Oh, wat moooooi!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:14 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Paar dolfijntjes en van de haaien heul geen last
Oh bah!quote:
Als dat in je taart is gedropen heeft die nu een funky smaakje.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:33 schreef Qwea het volgende:
Ik ben erachter wat het nou was. Mn ma had de zuurkool open laten liggen en dat vocht droop er dus uit
He bah!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:33 schreef Qwea het volgende:
Ik ben erachter wat het nou was. Mn ma had de zuurkool open laten liggen en dat vocht droop er dus uit
Geweldig nummer!quote:I'll never let you see
The way my broken heart is hurtin' me
I've got my pride and I know how to hide
All my sorrow and pain
I'll do my cryin' in the rain
If I wait for cloudy skies
You won't know the rain from the tears in my eyes
You'll never know that I still love you so
Though the heartaches remain
I'll do my cryin' in the rain
Nou dat dacht ik dus wel, dus ik heb de taart maar even moeten proeven. The horrorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
He bah!
Is het in je taart getrokken echt? Want dan kan je die wel vergeten ben ik bang
Dank je..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:33 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
ik ga gewoon nog een keertje voor je jompelenfeli
Ben je zwanger? Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:45 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dank je..Ik ben zelf nog niet
, dat komt nog denk ik bij een goede echo enzo..
ik snap, haske spannend !quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:45 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dank je..Ik ben zelf nog niet
, dat komt nog denk ik bij een goede echo enzo..
Jup, maar nog maar kort, en ik heb al een miskraam gehad. Dus ik ben nu wat voorzichtiger met jompelen en vertellen enzo.. Maar, dank je wel.quote:
Oh, dat snap ik dan. Hopelijk heb je snel een echo? Dan voel je je vast wat zekerder!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:51 schreef Morretje het volgende:
[..]
Jup, maar nog maar kort, en ik heb al een miskraam gehad. Dus ik ben nu wat voorzichtiger met jompelen en vertellen enzo.. Maar, dank je wel.
Zo'n plaatje bezorgt mij nachtmerriesquote:
Hoe heet ze ook al weer vanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:59 schreef Qwea het volgende:
Ik ben een cd aan het maken voor in de auto Zaterdag (Q vertrekt voor sowieso 2 weekjes naar DH, misschien langer) en ik moet zelf rijden
Ik heb al ;
Phil Collins - Easy lover
Michael Jackson - Billy Jean
Ik ook!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zo'n plaatje bezorgt mij nachtmerries
Ik ben net zo bang voor de meeste zeebeesten als jij bent voor spinnen
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Van vissen en kreeften enzo krijg ik spontaan kipjesvel![]()
Hoi Non!![]()
Ik heb inmiddels al 5 plakjes spons cake op![]()
Wel gelukt...maar tis wat euhm...droger enzo dan een cake die je op authentieke wijze in elkaar flanstquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:28 schreef Morretje het volgende:
Oh Ing, wastie niet gelukt? Wat jammer...
Ik weet het niet; vooralsnog is er nog niets aan de hand, maar Buma wil het wel geregeld hebbenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:29 schreef nokwanda het volgende:
Zijn we nou vanaf 1 januari strafbaar als we hier een youtube-muziekje plaatsen van eenbekende artiest als Buma/Stemra zijn zin krijgt?
Nee, in weze zou Youtube Buma moeten gaan betalen voor ieder Youtube filmpje wat hier word gepost. En bandjes moeten bv. ook Buma betalen als ze HUN EIGEN video's op HUN EIGEN site willen zetten. En dit word dan naar ratio van airplay verdeeld over alle artiesten. Kortom; de kleine, onbekende bandjes betalen om hun eigen muziek te mogen promoten en dit geld gaat naar de Anouk's, Di-rect's, Marco Borsato's, Frans Bauer's en Golden Earring's van ons land.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:29 schreef nokwanda het volgende:
Zijn we nou vanaf 1 januari strafbaar als we hier een youtube-muziekje plaatsen van eenbekende artiest als Buma/Stemra zijn zin krijgt?
Dat dacht ik ook maar eventjes jaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Frank Masmeijer![]()
Kwaliteitstopicje Ll
quote:
Nee toch? Ik begreep zo van als ik een youtube filmpje hier plaats moet danny dokken. Als ik youtubes op mijn website/blog plaats en ik maak geen wist oid dmv google ads of banners dan moet ik per 6 filmpjes per jaar 160 euro dokken.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, in weze zou Youtube Buma moeten gaan betalen voor ieder Youtube filmpje wat hier word gepost. En bandjes moeten bv. ook Buma betalen als ze HUN EIGEN video's op HUN EIGEN site willen zetten. En dit word dan naar ratio van airplay verdeeld over alle artiesten. Kortom; de kleine, onbekende bandjes betalen om hun eigen muziek te mogen promoten en dit geld gaat naar de Anouk's, Di-rect's, Marco Borsato's, Frans Bauer's en Golden Earring's van ons land.
Goed geregeld toch?
Is dat nu al zoquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:38 schreef Qwea het volgende:
Nee toch? Ik begreep zo van als ik een youtube filmpje hier plaats moet danny dokken.
Nee dat willen ze er van maken.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is dat nu al zo
Ik haal ze ff weg, want dat wil ik niet
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee toch? Ik begreep zo van als ik een youtube filmpje hier plaats moet danny dokken. Als ik youtubes op mijn website/blog plaats en ik maak geen wist oid dmv google ads of banners dan moet ik per 6 filmpjes per jaar 160 euro dokken.
Ik snap alleen nog niet hoe het dan met bv mijn hyves en de flimpjes zit
http://tweakers.net/nieuw(...)losse-schroeven.htmlquote:Buma maakte vorige week bekend dat sitebeheerders vanaf 1 januari 2010 moeten gaan betalen voor embedded content, waarin auteursrechtelijk beschermde muziek te horen is. Voor maximaal zes filmpjes moet 130 euro worden neergelegd. Als een blogger of sitebeheerder een dienst zoals Blogspot gebruikt en geen winstoogmerk heeft, krijgt de weblogdienst de rekening. Als filmpjes met auteursrechtelijk beschermd materiaal van Youtube worden embed, moet moederbedrijf Google in de buidel tasten. Het is niet bekend of Google hiertoe ook daadwerkelijk bereid is.
quote:Het is echter de vraag of dat principe ook opgaat voor het internet, stelt Koelman. "Algemeen wordt aangenomen dat het plaatsen van een hyperlink naar een andere website geen nieuwe openbaarmaking is van die website. Een inline link, waaronder embedded content kan worden geschaard, staat dicht bij een gewone hyperlink, zodat er op grond daarvan weer geen sprake zou zijn van een nieuwe openbaarmaking."
http://tweakers.net/nieuw(...)isch-discutabel.htmlquote:Om inbreuken te detecteren heeft de organisatie al enige tijd een eigen crawler die deze opspoort. Buma/Stemra hanteert het principe dat wie de website beheert, verantwoordelijk is voor de auteursrechtelijk beschermde inhoud. Daardoor gaan mensen die een weblogservice gebruiken vrijuit en ook Hyves-gebruikers zullen dus gewoon YouTube-filmpjes kunnen blijven plaatsen, bevestigde de Buma/Stemra-woordvoerster.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |