Alles!! behalve mn pin.quote:
LOL hahaha, nog maar een keer gestuurdquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:23 schreef mijsje het volgende:ik ben erbij!!!
heb de mail maar vast gestuurd
dat ga ik over een week vast vergeten...
oeh, ik ben zo benieuwd wie ik ga krijgen om iets voor te doen
mijn J. ookquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:36 schreef YPPY het volgende:
Kan ik al gaan winkelen?
J. gaat helemaal gek worden van me.
Mijn J is dat de laatste 6 maanden alquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:14 schreef mijsje het volgende:
[..]
LOL hahaha, nog maar een keer gestuurdik had m'n thuisadres ge-pm-d... moest mail-adres zijn...
[..]
mijn J. ook![]()
ja das waar, als ik al niet wist wie je eigenlijk bent, dan wist ik het nu welquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:55 schreef trui het volgende:
belana, en anders heb je een goede reden om die onbekende dan wat beter te leren kennen.
Ah! jij hebt Trui ontrafeld?!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:20 schreef Belana het volgende:
[..]
ja das waar, als ik al niet wist wie je eigenlijk bent, dan wist ik het nu wel
Tenzij jij Ca.ra hebt als lootjequote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:20 schreef Asyniur het volgende:
Ik ga gewoon lekker met Ca.ra winkelen tzt.
Oh, ik heb hem aan Rocka verstuurdquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:59 schreef Chan het volgende:
je kunt bij "aan" gewoon "OUD" intypen en dan komt de pm bij user OUD aan
Ja ik zie het, alleen stond die er eerst nog niet en ik had niet meer in de OP gekekenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:02 schreef mijsje het volgende:
bij de OP van dit topic zit ook een linkje, en als je die aanklikt kom je direct in je pm-box in een bericht aan OUD...
Daar had ik niet eens aan gedachtquote:
dat is dan niet zo moeilijk voor Ca.Ra. om de secret santa te raden...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:32 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Daar had ik niet eens aan gedacht![]()
En als ik dan zeg tegen haar dat het echt niet voor haar is?
Ik wil vooral met Thomas winkelenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:11 schreef Ca.ra het volgende:
Nou dan bij deze de vraag aan degene die het lootjestrekken tzt gaat coordineren om op de lootjessite aan te geven dat Asy en ik elkaar niet willen. Want ik wil wel heel graag samen winkelen hoor
Of kan dat niet bij de nieuwe lootjessite? *geen verstand van lootjessites heeft*
was makkelijk er zat altijd al een steekje aan losquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ah! jij hebt Trui ontrafeld?!
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:21 schreef Belana het volgende:
[..]
was makkelijk er zat altijd al een steekje aan los
[..]
Jij krijgt helemaal niet mijn doosje!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik mail als alle adressen verzameld zijn wel iedereen even mijn adres. Da's toch het handigst als iedereen me der doosje wil sturen
[..]
[..]
Je houdt je eigen verknipte doosje maar!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik mail als alle adressen verzameld zijn wel iedereen even mijn adres. Da's toch het handigst als iedereen me der doosje wil sturen
dat deed letterlijk pijnquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je houdt je eigen verknipte doosje maar!
I know.quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:21 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik wil vooral met Thomas winkelen![]()
dat Ca.ra er dan bij is, neem ik maar voor lief![]()
* Fannie zal dr mail in de gaten houden tegen die tijd, dan staat m'n doosje alvast paraatquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:29 schreef RockabeIIa het volgende:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:21 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik wil vooral met Thomas winkelen![]()
dat Ca.ra er dan bij is, neem ik maar voor lief![]()
mijsje, ik weet niet alles van Lush hoor. Maar wel dat ze er lekker ruikende spulletjes verkopen die zeer diervriendelijk zijn...![]()
mijn zeepie is bijna opeigenlijk zouden we eens opnieuw moeten gaan shoppen mijsje maar... sucht
das idd leuk, maar ik ben totaal niet creatiefquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:37 schreef mijsje het volgende:
ik vind iets zelfgemaakts altijd wel wat hebben... er is dan echt liefde en aandacht in gestoken...
Dát kan ik natuurlijk welquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:40 schreef mijsje het volgende:hahahaha, zelfs dan word ik gelukkig van een mini-zelfgemaakt-ietsje...
maar dan gewoon voor erbij ofzo...
Jij ook, dank u, voor de dr Martens-tip.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:24 schreef Incantrix het volgende:
Heej Oxy, thnx voor de tip! Ik zat me al af te vragen wat ik in 's-hemelsnaam zou moeten vragen, maar Lush-spullies zijn altijd fijn
Oooww, ik ga meteen even kijken, ik ben benieuwdquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:45 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Jij ook, dank u, voor de dr Martens-tip.Ik heb ze vandaag gekregen (zie SC-bankje).
Mijn kado wordt ook echt gewoon gekocht hoor.. Ik ben ook zo vreselijk niet creatief..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
das idd leuk, maar ik ben totaal niet creatief
Of met een draagdoekquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:15 schreef mijsje het volgende:
[..]maar als jullie Harry er is, dan gaan we zeker ook weer shoppen, alleen dan met een kinderwagen erbij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |