Alles!! behalve mn pin.quote:
LOL hahaha, nog maar een keer gestuurdquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:23 schreef mijsje het volgende:ik ben erbij!!!
heb de mail maar vast gestuurd
dat ga ik over een week vast vergeten...
oeh, ik ben zo benieuwd wie ik ga krijgen om iets voor te doen
mijn J. ookquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:36 schreef YPPY het volgende:
Kan ik al gaan winkelen?
J. gaat helemaal gek worden van me.
Mijn J is dat de laatste 6 maanden alquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:14 schreef mijsje het volgende:
[..]
LOL hahaha, nog maar een keer gestuurdik had m'n thuisadres ge-pm-d... moest mail-adres zijn...
[..]
mijn J. ook![]()
ja das waar, als ik al niet wist wie je eigenlijk bent, dan wist ik het nu welquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:55 schreef trui het volgende:
belana, en anders heb je een goede reden om die onbekende dan wat beter te leren kennen.
Ah! jij hebt Trui ontrafeld?!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:20 schreef Belana het volgende:
[..]
ja das waar, als ik al niet wist wie je eigenlijk bent, dan wist ik het nu wel
Tenzij jij Ca.ra hebt als lootjequote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:20 schreef Asyniur het volgende:
Ik ga gewoon lekker met Ca.ra winkelen tzt.
Oh, ik heb hem aan Rocka verstuurdquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:59 schreef Chan het volgende:
je kunt bij "aan" gewoon "OUD" intypen en dan komt de pm bij user OUD aan
Ja ik zie het, alleen stond die er eerst nog niet en ik had niet meer in de OP gekekenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:02 schreef mijsje het volgende:
bij de OP van dit topic zit ook een linkje, en als je die aanklikt kom je direct in je pm-box in een bericht aan OUD...
Daar had ik niet eens aan gedachtquote:
dat is dan niet zo moeilijk voor Ca.Ra. om de secret santa te raden...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:32 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Daar had ik niet eens aan gedacht![]()
En als ik dan zeg tegen haar dat het echt niet voor haar is?
Ik wil vooral met Thomas winkelenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:11 schreef Ca.ra het volgende:
Nou dan bij deze de vraag aan degene die het lootjestrekken tzt gaat coordineren om op de lootjessite aan te geven dat Asy en ik elkaar niet willen. Want ik wil wel heel graag samen winkelen hoor
Of kan dat niet bij de nieuwe lootjessite? *geen verstand van lootjessites heeft*
was makkelijk er zat altijd al een steekje aan losquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ah! jij hebt Trui ontrafeld?!
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:21 schreef Belana het volgende:
[..]
was makkelijk er zat altijd al een steekje aan los
[..]
Jij krijgt helemaal niet mijn doosje!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik mail als alle adressen verzameld zijn wel iedereen even mijn adres. Da's toch het handigst als iedereen me der doosje wil sturen
[..]
[..]
Je houdt je eigen verknipte doosje maar!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik mail als alle adressen verzameld zijn wel iedereen even mijn adres. Da's toch het handigst als iedereen me der doosje wil sturen
dat deed letterlijk pijnquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je houdt je eigen verknipte doosje maar!
I know.quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:21 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik wil vooral met Thomas winkelen![]()
dat Ca.ra er dan bij is, neem ik maar voor lief![]()
* Fannie zal dr mail in de gaten houden tegen die tijd, dan staat m'n doosje alvast paraatquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:29 schreef RockabeIIa het volgende:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:21 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik wil vooral met Thomas winkelen![]()
dat Ca.ra er dan bij is, neem ik maar voor lief![]()
mijsje, ik weet niet alles van Lush hoor. Maar wel dat ze er lekker ruikende spulletjes verkopen die zeer diervriendelijk zijn...![]()
mijn zeepie is bijna opeigenlijk zouden we eens opnieuw moeten gaan shoppen mijsje maar... sucht
das idd leuk, maar ik ben totaal niet creatiefquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:37 schreef mijsje het volgende:
ik vind iets zelfgemaakts altijd wel wat hebben... er is dan echt liefde en aandacht in gestoken...
Dát kan ik natuurlijk welquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:40 schreef mijsje het volgende:hahahaha, zelfs dan word ik gelukkig van een mini-zelfgemaakt-ietsje...
maar dan gewoon voor erbij ofzo...
Jij ook, dank u, voor de dr Martens-tip.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:24 schreef Incantrix het volgende:
Heej Oxy, thnx voor de tip! Ik zat me al af te vragen wat ik in 's-hemelsnaam zou moeten vragen, maar Lush-spullies zijn altijd fijn
Oooww, ik ga meteen even kijken, ik ben benieuwdquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:45 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Jij ook, dank u, voor de dr Martens-tip.Ik heb ze vandaag gekregen (zie SC-bankje).
Mijn kado wordt ook echt gewoon gekocht hoor.. Ik ben ook zo vreselijk niet creatief..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
das idd leuk, maar ik ben totaal niet creatief
Of met een draagdoekquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:15 schreef mijsje het volgende:
[..]maar als jullie Harry er is, dan gaan we zeker ook weer shoppen, alleen dan met een kinderwagen erbij...
Die allergrootste doos he.. wil je die ook hebben?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:29 schreef RockabeIIa het volgende:
<---quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:05 schreef lcicle het volgende:
[..]
Die allergrootste doos he.. wil je die ook hebben?
sorry kon het niet latenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:58 schreef amaranta het volgende:
Ik heb? of ben? gewoon al een doos!
Maar ik zeg niet dat het een blauwe is.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:49 schreef huuphuup het volgende:
oh en speciaal voor BE zal ik er ook een geurkaars opzetten
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt!![]()
Echt hoor, als iemand DE truc heeft om mijn hersenen weer te laten functioneren... ik hou me aanbevolen.
Voor mijquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:42 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik wil zo graag weten voor wie ik aan de slag kan!!!
Nee, ik hou niet zo van voetballen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:53 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Zou je het leuk vinden als ik een voetbal voor je haak, met de letters ZB erop?
Dus dat.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 07:12 schreef Vicky het volgende:
Ik ben alles behalve crea dus ga iets kopen.
* easy-going start goede account op:quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:53 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Zou je het leuk vinden als ik een voetbal voor je haak, met de letters ZB erop?
ik niet dus ik verraad mijzelf alvastquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:39 schreef beefcake het volgende:
[..]
Dus dat.
Oh ik zal het wel zelf inpakken want dat kan ik tenminste nog een beetje netjes
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Da's niet erg want Oeke weet wel wat ik wil! Zonder wensenlijstje en als enige op fok!
yep, elke PM bevestigenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:57 schreef RockabeIIa het volgende:
ja trix, da's goed gegaan hoor...
of moeten we iedereen beantwoorden?Is wel heel gezellie!
![]()
gespjes, kietelkwastjes en studs heb ik ook inderdaad.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:57 schreef RockabeIIa het volgende:
nee, zo'n voorbind-dingo... u knows...
noteer mij ook maar dan, ik ben echt zooooooooo crea bea!!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:13 schreef happyme28 het volgende:
Hmmmm... dit topic geeft nu al hints voor de uiteindelijke Secret Santa*noteert lijstje crea bea's*
Jeujquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:57 schreef RockabeIIa het volgende:
ja trix, da's goed gegaan hoor...
of moeten we iedereen beantwoorden?Is wel heel gezellie!
![]()
Ik mag toch hopen dat jullie niet van elke PM een bevestiging willen ontvangen he?quote:
Onder mijn boom is nog wel plek hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:47 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wij hebben dit jaar ook geen kerstboom....ruimtegebrek....
maar waar zal ik dan dat gigantische pak neerzetten??????
Happy welquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:57 schreef Vlindur het volgende:
Op de plek van de ficus (een heule grote) kwam altijd de kerstboom te staan en schoof de ficus 3 meter op naar een ander raam. Straks komt de box op de plek van de ficus en de ficus verhuist definitief 3 meter naar het andere raam..
We hebben dus geen plek meet voor de kerstboom!![]()
![]()
Wie heeft de oplossing?
Ik denk dat ik hier de box maar ga verkleden als kerstboom, sorry Happy....quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:53 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Onder mijn boom is nog wel plek hoor
de Ficus optuigenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:57 schreef Vlindur het volgende:
Op de plek van de ficus (een heule grote) kwam altijd de kerstboom te staan en schoof de ficus 3 meter op naar een ander raam. Straks komt de box op de plek van de ficus en de ficus verhuist definitief 3 meter naar het andere raam..
![]()
Wie heeft de oplossing?
Lekker gezelligquote:
Een jaar geen kerstboom maar een aantal kerststukjes her en der (op tafel)?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:57 schreef Vlindur het volgende:
![]()
Wie heeft de oplossing?
Als je echt geen rommel wilt neem je toch een kunstboom. Die hoef je maar1x op te tuigen, de andere jaren trek je zo een opgetuigde boom tevoorschijn en ruim je m binnen 10 minuten ook weer op.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:41 schreef Joshua. het volgende:
Ik heb nog nooit een boom gehad.
Dit jaar voor het eerst vanwege de kleine.
Maar wij zijn er nooit met kerst dus even goed bedenken of we wel een boom nemen.
Wij vergissen ons elk jaar met de hoogte... Elke keer moet er een flink stuk af.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:44 schreef Vicky het volgende:
Ik heb elk jaar een boom en dan eentje van minimaal 2.5 meter hoog anders staat het zo zielig hier in huis.
vorig jaar hadden we een kleinere boom gehaald, 1,5 meter ofzo en dat was echt geeeeeen gezicht...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wij vergissen ons elk jaar met de hoogte... Elke keer moet er een flink stuk af.
Wij halen een boom op 6 dec en na oud en nieuw gaat ie er pas uit.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:46 schreef Joshua. het volgende:
Als de 24 bij je schoon ouders eet en 1 kerstdag eten wij bij mijn moeder en de tweede bij vrienden dan vind ik een boom een beetje onzin
Dat is zielug voor mn ficus!quote:
Ja, ik denk dat het zo iets wordt. Ik sta dan op ontploffen of ben dan net bevallen, dus om zo'n boom op te tuigen heb ik denk ik sowieso al geen zin inquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:39 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Een jaar geen kerstboom maar een aantal kerststukjes her en der (op tafel)?
Nee eerder een boom kopen maar hij gaat de 24 pas naar binnen en versiert worden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:53 schreef Vicky het volgende:
Huh.. ik dacht dat ik net wat getypt had maar tis weer weg..
Wij halen de boom meestal 2 weekenden voor Kerst en hij gaat net voor of net na O&N de deur weer uit..
Ditwas onze boom vorig jaar
Als je op de 24 een boom wil halen is de kans groot dat je nergens meer bomen gaat vinden...
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:57 schreef Incantrix het volgende:
Ik denk dat wij voor het eerst in een tijd weer geen échte boom zullen hebben, ik denk dat het allemaal wat te lastig is met een (vermoedelijk) net geboren baby. Maar een kunstboom hebben wij niks aan (Ticootje, met die katten van ons moeten díe juist een keer of 4 per dag opnieuw worden opgetuigd) dus dan zetten we het 1 meter hoge glasvezelboompje dat we altijd in ons oude ienie-mini-huisje hadden maar weer eens een jaar neer.. Normaalgesproken ziet onze boom er ongeveer zo uit
Ja, kunnen wel, maar zin hebben is iets anders hequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:01 schreef Kleurdoos het volgende:
en vlinder..ik stond met 42+2 dagen nog te WII Bowlen & boksen , dus ff een boompje optuigen kan je dan ook wel
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:14 schreef Incantrix het volgende:
Vicky, 't is best een lieffie inderdaad![]()
Vlindur, ik heb al zo lang ik deze katten heb geen echt glazen ballen meer in de boom, dat gaat echt verschrikkelijk mis.. Soms duiken ze met z'n drieën tegelijk die boom in en dan gaan ze elkaar achterna, dan zie je alleen nog maar een boom heel hard schudden en versieringen alle kanten opvliegenVandaar ook geen nep-boom meer, dan loop je constant weer takken terug in de dingetjes te doen.. Een echte boom gaan alleen de takken wat van verzakken, maar ze zitten er nog wel áán zeg maar
Flauw hoor! Als het er nou 100 warenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:15 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat jullie niet van elke PM een bevestiging willen ontvangen he?![]()
Er zijn op dit moment 20 ongelezen berichtjes bij me, en die ga ik echt niet replyen hoor![]()
Ga er maar vanuit dat het aangekomen is, over een weekje noemen we nog wel specifiek de namen van wie we nog niets hebben.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:22 schreef Incantrix het volgende:
Meestal worden dit soort momenten dan ook gevolgd door een explosie mijnerzijds die zó groot is dat ze gedrieën een uur of twee à drie niet meer onder het bed vandaan durven komen
Simpel, ficus eruit!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:57 schreef Vlindur het volgende:
![]()
Wie heeft de oplossing?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:29 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Tinus weg dan?
hoef je ook geen box. tadaa, probleem opgelost![]()
hier ook maar dan vanwege kinderklauwtjes.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:41 schreef Ticootje het volgende:
onderin mijn boom gaan plasicballen, bovenin de glazen...
Lampjes in de ficus en van die licht gewicht plastic freubels erbij?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:34 schreef Vlindur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ficus![]()
Nee, Tinus ook niet weg![]()
Gewoon maar geen boom
Ik vind het juist wel gezellig, een speciaal Kerst-voorpret slowchattopicquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:05 schreef Lois het volgende:
Lieve schatten![]()
Ik snap de voorpret maar we dwalen nu toch wel af naar een SC 2![]()
Zullen we dat niet doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |