Het is ook niet gek, maar ze was al thuus en daar hadden ze haar moeten laten.quote:Op donderdag 6 november 2008 02:47 schreef Sug4r het volgende:
Met Marco heeft Kelly net zoveel zekerheid als met Dennis. Er is er geen een die zoveel heeft gewisseld van partner als Marco.
Bovendien is Dennis fysiek veel sterker in het spel denk ik, dus niet zo gek dat Kelly Dennis kiest vrijdag.
quote:Op woensdag 5 november 2008 20:29 schreef ThunderBitch het volgende:
Het valt me vies tegen van haar. Zo snel. Ik dacht dat Lisa een sletje was, waar zo zie je maar.
Is ook zo maar er zijn zelfs vrouwen die het van mannen wel accepteren maar van vrouwen niet.quote:Op donderdag 6 november 2008 10:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dit slaat helemaal nergens op, want die Marco's zijn veel erger.
En dit is de enige manier hoe Kelly haar eer kan redden, want de kans is nu groot dat zo'n Marco er uit gesodemieterd wordt.
Ik zou mijn eer niet te grabbel gooien door met de eerste de beste veteraan die binnenkomt het bed in te duiken.quote:Op donderdag 6 november 2008 10:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dit slaat helemaal nergens op, want die Marco's zijn veel erger.
En dit is de enige manier hoe Kelly haar eer kan redden, want de kans is nu groot dat zo'n Marco er uit gesodemieterd wordt.
Kelly is een tijdje weggeweest, het zal me niks verbazen dat zij in die tijd nieuwe jongens heeft mogen kiezen die later in het huis zouden komen. Misschien hebben ze zelfs al eerst achter de schermen kennis gemaaktquote:Op donderdag 6 november 2008 10:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zou mijn eer niet te grabbel gooien door met de eerste de beste veteraan die binnenkomt het bed in te duiken.
Op zich is dat niet eens zo erg, maar de manier waarop ze al begon te glijden toen hij binnenkwam, vond ik een niet "eerherstelwaardig".
Ik had meer respect voor haar gehad, als ze had laten zien dat ze waar maakte wat ze beweerde, dat ze niet snel met iemand het bed in duikt. Bij die ouwe heeft het naar haar zeggen ook een paar weken geduurd, zou hij dan toch niet zo'n slet zijn?
Zij bevestigt alleen dat zij niet geschikt is als partner, vanwege glijerigheid.
Ik zal wel niet van deze wereld zijn, maar als vrouw heb je nou eenmaal meer te verliezen als man, dus die bullshit over wat een man doet, moet een vrouw ook kunnen doen, gaat bij mij niet op.
Ik zou me niet laten prostitueren om iemand terug te pakken, want het enige wat men onthoudt, is dat ze binnen de korste keren liep te glijden en waar ze Lise van betichtigde, zelf doet.quote:Op donderdag 6 november 2008 10:41 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Kelly is een tijdje weggeweest, het zal me niks verbazen dat zij in die tijd nieuwe jongens heeft mogen kiezen die later in het huis zouden komen. Misschien hebben ze zelfs al eerst achter de schermen kennis gemaakt
En zo niet, dan nog is dit voor Kelly het enige moment hoe ze die andere Marco's goed kan terug pakken en ze doet het goed, want het ziet er naar uit dat 1 van de Marco's naar huis gaat en daardoor raakt de andere Marco ook over zijn zeik.
Een weldenkend mens doet niet mee aan zo'n achterlijk programma, maar als je er aan mee doet, dan zal je toch "go met de flow" moeten zijn.quote:Op donderdag 6 november 2008 10:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zou me niet laten prostitueren om iemand terug te pakken, want het enige wat men onthoudt, is dat ze binnen de korste keren liep te glijden en waar ze Lise van betichtigde, zelf doet.
Ik vind ze helemaal niet erg. Ze doen als kerels wat ze moeten doen. Ik heb helemaal geen problemen met ze.quote:Op donderdag 6 november 2008 10:45 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Een weldenkend mens doet niet mee aan zo'n achterlijk programma, maar als je er aan mee doet, dan zal je toch "go met de flow" moeten zijn.
En dan nog is Kelly een stuk minder erg dan die Marco's.
Jij hebt vast ook wel eens een Kelly actie gedaan, op vakantie bijvoorbeeld....quote:Op donderdag 6 november 2008 10:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind ze helemaal niet erg. Ze doen als kerels wat ze moeten doen. Ik heb helemaal geen problemen met ze.
Kelly valt flink door de mand. Welke vrouw wil zich als een kerel gedragen, spel of geen spel. Het beklijft, kijk maar naar de ex-DGKers.
quote:Op donderdag 6 november 2008 10:51 schreef noekje het volgende:
En vrouwen mogen ook niet genieten van de seks. Ze moeten gewoon voor dood liggen want we doen het voor het genot van de man. Maak geen geluid want straks vinden ze je een hoer.
Alsjeblieft hoor.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |