Ja vroagde nie kutquote:Op woensdag 11 november 2009 12:09 schreef marjo84 het volgende:
[..]
Ga weg! Stond er daarom allemaal politie daar! Hoe witte gij dè??
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:54 schreef Ceased2Be het volgende:
O ja voor degenen die zich dit nog weten te herinneren:
[..]
Volgens de politie ben ik de eigenaar van die garagebox
Ik weet van niks, maar hoe kom ik erachter of ik dat wel ben!?
OMGquote:Op woensdag 11 november 2009 11:54 schreef Ceased2Be het volgende:
O ja voor degenen die zich dit nog weten te herinneren:
[..]
Volgens de politie ben ik de eigenaar van die garagebox
Ik weet van niks, maar hoe kom ik erachter of ik dat wel ben!?
Hoe kom ik er (snel) achter of dit mijn eigendom is?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:23 schreef Blik het volgende:
[..]
Vraag ze om bewijs
En tis 11-11 vandaag, carnaval komt eraan
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:23 schreef Blik het volgende:
[..]
En tis 11-11 vandaag, carnaval komt eraan
Het was kei vet. Ik was vanaf 10 uur er sochtends al.quote:Op zondag 15 november 2009 15:00 schreef 3FMaster het volgende:
Gisteren Kwekfestijn, en de opening van't carnavalseizoen. Op Boschtion werd de avond live uitgezonden en ik vond het (vanuit de regiewagen) er heul vet uitzien
Bij welk clubke hoor je?quote:Op zondag 15 november 2009 16:02 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Het was kei vet. Ik was vanaf 10 uur er sochtends al.Ik moest pas om 5 over 5. Voor mij de eerste keer dat ik met instrument op het podium moest. In de avond was ik er al tegen 8 uur. En het was héél gezellig. Tevens een terechte winnaar.
Laat de carnaval maar komen![]()
Spuit Elluf, wij hadden de oude prins en adjudant als zangers. 26e geworden. Bah bah.quote:
BOXTEL!quote:Agressieve winkeldieven aangehouden
DEN BOSCH - Een 22-jarige Boxtelaar en 22-jarige man uit Zutphen zijn zaterdagmorgen bij een warenhuis aan de Markt aangehouden voor diefstal met geweld.
De twee werden door de beveiliging betrapt toen zij kleding wegnamen. De beveiliging hield hen aan maar de dieven verzetten zich hevig en bedreigden de beveiligingsbeambten. Die wisten het duo onder controle te houden totdat de politie kwam. Het agressieve tweetal is in verzekering gesteld.
http://www.brabantsdagbla(...)aan-in-Den-Bosch.ecequote:Pleidooi voor kabelbaan in Den Bosch
dinsdag 24 november 2009 | 18:51 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 25 november 2009 | 08:43
DEN BOSCH - Een kabelbaan zoals je die ziet in wintersportoorden, maar dan in Den Bosch. Zweven op een hoogte van zo'n vijf meter boven de Zuid-Willemsvaart. Uitstappen bij het Kardinaal van Rossemplein of liever bij het station.
Jacques van der Miessen, vice-voorzitter van Ondernemersvereniging Hartje 's-Hertogenbosch, ziet het helemaal voor zich. Volgens hem is het uitvoerbaar voor 25 miljoen euro.
Van der Miessen kaartte het idee al een tijdje geleden aan tijdens een discussiebijeenkomst waarbij GroenLinks pleitte voor een tram in Den Bosch Volgens Van de Miessen is een kabelbaan is vier keer zo goedkoop. Na de bijeenkomst is hij verder gegaan met het uitwerken van het project. Houvast was een haalbaarheidsonderzoek dat drie jaar geleden is gehouden naar een mogelijke kabelbaan in Groningen. Volgens het college van B. en W. was een route naar de binnenstad uiteindelijk 'een stap te ver'.
Van der Miessen vindt dat Den Bosch de stap wel zou moeten zetten.
quote:Op woensdag 25 november 2009 09:18 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
http://www.brabantsdagbla(...)aan-in-Den-Bosch.ece
Een kabelbaan.
Liever niet. Maar de Bijenkorf komt alleen op de plek van het Groot te staan als de beschikbaarheid beter is.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:18 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
http://www.brabantsdagbla(...)aan-in-Den-Bosch.ece
Een kabelbaan.
Hebben we nog een bijenkorf nodig dan?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:34 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Liever niet. Maar de Bijenkorf komt alleen op de plek van het Groot te staan als de beschikbaarheid beter is.
Ja blijkbaar wel, in Den Bosch is het een van de best lopende Bijenkorven in Nederland.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:47 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hebben we nog een bijenkorf nodig dan?
Mij lijkt zo'n kabelbaantje echt wel vet. Beter realiseerbaar ook dan een tramlijn of (erger nog) metro.
quote:Geld pand Talent Factory gaat naar Willem II
Bij de w2 worden vier ramen aan de voorzijde aan de Boschdijkstraat transparant en twee aan de zijkant. foto Chris van Cromvoirt
Bij de w2 worden vier ramen aan de voorzijde aan de Boschdijkstraat transparant en twee aan de zijkant. foto Chris van Cromvoirt
De gemeente Den Bosch wil 1,5 miljoen euro extra steken in de restauratie van de Willem II-fabriek aan de Boschdijkstraat.
Dit rijksmonument moet in de toekomst een cluster van beeldende kunst worden. Hierin is onder meer het Centrum voor Beeldende Kunst gepland. De 1,5 miljoen subsidie was oorspronkelijk gereseveerd voor restauratie van het pand van de Talent Factory. Maar omdat nog niet duidelijk is hoe de toekomst van dit gebouw eruit ziet, wordt daar vanaf gezien.
Jammer dat die megabios van de baan isquote:Ondanks de economische crisis gaat de bouw van het geplande hotel in het Paleiskwartier door. De plannen stonden op losse schroeven nadat de geplande mega-bioscoop voorlopig niet haalbaar bleek. Op de site deondernemer.nl zegt een woordvoerder van projectontwikkelaar Credo Integrale Planontwikkeling dat er voorlopig gewacht wordt met de bouw van de geplande woningen en kantoren in het plan De Markies. Het geplande hotel gaat rond de 150 kamers tellen. Opening is al voor 2012 gepland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |