben zelf nog niet
, dat komt nog denk ik bij een goede echo enzo..
ik snap, haske spannend !quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:45 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dank je..Ik ben zelf nog niet
, dat komt nog denk ik bij een goede echo enzo..
Jup, maar nog maar kort, en ik heb al een miskraam gehad. Dus ik ben nu wat voorzichtiger met jompelen en vertellen enzo.. Maar, dank je wel.quote:
Oh, dat snap ik dan. Hopelijk heb je snel een echo? Dan voel je je vast wat zekerder!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:51 schreef Morretje het volgende:
[..]
Jup, maar nog maar kort, en ik heb al een miskraam gehad. Dus ik ben nu wat voorzichtiger met jompelen en vertellen enzo.. Maar, dank je wel.
Zo'n plaatje bezorgt mij nachtmerriesquote:
Hoe heet ze ook al weer vanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:59 schreef Qwea het volgende:
Ik ben een cd aan het maken voor in de auto Zaterdag (Q vertrekt voor sowieso 2 weekjes naar DH, misschien langer) en ik moet zelf rijden
Ik heb al ;
Phil Collins - Easy lover
Michael Jackson - Billy Jean
Ik ook!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zo'n plaatje bezorgt mij nachtmerries
Ik ben net zo bang voor de meeste zeebeesten als jij bent voor spinnen
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Van vissen en kreeften enzo krijg ik spontaan kipjesvel![]()
Hoi Non!![]()
Ik heb inmiddels al 5 plakjes spons cake op![]()
Wel gelukt...maar tis wat euhm...droger enzo dan een cake die je op authentieke wijze in elkaar flanstquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:28 schreef Morretje het volgende:
Oh Ing, wastie niet gelukt? Wat jammer...
Ik weet het niet; vooralsnog is er nog niets aan de hand, maar Buma wil het wel geregeld hebbenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:29 schreef nokwanda het volgende:
Zijn we nou vanaf 1 januari strafbaar als we hier een youtube-muziekje plaatsen van eenbekende artiest als Buma/Stemra zijn zin krijgt?
Nee, in weze zou Youtube Buma moeten gaan betalen voor ieder Youtube filmpje wat hier word gepost. En bandjes moeten bv. ook Buma betalen als ze HUN EIGEN video's op HUN EIGEN site willen zetten. En dit word dan naar ratio van airplay verdeeld over alle artiesten. Kortom; de kleine, onbekende bandjes betalen om hun eigen muziek te mogen promoten en dit geld gaat naar de Anouk's, Di-rect's, Marco Borsato's, Frans Bauer's en Golden Earring's van ons land.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:29 schreef nokwanda het volgende:
Zijn we nou vanaf 1 januari strafbaar als we hier een youtube-muziekje plaatsen van eenbekende artiest als Buma/Stemra zijn zin krijgt?
Dat dacht ik ook maar eventjes jaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Frank Masmeijer![]()
Kwaliteitstopicje Ll
quote:
Nee toch? Ik begreep zo van als ik een youtube filmpje hier plaats moet danny dokken. Als ik youtubes op mijn website/blog plaats en ik maak geen wist oid dmv google ads of banners dan moet ik per 6 filmpjes per jaar 160 euro dokken.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, in weze zou Youtube Buma moeten gaan betalen voor ieder Youtube filmpje wat hier word gepost. En bandjes moeten bv. ook Buma betalen als ze HUN EIGEN video's op HUN EIGEN site willen zetten. En dit word dan naar ratio van airplay verdeeld over alle artiesten. Kortom; de kleine, onbekende bandjes betalen om hun eigen muziek te mogen promoten en dit geld gaat naar de Anouk's, Di-rect's, Marco Borsato's, Frans Bauer's en Golden Earring's van ons land.
Goed geregeld toch?
Is dat nu al zoquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:38 schreef Qwea het volgende:
Nee toch? Ik begreep zo van als ik een youtube filmpje hier plaats moet danny dokken.
Nee dat willen ze er van maken.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is dat nu al zo
Ik haal ze ff weg, want dat wil ik niet
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee toch? Ik begreep zo van als ik een youtube filmpje hier plaats moet danny dokken. Als ik youtubes op mijn website/blog plaats en ik maak geen wist oid dmv google ads of banners dan moet ik per 6 filmpjes per jaar 160 euro dokken.
Ik snap alleen nog niet hoe het dan met bv mijn hyves en de flimpjes zit
http://tweakers.net/nieuw(...)losse-schroeven.htmlquote:Buma maakte vorige week bekend dat sitebeheerders vanaf 1 januari 2010 moeten gaan betalen voor embedded content, waarin auteursrechtelijk beschermde muziek te horen is. Voor maximaal zes filmpjes moet 130 euro worden neergelegd. Als een blogger of sitebeheerder een dienst zoals Blogspot gebruikt en geen winstoogmerk heeft, krijgt de weblogdienst de rekening. Als filmpjes met auteursrechtelijk beschermd materiaal van Youtube worden embed, moet moederbedrijf Google in de buidel tasten. Het is niet bekend of Google hiertoe ook daadwerkelijk bereid is.
quote:Het is echter de vraag of dat principe ook opgaat voor het internet, stelt Koelman. "Algemeen wordt aangenomen dat het plaatsen van een hyperlink naar een andere website geen nieuwe openbaarmaking is van die website. Een inline link, waaronder embedded content kan worden geschaard, staat dicht bij een gewone hyperlink, zodat er op grond daarvan weer geen sprake zou zijn van een nieuwe openbaarmaking."
http://tweakers.net/nieuw(...)isch-discutabel.htmlquote:Om inbreuken te detecteren heeft de organisatie al enige tijd een eigen crawler die deze opspoort. Buma/Stemra hanteert het principe dat wie de website beheert, verantwoordelijk is voor de auteursrechtelijk beschermde inhoud. Daardoor gaan mensen die een weblogservice gebruiken vrijuit en ook Hyves-gebruikers zullen dus gewoon YouTube-filmpjes kunnen blijven plaatsen, bevestigde de Buma/Stemra-woordvoerster.
Het si toch een totaal belachelijk iets? Alsof google o.a daar ooit mee akkoord zou gaanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)losse-schroeven.html
Er zit een wezenlijk verschil tussen linken/embedden (wat we hier doen) en de bestanden hosten (wat Youtube doet). Kortom; Youtube zou moeten dokken.
[..]
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)isch-discutabel.html
Kortom; het kost Danny geen extra knaken. En dat Danny nogal snel boehoe roept als het over centjes gaat is ook wel bekend.
Het is echt volslagen onzin. We zijn met dit soort dingen hard op weg 10 jaar terug de tijd in te gaan. Je remt zo echt de ontwikkeling van internet en de creativiteit van nieuwe bandjes e.d. enorm af. Zoals ik net al zei, de inkomsten Buma worden naar ratio van airplay verdeeld. Dus nieuwe bandjes krijgen bijna niks, en de grote artiesten krijgen wel veel. Ergens logisch, maar laat dan ook de 'jonge' bandjes niet dokken om hun fucking eigen muziek te mogen plaatsen op het internet. En dan hebben we het nog niet eens over hoeveel er aan de strijkstok blijft hangen en BUMA in kas heeft vóór ze gaan uitbetalenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het si toch een totaal belachelijk iets? Alsof google o.a daar ooit mee akkoord zou gaan![]()
Hoezo? Wat wil je met ons delen?quote:
Props.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:08 schreef Ynske het volgende:
ben zeiknat geregend, maar t was wel lekker, ben nu echt in zo'n roesmood
3 maar van de 30 van onze groepbeginners ook 3 hebben met ons meegedaan en 2 trainers.
ben blij dat ik toch gegaan ben
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijd voor Greys' warme winterverhalenquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ing, wat een romantisch liedje heb je me gestuurd!![]()
![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Halloquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:32 schreef Greys het volgende:
Oh en ik heb niets gheyls te vertellen, ik rekende op jullie daarvoor eigenlijk
Hihi je zei beurtquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hallo
Het is wel eens een keer jouw beurt!
Daar ben ik het op zich wel mee eens, dat het wel eens een keer mijn beurt isquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hallo
Het is wel eens een keer jouw beurt!
quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
Daar ben ik het op zich wel mee eens, dat het wel eens een keer mijn beurt is![]()
owquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:32 schreef Greys het volgende:
Oh en ik heb niets gheyls te vertellen, ik rekende op jullie daarvoor eigenlijk
quote:
quote:
quote:
quote:
Je hebt gister nog niet lang genoeg geslapen?quote:
'Daar word ik niet vrolijk van!'quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:47 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga ook vroeg slapen. Is dat niet verrassend
Wij hebben afgelopen week de gedragstherapeut gehad voor Poekie:
[ afbeelding ]
Want Poekie plast in huis:
[ afbeelding ]
Nu hebben we een urinevlekkenlamp gekocht
[ afbeelding ]
Da's een andere dirty dan ik verwacht hadquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:47 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga ook vroeg slapen. Is dat niet verrassend
Wij hebben afgelopen week de gedragstherapeut gehad voor Poekie:
[ afbeelding ]
Want Poekie plast in huis:
[ afbeelding ]
Nu hebben we een urinevlekkenlamp gekocht
[ afbeelding ]
En daarmee heb ik net het huis geinspecteerd. CSI-ElisaB:
[ afbeelding ]
Dit is voorlopig om de lucht overal weg te krijgen (niet dat het ruikt, want het ruikt nergens naar - voor ons that is). En om te voorkomen dat Frits straks gaat denken dat ie ook moet piesenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:51 schreef Greys het volgende:
Da's een andere dirty dan ik verwacht had
Maar die lamp gaat meer jou helpen dan Poekie, toch?
Wat kan de gedragstherapeut doen voor Poekie?
Braaf poekje!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wel, want we hebben maar twee vlekken gevonden
Hebben we direct gedaan; kraakhelderquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies, ik heb ook zo'n lamp! Kreeg ik toen bij dat Ecopetgedoe![]()
Moet je voor de grap es in de wc gaan inspecteren
En dat jullie met twee vr......quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hebben we direct gedaan; kraakhelder(op wat hele kleine puntjes in de voegen van de tegels). Het verbaasde ons ook nogal
(nou scheelt het misschien dat de werkster vanmorgen is geweest)
Nee, het betekent dat we de rest zelf in de loop van de tijd al gevonden hadden. We waren bang dat er nog véél meer was (je ziet het tenslotte slecht en het ruikt écht niet). En het betekent ook dat we goed schoongemaakt hebbenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:58 schreef Greys het volgende:
Twee vlekken maar?
Betekent dat dan dat Poekie het altijd op dezelfde plek doet?
Ah oke! Ik dacht dat er ondanks schoonmaken altijd wel IETS achter zou blijvenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, het betekent dat we de rest zelf in de loop van de tijd al gevonden hadden. We waren bang dat er nog véél meer was (je ziet het tenslotte slecht en het ruikt écht niet). En het betekent ook dat we goed schoongemaakt hebben
Een mannelijk miniatuurtje (van 1:87m) met richtmoeilijkheden. Maar grondig gewassen door de poets dusquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
En dat jullie met twee vr......
Oh wacht, zit er een mannelijk exemplaar tussen de mini's? +
Noem dat maar een miniatuurtje!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een mannelijk miniatuurtje (van 1:87m) met richtmoeilijkheden. Maar grondig gewassen door de poets dus
We hebben grindquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:00 schreef Greys het volgende:
Ah oke! Ik dacht dat er ondanks schoonmaken altijd wel IETS achter zou blijven
Of heb je laminaat en geen vloerbedekking?
Ik zal ff een kopietje voor je maken! Als je me je adres ff pm't, dan stuur ik het van de week op!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:54 schreef Cat22 het volgende:
Braaf poekje!![]()
Maar wat moeten jullie nu anders doen van mevrouw de therapeut?
Ik heb hier een incidenteel slaapmand plassertje. Eerst verdacht ik ome Naartjie, maar het lijkt toch Yoko te zijn. Ik denk dat het een protestplas is want het correlleert aardig met de data waarop de bak verschoond moet worden.
Maar het is prettig om wat ideeën achter de hand te hebben.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zal ff een kopietje voor je maken! Als je me je adres ff pm't, dan stuur ik het van de week op!
Niks mis met kleine dikkertjes.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben dat kleine dikkerdje natuurlijk
Iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb het in ieder geval even lekker van me afgschreven, dat lucht altijd wel op.![]()
Piesende katten houden van chloorlucht, (iedere kat).quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We hebben grind
Het is steeds tegen rechtop staande oppervlakken (TV, beeldschermen, muren, jeweets). We maken schoon met chloor en biotex en dat blijkt dus redelijk te werken. Maaarrr... chloor is een no go zone. Dat mag dus niet meer. We hebben nu Biotex, ghevolgd door een kattenpiesopvreetspuitbus
Misschien te snel gegeten of zo inderdaad. Als ze verder niet ziek lijkt en ook weer gaat eten en drinken, no problem. Jij kotst ook wel een keer.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:13 schreef JJH het volgende:
Tijdens dat hele asielactiekeukenpapierverrhaal heb ik dames horen praten over kattenkotsjes? Komt dat vaak voor? Is het ernstig? Waar kan het aan liggen?
Net was dat dus hier het geval, leek erop alsof ze te snel gegeten had.
Nu heeft ze er geen last meer van. Ligt heerlijk prrrrr'nd naast de laptop...
Topquote:
Werkelijkquote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:48 schreef Strega het volgende:
EN SSSSST, IK BEN OOK SINDS 10 JAAR KATTENFLUISTERAAR.
Woops! Lekker gelukt!quote:
Ja gaat goed, bijna wiekent enzoquote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Topik heb heerlijk geslapen, mijn keelpijn is over en ik hoef nog maar 1 soort medicatie overdag.
En met jou?
Toch maar niet weer aan het werk vandaag?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Morgen![]()
* Dizzy-Miss-Lizzy terug naar bed gaat
In overleg doe ik thuiswerken.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Toch maar niet weer aan het werk vandaag?
Nog niet lekker?
GHBquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:38 schreef Qwea het volgende:
hara, heb je nou al melatonine gekocht?
Ik heb heeeeeeerlijk geslapen vanaf 23u tot net met melatonine
Ik blijf duimen dat de vooruitgang zich doorzet. Hoest met jullie?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:52 schreef bigbird het volgende:
Hier even een berichtje van mij. Momenteel is mijn schoonmoeder enigszins stabiel. Het gaat nog niet goed, er is nog steeds een behoorlijke kans dat ze het niet gaat halen, maar we zien toch ook wel hele kleine vooruitgang op enkele gebieden. Kortom, nog meer afwachten en hopen dat ze weer haar ogen open gaat doen. (Ze was in slaap gebracht maar de slaapmiddelen zijn al gestopt, dus ze zou weer langzaamaan wakker moeten worden.)
Hopelijk volgende keer meer (goed) nieuws.
Vanuit bed?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
In overleg doe ik thuiswerken.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanuit bed?
@JJH, sterkte met je keuze. Lastig he, het oude loslaten en het nieuwe aan durven gaan
@Bigbird, fijn dat er in elk geval een KLEIN lichtpuntje is, dat er een kleine vooruitgang is
Hoe zou het met Blissje en Re gaan?
Quotewaardig.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb gisteren ook vanuit bed een klant uit de brand geholpen![]()
Oh, da's wel heel vreemd.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb ineens 2 notes erbij, en ik heb heul niet vervelend gedaan
Ik ben er al uit. Ze zijn van mijn grote vriendin BrandX. Ik heb me al gemeld in de GC FB, want schijnbaar is een hyve profiel posten in een topic waar TS iemand helemaal affikt incl foto's, eenzijdig verhaal en die persoon zich niet kan verdedigen al notewaardig, twee keer dan zelfs.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, da's wel heel vreemd.
Misschien dat er een mod nu pas ergens heeft zitten lezen en vond dat je irritant was ofzo?
Verlate reactie?
Of misschien zijn ze positief!
Nou ja, niet om je af te vallen, maar als er iemand helemaal wordt afgefikt incl foto's is dat natuurlijk kut voor diegene. En als jij dan een Hyvesprofiel geeft, is dat een deurtje naar die persoon toe, dan kan men die persoon benaderen. Oke, het zijn geen adresgegevens, maar toch, het is een manier tot contact.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben er al uit. Ze zijn van mijn grote vriendin BrandX. Ik heb me al gemeld in de GC FB, want schijnbaar is een hyve profiel posten in een topic waar TS iemand helemaal affikt incl foto's, eenzijdig verhaal en die persoon zich niet kan verdedigen al notewaardig, twee keer dan zelfs.En als je dan het hyve profiel van de persoon plaatst over wie het hele topic gaat dan is het ineens note-waardig en zijn hyves tegenwoordig 'privegevens'
![]()
Nou nee mijn idee was meer van 'hier is zn hyves, kan iemand de andere zijde van het verhaal vragen'. Plus vind ik nogal laf om foto's plus heel verhaal te posten over iemand en er dan in te zetten 'Ja en we gaan geen gegevens opzoeken'. TS probeert zo bewust een bepaald beeld van iemand te creeren door selectief privegegevens te posten, maar anderen te 'verbieden' zelf ff te kijken wat voor figuur het is.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, niet om je af te vallen, maar als er iemand helemaal wordt afgefikt incl foto's is dat natuurlijk kut voor diegene. En als jij dan een Hyvesprofiel geeft, is dat een deurtje naar die persoon toe, dan kan men die persoon benaderen. Oke, het zijn geen adresgegevens, maar toch, het is een manier tot contact.
Dat TS zich tot zoiets verlaagt hoeft toch niet te betekenen dat je er dan een schepje nog bovenop moet doen?Of begrijp ik het nou verkeerd?
En weet jij veel, misschien heeft TS zelf wel 10 notes ervoor gekregen en jij 'maar' 2?
Versterkingquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou nee mijn idee was meer van 'hier is zn hyves, kan iemand de andere zijde van het verhaal vragen'. Plus vind ik nogal laf om foto's plus heel verhaal te posten over iemand en er dan in te zetten 'Ja en we gaan geen gegevens opzoeken'. TS probeert zo bewust een bepaald beeld van iemand te creeren door selectief privegegevens te posten, maar anderen te 'verbieden' zelf ff te kijken wat voor figuur het is.
Ik gok dat BrandX om andere redenen nogal een steekje in d'r zij krijgt als ze m'n nick voorbij ziet komen. Maar goed, lets not go down that road
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:48 schreef Strega het volgende:
EN SSSSST, IK BEN OOK SINDS 10 JAAR KATTENFLUISTERAAR.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:01 schreef Pagan het volgende:
Mogge iedereen!
Wat is dat nu voor gedoe met die notes? Je krijgt ze stiekum en mag ¤4,50 lappen om te mogen zien waarover het gaat. Ik kan er zo snel niets over vinden in de policy, krijg je bij X notes een ban, krijg je een mooi bruin overhemd als je iemand anders X notes aannaait of krijg je bij X notes een wuppie?
*Koffiemasjien aanzet*
vlg. Mij moeten hier nog een stel van die dingen liggen Nok, ik zal eens zoeken.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar als je een wuppie krijgt moet ik zorgen dat ik notes krijg. Wuppies zijn hier nog steeds zwaar favoriet bij mijn wuppiemonstertje/mijn poezemeisje Mudhle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |