abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 5 november 2008 @ 20:10:15 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_62979805
Of gaat ze op weg naar de 100000 ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_62979998
Vind het leuk dat ze zich gaat laten naaien door een nieuwe en tegelijk haar zogenaamde vriend naait.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_62980417
Het valt me vies tegen van haar. Zo snel. Ik dacht dat Lisa een sletje was, waar zo zie je maar.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_62980825
Zei Kally niet altijd dat ze het niet snel deed met iemand etc?
vuile slet
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
  woensdag 5 november 2008 @ 21:38:24 #5
57798 Gerard-Joling
No more bolero's....
pi_62982961
Kom op ze doet wat we allemaal graag willen zien. Niet zeuren joh.
Zing met me mee tot morgenvroeg....
pi_62983298
Wel grappig dat Darco Kelly als slet bestempelt, hij duikt zelf ook op alles wat beweegt.
pi_62983708
http://www.youtube.com/watch?
v=o17GAVcsLGY

Dat wist ik al vanaf het eerste promofilmpje
pi_62987472
De gozer die erop duikt is ook een hoer btw
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_62988852
Inderdaad wel grappig dat Darco Kelly een slet noemt. Ze is vrijgezel, vindt Dennis leuk. Waarom zou ze niet? Hij zou het ook doen als er een meisje in komt wat zijn type is en sterk voor het spel. En iedereen zou het met hem eens zijn....maar omdat ze een meisje is, is ze ineens een hoer
pi_62989142
Kelly is een aandachts"hoer", meer niet. Barco geeft haar dat niet dus stapt ze over op iemand die haar dat wel geeft. Wat een risico inhoudt want als ze voor die millitair kiest kiest ze misschien wel voor haar ondergang in het spel. Ziba is waarschijnlijk slimmer en blijft bij Darco, al kàn Dennis natuurlijk alle spellen gaan winnen en dan liggen Yasmine (die bijna van haar stoel glijdt nu omdat Barco eruit gaat) en Ribas eruit.

Leuke ontwikkelingen
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_62989347
Met Marco heeft Kelly net zoveel zekerheid als met Dennis. Er is er geen een die zoveel heeft gewisseld van partner als Marco.
Bovendien is Dennis fysiek veel sterker in het spel denk ik, dus niet zo gek dat Kelly Dennis kiest vrijdag.
pi_62990706
quote:
Op donderdag 6 november 2008 02:47 schreef Sug4r het volgende:
Met Marco heeft Kelly net zoveel zekerheid als met Dennis. Er is er geen een die zoveel heeft gewisseld van partner als Marco.
Bovendien is Dennis fysiek veel sterker in het spel denk ik, dus niet zo gek dat Kelly Dennis kiest vrijdag.

Het is ook niet gek, maar ze was al thuus en daar hadden ze haar moeten laten.
  donderdag 6 november 2008 @ 09:13:15 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62990929
Kally heeft geneukt met die Dennis of Danny of Dannis of Denny?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 6 november 2008 @ 09:28:44 #14
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_62991271
Is tegenwoordig toch modern eerst wippen dan je eigen voorstellen?
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_62992568
quote:
Op woensdag 5 november 2008 20:29 schreef ThunderBitch het volgende:
Het valt me vies tegen van haar. Zo snel. Ik dacht dat Lisa een sletje was, waar zo zie je maar.

Dit slaat helemaal nergens op, want die Marco's zijn veel erger.
En dit is de enige manier hoe Kelly haar eer kan redden, want de kans is nu groot dat zo'n Marco er uit gesodemieterd wordt.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_62992651
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:29 schreef JohnDope het volgende:

[..]

En dit is de enige manier hoe Kelly haar eer kan redden, want de kans is nu groot dat zo'n Marco er uit gesodemieterd wordt.
Is ook zo maar er zijn zelfs vrouwen die het van mannen wel accepteren maar van vrouwen niet.
Onder het mom van, boys will be boys.
In 2008 mag je best vinden dat die mannen ook lopende soa-hoeren zijn.
Go hard or go home
  donderdag 6 november 2008 @ 10:39:12 #17
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62992788
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:29 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik zou mijn eer niet te grabbel gooien door met de eerste de beste veteraan die binnenkomt het bed in te duiken.
Op zich is dat niet eens zo erg, maar de manier waarop ze al begon te glijden toen hij binnenkwam, vond ik een niet "eerherstelwaardig".
Ik had meer respect voor haar gehad, als ze had laten zien dat ze waar maakte wat ze beweerde, dat ze niet snel met iemand het bed in duikt. Bij die ouwe heeft het naar haar zeggen ook een paar weken geduurd, zou hij dan toch niet zo'n slet zijn?
Zij bevestigt alleen dat zij niet geschikt is als partner, vanwege glijerigheid.

Ik zal wel niet van deze wereld zijn, maar als vrouw heb je nou eenmaal meer te verliezen als man, dus die bullshit over wat een man doet, moet een vrouw ook kunnen doen, gaat bij mij niet op.
  donderdag 6 november 2008 @ 10:40:24 #18
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62992819
Oh ja, boys will be boys.... en zo zal het altijd blijven. Wil natuurlijk niet zeggen dat vrouwen zich niet als hoeren mogen gedragen, maar laat ze dat dan tenminste met een beetje flair doen. Vrouwwaardig en niet als die boys.
pi_62992851
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:39 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik zou mijn eer niet te grabbel gooien door met de eerste de beste veteraan die binnenkomt het bed in te duiken.
Op zich is dat niet eens zo erg, maar de manier waarop ze al begon te glijden toen hij binnenkwam, vond ik een niet "eerherstelwaardig".
Ik had meer respect voor haar gehad, als ze had laten zien dat ze waar maakte wat ze beweerde, dat ze niet snel met iemand het bed in duikt. Bij die ouwe heeft het naar haar zeggen ook een paar weken geduurd, zou hij dan toch niet zo'n slet zijn?
Zij bevestigt alleen dat zij niet geschikt is als partner, vanwege glijerigheid.

Ik zal wel niet van deze wereld zijn, maar als vrouw heb je nou eenmaal meer te verliezen als man, dus die bullshit over wat een man doet, moet een vrouw ook kunnen doen, gaat bij mij niet op.
Kelly is een tijdje weggeweest, het zal me niks verbazen dat zij in die tijd nieuwe jongens heeft mogen kiezen die later in het huis zouden komen. Misschien hebben ze zelfs al eerst achter de schermen kennis gemaakt

En zo niet, dan nog is dit voor Kelly het enige moment hoe ze die andere Marco's goed kan terug pakken en ze doet het goed, want het ziet er naar uit dat 1 van de Marco's naar huis gaat en daardoor raakt de andere Marco ook over zijn zeik.

Het is overigens uitgesloten dat Kelly en die nieuwe jongen met de ton naar huis gaan, want daar zit die nieuwe te kort voor in het huis.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 6 november 2008 @ 10:44:51 #20
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62992937
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:41 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Kelly is een tijdje weggeweest, het zal me niks verbazen dat zij in die tijd nieuwe jongens heeft mogen kiezen die later in het huis zouden komen. Misschien hebben ze zelfs al eerst achter de schermen kennis gemaakt

En zo niet, dan nog is dit voor Kelly het enige moment hoe ze die andere Marco's goed kan terug pakken en ze doet het goed, want het ziet er naar uit dat 1 van de Marco's naar huis gaat en daardoor raakt de andere Marco ook over zijn zeik.
Ik zou me niet laten prostitueren om iemand terug te pakken, want het enige wat men onthoudt, is dat ze binnen de korste keren liep te glijden en waar ze Lise van betichtigde, zelf doet.
pi_62992960
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:44 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik zou me niet laten prostitueren om iemand terug te pakken, want het enige wat men onthoudt, is dat ze binnen de korste keren liep te glijden en waar ze Lise van betichtigde, zelf doet.
Een weldenkend mens doet niet mee aan zo'n achterlijk programma, maar als je er aan mee doet, dan zal je toch "go met de flow" moeten zijn.
En dan nog is Kelly een stuk minder erg dan die Marco's.
  donderdag 6 november 2008 @ 10:50:53 #22
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_62993098
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:45 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Een weldenkend mens doet niet mee aan zo'n achterlijk programma, maar als je er aan mee doet, dan zal je toch "go met de flow" moeten zijn.
En dan nog is Kelly een stuk minder erg dan die Marco's.
Ik vind ze helemaal niet erg. Ze doen als kerels wat ze moeten doen. Ik heb helemaal geen problemen met ze.
Kelly valt flink door de mand. Welke vrouw wil zich als een kerel gedragen, spel of geen spel. Het beklijft, kijk maar naar de ex-DGKers.
pi_62993124
En vrouwen mogen ook niet genieten van de seks. Ze moeten gewoon voor dood liggen want we doen het voor het genot van de man. Maak geen geluid want straks vinden ze je een hoer.
Alsjeblieft hoor.

Oh en zo zal het altijd blijven?
Niet in mijn hoofd en het blijft omdat er mensen bestaan die het onderscheid met liefde maken. Die houden het in stand. Niet omdat het zo is want niks is zomaar zo.
Go hard or go home
pi_62993144
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:50 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik vind ze helemaal niet erg. Ze doen als kerels wat ze moeten doen. Ik heb helemaal geen problemen met ze.
Kelly valt flink door de mand. Welke vrouw wil zich als een kerel gedragen, spel of geen spel. Het beklijft, kijk maar naar de ex-DGKers.
Jij hebt vast ook wel eens een Kelly actie gedaan, op vakantie bijvoorbeeld....
  donderdag 6 november 2008 @ 10:57:08 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62993265
quote:
Op donderdag 6 november 2008 10:51 schreef noekje het volgende:
En vrouwen mogen ook niet genieten van de seks. Ze moeten gewoon voor dood liggen want we doen het voor het genot van de man. Maak geen geluid want straks vinden ze je een hoer.
Alsjeblieft hoor.

Ik ben een hoer.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')