Die allergrootste doos he.. wil je die ook hebben?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik mail als alle adressen verzameld zijn wel iedereen even mijn adres. Da's toch het handigst als iedereen me der doosje wil sturen
<---quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:05 schreef lcicle het volgende:
[..]
Die allergrootste doos he.. wil je die ook hebben?
sorry kon het niet latenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:58 schreef amaranta het volgende:
Ik heb? of ben? gewoon al een doos!
Maar ik zeg niet dat het een blauwe is.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:49 schreef huuphuup het volgende:
oh en speciaal voor BE zal ik er ook een geurkaars opzetten
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt!![]()
Echt hoor, als iemand DE truc heeft om mijn hersenen weer te laten functioneren... ik hou me aanbevolen.
Voor mijquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:42 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik wil zo graag weten voor wie ik aan de slag kan!!!
Nee, ik hou niet zo van voetballen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:53 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Zou je het leuk vinden als ik een voetbal voor je haak, met de letters ZB erop?
Dus dat.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 07:12 schreef Vicky het volgende:
Ik ben alles behalve crea dus ga iets kopen.
* easy-going start goede account op:quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:53 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Zou je het leuk vinden als ik een voetbal voor je haak, met de letters ZB erop?
ik niet dus ik verraad mijzelf alvastquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:39 schreef beefcake het volgende:
[..]
Dus dat.
Oh ik zal het wel zelf inpakken want dat kan ik tenminste nog een beetje netjes
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Da's niet erg want Oeke weet wel wat ik wil! Zonder wensenlijstje en als enige op fok!
yep, elke PM bevestigenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:57 schreef RockabeIIa het volgende:
ja trix, da's goed gegaan hoor...
of moeten we iedereen beantwoorden?Is wel heel gezellie!
![]()
gespjes, kietelkwastjes en studs heb ik ook inderdaad.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:57 schreef RockabeIIa het volgende:
nee, zo'n voorbind-dingo... u knows...
noteer mij ook maar dan, ik ben echt zooooooooo crea bea!!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:13 schreef happyme28 het volgende:
Hmmmm... dit topic geeft nu al hints voor de uiteindelijke Secret Santa*noteert lijstje crea bea's*
Jeujquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:57 schreef RockabeIIa het volgende:
ja trix, da's goed gegaan hoor...
of moeten we iedereen beantwoorden?Is wel heel gezellie!
![]()
Ik mag toch hopen dat jullie niet van elke PM een bevestiging willen ontvangen he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |