Het si toch een totaal belachelijk iets? Alsof google o.a daar ooit mee akkoord zou gaanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)losse-schroeven.html
Er zit een wezenlijk verschil tussen linken/embedden (wat we hier doen) en de bestanden hosten (wat Youtube doet). Kortom; Youtube zou moeten dokken.
[..]
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)isch-discutabel.html
Kortom; het kost Danny geen extra knaken. En dat Danny nogal snel boehoe roept als het over centjes gaat is ook wel bekend.
Het is echt volslagen onzin. We zijn met dit soort dingen hard op weg 10 jaar terug de tijd in te gaan. Je remt zo echt de ontwikkeling van internet en de creativiteit van nieuwe bandjes e.d. enorm af. Zoals ik net al zei, de inkomsten Buma worden naar ratio van airplay verdeeld. Dus nieuwe bandjes krijgen bijna niks, en de grote artiesten krijgen wel veel. Ergens logisch, maar laat dan ook de 'jonge' bandjes niet dokken om hun fucking eigen muziek te mogen plaatsen op het internet. En dan hebben we het nog niet eens over hoeveel er aan de strijkstok blijft hangen en BUMA in kas heeft vóór ze gaan uitbetalenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het si toch een totaal belachelijk iets? Alsof google o.a daar ooit mee akkoord zou gaan![]()
Hoezo? Wat wil je met ons delen?quote:
Props.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:08 schreef Ynske het volgende:
ben zeiknat geregend, maar t was wel lekker, ben nu echt in zo'n roesmood
3 maar van de 30 van onze groepbeginners ook 3 hebben met ons meegedaan en 2 trainers.
ben blij dat ik toch gegaan ben
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijd voor Greys' warme winterverhalenquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ing, wat een romantisch liedje heb je me gestuurd!![]()
![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Halloquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:32 schreef Greys het volgende:
Oh en ik heb niets gheyls te vertellen, ik rekende op jullie daarvoor eigenlijk
Hihi je zei beurtquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hallo
Het is wel eens een keer jouw beurt!
Daar ben ik het op zich wel mee eens, dat het wel eens een keer mijn beurt isquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hallo
Het is wel eens een keer jouw beurt!
quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
Daar ben ik het op zich wel mee eens, dat het wel eens een keer mijn beurt is![]()
owquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:32 schreef Greys het volgende:
Oh en ik heb niets gheyls te vertellen, ik rekende op jullie daarvoor eigenlijk
quote:
quote:
quote:
quote:
Je hebt gister nog niet lang genoeg geslapen?quote:
'Daar word ik niet vrolijk van!'quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:47 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga ook vroeg slapen. Is dat niet verrassend
Wij hebben afgelopen week de gedragstherapeut gehad voor Poekie:
[ afbeelding ]
Want Poekie plast in huis:
[ afbeelding ]
Nu hebben we een urinevlekkenlamp gekocht
[ afbeelding ]
Da's een andere dirty dan ik verwacht hadquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:47 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga ook vroeg slapen. Is dat niet verrassend
Wij hebben afgelopen week de gedragstherapeut gehad voor Poekie:
[ afbeelding ]
Want Poekie plast in huis:
[ afbeelding ]
Nu hebben we een urinevlekkenlamp gekocht
[ afbeelding ]
En daarmee heb ik net het huis geinspecteerd. CSI-ElisaB:
[ afbeelding ]
Dit is voorlopig om de lucht overal weg te krijgen (niet dat het ruikt, want het ruikt nergens naar - voor ons that is). En om te voorkomen dat Frits straks gaat denken dat ie ook moet piesenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:51 schreef Greys het volgende:
Da's een andere dirty dan ik verwacht had
Maar die lamp gaat meer jou helpen dan Poekie, toch?
Wat kan de gedragstherapeut doen voor Poekie?
Braaf poekje!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wel, want we hebben maar twee vlekken gevonden
Hebben we direct gedaan; kraakhelderquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies, ik heb ook zo'n lamp! Kreeg ik toen bij dat Ecopetgedoe![]()
Moet je voor de grap es in de wc gaan inspecteren
En dat jullie met twee vr......quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hebben we direct gedaan; kraakhelder(op wat hele kleine puntjes in de voegen van de tegels). Het verbaasde ons ook nogal
(nou scheelt het misschien dat de werkster vanmorgen is geweest)
Nee, het betekent dat we de rest zelf in de loop van de tijd al gevonden hadden. We waren bang dat er nog véél meer was (je ziet het tenslotte slecht en het ruikt écht niet). En het betekent ook dat we goed schoongemaakt hebbenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:58 schreef Greys het volgende:
Twee vlekken maar?
Betekent dat dan dat Poekie het altijd op dezelfde plek doet?
Ah oke! Ik dacht dat er ondanks schoonmaken altijd wel IETS achter zou blijvenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, het betekent dat we de rest zelf in de loop van de tijd al gevonden hadden. We waren bang dat er nog véél meer was (je ziet het tenslotte slecht en het ruikt écht niet). En het betekent ook dat we goed schoongemaakt hebben
Een mannelijk miniatuurtje (van 1:87m) met richtmoeilijkheden. Maar grondig gewassen door de poets dusquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
En dat jullie met twee vr......
Oh wacht, zit er een mannelijk exemplaar tussen de mini's? +
Noem dat maar een miniatuurtje!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een mannelijk miniatuurtje (van 1:87m) met richtmoeilijkheden. Maar grondig gewassen door de poets dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |