Vond ik ook idd. En ik heb leuke filmpjes.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:10 schreef MB88 het volgende:
Was jij daar ook?
Ik vond het zeker geslaagd!
Euh....nee.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:45 schreef booo het volgende:
Zeggen ze tegen jullie wel eens van, "Hé jij praat New Kids na" terwijl ze in New Kids eigenlijk gewoon hetzelfde praten als wij, ipv wij als hen?
Waor hedde 't over?quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:45 schreef booo het volgende:
Zeggen ze tegen jullie wel eens van, "Hé jij praat New Kids na" terwijl ze in New Kids eigenlijk gewoon hetzelfde praten als wij, ipv wij als hen?
Neequote:Op vrijdag 4 december 2009 23:45 schreef booo het volgende:
Komt dat hotel op de plaats waar vroeger die busplaats zat? Jammer van die bios, dan hadden we even na school een filmpje kunnen pakkenquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Jammer dat die megabios van de baan is
Ik en een vriend wilde daar ook heen, maar 10 euro vond ik iets teveel voor een niet Iron Maiden fan.quote:Op zondag 29 november 2009 13:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Straks naar Plein 79Up The Irons.
quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:18 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Waor hedde 't over?![]()
Vorige week pas dat new kids gezien toen een collega er mee aankwam... wat een kneuzenkermis zeg.
Oké oké, duidelijkquote:
Dat zeggen ze wel eens tegen me, vooral die losers van boven de rivieren die kei bekakt praten.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:45 schreef booo het volgende:
Collega van me is afgelopen week in Belgie tijdens het stappen aan zijn nekvel naar buiten gegooit omdat ie er wat befaamde New Kids termen uitfloepte..quote:Op maandag 7 december 2009 19:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat zeggen ze wel eens tegen me, vooral die losers van boven de rivieren die kei bekakt praten.
quote:Op maandag 7 december 2009 22:15 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Collega van me is afgelopen week in Belgie tijdens het stappen aan zijn nekvel naar buiten gegooit omdat ie er wat befaamde New Kids termen uitfloepte..
Onder de grenzen des lands is het net zo erg. We zitten opgeslotenquote:Op maandag 7 december 2009 22:15 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Collega van me is afgelopen week in Belgie tijdens het stappen aan zijn nekvel naar buiten gegooit omdat ie er wat befaamde New Kids termen uitfloepte..
Geen idee wat die befaamde termen zijn, maar het was vast terechtquote:Op maandag 7 december 2009 22:15 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Nee, ze zijn het wel gewend dat ik al jaren zo praat.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:45 schreef booo het volgende:
Dan ben je niet de enige.quote:Op dinsdag 8 december 2009 05:17 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Geen idee wat die befaamde termen zijn, maar het was vast terecht
ligt een beetje aan je leeftijd. Onder de 18, de Parade. Boven de 25 is Uilenburg en Karrenstraat wel leuk. Zit je er tussenin, dan moet je maar naar de 3 Gezusters...quote:Op maandag 14 december 2009 15:20 schreef djayzz het volgende:
Wat zijn de leuke plekken om s'avonds te zijn in Denbosch?
Nee.quote:Op maandag 14 december 2009 15:23 schreef Blik het volgende:
[..]
ligt een beetje aan je leeftijd. Onder de 18, de Parade. Boven de 25 is Uilenburg en Karrenstraat wel leuk. Zit je er tussenin, dan moet je maar naar de 3 Gezusters...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |