Als gevolg van mijn poging tot zingen:quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:29 schreef -Menn0- het volgende:
Heb al verzoekjes liggen voor onder andere (even een kleine greep uit het txt bestandje met verzoekjes)
Jason Mraz - You and I both + Sleeping to dream
Jack Johnson - Bubble Toes + Flake + No other way + Questions
Gus Black - Paranoid
City & Colour - The Girl
Ik denk dat jij wel Oya Le Le van K3 wil horenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:20 schreef Witchfynder het volgende:
Dan wil ik wel iets van uh....waar hebben we het over eigenlijk?.
Dan wel de nieuwe versie met Josje natuurlijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:22 schreef Metalfreak het volgende:
Ik denk dat jij wel Oya Le Le van K3 wil horen
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan wel de nieuwe versie met Josje natuurlijk.
ja, dat eigenlijk sowieso, maar ja, tijdsdruk en niet echt strak kunnen spelen helpt niet echt mee natuurlijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:25 schreef Cynic het volgende:
[..]
Kan je denk ik beter even rustig voor gaan zitten om het ietsje netter en strakker te doen, dan heb je meteen een veel beter idee van zo'n nummer.
Daar krijgen ze karakter van!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:16 schreef Witchfynder het volgende:
Sheesh, het is echt baggerweer en dan laat de school hiernaast de brugklassers buiten gymmen. En dan verbaast zijn wanneer volgende week halve klassen thuis zitten.
Huh? Binnen gymmen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:16 schreef Witchfynder het volgende:
Sheesh, het is echt baggerweer en dan laat de school hiernaast de brugklassers buiten gymmen. En dan verbaast zijn wanneer volgende week halve klassen thuis zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Ook het eerste uur dan, zit je de hele dag met dat koude gevoel op schoolquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:16 schreef Witchfynder het volgende:
Gecondoleerd dude.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:50 schreef Aresdreams het volgende:
ik had het liefst vandaag geen vrij... maar ja, uitvaart hoort er ook bij...
Tof!quote:
Ga je heus niet dood aan.quote:
Punkrock, Haarlem, in onze vaste oefenruimte.quote:
Vet!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:30 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Punkrock, Haarlem, in onze vaste oefenruimte.
Hm, zo klinkt het al vet minder stoer. Maar een goede vriend van ons (en zwager van één van de bandleden) heeft een AV-bedrijf, een 24-spoors HD-recorder, mengtafel, goeie mics etc.
In Daisy Bell - waar we oefenen - is een goeie ruimte met mooie akoestiek en genoeg afstopping en gordijnen enzo om het prima te laten klinken. Het is ook vooral voor eigen gebruik, want we spelen vooralsnog alleen maar covers.
Dus we gaan een hele zondag lekker pielen, dat is eigenlijk vooral de opzet.
We zijn nog aan het uitzoeken welke we willen opnemen. We spelen nu o.a. Bad Religion - A Walk, NOFX Hotdog In A Hallway, NOFX - Bob, Lagwagon Making Friends, Weezer - Pork & Beans.. dat werk.quote:
Als jullie nog een gitarist nodig hebben, hoor ik het welquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:13 schreef Svyatagor het volgende:
We zijn nog aan het uitzoeken welke we willen opnemen. We spelen nu o.a. Bad Religion - A Walk, NOFX Hotdog In A Hallway, NOFX - Bob, Lagwagon Making Friends, Weezer - Pork & Beans.. dat werk.
Ik zal de resultaten posten.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:13 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
We zijn nog aan het uitzoeken welke we willen opnemen. We spelen nu o.a. Bad Religion - A Walk, NOFX Hotdog In A Hallway, NOFX - Bob, Lagwagon Making Friends, Weezer - Pork & Beans.. dat werk.
Ik zal de resultaten posten.
Die spelen we ookquote:
Kan ik denk ik nog steeds niet aanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Tof
Was vandaag toevallig ook weer wat NOFX aan ehts pelen
vet nummer
Wou hem vroeger altijd al kunnen spelen maar toen kon ik de snelheid niet aan
De soundtrack van Shaftquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:12 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik wil eigenlijk wat meer naar funk gaan luisteren. Tips?
Vooral veel oefenen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:33 schreef Neraice het volgende:
Ben nu een paar weken met gitaar begonnen, iemand tips om die F, F# en Bm beter te pakken?
vinger beetje gebogen over de gitaar leggen, of met lange vingers je duim over de nek..!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:33 schreef Neraice het volgende:
Ben nu een paar weken met gitaar begonnen, iemand tips om die F, F# en Bm beter te pakken?
*tikketikketikketikketikketikketikketikketikketikketikketikketikketikketikketikkequote:
Ja, ik ken het. Ik heb dat album best grijs gedraaid. Inmiddels al weer wat jaartjes geleden.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:37 schreef haakon het volgende:
Iemand gehoord van de band: Red ?
klinkt wel lekker, vooral het nummer Already Over klinkt (vind ik) goed !
Deanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:42 schreef Witchfynder het volgende:
Goh, die Dean bas is zo comfortabel dat ik haast alles makkelijker speel.
Powerchord.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:33 schreef Neraice het volgende:
quote:
Terp.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:57 schreef Metalfreak het volgende:
Regenen jullie ook weg overal? Het parkeerplein hiervoor is nu alleen nog maar begaanbaar met een boot geloof ik...
Dan moet je eerst nog wel minstens 5 kilometer zwemmen.quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:41 schreef Meursault het volgende:
[..]
*tikketikketikketikketikketikketikketikketikketikketikketikketikketikketikketikke
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
SHAFT!
Ya damn right!
Dagelijkse kost.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet je eerst nog wel minstens 5 kilometer zwemmen.
Staken ze weer eens bij de trekschuit?quote:
Ja, de hufters. Nieuwe duwbomen. Daar is toch geen budget voor manquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Staken ze weer eens bij de trekschuit?
Mooi hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:41 schreef -Menn0- het volgende:
http://www.youtube.com/user/MennoNL
Voorzichtig 2 nieuwe liedjes geupload, ben niet helemaal tevreden over No Other Way maar ja belofte maakt schuld....
Die stonden toch op de planning voor over 5 jaar?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, de hufters. Nieuwe duwbomen. Daar is toch geen budget voor man
Death Magnetic shirtquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:41 schreef -Menn0- het volgende:
Voorzichtig 2 nieuwe liedjes geupload, ben niet helemaal tevreden over No Other Way maar ja belofte maakt schuld....
Ja, heb ik ook al drie keer opgelapt... maar die aanvraag ligt inmiddels bij het provinciebestuur.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die stonden toch op de planning voor over 5 jaar?
Die nieuwe loopplanken hebben volgens mij wel voorrang want ze beginnen redelijk gammel te worden.
Klinkt weer erg goedquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:41 schreef -Menn0- het volgende:
Daar horen we het komende half jaar dus nog niets van. Net als de aanvraag voor de verbouwing van het verversstation bij Lytse Wâld. Je kunt de mensen toch iet in zo'n tochtig lokaal laten zitten? Of zijn ze daar ondertussen eindelijk begonnen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook al drie keer opgelapt... maar die aanvraag ligt inmiddels bij het provinciebestuur.
Nope, wij Hollanders hebben dijken enzoquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:57 schreef Metalfreak het volgende:
Regenen jullie ook weg overal? Het parkeerplein hiervoor is nu alleen nog maar begaanbaar met een boot geloof ik...
Maar daar zit altijd zo'n irritant ventje met z'n vinger in te porren.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nope, wij Hollanders hebben dijken enzo.
Welnee, dat vertellen we alleen aan Amerikanen om geld af te troggelenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar daar zit altijd zo'n irritant ventje met z'n vinger in te porren.
Ik blijk dus ook in de regio te zitten waar het het hardste heeft geregend:quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nope, wij Hollanders hebben dijken enzo.
Goed bezig, gast. Veel handiger om zelf nummers te zingen die je wilt zingen ipv zangers erbij te zoeken. En je moet het maar net kunnen zoals jij.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:07 schreef -Menn0- het volgende:
Had niet door dat ik het laatste topic sloot met:
[..]
Als gevolg van mijn poging tot zingen:
Ga je een analoge kopen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[TK] Boss DD-3 Digital Delay stompbox
Even spammen
Erg plezierige stem inderdaad, moet je echt iets mee gaan doen!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:15 schreef -Menn0- het volgende:
Thanks for the compliments![]()
Wel raar hoe je er zelf niet tevreden mee kan zijn en dat andere dat niet eens opvalt
Als die 2e hands LTD nog helemaal goed is, zou ik die deal gewoon sluiten, anders zou ik nog even afwachten. Maar hoe groot is de kans dat je inderdaad 900 voor je Ibanez krijgt?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zit even met een dilemma.
Heb m'n bodemprijs van die ibanez eigenlijk op 900 liggen aangezien het me ook 900e gaat kosten als ik die LTD wil kopen en ik niet wil hoeven bij te betalen.
Maar nu is er dus een koper die 825 wil betalen ervoor en echt niet meer, in eerste instantie dus te weinig. Maar nu kan ik dus die LTD van iemand overkopen voor zo'n 650-700e dus dan compenseert dan wel weer.
Weet niet zogoed wat ik moet doen huuuu
Dat 900 zou uiteindelijk wel lukken lijkt me, had al een serieus bod van 1000 maar dat ging helaas niet door. Zal misschien wel wat tijd kosten.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als die 2e hands LTD nog helemaal goed is, zou ik die deal gewoon sluiten, anders zou ik nog even afwachten. Maar hoe groot is de kans dat je inderdaad 900 voor je Ibanez krijgt?
Ja, dan houd je er ook nog wat geld aan over.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat 900 zou uiteindelijk wel lukken lijkt me, had al een serieus bod van 1000 maar dat ging helaas niet door. Zal misschien wel wat tijd kosten.
Maar ik heb beide personen gemaild dat als het zo kan dat ik eht dan doe maar
Dan was het dus géén serieus bod, anders was de koop wel doorgegaan. Laat mij raden, koper had op het laatste moment opeens geen geld meer?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat 900 zou uiteindelijk wel lukken lijkt me, had al een serieus bod van 1000 maar dat ging helaas niet door.
Ja maar watquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:20 schreef Cynic het volgende:
[..]
Erg plezierige stem inderdaad, moet je echt iets mee gaan doen!
*hapquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nummers opnemen?
*geeft het suggestiestokje door*
Nummers uitbrengen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nummers opnemen?
*geeft het suggestiestokje door*
In dat geval kan hij die ltd mooi aan mij doorgevenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:38 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nummers uitbrengen?
Die Jack Johnson dingen passen volgens mij wel goed bij je stem, het zou de moeite waard zijn iets in die richting te gaan doen ofzo. Daar staa je dan met je EMG's
Wouldn't know where to start, ben niet echt een songwriter. Kan wel dichten maar niet echt nummers schrijven...quote:
Haha gelukkig vind ik spelen nog veel vetter dan zingenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:38 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nummers uitbrengen?
Die Jack Johnson dingen passen volgens mij wel goed bij je stem, het zou de moeite waard zijn iets in die richting te gaan doen ofzo. Daar staa je dan met je EMG's
Haha mocht ik ooit veel geld gaan verdienen krijg jij een LTD van mequote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
In dat geval kan hij die ltd mooi aan mij doorgeven
ff quoten hoorquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:49 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Wouldn't know where to start, ben niet echt een songwriter. Kan wel dichten maar niet echt nummers schrijven...
[..]
Haha gelukkig vind ik spelen nog veel vetter dan zingen
[..]
Haha mocht ik ooit veel geld gaan verdienen krijg jij een LTD van me
Ik dacht dat jullie Musik Produktiv oh god dat is op een ander forum.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:03 schreef Witchfynder het volgende:
Naar Marktplaats? Militaire Politie? Michael Penbroke?
Ik niet meer, moneywise geen goed idee.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:58 schreef Gitaarmat het volgende:
Wie gaat er 10 oktober naar MP?
Ik weet het nog niet. Hangt er van af hoe laat ik vrijdagnacht thuis ben.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:17 schreef Svyatagor het volgende:
Ik niet meer, moneywise geen goed idee.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zet het op bash.org, kan hij er nooit meer onderuit.
Haha don't worry mocht ik later stinkend rijk zijn krijg jij van mij een LTDquote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:08 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie Musik Produktiv oh god dat is op een ander forum.![]()
Tweede Fail van me.
Ik ben on-call dus kan ik nietquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:58 schreef Gitaarmat het volgende:
Wie gaat er 10 oktober naar MP?
aan mij geven?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:38 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ik ben on-call dus kan ik niet![]()
*Wel kan ik de on-call centjes in m'n GASpot stoppen![]()
![]()
**Nu nog verzinnen wat ik ermee ga doen
quote:
Op mijn El Gitarro?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:20 schreef GoodGawd het volgende:
Wat voor string gauge hebben jullie op je el gitaar?
Sinds een tijd .011 en dat bevalt goed.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:20 schreef GoodGawd het volgende:
Vet, alles erop eraan? (sensetivity?)quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:56 schreef guitarist het volgende:
[..]
Stomme Twitpic: http://twitpic.com/kq3o4
Ey, die heb ik ook!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:56 schreef guitarist het volgende:
[..]
Op mijn Deans heb ik D'Addario EXL110quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:20 schreef GoodGawd het volgende:
Jup.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:10 schreef KaMo het volgende:
[..]
Vet, alles erop eraan? (sensetivity?)
Die gebruik ik volgens mij ook.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:21 schreef The_Dean het volgende:
Op mijn Deans heb ik D'Addario EXL110
010-046w.
Jep, dat doe jequote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die gebruik ik volgens mij ook.
010-052quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:20 schreef GoodGawd het volgende:
Op de rest dan ook.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jep, dat doe je
Op je Les Paul tenminste wel
Ach wat, ik speel normaal op 40-95quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:37 schreef Sloggi het volgende:
10-46. 9 is voor mietjes.
Hoogspanningskabelsquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ach wat, ik speel normaal op 40-95.
quote:
Kortsluitingquote:
En hoequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, maar daar ben jij voor om te fixen.
Musik Produktivquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:08 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie Musik Produktiv oh god dat is op een ander forum.![]()
Tweede Fail van me.
Ja. Canvas heeft niet de nieuwe natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:21 schreef brother52 het volgende:
Was dat die opname van ruim een jaar geleden?
Nou ja, geweldige winkel? Dat ben ik niet 100% met je eens. het is natuurlijk een toffe ervaring om daar een keer te hebben rondgelopen. Maar klantvriendelijkheid? Als je versterkers wil uitproberen en er zijn net 5 man voor je kun je anderhalf uur wachten of je hoort 5 mensen door elkaar heen spelen. En verder moet je het zelf gewoon allemaal weten en als je op de site iets cools hebt gezien is het nog maar afwachten of dat je het daar ook kunt uitproberen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:43 schreef morgane het volgende:
[..]
Musik Produktivdaar heb ik m'n versterker gekocht. Echt geweldige winkel, alleen al om gewoon rond te lopen.
Anyway, ik heb een paar jaar wat gitaar gepingeld maar de laatste tijd is het er nogal bij ingeschoten. Nu wil ik het weer oppakken, dus daarom ben ik hier. Even meelezen!
Dat is overal toch zo? Ik zou niet weten hoe je dat anders moet oplossen...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:11 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Als je versterkers wil uitproberen en er zijn net 5 man voor je kun je anderhalf uur wachten of je hoort 5 mensen door elkaar heen spelen.
Daar zit nogal een verschil tussen qua streek, ben afgelopen zomer in Berlijn geweest en daar vond ik de Duitsers echt 100x vriendelijker dan in de grensstreek bij mij net over de grens.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:21 schreef Aresdreams het volgende:
maar het zijn duitsers... wat verwacht je van ze @ klantvriendelijkheid?
The Day That Never Comes met die Rick Wright Pink Floyd tribute?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja. Canvas heeft niet de nieuwe natuurlijk.
Geen idee, Dean. Ik vond het nummer iig niet klinken, ondanks dat ik mij open stelde voor het nieuwe werk. Leek net alsof ze een beetje prog wilde doen, wat op zich wel een leuk idee is, maar het kwam het niet uit de verf. Misschien op CD wel, maar niet bij dit optreden.
Enter Sandman was wel weer ouderwets gaaf.
sarcasme van mij?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:54 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Daar zit nogal een verschil tussen qua streek, ben afgelopen zomer in Berlijn geweest en daar vond ik de Duitsers echt 100x vriendelijker dan in de grensstreek bij mij net over de grens.
Tja, dat is een beetje de consequentie. "Mijn" lokale muziekzaken hebben bij lange na niet zo uitgebreid assortiment als een Musik Produktiv.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:52 schreef Gitaarmat het volgende:
Als je gewoon naar een lokale muziekzaak gaat, waar ze wel 3 van de 6 versterkers hebben die jij wil uitproberen, daar kun je vaak wel in je eentje gitaren uittesten etc.
Dat is best een goed idee eigenlijk, krijg je in ieder geval een beetje een indruk van hoe verschillende versterkers spelen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:25 schreef The_Dean het volgende:
Of we moeten eens een amp meeting houden
Haha, ja dan mag je wel een hele grote studio hebben denk ikquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:29 schreef The_Dean het volgende:
Houden we hem in de studio
Fok! Gitaristentopic Amp Meet Mega XXL All Star Jam Session opnemen
Welke is dat? Ben ook nog op zoek.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:56 schreef guitarist het volgende:
[..]
Mooie gitaar hoor!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:24 schreef haakon het volgende:
[ afbeelding ]en dan de Mystic Dream kleur erop
Garage Key.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:07 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Welke is dat? Ben ook nog op zoek.
En dat is nog niet eens hun beste album.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:09 schreef Witchfynder het volgende:
Wat blijft 'Fistful of Metal' van Anthrax toch een heerlijk album.
Gaaf die humbucker met hotrail erin, dat zal wel klinkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:24 schreef haakon het volgende:
[ afbeelding ]en dan de Mystic Dream kleur erop
Cool, waar heb je die gekocht?quote:
Nee, maar voor mij wel hun leukstequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
En dat is nog niet eens hun beste album.
Ja, Feedback heeft indertijd ook ineens de Dean X series met een 40-50 euro verhoogdquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:14 schreef Witchfynder het volgende:
Oh en net een Rockcase..uh..case gekocht voor mijn Deanbas en een beter latching pedaal. En een Squier Vintage Modified Jazz mogen testen. Ondanks de brakke amp klonk het erg goed en speelde het heerlijk. Wel best zwaar. Damn it, gaat me ooit weer 359,- kosten.
Oh en de Dean Edge 4 is nu 399,- ipv 349,- dus ik was optijd. Zelfs met de modificaties is hij voor mij nog goedkoper dan dat
.
Ja, daar staat 'ie niet meer online.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Feedback
Tenminste, daar heb ik 'm vandaan
Mijn toetsenbord past net niet, is net te breed... Maar ze hebben bij Feedback meer dan dat er online staat hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:39 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, daar staat 'ie niet meer online.29 euro lijkt me namelijk een prima prijsje. En je toetsenbord kan er mooi onder.
Haha, klaar tochquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:41 schreef morgane het volgende:
Gitaarmat, je kan zeker wel gelijk hebben over Musik Produktiv hoor!
Ik ben er maar een paar keer geweest en heb nooit echt 'grote' dingen gekocht. Alleen een versterker, maar toen was ik echt nog beginner (en nu vast ook) en heb er niet eens veel uitgeprobeerd, ik wist toch al welke ik wou hebben.
Die versterkermeet laat ik aan me voorbij gaan, ik denk dat niemand 'altijd al eens op een Line 6 Spider II heeft willen spelen'maar voor een gitaarnewbie als ik is het een prima ding
Als je kunt maken, moet je het ook doenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:40 schreef The_Dean het volgende:
Tijd van schalen met alleen blauwe M&M's is ook alweer ouderwets zie ik.
Maar aan de andere kant, het zal KISS ook niet zijn
http://metalkrant.nl/?message=643&page=2
Just because you can doesn't mean you should.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als je kunt maken, moet je het ook doen.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:09 schreef Cynic het volgende:
Fuck it, ik heb hem toch gewoon maar besteld:
[ afbeelding ]
en een bijbehorend versterkertje natuurlijk
Welke?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:09 schreef Cynic het volgende:
Fuck it, ik heb hem toch gewoon maar besteld:
[ afbeelding ]
en een bijbehorend versterkertje natuurlijk
Dual Terror.quote:
super vette band ja! ik ben trouwens laatste tijd helemaal weg van motorpsycho... ook echt het luisteren waard.quote:
Nicequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:43 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
super vette band ja! ik ben trouwens laatste tijd helemaal weg van motorpsycho... ook echt het luisteren waard.
en vandaag me les paul naar gitaarbouwer brengen, p90 erin, zwarte plastics en helemaal laten afstellen.
Daily Bread!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 09:53 schreef Gitaarmat het volgende:
Dit vind ik ook tof, vooral om te zien wat die drummer en bassist allemaal doen, te gek.
Eigen pedaaltjes lijkt me wel gaaf, alleen als ik het zou doen zou het toch puur een schema nabouwen zijnquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:15 schreef guitarist het volgende:
[..]
Daily Bread!
Die bassist maakt zelf pedaaltjes en heeft mijn Fuzz pedaal gemaakt!
Die haal je toch bij Rogier van Technobia?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:15 schreef guitarist het volgende:
[..]
Daily Bread!
Die bassist maakt zelf pedaaltjes en heeft mijn Fuzz pedaal gemaakt!
ik ben blij met mijn Boss me50b, geen getapdans en een tuner erinquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:45 schreef Witchfynder het volgende:
Op BGF zie je ook mensen hun enorme pedalboards posten. Als ik dat zou doen dan houd ik geen podium meer over. Plus, ik heb helemaal geen tijd in onze muziek voor al dat getapdans
.
Spannedquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Om 3 uur komt er iemand langs voor m'n gitaar kijkenHopelijk bevalt het hem
Ik weet niet wie Rogier is, laat staan wat Technobia is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die haal je toch bij Rogier van Technobia?![]()
.
Ik kan al bijna mee doen met Riverdance!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:45 schreef Witchfynder het volgende:
Op BGF zie je ook mensen hun enorme pedalboards posten. Als ik dat zou doen dan houd ik geen podium meer over. Plus, ik heb helemaal geen tijd in onze muziek voor al dat getapdans
.
Goede berichtenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Om 3 uur komt er iemand langs voor m'n gitaar kijkenHopelijk bevalt het hem
Rogier is oa de bassist van SquareLight en maakt en customised zelf pedalen onder de naam Technofobia. Schijnt supergoed spul te zijn. Hij zou zelfs internationaal bekende artiesten als klant hebben.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:51 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Rogier is, laat staan wat Technobia is.
Mooi is dat altijdquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:51 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik kan al bijna mee doen met Riverdance!
Bekende footswitchquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
Mooi is dat altijd
[ afbeelding ]
De goede oude tijd.
Hahaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bekende footswitch
Hij doet het trouwens ook alweer... scheen dat ik de knoppen op de top INgedrukt moet hebben voordat de footswitch gaat werken. Had het die avond allemaal UITgezet en de switch aan de kant gelegd, want de andere bands gebruikten hun eigen pedalen... toen zelf de switch weer gepakt maar nooit de knopjes weer ingedrukt. Ook geen idee dat dat moest trouwens
Er was dus achteraf helemaal niks aan de hand
whoaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:25 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[ afbeelding ]
tjek me ampeg stack op me kamer
Klinkt als een brakke soldering.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:19 schreef Cynic het volgende:
Mijn oude delaypedaaltje maakt trouwens ook niet altijd goed contact meer. Het plugje van de adapter moet een beetje opzij gedrukt worden anders valt-ie telkens weg. Ik kan er alleen niks aan zien...
Och, niet allerlei hoor. Enige wat ik tot nu toe eigenlijk gedaan heb is even een nieuw fris buisje erin gezetquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:19 schreef Cynic het volgende:
[..]
Haha
Ok, dat valt dan weer mee. Vond het best erg namelijk dat die versterker ineens allerlei kuren bij jou kreeg terwijl ik er nooit problemen mee had.
Mijn oude delaypedaaltje maakt trouwens ook niet altijd goed contact meer. Het plugje van de adapter moet een beetje opzij gedrukt worden anders valt-ie telkens weg. Ik kan er alleen niks aan zien...
ja, en 4 meter tegenover staat een twin en plexiquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:57 schreef allsystemshalt het volgende:![]()
Wel alles op 11 als je even oefent he
quote:
Ja hoop dat het goed komt. Hij was al wel heel twijfelachtig wou dat alles helemaal goed was naar zijn zin dus blijft afwachten danquote:
Volgens buienradar trekt alle regen er onderlangs.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:58 schreef Gitaarmat het volgende:
Ze hebben daar wel goed weer zeg bij die markt.
Goed bezigquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:37 schreef Dribbel_ het volgende:
voor:
[ afbeelding ]
na:
[ afbeelding ]
straks:
[ afbeelding ]
Nice! Hoeveel heb je er nou uiteindelijk voor gekregen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:37 schreef Dribbel_ het volgende:
voor:
[ afbeelding ]
na:
[ afbeelding ]
straks:
[ afbeelding ]
speelt echt zoo fijn, en klinken:quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Mooie gitaar hoor!
Hoe speelt en klinkt-ie?
You are now part of the family, welcomequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Whoei en net weer terug van de gitaarzaakZe hadden hem nog in de winkel staan dus dat was helemaal tof
850 verkocht, wat minder dan wat ik wou, maar heb de nieuwe ook daarvoor kunnen krijgen dus speelde ik weer gleijk dus dat was het wel waard
Echt supervet ding
Nu ff zo helemaal afstellen en gaan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja want ik heb em ook en ik ben heeeeeeeeel happy d'r meequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:14 schreef Cynic het volgende:
Mooi ding!
Vriend van me had er ook 1, maar die was er niet zo heel happy mee. Blijft persoonlijk natuurlijk.
Kan toch prima?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:38 schreef Meursault het volgende:
Darn, anders regel je dat ff allemaal binnen een dag..
Maar nice! Veel plezier ermee.
Nou....quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:19 schreef KaMo het volgende:
Chill!
Veel plezier met een van wereldsch mooiste gitaren!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo net ff afgesteld nieuwe snaren erop allesWat een vet ding
![]()
blij
Dat kan ik niet. Ik moet overal heel goed en lang over nadenken.quote:
Geloof dat Dribbel_ allang nagedacht heeft dat hij die Eclipse wouquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:17 schreef Meursault het volgende:
[..]
Dat kan ik niet. Ik moet overal heel goed en lang over nadenken.![]()
Daar is goed over nagedacht hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:17 schreef Meursault het volgende:
[..]
Dat kan ik niet. Ik moet overal heel goed en lang over nadenken.![]()
Bright Eyes en Ryan Adams?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:20 schreef morgane het volgende:
Mooie gitaar ja, mat zwart zie je niet vaak
Weet iemand nog leuke beginnersnummers voor op akoestische gitaar?
Ik kan al een paar nummers van bijv. Pete Murray en The Corrs, maar wil wel weer eens wat anders.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:20 schreef morgane het volgende:
Ik kan al een paar nummers van bijv. Pete Murray en The Corrs, maar wil wel weer eens wat anders.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:53 schreef morgane het volgende:
Jaaa dat liedje is zo mooizong ik met m'n jeugdkoor altijd. Een capo heb ik wel ja
thanks
Nice. Als je sounds hebt, laat maar horen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo net ff afgesteld nieuwe snaren erop allesWat een vet ding
![]()
blij
Maak je borst maar natquote:
nicequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Whoei en net weer terug van de gitaarzaakZe hadden hem nog in de winkel staan dus dat was helemaal tof
850 verkocht, wat minder dan wat ik wou, maar heb de nieuwe ook daarvoor kunnen krijgen dus speelde ik weer gleijk dus dat was het wel waard
Echt supervet ding
Nu ff zo helemaal afstellen en gaan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een van de slechtste optredens die ik ooit gezien heb.quote:
Tom McRaequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:20 schreef morgane het volgende:
Thanks !quote:Op zondag 11 oktober 2009 08:13 schreef Witchfynder het volgende:
Succes!
Daar ben ik laatst nog heen geweestquote:Op zondag 11 oktober 2009 04:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een van de slechtste optredens die ik ooit gezien heb.
De eerste albums zijn erg goed maar live kwam het helemaal niet over maar dat kan ook komen doordat het podium helemaal volgebouwd stond met muzikanten (een stuk of 11)
[..]
Tom McRae
Hoogstwaarschijnlijk interniet exploder 8.quote:Op zondag 11 oktober 2009 10:02 schreef Witchfynder het volgende:
Herinstalleren is soms het beste. Wat ging er nou steeds mis eigenlijk?
hey, die kan ik me nog wel herinnerenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
Mooi is dat altijd
[ afbeelding ]
De goede oude tijd.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:09 schreef Witchfynder het volgende:
Vandaag voor het eerst echt oefenen met mijn nieuwe/vernieuwde bas, vervoerd in een nieuwe koffer (ding stinkt nog) en heb een nieuw pedaal om te muten (woohoo
).
.
Zo voelde ik me gister ook. Wat een avondquote:Op zondag 11 oktober 2009 04:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Ahhhhh zo ook weer thuisff avond goed misdragen
Ja goud ben ik ook nooit zo weg van dit is eignelijk de enige combinatie waarin ik het echt heel vet vind staan. Ik wil hem eigenlijk nu nog ff estraplocks op zetten maar iets in m'n nhoofd zegt dat dat nu in deze staat geen goed ideee is dus ik hou me ff in en ga maar slapen dnek ik
dikke plectrums zijn de shit!quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:53 schreef tony_clifton- het volgende:
Jim Dunlop Stubby 1 mm![]()
Mijn techniek is nog nooit op één dag zo verbeterd.
Ik hoor hetzelfde, maar ik hoor ook verhalen dat hij ook hele goede touren gedaan heeft!quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een van de slechtste optredens die ik ooit gezien heb.
De eerste albums zijn erg goed maar live kwam het helemaal niet over maar dat kan ook komen doordat het podium helemaal volgebouwd stond met muzikanten (een stuk of 11)
g-major met midi footcontroller wordt het denk ik...! kan dan op de fx loop van me twin, en gelijk hoop effecten erbij met presets e.d....quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:24 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
heeft er iemand hier trouwens met goede transparante delay pedaaltjes? hoeft niet te veel functies te hebben, gewoon (tape achtige...) delay en een tap functie is wel handig...
Deze heb ik, ik denk dat jij die ook wel geweldig vind.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:09 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
g-major met midi footcontroller wordt het denk ik...! kan dan op de fx loop van me twin, en gelijk hoop effecten erbij met presets e.d....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
...maar is denk ik beetje overkill allemaal
Whooo hoelang was dat ding wel nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
Mooi is dat altijd
[ afbeelding ]
De goede oude tijd.
quote:
Yes, je moet je wel de goeie zaken weten natuurlijkquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:27 schreef Metalfreak het volgende:
Dribbel, had jij nu maar 850 voor die gitaar betaald? Was net even bij Muzikaza, daar hing 'ie voor 990 euro....
Dat heb ik ook als ik met m'n cam iets opnemeequote:Op zondag 11 oktober 2009 15:51 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
(Hoor nu dat m'n webcam niet echt tegen het volume van m'n versterker kon![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |