En er is komend weekend nog interlandvoetbal ook, dus ze staan in iéder geval ook de hele volgende week nog bovenaan. Maar dat had je vast al gehoord.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, maak ruimte voor de tranen. Iedereen aan de kant!
En dan rondmaaien met de armen om de ruimte weer te geven. Ik onthou het, voor eeuwig en altijd. Amen.
Ze gaan goed hè. Het is hier ook één groot feest. Eén groot voetbalfeest!
Oh ja, herkenbaarquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou ja, half kort. Wel een beetje langing maar wel pittig en ik suck daar ook voor maar het was een jedoe, man! En met zwemmen lieten ze hem met een elastiekje in zwemmen omdat die meer met zijn haar bezig was dan met de schoolslag.De trainer zei tegen hem toen die hem voor het eerst zag:'Ho ho, dit meisje doet ook nog mee. '
Goed, schaar er in en het staat best grappig. Eigenlijk is het best een knap kind maar dat hele gezicht zag je ook bijna niet meer maar hij wilde het zelf niet. Toch doorgepakt et voila. Hij vindt zichzelf de coole boy. 'Maak ruimte voor de coole boy,' zei hij toen hij binnenkwam. Wat een wijf, net z'n moeder!
Nee, eigenlijk niet maar dat komt omdat ik er altijd doorheen ga tralalalala-en als het om voetbal gaat.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:31 schreef Gert het volgende:
[..]
En er is komend weekend nog interlandvoetbal ook, dus ze staan in iéder geval ook de hele volgende week nog bovenaan. Maar dat had je vast al gehoord.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ja, herkenbaarMijn oudste heeft stekeltjes gehad toen hij moest zwemmen, omdat ie bijna verzoop van het haren vegen.
![]()
Gelukkig is het weer lang.onze middelste (ik schreef mijn, uit het oog uit het hart
garpje schat...
) heeft een korthaarhoofd. Is ook een sportief kind. en dan ukje weer lang.
Hebben we ook wel ff kort gehad om de liefige uitstraling wat te verzachten (het is een heks! ik zweer het je!!) maar thank goodness weer langig. Wel kortlangig idd.
Ben benieuwd!! echt! naar de coole boy
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:35 schreef Gert het volgende:
Ik hoop dat Caro ook een kimono heeft. Caro, zeg eens kimono!
Of nee, doe het hele bovenstaande zinnetje maar.![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik googlede even om een foto voor je op te zoeken ter verzachting van het leed.
En wat staat er bovenaan ?
zo is ze toch al een paar jaar?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:19 schreef FANN het volgende:
[..]
wat is er met Yasmin gebeurt ?![]()
![]()
[ afbeelding ]
goeie TT![]()
Voor CBML was het ook al zo'n PartyFlock-dametje met weinig om het lijf. Heb veel partyfoto's gezien van haar en haar toenmalige bodybuildvriendje.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:24 schreef FANN het volgende:
nee, niet toen ze bij Rieb was, ze heeft zeker dezelde ''manager'' als amanda nu
ow...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor CBML was het ook al zo'n PartyFlock-dametje met weinig om het lijf. Heb veel partyfoto's gezien van haar en haar toenmalige bodybuildvriendje.
en eigenlijk was ze niet anders in cbml alleen droeg ze af en toe wat kleding dat ook naar de zin van Ribas wasquote:
ow....quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
en eigenlijk was ze niet anders in cbml alleen droeg ze af en toe wat kleding dat ook naar de zin van Ribas was
Ja maar ik dacht gelijk nog even de koelkast te ontdooien en de lamp in het keukenplafond iets beter te bevestigen. Dat laatste had ik niet moeten doen. Hij hing eigenlijk prima, maar nu ligt de hele keukenvloer vol met gips-gruis, zit het plafond vol gaten en hangt de lamp nóg niet. Na een uur kutten. Ik heb even een coolaa ingeschonken en ga zometeen maar weer verder proberen, want dadelijk moet er ook nog gekookt worden.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Gut, die afzuigkaplampjeswinkel is wel ver zeg!Wij zijn ondertussen al klaar met eten en alles.
Goed idee!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ja, dat heb ik met opruimen.![]()
Uiteindelijk eet je dan afhaalfriet bij het licht van de afzuigkap ofzo...
Volkomen terecht, including noekje en Cc.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:26 schreef Gert het volgende:
Later werd ik zo sarcastisch over die hele sneue vertoning dat ik dáár weer voor op m'n flikker kreeg.(van Pietje
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |