Ik snapte er op een gegeven moment echt geen zak meer van. Omdat elke logica er ook vakkundig werd uitgeramd.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:33 schreef Noek het volgende:
Ja en daar reageerde jij dan weer stekelig op.
Ik begreep het gelukkig allemaal. Echt alles! Cc vond het wat lastig.
Saxy.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:45 schreef Copycat het volgende:
Ik krijg zo een 'nieuwe' computer. Deze even opschonen van het een ende ander.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja en daar reageerde jij dan weer stekelig op.
En TBO keek je ook niet hè?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo! alweer een nieuw topic. Vlij ik mij hier ook even neder in mijn rode kimono.![]()
DAt hele CBML snapte ik geen ruk van. Misschien wel omdat ik niet keek.Kán!
Ja, sorry. Ik zal de volgende Haps noemen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:41 schreef Peter6000 het volgende:
Zie je wel, geen plaatsnaam in de TT, en het valt meteen stil.
Ik heb wel een kimono maar die is niet rood.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:41 schreef beequeen het volgende:
Heb jij ook een rode kimono Noek?
Is Kimono niet een plaats in Japan of China P6K?![]()
Je had er dan ook echt een prachtig forum van gemaakt. Daar lag het ook echt niet aan. Echt echt echt niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:26 schreef Gert het volgende:
[..]
ja in het begin probeerde ik nog wat van "mijn" forum te maken ja. Mensen die 1x per week keken en dan na drie minuten gingen stofzuigen om vervolgens te roepen dat ze er geen hol van snapten, daar had ik het niet zo op.
Ik bedoel jou niet hoor, jij snapt(e) alles!![]()
Later werd ik zo sarcastisch over die hele sneue vertoning dat ik dáár weer voor op m'n flikker kreeg.(van Pietje
)
Nou ja, half kort. Wel een beetje langing maar wel pittig en ik suck daar ook voor maar het was een jedoe, man! En met zwemmen lieten ze hem met een elastiekje in zwemmen omdat die meer met zijn haar bezig was dan met de schoolslag.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Écht?! Kort?!![]()
![]()
T was zo leuk....ik ben een sucker voor boys met lang haar,
![]()
Dat dacht ik, en proud of it.quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:17 schreef Noek het volgende:
'Maak ruimte voor de coole boy,' zei hij toen hij binnenkwam.
Ja, maak ruimte voor de tranen. Iedereen aan de kant!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:19 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
En net z'n moeder... hmm, vind het wel iets voor mams om dat coole boy-zinnetje te onthouden voor als Twente weer een keer verliest.
(als dat nog gebeurt dit seizoen.)
You bet!quote:
En er is komend weekend nog interlandvoetbal ook, dus ze staan in iéder geval ook de hele volgende week nog bovenaan. Maar dat had je vast al gehoord.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, maak ruimte voor de tranen. Iedereen aan de kant!
En dan rondmaaien met de armen om de ruimte weer te geven. Ik onthou het, voor eeuwig en altijd. Amen.
Ze gaan goed hè. Het is hier ook één groot feest. Eén groot voetbalfeest!
Oh ja, herkenbaarquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou ja, half kort. Wel een beetje langing maar wel pittig en ik suck daar ook voor maar het was een jedoe, man! En met zwemmen lieten ze hem met een elastiekje in zwemmen omdat die meer met zijn haar bezig was dan met de schoolslag.De trainer zei tegen hem toen die hem voor het eerst zag:'Ho ho, dit meisje doet ook nog mee. '
Goed, schaar er in en het staat best grappig. Eigenlijk is het best een knap kind maar dat hele gezicht zag je ook bijna niet meer maar hij wilde het zelf niet. Toch doorgepakt et voila. Hij vindt zichzelf de coole boy. 'Maak ruimte voor de coole boy,' zei hij toen hij binnenkwam. Wat een wijf, net z'n moeder!
Nee, eigenlijk niet maar dat komt omdat ik er altijd doorheen ga tralalalala-en als het om voetbal gaat.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:31 schreef Gert het volgende:
[..]
En er is komend weekend nog interlandvoetbal ook, dus ze staan in iéder geval ook de hele volgende week nog bovenaan. Maar dat had je vast al gehoord.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ja, herkenbaarMijn oudste heeft stekeltjes gehad toen hij moest zwemmen, omdat ie bijna verzoop van het haren vegen.
![]()
Gelukkig is het weer lang.onze middelste (ik schreef mijn, uit het oog uit het hart
garpje schat...
) heeft een korthaarhoofd. Is ook een sportief kind. en dan ukje weer lang.
Hebben we ook wel ff kort gehad om de liefige uitstraling wat te verzachten (het is een heks! ik zweer het je!!) maar thank goodness weer langig. Wel kortlangig idd.
Ben benieuwd!! echt! naar de coole boy
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:35 schreef Gert het volgende:
Ik hoop dat Caro ook een kimono heeft. Caro, zeg eens kimono!
Of nee, doe het hele bovenstaande zinnetje maar.![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik googlede even om een foto voor je op te zoeken ter verzachting van het leed.
En wat staat er bovenaan ?
zo is ze toch al een paar jaar?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:19 schreef FANN het volgende:
[..]
wat is er met Yasmin gebeurt ?![]()
![]()
[ afbeelding ]
goeie TT![]()
Voor CBML was het ook al zo'n PartyFlock-dametje met weinig om het lijf. Heb veel partyfoto's gezien van haar en haar toenmalige bodybuildvriendje.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:24 schreef FANN het volgende:
nee, niet toen ze bij Rieb was, ze heeft zeker dezelde ''manager'' als amanda nu
ow...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor CBML was het ook al zo'n PartyFlock-dametje met weinig om het lijf. Heb veel partyfoto's gezien van haar en haar toenmalige bodybuildvriendje.
en eigenlijk was ze niet anders in cbml alleen droeg ze af en toe wat kleding dat ook naar de zin van Ribas wasquote:
ow....quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
en eigenlijk was ze niet anders in cbml alleen droeg ze af en toe wat kleding dat ook naar de zin van Ribas was
Ja maar ik dacht gelijk nog even de koelkast te ontdooien en de lamp in het keukenplafond iets beter te bevestigen. Dat laatste had ik niet moeten doen. Hij hing eigenlijk prima, maar nu ligt de hele keukenvloer vol met gips-gruis, zit het plafond vol gaten en hangt de lamp nóg niet. Na een uur kutten. Ik heb even een coolaa ingeschonken en ga zometeen maar weer verder proberen, want dadelijk moet er ook nog gekookt worden.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Gut, die afzuigkaplampjeswinkel is wel ver zeg!Wij zijn ondertussen al klaar met eten en alles.
Goed idee!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ja, dat heb ik met opruimen.![]()
Uiteindelijk eet je dan afhaalfriet bij het licht van de afzuigkap ofzo...
Volkomen terecht, including noekje en Cc.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:26 schreef Gert het volgende:
Later werd ik zo sarcastisch over die hele sneue vertoning dat ik dáár weer voor op m'n flikker kreeg.(van Pietje
)
Kreeg ik ook op mijn flikker? Van jou?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Volkomen terecht, including noekje en Cc.
Heb je nog geen poncho/regenpak iets?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kreeg ik ook op mijn flikker? Van jou?
Dat heb ik helemaal verdrongen.
En Gert:Succes!
Ik ben al drie dagen op rij zeiknat geregend op weg naar huis, dus ik heb mijn verdiende loon ook al binnen.
En nu weet je niet meer hoe het zatquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:53 schreef liesje1979 het volgende:
De grote lamp in mijn slaapkamer staat momenteel op nonactief (al een week) Omdat ik de lampenkap niet tof vond hangen en toen met touwtjes een andere constructie heb gemaakt, die ik bij nader inzien brandtechnisch toch niet helemaal verantwoord vond en na al dat gedoe boven mijn hoofd op een gammel trapje was ik er zo spuugzat van dat ik dacht, naja ik doe het morgen wel weer terug zoals het was.
Herkenbaar dus
Sterkte ermee Gert!
Daar ging ik zondag ook voor shoppen. Maar dat was ik in de stad al snel vergetenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:56 schreef Juud79 het volgende:
Heb je nog geen poncho/regenpak iets?
Natregenen sucks.
Das wel heel fijn dat je kan meerijden. Naar huis is idd minder erg, dan wacht er een warme douche en droge kleren.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar ging ik zondag ook voor shoppen. Maar dat was ik in de stad al snel vergeten.
Door de regen naar huis fietsen vind ik niet zo vervelend. Heen wel. Dat ga ik zonder regeniets niet doen. Maar in die gevallen kan ik ook altijd met een collega meerijden.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:02 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kan van draadjes uit het plafond lampen maken.![]()
en je zou toch bijna de kerstboom opzetten met dat fijne weer buiten.quote:Even stoemp halen bij de afhaalstoemp
07 oktober 2009, 11:49
Naast Chinees, pizza, Thais en nog veel meer buitenlandse happen kan in Nederland nu ook kant-en-klare, warme stamppot worden afgehaald. Per 1 november opent de eerste Nederlandse stoempwinkel in Utrecht, zo heeft het Algemeen Dagblad (AD) woensdag gemeld.
De stoempwinkel zal "Stamppot to go" heten en begint bewust met een klein assortiment. "Gezond, maar vooral ook makkelijk: dat is de toekomst", zegt een woordvoerder van het bedrijf in het AD. "Het is verbazingwekkend dat nog niemand eerder met dit idee is gekomen." De bedoeling is snel meer winkels te openen in Nederland. (DWM)
bron: Belga
Ik heb vanavond dus ook lekker zuurkool op, maar dat eet ik zelfs in de zomerquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:12 schreef Coos het volgende:
[..]
en je zou toch bijna de kerstboom opzetten met dat fijne weer buiten.
jaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zou over 11 dagen toch maar naar Hurghada gaan
leuke programma'squote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:10 schreef Juud79 het volgende:
Ik ben home alone vnvnd, dus ik ga maar fijn met een joggingbroek en hooded sweater aan, tv kijken in bed. Met warme chocolademelk. Ik denk dat ik ga kijken naar 'Hello Goodbye' en 'Grenzeloos Verliefd''. Heerlijke tv
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:32 schreef BrandX het volgende:
Dank je wel
Mss is het anders een idee om voor een tijdje de OP van het Manu topic neer te zetten in de OP van RLS?
Ik kan hem plaatsen in de OP aldaar als je/jullie wil/willen?
Mooi gesproken.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:45 schreef Peter6000 het volgende:
Gewoon laten rusten, lijkt me beter.
Helemaal vergeten raakt hij toch niet.
Dat van dat kicken dat vond ik dus ook. Daar was het topic niet voor bedoeld, hoe goed bedoeld de intentie van het kicken ook is. Daar heb ik dan ook in dat topic voor gevraagd dat niet te doen, en gelukkig heeft iedereen daar tot nu toe begrip voor.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:45 schreef Peter6000 het volgende:
Persoonlijk vind ik het niet zo nodig, dat er af en toe iemand iets post over hem, vind ik voldoende.
Dat is ook een vorm van herdenken.
En anders krijg je ook het moment dat hij niet meer in de OP komt.
Of dat het er zo lang staat, dat je er overheen leest.
Dat IM iedere keer kicken vind ik ook geen goed plan.
Hoe moet het dan als het topic vol is? Er een reeks van maken?
Dat voelt ongepast.
Gewoon laten rusten, lijkt me beter.
Helemaal vergeten raakt hij toch niet.
is ook moeilijkquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi gesproken.
Soms is het moeilijk en het idee van een dagelijks schopje van het topique heb ik inmiddels ook laten varen.
Daarom staat het topic ook nog gewoon op open nadat we het sticky af hebben gezetquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:24 schreef hondjes het volgende:
Het topic moet gewoon blijven om af en toe te lezen of iets neer te zetten , als je er behoefte aan hebt
Waar het staat , maakt niet uit, lijkt me..
Sommigen vonden het wel prettig om dat topic in het zicht te hebben en daar heb ik ook begrip voor. Ik begrijp beide kanten wel.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:24 schreef hondjes het volgende:
Waar het staat , maakt niet uit, lijkt me..
idd, zit het net te lezen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:29 schreef Marrije het volgende:
Dit is een apart topic zeg: Familielid bij opsporing verzocht, Hoek van Holland strand
Is dit je afscheid van de SC?quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:10 schreef Juud79 het volgende:
Ik ben home alone vnvnd, dus ik ga maar fijn met een joggingbroek en hooded sweater aan, tv kijken in bed. Met warme chocolademelk. Ik denk dat ik ga kijken naar 'Hello Goodbye' en 'Grenzeloos Verliefd''. Heerlijke tv
Ze kan haar tijd toch ook verdelen tussen haar vriend en haar teddybeer.quote:
aahhh nostalgiequote:
Had mij dan meegevraagdquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
aahhh nostalgie![]()
Vroeger op de camping in Limburg... Lag ik alleen in mn tentje terwijl men verderop beschonken dit nummer meeblèrde
Ik vind het leuke stukjes om terug te lezen, hoe dubbel ook.quote:
Ik ook, grappig en tegelijkertijd ook wel wat confronterend.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het leuke stukjes om terug te lezen, hoe dubbel ook.
als daar maar een bankje is waar die lekker in de zon kan internettenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het leuke stukjes om terug te lezen, hoe dubbel ook.
Zou hij echt op de Antillen zijn?
tja, helaas (of gelukkig) weet je nooit hoe het leven looptquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ook, grappig en tegelijkertijd ook wel wat confronterend.
Wel hoe het afloopt, dat geeft toch wel wat rustquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
tja, helaas (of gelukkig) weet je nooit hoe het leven loopt
dat dan weer welquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wel hoe het afloopt, dat geeft toch wel wat rust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |