Als gevolg van mijn poging tot zingen:quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:29 schreef -Menn0- het volgende:
Heb al verzoekjes liggen voor onder andere (even een kleine greep uit het txt bestandje met verzoekjes)
Jason Mraz - You and I both + Sleeping to dream
Jack Johnson - Bubble Toes + Flake + No other way + Questions
Gus Black - Paranoid
City & Colour - The Girl
Ik denk dat jij wel Oya Le Le van K3 wil horenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:20 schreef Witchfynder het volgende:
Dan wil ik wel iets van uh....waar hebben we het over eigenlijk?.
Dan wel de nieuwe versie met Josje natuurlijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:22 schreef Metalfreak het volgende:
Ik denk dat jij wel Oya Le Le van K3 wil horen
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan wel de nieuwe versie met Josje natuurlijk.
ja, dat eigenlijk sowieso, maar ja, tijdsdruk en niet echt strak kunnen spelen helpt niet echt mee natuurlijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:25 schreef Cynic het volgende:
[..]
Kan je denk ik beter even rustig voor gaan zitten om het ietsje netter en strakker te doen, dan heb je meteen een veel beter idee van zo'n nummer.
Daar krijgen ze karakter van!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:16 schreef Witchfynder het volgende:
Sheesh, het is echt baggerweer en dan laat de school hiernaast de brugklassers buiten gymmen. En dan verbaast zijn wanneer volgende week halve klassen thuis zitten.
Huh? Binnen gymmen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:16 schreef Witchfynder het volgende:
Sheesh, het is echt baggerweer en dan laat de school hiernaast de brugklassers buiten gymmen. En dan verbaast zijn wanneer volgende week halve klassen thuis zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Ook het eerste uur dan, zit je de hele dag met dat koude gevoel op schoolquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:16 schreef Witchfynder het volgende:
Gecondoleerd dude.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:50 schreef Aresdreams het volgende:
ik had het liefst vandaag geen vrij... maar ja, uitvaart hoort er ook bij...
Tof!quote:
Ga je heus niet dood aan.quote:
Punkrock, Haarlem, in onze vaste oefenruimte.quote:
Vet!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:30 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Punkrock, Haarlem, in onze vaste oefenruimte.
Hm, zo klinkt het al vet minder stoer. Maar een goede vriend van ons (en zwager van één van de bandleden) heeft een AV-bedrijf, een 24-spoors HD-recorder, mengtafel, goeie mics etc.
In Daisy Bell - waar we oefenen - is een goeie ruimte met mooie akoestiek en genoeg afstopping en gordijnen enzo om het prima te laten klinken. Het is ook vooral voor eigen gebruik, want we spelen vooralsnog alleen maar covers.
Dus we gaan een hele zondag lekker pielen, dat is eigenlijk vooral de opzet.
We zijn nog aan het uitzoeken welke we willen opnemen. We spelen nu o.a. Bad Religion - A Walk, NOFX Hotdog In A Hallway, NOFX - Bob, Lagwagon Making Friends, Weezer - Pork & Beans.. dat werk.quote:
Als jullie nog een gitarist nodig hebben, hoor ik het welquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:13 schreef Svyatagor het volgende:
We zijn nog aan het uitzoeken welke we willen opnemen. We spelen nu o.a. Bad Religion - A Walk, NOFX Hotdog In A Hallway, NOFX - Bob, Lagwagon Making Friends, Weezer - Pork & Beans.. dat werk.
Ik zal de resultaten posten.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:13 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
We zijn nog aan het uitzoeken welke we willen opnemen. We spelen nu o.a. Bad Religion - A Walk, NOFX Hotdog In A Hallway, NOFX - Bob, Lagwagon Making Friends, Weezer - Pork & Beans.. dat werk.
Ik zal de resultaten posten.
Die spelen we ookquote:
Kan ik denk ik nog steeds niet aanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Tof
Was vandaag toevallig ook weer wat NOFX aan ehts pelen
vet nummer
Wou hem vroeger altijd al kunnen spelen maar toen kon ik de snelheid niet aan
De soundtrack van Shaftquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:12 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik wil eigenlijk wat meer naar funk gaan luisteren. Tips?
Vooral veel oefenen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:33 schreef Neraice het volgende:
Ben nu een paar weken met gitaar begonnen, iemand tips om die F, F# en Bm beter te pakken?
vinger beetje gebogen over de gitaar leggen, of met lange vingers je duim over de nek..!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:33 schreef Neraice het volgende:
Ben nu een paar weken met gitaar begonnen, iemand tips om die F, F# en Bm beter te pakken?
*tikketikketikketikketikketikketikketikketikketikketikketikketikketikketikketikkequote:
Ja, ik ken het. Ik heb dat album best grijs gedraaid. Inmiddels al weer wat jaartjes geleden.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:37 schreef haakon het volgende:
Iemand gehoord van de band: Red ?
klinkt wel lekker, vooral het nummer Already Over klinkt (vind ik) goed !
Deanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:42 schreef Witchfynder het volgende:
Goh, die Dean bas is zo comfortabel dat ik haast alles makkelijker speel.
Powerchord.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:33 schreef Neraice het volgende:
quote:
Terp.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:57 schreef Metalfreak het volgende:
Regenen jullie ook weg overal? Het parkeerplein hiervoor is nu alleen nog maar begaanbaar met een boot geloof ik...
Dan moet je eerst nog wel minstens 5 kilometer zwemmen.quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:41 schreef Meursault het volgende:
[..]
*tikketikketikketikketikketikketikketikketikketikketikketikketikketikketikketikke
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
SHAFT!
Ya damn right!
Dagelijkse kost.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet je eerst nog wel minstens 5 kilometer zwemmen.
Staken ze weer eens bij de trekschuit?quote:
Ja, de hufters. Nieuwe duwbomen. Daar is toch geen budget voor manquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Staken ze weer eens bij de trekschuit?
Mooi hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:41 schreef -Menn0- het volgende:
http://www.youtube.com/user/MennoNL
Voorzichtig 2 nieuwe liedjes geupload, ben niet helemaal tevreden over No Other Way maar ja belofte maakt schuld....
Die stonden toch op de planning voor over 5 jaar?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, de hufters. Nieuwe duwbomen. Daar is toch geen budget voor man
Death Magnetic shirtquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:41 schreef -Menn0- het volgende:
Voorzichtig 2 nieuwe liedjes geupload, ben niet helemaal tevreden over No Other Way maar ja belofte maakt schuld....
Ja, heb ik ook al drie keer opgelapt... maar die aanvraag ligt inmiddels bij het provinciebestuur.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die stonden toch op de planning voor over 5 jaar?
Die nieuwe loopplanken hebben volgens mij wel voorrang want ze beginnen redelijk gammel te worden.
Klinkt weer erg goedquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:41 schreef -Menn0- het volgende:
Daar horen we het komende half jaar dus nog niets van. Net als de aanvraag voor de verbouwing van het verversstation bij Lytse Wâld. Je kunt de mensen toch iet in zo'n tochtig lokaal laten zitten? Of zijn ze daar ondertussen eindelijk begonnen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook al drie keer opgelapt... maar die aanvraag ligt inmiddels bij het provinciebestuur.
Nope, wij Hollanders hebben dijken enzoquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:57 schreef Metalfreak het volgende:
Regenen jullie ook weg overal? Het parkeerplein hiervoor is nu alleen nog maar begaanbaar met een boot geloof ik...
Maar daar zit altijd zo'n irritant ventje met z'n vinger in te porren.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nope, wij Hollanders hebben dijken enzo.
Welnee, dat vertellen we alleen aan Amerikanen om geld af te troggelenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar daar zit altijd zo'n irritant ventje met z'n vinger in te porren.
Ik blijk dus ook in de regio te zitten waar het het hardste heeft geregend:quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nope, wij Hollanders hebben dijken enzo.
Goed bezig, gast. Veel handiger om zelf nummers te zingen die je wilt zingen ipv zangers erbij te zoeken. En je moet het maar net kunnen zoals jij.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:07 schreef -Menn0- het volgende:
Had niet door dat ik het laatste topic sloot met:
[..]
Als gevolg van mijn poging tot zingen:
Ga je een analoge kopen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[TK] Boss DD-3 Digital Delay stompbox
Even spammen
Erg plezierige stem inderdaad, moet je echt iets mee gaan doen!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:15 schreef -Menn0- het volgende:
Thanks for the compliments![]()
Wel raar hoe je er zelf niet tevreden mee kan zijn en dat andere dat niet eens opvalt
Als die 2e hands LTD nog helemaal goed is, zou ik die deal gewoon sluiten, anders zou ik nog even afwachten. Maar hoe groot is de kans dat je inderdaad 900 voor je Ibanez krijgt?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zit even met een dilemma.
Heb m'n bodemprijs van die ibanez eigenlijk op 900 liggen aangezien het me ook 900e gaat kosten als ik die LTD wil kopen en ik niet wil hoeven bij te betalen.
Maar nu is er dus een koper die 825 wil betalen ervoor en echt niet meer, in eerste instantie dus te weinig. Maar nu kan ik dus die LTD van iemand overkopen voor zo'n 650-700e dus dan compenseert dan wel weer.
Weet niet zogoed wat ik moet doen huuuu
Dat 900 zou uiteindelijk wel lukken lijkt me, had al een serieus bod van 1000 maar dat ging helaas niet door. Zal misschien wel wat tijd kosten.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als die 2e hands LTD nog helemaal goed is, zou ik die deal gewoon sluiten, anders zou ik nog even afwachten. Maar hoe groot is de kans dat je inderdaad 900 voor je Ibanez krijgt?
Ja, dan houd je er ook nog wat geld aan over.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat 900 zou uiteindelijk wel lukken lijkt me, had al een serieus bod van 1000 maar dat ging helaas niet door. Zal misschien wel wat tijd kosten.
Maar ik heb beide personen gemaild dat als het zo kan dat ik eht dan doe maar
Dan was het dus géén serieus bod, anders was de koop wel doorgegaan. Laat mij raden, koper had op het laatste moment opeens geen geld meer?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat 900 zou uiteindelijk wel lukken lijkt me, had al een serieus bod van 1000 maar dat ging helaas niet door.
Ja maar watquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:20 schreef Cynic het volgende:
[..]
Erg plezierige stem inderdaad, moet je echt iets mee gaan doen!
*hapquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nummers opnemen?
*geeft het suggestiestokje door*
Nummers uitbrengen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nummers opnemen?
*geeft het suggestiestokje door*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |