We hebben grindquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:00 schreef Greys het volgende:
Ah oke! Ik dacht dat er ondanks schoonmaken altijd wel IETS achter zou blijven
Of heb je laminaat en geen vloerbedekking?
Ik zal ff een kopietje voor je maken! Als je me je adres ff pm't, dan stuur ik het van de week op!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:54 schreef Cat22 het volgende:
Braaf poekje!![]()
Maar wat moeten jullie nu anders doen van mevrouw de therapeut?
Ik heb hier een incidenteel slaapmand plassertje. Eerst verdacht ik ome Naartjie, maar het lijkt toch Yoko te zijn. Ik denk dat het een protestplas is want het correlleert aardig met de data waarop de bak verschoond moet worden.
Maar het is prettig om wat ideeën achter de hand te hebben.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zal ff een kopietje voor je maken! Als je me je adres ff pm't, dan stuur ik het van de week op!
Niks mis met kleine dikkertjes.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben dat kleine dikkerdje natuurlijk
Iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb het in ieder geval even lekker van me afgschreven, dat lucht altijd wel op.![]()
Piesende katten houden van chloorlucht, (iedere kat).quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We hebben grind
Het is steeds tegen rechtop staande oppervlakken (TV, beeldschermen, muren, jeweets). We maken schoon met chloor en biotex en dat blijkt dus redelijk te werken. Maaarrr... chloor is een no go zone. Dat mag dus niet meer. We hebben nu Biotex, ghevolgd door een kattenpiesopvreetspuitbus
Misschien te snel gegeten of zo inderdaad. Als ze verder niet ziek lijkt en ook weer gaat eten en drinken, no problem. Jij kotst ook wel een keer.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:13 schreef JJH het volgende:
Tijdens dat hele asielactiekeukenpapierverrhaal heb ik dames horen praten over kattenkotsjes? Komt dat vaak voor? Is het ernstig? Waar kan het aan liggen?
Net was dat dus hier het geval, leek erop alsof ze te snel gegeten had.
Nu heeft ze er geen last meer van. Ligt heerlijk prrrrr'nd naast de laptop...
Topquote:
Werkelijkquote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:48 schreef Strega het volgende:
EN SSSSST, IK BEN OOK SINDS 10 JAAR KATTENFLUISTERAAR.
Woops! Lekker gelukt!quote:
Ja gaat goed, bijna wiekent enzoquote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Topik heb heerlijk geslapen, mijn keelpijn is over en ik hoef nog maar 1 soort medicatie overdag.
En met jou?
Toch maar niet weer aan het werk vandaag?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Morgen![]()
* Dizzy-Miss-Lizzy terug naar bed gaat
In overleg doe ik thuiswerken.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Toch maar niet weer aan het werk vandaag?
Nog niet lekker?
GHBquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:38 schreef Qwea het volgende:
hara, heb je nou al melatonine gekocht?
Ik heb heeeeeeerlijk geslapen vanaf 23u tot net met melatonine
Ik blijf duimen dat de vooruitgang zich doorzet. Hoest met jullie?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:52 schreef bigbird het volgende:
Hier even een berichtje van mij. Momenteel is mijn schoonmoeder enigszins stabiel. Het gaat nog niet goed, er is nog steeds een behoorlijke kans dat ze het niet gaat halen, maar we zien toch ook wel hele kleine vooruitgang op enkele gebieden. Kortom, nog meer afwachten en hopen dat ze weer haar ogen open gaat doen. (Ze was in slaap gebracht maar de slaapmiddelen zijn al gestopt, dus ze zou weer langzaamaan wakker moeten worden.)
Hopelijk volgende keer meer (goed) nieuws.
Vanuit bed?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
In overleg doe ik thuiswerken.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanuit bed?
@JJH, sterkte met je keuze. Lastig he, het oude loslaten en het nieuwe aan durven gaan
@Bigbird, fijn dat er in elk geval een KLEIN lichtpuntje is, dat er een kleine vooruitgang is
Hoe zou het met Blissje en Re gaan?
Quotewaardig.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb gisteren ook vanuit bed een klant uit de brand geholpen![]()
Oh, da's wel heel vreemd.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb ineens 2 notes erbij, en ik heb heul niet vervelend gedaan
Ik ben er al uit. Ze zijn van mijn grote vriendin BrandX. Ik heb me al gemeld in de GC FB, want schijnbaar is een hyve profiel posten in een topic waar TS iemand helemaal affikt incl foto's, eenzijdig verhaal en die persoon zich niet kan verdedigen al notewaardig, twee keer dan zelfs.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, da's wel heel vreemd.
Misschien dat er een mod nu pas ergens heeft zitten lezen en vond dat je irritant was ofzo?
Verlate reactie?
Of misschien zijn ze positief!
Nou ja, niet om je af te vallen, maar als er iemand helemaal wordt afgefikt incl foto's is dat natuurlijk kut voor diegene. En als jij dan een Hyvesprofiel geeft, is dat een deurtje naar die persoon toe, dan kan men die persoon benaderen. Oke, het zijn geen adresgegevens, maar toch, het is een manier tot contact.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben er al uit. Ze zijn van mijn grote vriendin BrandX. Ik heb me al gemeld in de GC FB, want schijnbaar is een hyve profiel posten in een topic waar TS iemand helemaal affikt incl foto's, eenzijdig verhaal en die persoon zich niet kan verdedigen al notewaardig, twee keer dan zelfs.En als je dan het hyve profiel van de persoon plaatst over wie het hele topic gaat dan is het ineens note-waardig en zijn hyves tegenwoordig 'privegevens'
![]()
Nou nee mijn idee was meer van 'hier is zn hyves, kan iemand de andere zijde van het verhaal vragen'. Plus vind ik nogal laf om foto's plus heel verhaal te posten over iemand en er dan in te zetten 'Ja en we gaan geen gegevens opzoeken'. TS probeert zo bewust een bepaald beeld van iemand te creeren door selectief privegegevens te posten, maar anderen te 'verbieden' zelf ff te kijken wat voor figuur het is.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, niet om je af te vallen, maar als er iemand helemaal wordt afgefikt incl foto's is dat natuurlijk kut voor diegene. En als jij dan een Hyvesprofiel geeft, is dat een deurtje naar die persoon toe, dan kan men die persoon benaderen. Oke, het zijn geen adresgegevens, maar toch, het is een manier tot contact.
Dat TS zich tot zoiets verlaagt hoeft toch niet te betekenen dat je er dan een schepje nog bovenop moet doen?Of begrijp ik het nou verkeerd?
En weet jij veel, misschien heeft TS zelf wel 10 notes ervoor gekregen en jij 'maar' 2?
Versterkingquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou nee mijn idee was meer van 'hier is zn hyves, kan iemand de andere zijde van het verhaal vragen'. Plus vind ik nogal laf om foto's plus heel verhaal te posten over iemand en er dan in te zetten 'Ja en we gaan geen gegevens opzoeken'. TS probeert zo bewust een bepaald beeld van iemand te creeren door selectief privegegevens te posten, maar anderen te 'verbieden' zelf ff te kijken wat voor figuur het is.
Ik gok dat BrandX om andere redenen nogal een steekje in d'r zij krijgt als ze m'n nick voorbij ziet komen. Maar goed, lets not go down that road
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:48 schreef Strega het volgende:
EN SSSSST, IK BEN OOK SINDS 10 JAAR KATTENFLUISTERAAR.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:01 schreef Pagan het volgende:
Mogge iedereen!
Wat is dat nu voor gedoe met die notes? Je krijgt ze stiekum en mag ¤4,50 lappen om te mogen zien waarover het gaat. Ik kan er zo snel niets over vinden in de policy, krijg je bij X notes een ban, krijg je een mooi bruin overhemd als je iemand anders X notes aannaait of krijg je bij X notes een wuppie?
*Koffiemasjien aanzet*
vlg. Mij moeten hier nog een stel van die dingen liggen Nok, ik zal eens zoeken.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar als je een wuppie krijgt moet ik zorgen dat ik notes krijg. Wuppies zijn hier nog steeds zwaar favoriet bij mijn wuppiemonstertje/mijn poezemeisje Mudhle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |