Vet!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:30 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Punkrock, Haarlem, in onze vaste oefenruimte.
Hm, zo klinkt het al vet minder stoer. Maar een goede vriend van ons (en zwager van één van de bandleden) heeft een AV-bedrijf, een 24-spoors HD-recorder, mengtafel, goeie mics etc.
In Daisy Bell - waar we oefenen - is een goeie ruimte met mooie akoestiek en genoeg afstopping en gordijnen enzo om het prima te laten klinken. Het is ook vooral voor eigen gebruik, want we spelen vooralsnog alleen maar covers.
Dus we gaan een hele zondag lekker pielen, dat is eigenlijk vooral de opzet.
We zijn nog aan het uitzoeken welke we willen opnemen. We spelen nu o.a. Bad Religion - A Walk, NOFX Hotdog In A Hallway, NOFX - Bob, Lagwagon Making Friends, Weezer - Pork & Beans.. dat werk.quote:
Als jullie nog een gitarist nodig hebben, hoor ik het welquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:13 schreef Svyatagor het volgende:
We zijn nog aan het uitzoeken welke we willen opnemen. We spelen nu o.a. Bad Religion - A Walk, NOFX Hotdog In A Hallway, NOFX - Bob, Lagwagon Making Friends, Weezer - Pork & Beans.. dat werk.
Ik zal de resultaten posten.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:13 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
We zijn nog aan het uitzoeken welke we willen opnemen. We spelen nu o.a. Bad Religion - A Walk, NOFX Hotdog In A Hallway, NOFX - Bob, Lagwagon Making Friends, Weezer - Pork & Beans.. dat werk.
Ik zal de resultaten posten.
Die spelen we ookquote:
Kan ik denk ik nog steeds niet aanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Tof
Was vandaag toevallig ook weer wat NOFX aan ehts pelen
vet nummer
Wou hem vroeger altijd al kunnen spelen maar toen kon ik de snelheid niet aan
De soundtrack van Shaftquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:12 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik wil eigenlijk wat meer naar funk gaan luisteren. Tips?
Vooral veel oefenen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:33 schreef Neraice het volgende:
Ben nu een paar weken met gitaar begonnen, iemand tips om die F, F# en Bm beter te pakken?
vinger beetje gebogen over de gitaar leggen, of met lange vingers je duim over de nek..!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:33 schreef Neraice het volgende:
Ben nu een paar weken met gitaar begonnen, iemand tips om die F, F# en Bm beter te pakken?
*tikketikketikketikketikketikketikketikketikketikketikketikketikketikketikketikkequote:
Ja, ik ken het. Ik heb dat album best grijs gedraaid. Inmiddels al weer wat jaartjes geleden.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:37 schreef haakon het volgende:
Iemand gehoord van de band: Red ?
klinkt wel lekker, vooral het nummer Already Over klinkt (vind ik) goed !
Deanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:42 schreef Witchfynder het volgende:
Goh, die Dean bas is zo comfortabel dat ik haast alles makkelijker speel.
Powerchord.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:33 schreef Neraice het volgende:
quote:
Terp.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:57 schreef Metalfreak het volgende:
Regenen jullie ook weg overal? Het parkeerplein hiervoor is nu alleen nog maar begaanbaar met een boot geloof ik...
Dan moet je eerst nog wel minstens 5 kilometer zwemmen.quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:41 schreef Meursault het volgende:
[..]
*tikketikketikketikketikketikketikketikketikketikketikketikketikketikketikketikke
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
SHAFT!
Ya damn right!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |