Plaatje ter illustratie:quote:Stoffelijk overschot gevonden in garage
DEN BOSCH - In een garagebox aan het Van Coehoornplein in Den Bosch is dinsdagavond laat het stoffelijk overschot van een man aangetroffen.
Volgens de politie gaat het om een 44-jarige man uit Geldrop die sinds 13 augustus werd vermist. Onderzoek heeft uitgewezen dat hij zichzelf van het leven heeft beroofd.
De man is op aanwijzing van zijn familie gevonden. De auto waarmee hij ten tijde van de verdwijning reisde, is voor de garagebox aangetroffen en even na middernacht weggesleept.
De brandweer heeft de garagebox woensdagmiddag schoongemaakt.
De gegevens waren verstrekt door de poltie Brabant-Noord, die moeten het ergens vandaan hebben... de brief was geadresseerd aan *doopnamen achternaam* en zo sta ik nergens geregistreerd behalve bij officiële instanties.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:05 schreef Karina het volgende:
HOE weet die firma dan dat die garagebox van jou is? Als jij het niet eens weet en zelfs de notaris het moet uitzoeken?
Precies. Foutje van de slotenmaker dus.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:08 schreef Fransie het volgende:
Als er in de splitsingsacte / kadasteruitreksel niets staat, dan ben je er ook niet wettelijk eigenaar van.
Nou ja dat is dus ook nog iets; ze sturen wel de rekening maar ze hebben niet de nieuwe sleutels gegevenquote:Op woensdag 11 november 2009 12:09 schreef Deetch het volgende:
Bizar verhaal. De garagebox staat ws. als aparte kadastrale unit gergistreerd. Via het kadaster is dan het eigendom op te vragen. Mocht die box bij je huis horen dan heb je er ws. niet voor betaald en heb je dus een gratis garagebox er bij. Heb je de sleutels ook gekregen van de sleutelmaker?
Die 200 euro voor dat slot kun je terugvragen bij de politie omdat het slot op hun authoriteit is gesloopt.
Ws. is die garagebox in eigendom geweest van die overleden dude.
Nou ja, als het verhaal blijkt te kloppen is die box niet van hem, maar van jou.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nou ja dat is dus ook nog iets; ze sturen wel de rekening maar ze hebben niet de nieuwe sleutels gegeven
De firma die de factuur heeft gestuurd is dan weer niet de firma die het daadwerkelijk vervangen heeft dus daar ben ik ook nog naar aan het zoeken.
Die overleden gast is ook weer typisch; die komt uit Helmond... wat moet een vent uit Helmond nu met een garagbox in den bosch centrum?
1. Nopes, garageboxen staan los van de 2 woonflats. is een aparte bouw op het plein.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:14 schreef jeroen25 het volgende:
1. Maakt die garagebox deel uit van het gebouw waarin jouw woning is?
2. Zijn die boxen prive eigendom of worden ze beheerd/verhuurd door een bedrijf?
3. Weet je VvE er meer van?
4. Zijn de andere garageboxen ook aan woningen in jouw gebouw gekoppeld?
5. Heeft de politie contact met jou opgenomen over dit voorval?
6. Hoe is die man die garagebox binnen gekomen?
Ik zou de bal bij hun leggen.
Jij bent niet de eigenaar en zij mogen het tegendeel bewijzen.
Jij hebt geen opdracht gegeven om die sloten te forceren of te vervangen.
Hoe komen ze bij jou terecht?
Waarom hebben ze geen contact met jou opgenomen voordat ze die sloten forceerden?
en smartegeld niet te vergeten, al die emotionele schade die ik heb opgelopen toen ik erachter kwam dat iemand is gestorven op eigendom waarvan ik niet eens besefte dat het van mij wasquote:Op woensdag 11 november 2009 12:15 schreef PankPinther het volgende:
En als die box dan inderdaad van jou blijkt te zijn, wat deed die dooie kerel er dan mee?
Kun je meteen achterstallige huur van de nabestanden eisen.
Behalve als hij betaald (en hem misschien ook wel gaat gebruiken) en later blijkt dat hij niet de eigenaar is, dan heeft hij niets maar wel betaald (voor iemand anders). Als ze daar na 1 maand toch achter komen heb je een dure garagebox.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:03 schreef DeHongaar het volgende:
Nou, heb jij even mazzel. Voor 203 euro een garagebox! 200 euro voor het slot en 3 voor de luchtverfrisser.
Straks ben je nog verdachte van moord op die kerelquote:Op woensdag 11 november 2009 12:20 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
en smartegeld niet te vergeten, al die emotionele schade die ik heb opgelopen toen ik erachter kwam dat iemand is gestorven op eigendom waarvan ik niet eens besefte dat het van mij was
Verdachte van een zelfmoord?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:24 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Straks ben je nog verdachte van moord op die kerel![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |