Welke?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:09 schreef Cynic het volgende:
Fuck it, ik heb hem toch gewoon maar besteld:
[ afbeelding ]
en een bijbehorend versterkertje natuurlijk
Dual Terror.quote:
super vette band ja! ik ben trouwens laatste tijd helemaal weg van motorpsycho... ook echt het luisteren waard.quote:
Nicequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:43 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
super vette band ja! ik ben trouwens laatste tijd helemaal weg van motorpsycho... ook echt het luisteren waard.
en vandaag me les paul naar gitaarbouwer brengen, p90 erin, zwarte plastics en helemaal laten afstellen.
Daily Bread!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 09:53 schreef Gitaarmat het volgende:
Dit vind ik ook tof, vooral om te zien wat die drummer en bassist allemaal doen, te gek.
Eigen pedaaltjes lijkt me wel gaaf, alleen als ik het zou doen zou het toch puur een schema nabouwen zijnquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:15 schreef guitarist het volgende:
[..]
Daily Bread!
Die bassist maakt zelf pedaaltjes en heeft mijn Fuzz pedaal gemaakt!
Die haal je toch bij Rogier van Technobia?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:15 schreef guitarist het volgende:
[..]
Daily Bread!
Die bassist maakt zelf pedaaltjes en heeft mijn Fuzz pedaal gemaakt!
ik ben blij met mijn Boss me50b, geen getapdans en een tuner erinquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:45 schreef Witchfynder het volgende:
Op BGF zie je ook mensen hun enorme pedalboards posten. Als ik dat zou doen dan houd ik geen podium meer over. Plus, ik heb helemaal geen tijd in onze muziek voor al dat getapdans
.
Spannedquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Om 3 uur komt er iemand langs voor m'n gitaar kijkenHopelijk bevalt het hem
Ik weet niet wie Rogier is, laat staan wat Technobia is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die haal je toch bij Rogier van Technobia?![]()
.
Ik kan al bijna mee doen met Riverdance!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:45 schreef Witchfynder het volgende:
Op BGF zie je ook mensen hun enorme pedalboards posten. Als ik dat zou doen dan houd ik geen podium meer over. Plus, ik heb helemaal geen tijd in onze muziek voor al dat getapdans
.
Goede berichtenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Om 3 uur komt er iemand langs voor m'n gitaar kijkenHopelijk bevalt het hem
Rogier is oa de bassist van SquareLight en maakt en customised zelf pedalen onder de naam Technofobia. Schijnt supergoed spul te zijn. Hij zou zelfs internationaal bekende artiesten als klant hebben.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:51 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Rogier is, laat staan wat Technobia is.
Mooi is dat altijdquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:51 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik kan al bijna mee doen met Riverdance!
Bekende footswitchquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
Mooi is dat altijd
[ afbeelding ]
De goede oude tijd.
Hahaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bekende footswitch
Hij doet het trouwens ook alweer... scheen dat ik de knoppen op de top INgedrukt moet hebben voordat de footswitch gaat werken. Had het die avond allemaal UITgezet en de switch aan de kant gelegd, want de andere bands gebruikten hun eigen pedalen... toen zelf de switch weer gepakt maar nooit de knopjes weer ingedrukt. Ook geen idee dat dat moest trouwens
Er was dus achteraf helemaal niks aan de hand
whoaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:25 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[ afbeelding ]
tjek me ampeg stack op me kamer
Klinkt als een brakke soldering.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:19 schreef Cynic het volgende:
Mijn oude delaypedaaltje maakt trouwens ook niet altijd goed contact meer. Het plugje van de adapter moet een beetje opzij gedrukt worden anders valt-ie telkens weg. Ik kan er alleen niks aan zien...
Och, niet allerlei hoor. Enige wat ik tot nu toe eigenlijk gedaan heb is even een nieuw fris buisje erin gezetquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:19 schreef Cynic het volgende:
[..]
Haha
Ok, dat valt dan weer mee. Vond het best erg namelijk dat die versterker ineens allerlei kuren bij jou kreeg terwijl ik er nooit problemen mee had.
Mijn oude delaypedaaltje maakt trouwens ook niet altijd goed contact meer. Het plugje van de adapter moet een beetje opzij gedrukt worden anders valt-ie telkens weg. Ik kan er alleen niks aan zien...
ja, en 4 meter tegenover staat een twin en plexiquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:57 schreef allsystemshalt het volgende:![]()
Wel alles op 11 als je even oefent he
quote:
Ja hoop dat het goed komt. Hij was al wel heel twijfelachtig wou dat alles helemaal goed was naar zijn zin dus blijft afwachten danquote:
Volgens buienradar trekt alle regen er onderlangs.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:58 schreef Gitaarmat het volgende:
Ze hebben daar wel goed weer zeg bij die markt.
Goed bezigquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:37 schreef Dribbel_ het volgende:
voor:
[ afbeelding ]
na:
[ afbeelding ]
straks:
[ afbeelding ]
Nice! Hoeveel heb je er nou uiteindelijk voor gekregen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:37 schreef Dribbel_ het volgende:
voor:
[ afbeelding ]
na:
[ afbeelding ]
straks:
[ afbeelding ]
speelt echt zoo fijn, en klinken:quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Mooie gitaar hoor!
Hoe speelt en klinkt-ie?
You are now part of the family, welcomequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Whoei en net weer terug van de gitaarzaakZe hadden hem nog in de winkel staan dus dat was helemaal tof
850 verkocht, wat minder dan wat ik wou, maar heb de nieuwe ook daarvoor kunnen krijgen dus speelde ik weer gleijk dus dat was het wel waard
Echt supervet ding
Nu ff zo helemaal afstellen en gaan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja want ik heb em ook en ik ben heeeeeeeeel happy d'r meequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:14 schreef Cynic het volgende:
Mooi ding!
Vriend van me had er ook 1, maar die was er niet zo heel happy mee. Blijft persoonlijk natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |