neuh, gewoon hollandse jongensquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:52 schreef Rijpie het volgende:
4 (britse) prinsen
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:07 schreef tomtomaat het volgende:
Aha, de teletubbies...
Ja helaas wel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:52 schreef DaviniaHR het volgende:
tis al heel lang donderdagavond geweest
welk soort vlees...quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:31 schreef DaviniaHR het volgende:
4. vlees (of barbecue, weet niet awt je bedoelt)
andere, geen idee
Serieus?Weer iets wat ik niet meer ga etenquote:
dat zou heel goed kunnnen idd!quote:
Vraag ik me ook af. Ik dacht dat zal wel een moeilijk plaatje zijn, maar nee hoor.....quote:en hoe weet je nou weer dat dat een cashew noot is!
omdat ie pas 100 keer voorbij is gekomen bij de AKQ.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:37 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
dat zou heel goed kunnnen idd!
ik zat ook in de eethoek te denken
en hoe weet je nou weer dat dat een cashew noot is!
cashewnoot=>noot=>pepernoot en peper wordt vaak in parfums gebruikt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:38 schreef PhysicsRules het volgende:
chilipeper, pepermolen, pepersteak. De rest kan ik niet plaatsen, maar dat doet er niet toe volgens de wet van PhysicsRules
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:08 schreef C_a_K_e het volgende:
SW Baksteen
inderdaad, en voor 3: zoek eens op Benno Baksteenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:14 schreef C_a_K_e het volgende:
1. Muur, die zijn nogal eens van baksteen
2. Bakstenen worden gemaakt van klei
3. Geen idee (al zou kunnen dat VNV ook voor Vereniging Nederlandse Voegbedrijven staat)
4. Ze worden in trapsgewijs verband gelegd (of hoe dat maar heet)
5. In een oven gebakken
volgens mij wel gewoon elandquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:35 schreef tomtomaat het volgende:
1. moose (weet de nederlandse naam niet)
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:27 schreef ItaloDancer het volgende:
Hmmm.
Het is wel handig dat je de plaatjes ergens upload met een andere naam zodat in de bestandsnaam het antwoord niet staat.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand serieus "Evelyn Struik" kent
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:41 schreef Rijpie het volgende:
[..]
is oa van rtl, heeft heel even wie is de chef gepresenteerd
quote:
Hebben er wel iets mee te maken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:12 schreef qonmann het volgende:
't is Struik, 't is Struik, 't is Struik wat ik gebruik.!
't is Struik, 't is Struik, 't is Struik wat ik gebruik.
sw: Joop Braakhekke ?
Hij nietquote:
Haha zat ik helemaal mis met Struijkquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:57 schreef C_a_K_e het volgende:
Eland -> Als in Moose -> Chocolate Moose van de Swedish Chef
Evelyn Struik -> Presentator Wie Is De Chef?
Jaap de Hoop Scheffer -> Navo Chef
Garage -> Retaurant van Joop Braakhekke
Sigaar -> Van Herman den Blijker
Ik wil hem ook best eerder doen maar dan moet er wel nog iemand meer komenquote:
Daar heb je eigenlijk ook wel gelijk in. Maar ik moet zelf vanavond ook een keer weg dus veel later heeft voor mij ook geen zin en ik moet ook nog eten. Als het er vandaag niet van komt dan doe ik hem morgen wel.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:20 schreef PhysicsRules het volgende:
ik ben er nog een uurtje, daarna ga ik de kleine ophalen en ben de rest van de avond afwezig. 18:00 lijkt me sowieso niet zo'n handige tijd.
Ik heb er nog steeds ééntje klaar staan dus moet even kijken wanneer ik hem online gooi. Ben nu nog op schoolquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:49 schreef DaviniaHR het volgende:
Komt er vandaag een nieuwe?
ik ga eerst lunchen met mn zus, maar vanmidag ben ik er wel, hoor!
Of niet natuurlijk als er niemand isquote:
Go!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Of niet natuurlijk als er niemand is
Vind het wel leuker als er wat meer zijn. Zeker omdat die van mij over het algemeen niet zo ingewikkeld zijn.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:24 schreef ItaloDancer het volgende:
Zet 'm er gewoon een keer op, ik ga niet elke keer melden of ik er ben of niet
quote:
Jepquote:
Maar jij mag het ookquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:00 schreef nightcowboy het volgende:
Iemand anders mag wel een nieuwe doen
Maakt niet uit johquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:02 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Weet ik maar ben daar nooit zo goed in
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:33 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik wil er wel één maken. Schatting: 19:00.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:03 schreef ItaloDancer het volgende:
Ok ik heb 'm af, nu uploaden.
Zet hem hier om 19:10 neer.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:26 schreef Rijpie het volgende:
4 thomas edison (op mijn verjaardag geboren)
Ja en nu het sw nog ...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:53 schreef ItaloDancer het volgende:
1. Helmut Kohl (chufi)
2. Kazaa (Rijpie)
3. Campina (nightcowboy)
4. Thomas Edison (Rijpie)
5. [Oudejaars] Conference (chufi)
![]()
Nehh dat is een beetje vaag, niet?quote:
Ok ik ook zo .. Laterszquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:20 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik ga de computer verlaten voor vandaag. Succes en tot morgen.
dacht ik ookquote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:00 schreef C_a_K_e het volgende:
SW: Peer?
Voor de eerste 4 kan ik wel een vage uitleg bedenken
Uitstekendquote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:00 schreef C_a_K_e het volgende:
SW: Peer?
Klopt helemaal!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 02:21 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
dacht ik ook
Helmut Kohl -> ?
Kazaa -> peer 2 peer
Campina -> reclame met Peer Mascini (ik zei nog zo, geen bommetje)
Edison -> Lamp, peertjes
Conference -> perenras
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:22 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Ja, wie maakt er een nieuwe? C_a_K_e?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:48 schreef DaviniaHR het volgende:
Zal ik er eentje in elkaar rammelen?
heb wel een sw, maar nog niet de plaatjes bij elkaar gezocht en zo.
zijn er mensen die willen spelen?
nopequote:
quote:
dit plaatje kwam omhoog toen ik op de term googlede. het gaat me niet om het dier, maar de afwerking.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:41 schreef swarmahoer het volgende:
hoe moeten we nu weten wat voor leer dat is
Goedemiddagquote:
Nee, je hebt gelijkquote:Op donderdag 5 november 2009 10:43 schreef eNGine10 het volgende:
SW Gijs Gans? Of zit ik helemaal in de verkeerde hoek?
Heb nog ongeveer 10 minuten batterijquote:Op donderdag 5 november 2009 10:52 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk![]()
Kan je nog voordat je laptop uitvalt een nieuw sleutelwoord maken?
Had het al gezien ja. Heb er wel +5 bijgezet maar heb er maar 3 bijgedaan omdat Mr.Jorn die 5 al gedaan heeft. Als het goed is klopt het zo weer.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:03 schreef ItaloDancer het volgende:
De stand van Mr. Jorn hierboven klopt trouwens niet helemaal.
Maker krijgt 5 pt en winnaar 3 pt.
ohja dat was ik nog vergeten te melden. Tera Patrick, zij heeft ook in de playboy gestaan.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:13 schreef nightcowboy het volgende:
Wie is die mevrouw op plaatje vijf?
okquote:Op donderdag 5 november 2009 15:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ohja dat was ik nog vergeten te melden. Tera Patrick, zij heeft ook in de playboy gestaan.
quote:
Allemaal correctquote:
Die nietquote:
das die knakker van de reclame van de albert heijn. weet niet hoe hij heet.quote:
Klopt iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |