Ah nee man. Geweldig genoten. Op de bank, haard aan en dan 3 minuten later toch maar gaan stofzuigen.quote:
Ik had dat al bij het horen van de leader en bij het zien van dat lelijke cupido beeldje in de fontein.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Ah nee man. Geweldig genoten. Op de bank, haard aan en dan 3 minuten later toch maar gaan stofzuigen.
Morrughen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:45 schreef Noek het volgende:
Ja, énig was het.
Wanneer wordt deze zo succesvolle serie weer opgepakt?
kale Marco en Marco nie te vergeten hequote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:57 schreef Gert het volgende:
Nou dáár hoeven we niet bang voor te zijn. Ondanks de aandoenlijke pogingen van Huub om te doen alsof het een succes was ("in de beoogde doelgroep was het marktaandeel best goed") waren de kijkcijfers belabberd, de media-aandacht nihil, en het format gewoon ook zwaar sneu.
Ik weet nu nog drie namen of zo, Kally, Ribas (dankjewel FANN) en eh... Ilona of zo? Die Rotterdamse met die hese stem, die was wel leuk.
Marco en Marco, Yasmin ... En dan houdt het bij mij ook op.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:57 schreef Gert het volgende:
Nou dáár hoeven we niet bang voor te zijn. Ondanks de aandoenlijke pogingen van Huub om te doen alsof het een succes was ("binnen de beoogde doelgroep was het marktaandeel best goed") waren de kijkcijfers belabberd, de media-aandacht nihil, en het format gewoon ook zwaar sneu.
Ik weet nu nog drie namen of zo, Kally, Ribas (dankjewel FANN) en eh... Ilona of zo? Die Rotterdamse met die hese stem, die was wel leuk.
O ja, Marco en Darco.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
kale Marco en Marco nie te vergeten he
Mis 'r nog steeds.quote:
Volgens Huub was reality morsdood na CBML.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:57 schreef Gert het volgende:
Nou dáár hoeven we niet bang voor te zijn. Ondanks de aandoenlijke pogingen van Huub om te doen alsof het een succes was ("binnen de beoogde doelgroep was het marktaandeel best goed") waren de kijkcijfers belabberd, de media-aandacht nihil, en het format gewoon ook zwaar sneu.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dus Huub is een beste maar hij heeft ook niet altijd gelijk.
Ik googlede even om een foto voor je op te zoeken ter verzachting van het leed.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mis 'r nog steeds.
Mas ar nag staads.
Moet je eens op mokkels.nl kijken.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik googlede even om een foto voor je op te zoeken ter verzachting van het leed.
En wat staat er bovenaan ?
en dan geen foto plaatsenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond dat resultaat véél leuker dan een foto.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
en dan geen foto plaatsen[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:59 schreef Dementor het volgende:
Lekker met z'n allen in een rode kimono op een rijtje gaan staan al smachtend naar een debit card.
Ik herinner me dat ook in de uitzendingentopics regelmatig een geïrriteerd "ik snap er geen flikker van" klonk.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:09 schreef pullup het volgende:
Ik herinner me alleen van CMBL dat het zonder de uitzendingen topics op Fok voor mij onbegrijpelijk was wat er daar allemaal gebeurde.
Ja, maar dan wist je in ieder geval dat het niet aan jezelf lag en dat hielp al.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik herinner me dat ook in de uitzendingentopics regelmatig een geïrriteerd "ik snap er geen flikker van" klonk.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:05 schreef Gert het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |