Jij krijgt helemaal niet mijn doosje!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik mail als alle adressen verzameld zijn wel iedereen even mijn adres. Da's toch het handigst als iedereen me der doosje wil sturen
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:21 schreef Belana het volgende:
[..]
was makkelijk er zat altijd al een steekje aan los
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:21 schreef Belana het volgende:
[..]
was makkelijk er zat altijd al een steekje aan los
Je houdt je eigen verknipte doosje maar!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik mail als alle adressen verzameld zijn wel iedereen even mijn adres. Da's toch het handigst als iedereen me der doosje wil sturen
dat deed letterlijk pijnquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je houdt je eigen verknipte doosje maar!
I know.quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:21 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik wil vooral met Thomas winkelen![]()
dat Ca.ra er dan bij is, neem ik maar voor lief![]()
* Fannie zal dr mail in de gaten houden tegen die tijd, dan staat m'n doosje alvast paraatquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:29 schreef RockabeIIa het volgende:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:21 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik wil vooral met Thomas winkelen![]()
dat Ca.ra er dan bij is, neem ik maar voor lief![]()
mijsje, ik weet niet alles van Lush hoor. Maar wel dat ze er lekker ruikende spulletjes verkopen die zeer diervriendelijk zijn...![]()
mijn zeepie is bijna opeigenlijk zouden we eens opnieuw moeten gaan shoppen mijsje maar... sucht
das idd leuk, maar ik ben totaal niet creatiefquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:37 schreef mijsje het volgende:
ik vind iets zelfgemaakts altijd wel wat hebben... er is dan echt liefde en aandacht in gestoken...
Dát kan ik natuurlijk welquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:40 schreef mijsje het volgende:hahahaha, zelfs dan word ik gelukkig van een mini-zelfgemaakt-ietsje...
maar dan gewoon voor erbij ofzo...
Jij ook, dank u, voor de dr Martens-tip.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:24 schreef Incantrix het volgende:
Heej Oxy, thnx voor de tip! Ik zat me al af te vragen wat ik in 's-hemelsnaam zou moeten vragen, maar Lush-spullies zijn altijd fijn
Oooww, ik ga meteen even kijken, ik ben benieuwdquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:45 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Jij ook, dank u, voor de dr Martens-tip.Ik heb ze vandaag gekregen (zie SC-bankje).
Mijn kado wordt ook echt gewoon gekocht hoor.. Ik ben ook zo vreselijk niet creatief..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
das idd leuk, maar ik ben totaal niet creatief
Of met een draagdoekquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:15 schreef mijsje het volgende:
[..]maar als jullie Harry er is, dan gaan we zeker ook weer shoppen, alleen dan met een kinderwagen erbij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |