Delft is me iets te ver fietsenquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Brugelement clean was ik totaal neit weg van, maar het hals element komt prima geluid uit
Op te halen in Delft, zou eventueel ook met de post mee kunnen denk dat het dik genoeg is voor alleen een envelop
Ze zijn net iets meer dan 2cm dik dus dat moet denk ik geen probleem zijn. 22,50 inc verzenden is prima wat mij betreft.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:08 schreef beelz het volgende:
[..]
Delft is me iets te ver fietsen
Per post mag van mij ook, dat moet inderdaad wel in een noppenfolieenvelop wel passen.
Heb zo geen idee wat de verzendkosten zijn, maar 22,50 inclusief verzenden lijkt mij een nette prijs dan.
Ik woon in Zwolle.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ze zijn net iets meer dan 2cm dik dus dat moet denk ik geen probleem zijn. 22,50 inc verzenden is prima wat mij betreft.
Waar woon je trouwens misschien kom ik toevlalig binnenkort nog in de buurt.
Anders ff adres pmen enz
Je hebt PMquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Kom ik langs als ik naar m'n ouders ga maar was niet van plan daar binnenkort heen te gaanDus pm je gegevens maar doe ik ze morgen op de post
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |