Kan toch prima?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:38 schreef Meursault het volgende:
Darn, anders regel je dat ff allemaal binnen een dag..
Maar nice! Veel plezier ermee.
Nou....quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:19 schreef KaMo het volgende:
Chill!
Veel plezier met een van wereldsch mooiste gitaren!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo net ff afgesteld nieuwe snaren erop allesWat een vet ding
![]()
blij
Dat kan ik niet. Ik moet overal heel goed en lang over nadenken.quote:
Geloof dat Dribbel_ allang nagedacht heeft dat hij die Eclipse wouquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:17 schreef Meursault het volgende:
[..]
Dat kan ik niet. Ik moet overal heel goed en lang over nadenken.![]()
Daar is goed over nagedacht hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:17 schreef Meursault het volgende:
[..]
Dat kan ik niet. Ik moet overal heel goed en lang over nadenken.![]()
Bright Eyes en Ryan Adams?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:20 schreef morgane het volgende:
Mooie gitaar ja, mat zwart zie je niet vaak
Weet iemand nog leuke beginnersnummers voor op akoestische gitaar?
Ik kan al een paar nummers van bijv. Pete Murray en The Corrs, maar wil wel weer eens wat anders.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:20 schreef morgane het volgende:
Ik kan al een paar nummers van bijv. Pete Murray en The Corrs, maar wil wel weer eens wat anders.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:53 schreef morgane het volgende:
Jaaa dat liedje is zo mooizong ik met m'n jeugdkoor altijd. Een capo heb ik wel ja
thanks
Nice. Als je sounds hebt, laat maar horen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo net ff afgesteld nieuwe snaren erop allesWat een vet ding
![]()
blij
Maak je borst maar natquote:
nicequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Whoei en net weer terug van de gitaarzaakZe hadden hem nog in de winkel staan dus dat was helemaal tof
850 verkocht, wat minder dan wat ik wou, maar heb de nieuwe ook daarvoor kunnen krijgen dus speelde ik weer gleijk dus dat was het wel waard
Echt supervet ding
Nu ff zo helemaal afstellen en gaan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een van de slechtste optredens die ik ooit gezien heb.quote:
Tom McRaequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:20 schreef morgane het volgende:
Thanks !quote:Op zondag 11 oktober 2009 08:13 schreef Witchfynder het volgende:
Succes!
Daar ben ik laatst nog heen geweestquote:Op zondag 11 oktober 2009 04:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een van de slechtste optredens die ik ooit gezien heb.
De eerste albums zijn erg goed maar live kwam het helemaal niet over maar dat kan ook komen doordat het podium helemaal volgebouwd stond met muzikanten (een stuk of 11)
[..]
Tom McRae
Hoogstwaarschijnlijk interniet exploder 8.quote:Op zondag 11 oktober 2009 10:02 schreef Witchfynder het volgende:
Herinstalleren is soms het beste. Wat ging er nou steeds mis eigenlijk?
hey, die kan ik me nog wel herinnerenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
Mooi is dat altijd
[ afbeelding ]
De goede oude tijd.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:09 schreef Witchfynder het volgende:
Vandaag voor het eerst echt oefenen met mijn nieuwe/vernieuwde bas, vervoerd in een nieuwe koffer (ding stinkt nog) en heb een nieuw pedaal om te muten (woohoo
).
.
Zo voelde ik me gister ook. Wat een avondquote:Op zondag 11 oktober 2009 04:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Ahhhhh zo ook weer thuisff avond goed misdragen
Ja goud ben ik ook nooit zo weg van dit is eignelijk de enige combinatie waarin ik het echt heel vet vind staan. Ik wil hem eigenlijk nu nog ff estraplocks op zetten maar iets in m'n nhoofd zegt dat dat nu in deze staat geen goed ideee is dus ik hou me ff in en ga maar slapen dnek ik
dikke plectrums zijn de shit!quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:53 schreef tony_clifton- het volgende:
Jim Dunlop Stubby 1 mm![]()
Mijn techniek is nog nooit op één dag zo verbeterd.
Ik hoor hetzelfde, maar ik hoor ook verhalen dat hij ook hele goede touren gedaan heeft!quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een van de slechtste optredens die ik ooit gezien heb.
De eerste albums zijn erg goed maar live kwam het helemaal niet over maar dat kan ook komen doordat het podium helemaal volgebouwd stond met muzikanten (een stuk of 11)
g-major met midi footcontroller wordt het denk ik...! kan dan op de fx loop van me twin, en gelijk hoop effecten erbij met presets e.d....quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:24 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
heeft er iemand hier trouwens met goede transparante delay pedaaltjes? hoeft niet te veel functies te hebben, gewoon (tape achtige...) delay en een tap functie is wel handig...
Deze heb ik, ik denk dat jij die ook wel geweldig vind.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:09 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
g-major met midi footcontroller wordt het denk ik...! kan dan op de fx loop van me twin, en gelijk hoop effecten erbij met presets e.d....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
...maar is denk ik beetje overkill allemaal
Whooo hoelang was dat ding wel nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
Mooi is dat altijd
[ afbeelding ]
De goede oude tijd.
quote:
Yes, je moet je wel de goeie zaken weten natuurlijkquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:27 schreef Metalfreak het volgende:
Dribbel, had jij nu maar 850 voor die gitaar betaald? Was net even bij Muzikaza, daar hing 'ie voor 990 euro....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |