Ik zou hem smsenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
Goeie TT
Zou Loveless al slapen?
Of zal ik hem nog even iets smsen over wattenstaafjes?
ik vind de badgasten het toch net niet, de lama's in een ander verslecterd jasjequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:10 schreef JJH het volgende:
Ik heb er vijf. Eerst een hele poos drie, maar afgelopen vrijdag heb ik er binnen éé uur twee opgelopen.
Was een beetje baldadig.
Trouwens, de opnames voor badgasten waren helemaal gaaf!ik heb werkelijk geen handpalmen meer over van al het klappen, maar het was het wel waard. Omdat we iets te laat waren, waren er nog maar een paar plekken vrij. Op de voorste rij natuurlijk. Het viel mij op zich mee wat er allemaal over en dubbel moest. Eigenlijk alleen maar een aankondiging en een promootje hier en daar. De sketches en liedjes stonden er allemaal in 1 keer op. En als je volgende week een openingszin met "Cactusthee" voorbij hoort komen, dat was m'n zus. Nadat we weer in Zwolle waren zijn wel nog lekker wat wezen eten en ik ben net weer thuis. Ben eigenlijk best op nu.
Nee hoor. Je hebt helemaal gelijk wmb. Een hond muesli en andijvie gevenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Nou ik zat net in het andere topic tegen de lucht te praten geloof ik he?
Wanneer komt het op tv dan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:10 schreef JJH het volgende:
Ik heb er vijf. Eerst een hele poos drie, maar afgelopen vrijdag heb ik er binnen éé uur twee opgelopen.
Was een beetje baldadig.
Trouwens, de opnames voor badgasten waren helemaal gaaf!ik heb werkelijk geen handpalmen meer over van al het klappen, maar het was het wel waard. Omdat we iets te laat waren, waren er nog maar een paar plekken vrij. Op de voorste rij natuurlijk. Het viel mij op zich mee wat er allemaal over en dubbel moest. Eigenlijk alleen maar een aankondiging en een promootje hier en daar. De sketches en liedjes stonden er allemaal in 1 keer op. En als je volgende week een openingszin met "Cactusthee" voorbij hoort komen, dat was m'n zus. Nadat we weer in Zwolle waren zijn wel nog lekker wat wezen eten en ik ben net weer thuis. Ben eigenlijk best op nu.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:13 schreef Memento-Mori het volgende:
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:13 schreef nokwanda het volgende:
Geen idee of ik notes heb. Ooit had ik er een, maar ik weet niet hoeveel inmiddels. Als zelfs Ing er een poaar heeft dan zal ik er wel meer hebben.
? Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Done. Maar ik kreeg meteen een nasty sms terug over baarmoeders terugstoppen die over de grond slepenquote:
Mietjuuuuh!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:17 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb geen notes. Mag ik hier evengoed posten?
ja andijvie, rijst en muesli aan je hond geven, te belachelijk voor woordenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee hoor. Je hebt helemaal gelijk wmb. Een hond muesli en andijvie gevenGek wijf die haar overtuiging wil opleggen aan een wezen dat fysiek totaal andere behoeften heeft.
En ja, ik kan me voorstellen dat je het jammer vond dat je naam niet op de kaart stond. Mar je bedoeling is nu ook helemaal duidelijk
Nee. Weg jijquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:17 schreef Cat22 het volgende:
Ik had het programma zelfs nog nooit gezien. Ben erg vaak niet thuis op vrijdagavond. Live was de chemie er in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind de badgasten het toch net niet, de lama's in een ander verslecterd jasje
Ik verwacht vrijdag over een week. Maar vreemd genoeg is dat niet gezegd...quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:17 schreef Greys het volgende:
Done. Maar ik kreeg meteen een nasty sms terug over baarmoeders terugstoppen die over de grond slepen
Ik snap hem niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Iets over dat ik ook wel mee had willen deon met de kaart maar hier niet zovaak kom en'dus iets over een hond die muesli, rijst en andijvie te eten kreeg. En zag op een gegeven moment jou en ingetje alleen op elkaar reageren,maar dat was blijkbaar niet bewust dusquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
? Heb ik iets gemist?
Ik reageerde nog op je post over dat je notes kunt uitdelen, maar het ging ineens wel heel snel tot ie dicht was.
Zal nog eens teruglezen zo.
[..]
Done. Maar ik kreeg meteen een nasty sms terug over baarmoeders terugstoppen die over de grond slepen
Ja, maar alleen in F&F, voor de rest van Fok! ben je te lief.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:17 schreef Cat22 het volgende:
je ava zet ik wel even in de wiki erbijquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Iets over dat ik ook wel mee had willen deon met de kaart maar hier niet zovaak kom en'dus iets over een hond die muesli, rijst en andijvie te eten kreeg. En zag op een gegeven moment jou en ingetje alleen op elkaar reageren,maar dat was blijkbaar niet bewust dus
het is nu ook op, herhaling dan denk ik van vrijdagquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had het programma zelfs nog nooit gezien. Ben erg vaak niet thuis op vrijdagavond. Live was de chemie er in ieder geval wel.
[..]
Ik verwacht vrijdag over een week. Maar vreemd genoeg is dat niet gezegd...
bij t volgende topic sta je erbij in de OPquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
je ava zet ik wel even in de wiki erbij
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Iets over dat ik ook wel mee had willen deon met de kaart maar hier niet zovaak kom en'dus iets over een hond die muesli, rijst en andijvie te eten kreeg. En zag op een gegeven moment jou en ingetje alleen op elkaar reageren,maar dat was blijkbaar niet bewust dus
Rar SR?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:18 schreef Ynske het volgende:
ik heb er 2
en volgens mij zijn ze uit de tijd dat er een rar rond ging van ene zekere SR
Oh nee, dat is echt nooit bewust, geloof mequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:
quote:
Spuit11quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
Wil je ook in de OP als vaste stamgast? Dan zet ik je in de wiki er bij en kom je er in het volgende topic automaggggisch in!
We zullen het nooooooooit meer doenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
![]()
*gaat een kilo chocola eten*
En nooit meer Satsu foto's posten!
staat ze alquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee, dat is echt nooit bewust, geloof me
We negeren echt niemand expres hoor! We zijn softies
Maar ik zat ook nog met een half oog Spiderman te kijken en te proberen hoe dat moest met Headers aanpassen met een abonnement![]()
En voor de kaart hadden we ivm de snelheid de mensen uit de OP gePMd.
Wil je ook in de OP als vaste stamgast? Dan zet ik je in de wiki er bij en kom je er in het volgende topic automaggggisch in!
Je mag blijven als je die chocolade met me deelt. Anders ga je maar in R&P je polsen doorsnijdenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
![]()
*gaat een kilo chocola eten*
En nooit meer Satsu foto's posten!
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, maar alleen in F&F, voor de rest van Fok! ben je te lief.
NEEN. MIJN. PLEUR OP. KOOP ZELF.quote:
nee dat was die vanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Rar SR?
Das niet de rar van ijsmeis. Hadden we nog meer rars?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Was op. net de laatste 3 minuten gezien.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is nu ook op, herhaling dan denk ik van vrijdag
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
Oh, Ynske heeft het al in de wiki gezet.
Yns, heb je haar naam er ook bij gezet?
dat begrijp ik wel maar ik had dus ook iets gepost over jong en had wel n reactie daarop verwacht, en daarna dus over het eten van doe hond, het was dan wss verder niet bewust dat er noiet op gereageerd werd, maar voorheen had ik sneller iets gehad van: wat een kliekje ik ga wel weer want ik ben zeker teveel ofzo, tegenwoordig zeg ik er gewoon wat vanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Sowwy, ik wist niet zo goed wat ik moest zeggen over die kaart.
En honden die andijvie eten lijkt me voor het beestje zelf niet oke
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee dat was die vanOooh die heb ik wel gezien. Met die behaarde oerwoud kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie staan er in de complete rar dan? Ijsmeis? Yvonne? SR?
Meer niet toch?-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ga slingerschijten ofzoquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
NEEN. MIJN. PLEUR OP. KOOP ZELF.
Profiteur
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee dat was die vanfok.rar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat googelen.![]()
Gewoon gillen...we kunnen idd soms wat in ons eigen wereldje opgaanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat begrijp ik wel maar ik had dus ook iets gepost over jong en had wel n reactie daarop verwacht, en daarna dus over het eten van doe hond, het was dan wss verder niet bewust dat er noiet op gereageerd werd, maar voorheen had ik sneller iets gehad van: wat een kliekje ik ga wel weer want ik ben zeker teveel ofzo, tegenwoordig zeg ik er gewoon wat van
Dat was ook niet terecht geweest, want we reageerden toch ook massaal op je foto van je kitty?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat begrijp ik wel maar ik had dus ook iets gepost over jong en had wel n reactie daarop verwacht, en daarna dus over het eten van doe hond, het was dan wss verder niet bewust dat er noiet op gereageerd werd, maar voorheen had ik sneller iets gehad van: wat een kliekje ik ga wel weer want ik ben zeker teveel ofzo, tegenwoordig zeg ik er gewoon wat van
jong? niet gezien. k was mn laptop aan t herstarten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
welke foto's?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:26 schreef Cat22 het volgende:
Ik denk dat ik zaken ga doen met Muis. Mijn chocola in haar cupcakes.![]()
Over die foto's moet ik nog eens goed nadenken. Jullie opmerkingen kwamen toch best hard aan.![]()
*kraskraskraskras*
En ik had geen zin om te reageren. Ik reageer niet overal op.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was ook niet terecht geweest, want we reageerden toch ook massaal op je foto van je kitty?
Dus niemand wordt expres genegeerd hoor, ik was gewoon ook nog film aan het kijken
Hallo!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:27 schreef daftme het volgende:
Zo ff tussendoor he, wat is een usernote?
Een melding van een mod over je postgedrag. Vaak omdat je je dan niet, of niet helemaal aand e poilicy houd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:27 schreef daftme het volgende:
Da's een aantekening die een mod maakt over je postgedrag!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:27 schreef daftme het volgende:
En je kunt ze zelf ook lezen als je een abbo hebt, of eenmalig 4,50 neerlegtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hallo!
Das een opmerking van een mod. Als je een goatse.cx hebt gepost ofzo. Of iemand compleet naar de tering hebt gescholden![]()
Die krijg je dan in een geheim (oeh geheim) venster die alleen de crew kan lezen enzien.
een aantekening van een moderator over je post gedragquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:27 schreef daftme het volgende:
Mijn armzalige pogingen om mijn kattenspul op de gevoelige plaat vast te leggen, wat ik dan in mijn topic post. Blijkbaar zijn er zelfs op dat nivo al fans. Kun je de stormloop nagaan als jij bij me bent langsgeweest en ik die piccies hier neerzet!quote:
spuit 22quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
een aantekening van een moderator over je post gedrag
* zet frituurpan vast aanquote:
haal je m ook even weg uit je quote?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
euhm ik vind dit met het oog op MB niet een heel gepast plaatje of ben ik nu een zeikerd
quote:
Ik vind het dan ook niet zo leuk eerlijk gezegd dat dan metéén weer dat 'kliekjes'woord om de hoek komt zeilen eigenlijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:28 schreef Cat22 het volgende:
Het gaat hier soms zo snel, zeker als er meerdere lijntjes door elkaar lopen dat ik niet op alles reageer. Mosterd na de maaltijd en zo. En als een topic dan op slot gaat helpt dat ook niet echt.
Niks expres hoor MM.
jouw topic? welkequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn armzalige pogingen om mijn kattenspul op de gevoelige plaat vast te leggen, wat ik dan in mijn topic post. Blijkbaar zijn er zelfs op dat nivo al fans. Kun je de stormloop nagaan als jij bij me bent langsgeweest en ik die piccies hier neerzet!
Zo zijn wij nou eenmaalquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:31 schreef daftme het volgende:
Hulpvaardige mensen hier, blijkbaar heb ik mij één keer misdragen. Wat erg!
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:31 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb het even gemist denk ik en kan het niet zo gauw terugvinden... wat is een usernote nu precies?
![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het dan ook niet zo leuk eerlijk gezegd dat dan metéén weer dat 'kliekjes'woord om de hoek komt zeilen eigenlijkAls er toch ergens een topic is waar iedereen hartelijk welkom wordt geheten en niet wordt gemeden is het hier wel. En als we dan een post missen en meteen commentaar krijgen vind ik dat dan weer een beetje niet eerlijk. Maar daar ben ik dan misschien wel een beetje een zeikerd in. We doen al zo ons best om vooral GEEN kliekje te zijn en ik ben allergisch voor het woord alleen al
ja, ik hoor!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:31 schreef daftme het volgende:
Hulpvaardige mensen hier
Mag ik die dan links laten liggen. Ik ben niet zo van de sliertjes.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:31 schreef Qwea het volgende:
[..]!
Ooh en ik heb ook nog wel bonkjes en sliertjes voor je ingeping
Een soort pepernoot, maar dan net ff andersquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:31 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb het even gemist denk ik en kan het niet zo gauw terugvinden... wat is een usernote nu precies?
![]()
Ik ben het met je eens.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het dan ook niet zo leuk eerlijk gezegd dat dan metéén weer dat 'kliekjes'woord om de hoek komt zeilen eigenlijkAls er toch ergens een topic is waar iedereen hartelijk welkom wordt geheten en niet wordt gemeden is het hier wel. En als we dan een post missen en meteen commentaar krijgen vind ik dat dan weer een beetje niet eerlijk. Maar daar ben ik dan misschien wel een beetje een zeikerd in. We doen al zo ons best om vooral GEEN kliekje te zijn en ik ben allergisch voor het woord alleen al
Moek een foto voor je maken van de bonkjes?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Mag ik die dan links laten liggen. Ik ben niet zo van de sliertjes.
nee joh, gewoon stug doorlikkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Mag ik die dan links laten liggen. Ik ben niet zo van de sliertjes.
Had je m'n topic nog niet gezien? En durf ik jou die link wel te geven?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
jouw topic? welke
ja euh wanneer gaan we een date doen>
Wat voor kleur zijn de bonkjes?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moek een foto voor je maken van de bonkjes?
Kunnen we je nog ergens anders mee helpen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:31 schreef daftme het volgende:
Hulpvaardige mensen hier, blijkbaar heb ik mij één keer misdragen. Wat erg!
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens.
Ik heb ook geen reactie gehad op mn post dat ik weer keutelstront had.
Kut kliekjelekker boeien ook trouwens, als er niet gereageerd wordt op een post
Had jij KEUTELSTRONT!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens.
Kut kliekjelekker boeien ook trouwens, als er niet gereageerd wordt op een post
Ze verschillen in kleur. Diep rood, kersen rood en erg bruin/zwart achtig.quote:
Ooh wacht maar tot ik dus zo voor het slapen gaan vast nog wel een keer moet schijten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Had jij KEUTELSTRONT!![]()
En niet eens een foto...ja dan reageer ik ook niet
mja dat kliekjesvorming voorkom je helaas niet, als men elkaar irl kent etc of vaker gemeet heeft dan gaat t toch vaak automatisch over dingen waar een buitenstaander/iemand die niet op de meets was niet over mee kan praten en dat gebeurd overal gewoon, is ook wel logisch. Dat ik t nu mezelf aantrek ligt ook meer aan mn eigen onzekere persoonlijkheidjequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, ik zou dit zéker ook even tegen Loveless herhalen morgen als ik jou was.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze verschillen in kleur. Diep rood, kersen rood en erg bruin/zwart achtig.
NEEEE!!! Niet Q om foto's vragen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Had jij KEUTELSTRONT!![]()
En niet eens een foto...ja dan reageer ik ook niet
Neh, dan pas ik maar, misschien kun je er iemand anders nog blij mee maken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze verschillen in kleur. Diep rood, kersen rood en erg bruin/zwart achtig.
Ik kan hem wel een foto PM'en hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, ik zou dit zéker ook even tegen Loveless herhalen morgen als ik jou was.
Daar houdt ie van!
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh wacht maar tot ik dus zo voor het slapen gaan vast nog wel een keer moet schijten.
Ik maak dr een close up van speciaal voor jou
Niet tot morgen wachten! Gewoon ff bellen...dat waardeert ie enorrrrmquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar houdt ie van!
Te laat.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh wacht maar tot ik dus zo voor het slapen gaan vast nog wel een keer moet schijten.
Ik maak dr een close up van speciaal voor jou
Ik ben daar echt goed in hequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:19 schreef Cat22 het volgende:
Ik snap hem niet.Elisa is berucht dat ze door slotjes heenpost (ik zal haar dadelijk een PM sturen) maar dat heb jij toch niet gedaan?
Wat een onzin. Waar hebben wij het over DTH? Of over iets wat er op een meet gebeurt is?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja dat kliekjesvorming voorkom je helaas niet, als men elkaar irl kent etc of vaker gemeet heeft dan gaat t toch vaak automatisch over dingen waar een buitenstaander/iemand die niet op de meets was niet over mee kan praten en dat gebeurd overal gewoon, is ook wel logisch. Dat ik t nu mezelf aantrek ligt ook meer aan mn eigen onzekere persoonlijkheidje
Nog beter: maak er een raadsel van!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar houdt ie van!
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had je m'n topic nog niet gezien? En durf ik jou die link wel te geven?![]()
Vooruit dan maar, de onderwerpen zijn fotogeniek genoeg. Naja, topic.. het is inmiddels een reeks.![]()
Gastgezin Redcat: Cat's 3e nestje #3
En ik ga je pb-en over een date. Satsu is nu een leuke puber. Zonder puisten.
Ik denk mee met je.quote:
Oke. Fijne reactiequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja dat kliekjesvorming voorkom je helaas niet, als men elkaar irl kent etc of vaker gemeet heeft dan gaat t toch vaak automatisch over dingen waar een buitenstaander/iemand die niet op de meets was niet over mee kan praten en dat gebeurd overal gewoon, is ook wel logisch. Dat ik t nu mezelf aantrek ligt ook meer aan mn eigen onzekere persoonlijkheidje
k ben ook nieuw hier, scheet 9 kleuren stront tijdens de asielactie, en toch voel ik me welkom!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
anders lees je de post ff goed en probeer je m goed te interpreteren ipv meteen in de aanval te schietenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat een onzin. Waar hebben wij het over DTH? Of over iets wat er op een meet gebeurt is?
Nergens.
Ik ben ook relatief nieuw. En die incrowd dames met hun kliekjesgedrag hebben er voor gezorgd dat er hier nu een kat in huis rondloopt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
k ben ook nieuw hier, scheet 9 kleuren stront tijdens de asielactie, en toch voel ik me welkom!
Pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:34 schreef Qwea het volgende:
Stuur de foto maar naar Q.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
k ben ook nieuw hier, scheet 9 kleuren stront tijdens de asielactie, en toch voel ik me welkom!
quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen
* Snel pm-box onklaar maakt
ja hey had dat die zaterdag gevraagd!quote:
Jij durft!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen
Dat deed je zelf ook een klein beetje, door over kliekjesgedrag te beginnenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
anders lees je de post ff goed en probeer je m goed te interpreteren ipv meteen in de aanval te schieten
Ja, die zus van mij valt een beetje tegenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:39 schreef Cat22 het volgende:
Ik denk mee met je.
Aan mij heb je meer dan je so-called zus.![]()
Ik was ook nieuwquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:40 schreef Ynske het volgende:
Gaat het over vaginale uitzakkingen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, die zus van mij valt een beetje tegen
Gezien de TT kan ik misschien mijn discussie met beeb hier wel even zetten?
Heeft ze notes en verzakkingen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, die zus van mij valt een beetje tegen
Gezien de TT kan ik misschien mijn discussie met beeb hier wel even zetten?
ik beschreef gewoon hoe het voor mij af en toe een beetje overkomt en in de vorige post gaf ik toch aan dat het ook aan mij ligt. Q begint meteen te schreeuwen over iets dat ik helemaal niet zo bedoel, ik heb vaak zat ook mensen gemeet en weet dat je dan gewoon anders op elkaar reageert daardoor, waardoor dat voor een buitenstaander misschien minder makkelijk is om zich er tussen te werpen en dus helemaal als je zo'n onzeker kutje bent als dat ik benquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat deed je zelf ook een klein beetje, door over kliekjesgedrag te beginnen
Ook al bedoelde je het niet zo. Maar zie mijn langere post hierboven
Ow... heb je evenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
Gaat het over vaginale uitzakkingen?
Kom maar door met die discussie! Met paint?
Ik had mezelf nog een lekker single malt belooft,maar daar heb ik nu helemaal geen zin meer in.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
Nou ja, kliekjes schmiekjes.
MM, in het volgende topic sta je er bij in de OP en bij de volgende Asielactie verwachten we je ook mee!![]()
Ik ga een rode wodka redbulletje nemen
Gewoon (als je wilt, that isquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik beschreef gewoon hoe het voor mij af en toe een beetje overkomt en in de vorige post gaf ik toch aan dat het ook aan mij ligt. Q begint meteen te schreeuwen over iets dat ik helemaal niet zo bedoel, ik heb vaak zat ook mensen gemeet en weet dat je dan gewoon anders op elkaar reageert daardoor, waardoor dat voor een buitenstaander misschien minder makkelijk is om zich er tussen te werpen en dus helemaal als je zo'n onzeker kutje bent als dat ik ben
ik denk dat je adhv de meet bij Fles thuis je wel weet hoe ik daarin sta, t is totaal niet makkelijk, maar juist hier vond ik t makkelijker om mee te komen dan bv in R&P.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik beschreef gewoon hoe het voor mij af en toe een beetje overkomt en in de vorige post gaf ik toch aan dat het ook aan mij ligt. Q begint meteen te schreeuwen over iets dat ik helemaal niet zo bedoel, ik heb vaak zat ook mensen gemeet en weet dat je dan gewoon anders op elkaar reageert daardoor, waardoor dat voor een buitenstaander misschien minder makkelijk is om zich er tussen te werpen en dus helemaal als je zo'n onzeker kutje bent als dat ik ben
Waarom geen zin meer in?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had mezelf nog een lekker single malt belooft,maar daar heb ik nu helemaal geen zin meer in.oorschuift naar morgen.
O dus niet omdat ik niet bij het kliekje hoor?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom geen zin meer in?
Door de bonkjes en sliertjes van Q?
En ik reageerde niet op je Badgastenpost omdat ik niet weet wat Badgasten is
de nieuwe vorm van de oude Lama'squote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom geen zin meer in?
Door de bonkjes en sliertjes van Q?
En ik reageerde niet op je Badgastenpost omdat ik niet weet wat Badgasten is
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:51 schreef JJH het volgende:
[..]
O dus niet omdat ik niet bij het kliekje hoor?![]()
Badgasten is een humoristisch improvisatieprogramma van BNN. badgasten.bnn.nl
Nee, "gewoon" geen zin meer in, weet niet waar het aan ligt.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk mee met je.
Aan mij heb je meer dan je so-called zus.![]()
aah goed dat je t aanhaaltquote:
PICS PICS PICS PICSquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik was ook nieuw
Ik schijt nog steeds zeven kleuren stront
Een malt is dan ook een whisky in dit gevalquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:52 schreef Ynske het volgende:
[..]JJH is ziek
een man die geen zin meer heeft in bier daar gaat t niet goed mee
Ow, ik geef je even de handleiding F&F-SC:quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Nee, geen bier. Single Malt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:52 schreef Ynske het volgende:
[..]JJH is ziek
een man die geen zin meer heeft in bier daar gaat t niet goed mee
Was jij dat waar ik tegen zei "heej, was jij hier de hele tijd al?"quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ja...wanneer komt nr. 2?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben ook relatief nieuw. En die incrowd dames met hun kliekjesgedrag hebben er voor gezorgd dat er hier nu een kat in huis rondloopt.
Popjequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ik ben haske lievvv voor Elisa...ze mag zelfs met m'n barrrrbies
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:53 schreef Qwea het volgende:
PICS PICS PICS PICS
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, ik geef je even de handleiding F&F-SC:
* ElisaB post altijd door slotjes heen en post dubbelzinnig
* Greys is soms ineens emo
* Qwea schiet regelmatig uit haar slof
* Hara ook wel eens en ze is vaak laat wakker / vroeg nog op
* JJH en Lovelesss worden soms wat kregel van het vrouwengeleuter
* Cat22 praat soms poep, maar meestal wel zinnig
* Ingetje is mijn zusje, maar kan zich vreselijk misdragen
* Ynske is soms heel opgewonden over foto's
* MM (die van Qwea dus) praat soms via FOK! tegen Qwea
* Nokwanda heeft ongedierte in huis (muizen)
* Pagan post soms onder een andere naam
* Of Pagan post zonder dat het Pagan is
* Maes komt soms zomaar ff binnenhollen
* MissBliss heeft het erg moeilijk
* Muis is gek, maar zó vreselijk liev
* Morretje is zwanger en begint al hormonaal te wezen
Kortom: het gaat altijd erg soepel hier
Goeie handleiding, maar dat laatste zinnetje doet dan weer denken alsof we een stel moeilijke horken bij elkaar zijnquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja en? je hebt toch een telefoon?quote:
Wehehe, ik praat zinnig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
waar zei je dat?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Was jij dat waar ik tegen zei "heej, was jij hier de hele tijd al?"
ThorAcalequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
Hebben ze al gezoend? Wát denk je zelluf, met een instabiele thorecale (??) wervefractuur!?
Ik krijg er nog meer koppijn van dan ik al hebquote:
ff helemaal gelezen en ik vind hem stiekem wel OP-waardig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
* JJH en Lovelesss worden soms vaak wat kregel van het vrouwengeleuter
ik wilde ook heel graag mee maar moest werkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
Nou ja, kliekjes schmiekjes.
MM, in het volgende topic sta je er bij in de OP en bij de volgende Asielactie verwachten we je ook mee!![]()
Ik ga een rode wodka redbulletje nemen
lolquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik krijg er nog meer koppijn van dan ik al heb![]()
Ooh en Ynske, ik zie een PM staan... ik zal hem zo lezen maar ik heb het iig al gevonden
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:57 schreef Greys het volgende:
Yns, al die jompels waren voor een droog dekbed neem ik aan?
Zo lol ist nietquote:
We zullen de datum voor volgende keer zo snel mogelijk aan je doorgeven, kan je vast vrij vragen!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik wilde ook heel graag mee maar moest werken![]()
Bij DTH?quote:
En hij is ook al ge-edit zie ik nu.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:57 schreef JJH het volgende:
[..]
ff helemaal gelezen en ik vind hem stiekem wel OP-waardig.
Eerste zaterdag van september 2010!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
We zullen de datum voor volgende keer zo snel mogelijk aan je doorgeven, kan je vast vrij vragen!
Maar dan die van MB effe aanpassen. Die vind ik niet zo handig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:57 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zo lol ist nietIk denk dat ik vannacht niet zo best zal slapen
zou best kunnen, k weet t niet, k weet alleen dat Chipszak me aansprak, en dat ik blij was dat iemand wat tegen me zeiquote:
*ril*quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:00 schreef Ynske het volgende:
[..]daar had ik laatst ook last van
ben t toen maar gaan delen met mn huisgenoten, en daarna zijn we aan de bittergarnituur gegaan met satésaus en knoflooksaus met klontjes
Nou goed...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zegt de beeb: het is aankomende vrijdag baarmoederdag; neem eens een bloemetje mee
Owkee, je had erbij moeten zijn
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga ff met de zwager van Elisa op de bank hangen
Nee, hij moet niet in de OP, vind ik ookquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dan die van MB effe aanpassen. Die vind ik niet zo handig.
En eigenlijk, hoe briljant hij ook is, vind ik niet dat je hem in de OP moet doen. Als je het hebt over het kliekjes gevoel... *pakt dienblad*
Ja, daar heb je ook wel een puntje natuurlijk. Gaaf issie wel!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dan die van MB effe aanpassen. Die vind ik niet zo handig.
En eigenlijk, hoe briljant hij ook is, vind ik niet dat je hem in de OP moet doen. Als je het hebt over het kliekjes gevoel... *pakt dienblad*
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou goed...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zegt de beeb: het is aankomende vrijdag baarmoederdag; neem eens een bloemetje mee
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
He, als ik iets doe, dan doe ik het goedquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:57 schreef JJH het volgende:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
*ril*
En dan ook nog gewoon weer die van SR openen. Die is echt goor gewoon
[..]
Nou goed...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan jij ook al zo goed zoenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zegt de beeb: het is aankomende vrijdag baarmoederdag; neem eens een bloemetje mee
Ik ook!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Enfin, ik dus denken: Huhquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga ff met de zwager van Elisa op de bank hangen
[..]
Nou goed...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zegt de beeb: het is aankomende vrijdag baarmoederdag; neem eens een bloemetje mee
Denk ik ook.quote:Owkee, je had erbij moeten zijn
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Maar hij hoeft niet in de OPquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:02 schreef ElisaB het volgende:
He, als ik iets doe, dan doe ik het goed
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Enfin, ik dus denken: HuhIk heb alleen maar een schoonzus
We doen hem gewoon om de paar topics kwooten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, daar heb je ook wel een puntje natuurlijk. Gaaf issie wel!
Zou dan wel gaaf zijn als ie af en toe een beetje bijgehouden word.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We doen hem gewoon om de paar topics kwooten.![]()
'Zeg, weet je nog die lijst van Elies???'
Ik zat even heel bescheten te kijkenquote:
quote:Moeders woest om 'peuterdildo'
AMSTERDAM - Speelgoedfabrikant Wild Planet heeft zich de woede van Duitse ouders op de hals gehaald door met een nieuw speeltje voor kleuters te komen. Volgens moeders is het speeltje meer iets voor volwassenen; het ding lijkt sprekend op een dildo.
Met veel bombarie werd deze maand in Duitsland de 'Aquapet' gelanceerd. Het speeltje is bedoeld om kleintjes uren speelplezier te bezorgen.
Ouders hebben besloten het speelgoed van Wild Planet te boycotten. "Een speeltje met deze vorm is zinloos. Geen enkele ouder zal nog iets van deze fabrikant aanschaffen totdat ze dit ding uit de schappen halen."
Ik zou het niet gezien hebbenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:08 schreef Greys het volgende:
Ik vind het geloof ik meer over de moeders zeggen dat ze daar meteen een dildo inzien dan over de fabrikant die heus niet expres kinderspeelgoed in zo'n vorm maakt
lijkt me dat t ouders zijn die de rare gedachtenkronkel eerder zien dan kinderenquote:
Zag jij hetquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Zag ik nou een plaatje van een Drora-Dildo voorbij komen? schan-da-lig![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:13 schreef Cat22 het volgende:
[poep] Het typt verdories moeilijk als er een kitten half op schoot en half op je toetsenbord ligt te pitten.
RSI, here I come.[/poep]
oeh ik ga m even in oud dumpenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:15 schreef Cat22 het volgende:
Ik zag het ook hoor. Maar wij zijn uiteraard gehersenspoeld door de conversaties hier.![]()
En ik denk dat kinderen er minder problemen mee hebben dan hun ouders. Die zien alleen maar Dora.
quote:
Ik vind Dora ook niet zo lief. Ik ken haar vooral omdat ze om vijf uur altijd liedjes gaat zingen, als ik dronken op de bank lig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Doradora diediedora swieber niet stelen swieber niet stelenleuk dat kinderparadijs van ikea en vooral daarin werken
weet jij eigenlijk of het assortiment bij jullie nog uitgebreid word? als in qua servieskleuren?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Doradora diediedora swieber niet stelen swieber niet stelenleuk dat kinderparadijs van ikea en vooral daarin werken
Tha bitch.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind Dora ook niet zo lief. Ik ken haar vooral omdat ze om vijf uur altijd liedjes gaat zingen, als ik dronken op de bank lig.
dat paarse fragrik servies bedoel je? heb geen idee, kan morgenavond wel ff kijken of ik t kan achterhalenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
weet jij eigenlijk of het assortiment bij jullie nog uitgebreid word? als in qua servieskleuren?
ja diequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat paarse fragrik servies bedoel je? heb geen idee, kan morgenavond wel ff kijken of ik t kan achterhalen
en wat begon er net?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:35 schreef ElisaB het volgende:
Ik wilde het net typen
F&F-ers houden het nooit lang vol. Ineens valt het stil (soms houdt het verband met de programmering op TV)
Daar! Zie je welquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:44 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben schuldig, ik volg atwten hmm raar Ynske, ik ga eens kijken of ik iets meer te weten kan komen voor je
dat vind ik altijd zo'n irri programmaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:47 schreef JJH het volgende:
Ik zat Frasier te kijken, maar daar zijn nu commercials dus ik keek even of hier nog wat gebeurde.
Ik vind het prachtig, vooral hoe beide broers af en toe tegen elkaar te keer kunnen gaan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat vind ik altijd zo'n irri programma
val wel de laatste dagen in slaap bij Simsons/Malcom in the Middle/Southpark/en die andere tekenfim
lang leven mijn ritme, tv aan, val in slaap, word ongeveer n half uurtje later n beetje wakker, net genoeg om de tv uit te zetten, draai om en maf verder
Opzoeken: RAZELENquote:
Weer wat geleerdquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:00 schreef Ynske het volgende:
Opzoeken: RAZELEN
1.
RAZELEN
-bibberen -rillen
Dat zei mijn oma ook altijd.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
Opzoeken: RAZELEN
1.
RAZELEN
-bibberen -rillen
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
* JJH en Lovelesss worden soms vaak wat kregel van het vrouwengeleuter
Oh....heerlijk Elisa!quote:* Of Pagan post zonder dat het Pagan is
Weltrusten allemaal hé.quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:00 schreef Pagan het volgende:
Weltrusten allemaal hé.
Pagan(altijd rationeel)
Strega(Altijd chaotisch
Maar.....allebei aanwezig!
Doe jij het maar schat, ik vertrouw jequote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:54 schreef Loveless85 het volgende:
Mogguh!
Sterkte vandaag MB, ik hoop dat alles een beetje goed verloopt en het allemaal een beetje strookt met wat jullie in gedachten hebben over hoe het mooi is.
En Maes, ik wil je wel in de OP erbij klussen (als ik er van Greys aan mag zitten) maar ik ben geen dame! Tenminste; vanochtend nog niet...
Ik zag het plaatje zonder de tekst en dacht gelijk : wtf een dora dildo?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:08 schreef Greys het volgende:
Ik vind het geloof ik meer over de moeders zeggen dat ze daar meteen een dildo inzien dan over de fabrikant die heus niet expres kinderspeelgoed in zo'n vorm maakt
nee, omdat mensen moeten aangeven dat ze erin willenquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:16 schreef ElisaB het volgende:
Heel veel sterkte vandacht MB; ik zal aan je denken
Heb je het al gefixed?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:03 schreef Loveless85 het volgende:
Gheheh wie heeft M-M erin geklust![]()
Die staat bij Greys d'r glitters, nou ja ik fix het wel ff. Als ik die hele glitters weghaal staat ze netjes bij Maes
Vragen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:56 schreef senesta het volgende:
MB en Re, heel veel sterkte vandaag.
Hoe krijg ik mijn leeuwtje in de OP?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys jij blijft echt een meisje meisje met je glitters![]()
Ik vind ze maar hysterisch
Ik frummel hem er wel in voor je!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:56 schreef senesta het volgende:
MB en Re, heel veel sterkte vandaag.
Hoe krijg ik mijn leeuwtje in de OP?
Hij is geweldigquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vragen.Of zelf aan de Wiki klussen.
Hoe is het met je nieuwste aanwinst?
Wat leuk!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij is geweldigIk wilde hier al niet steeds maar spammen
![]()
Hij doet het geweldig, eet goed, drinkt goed, doet het op de bak en gebruikt de krabpaal![]()
Met Elco gaat ook goed, behalve dat ik steeds een kitten met een nat oor heb omdat Elco hem loopt te likken![]()
En de kat maar spinnen![]()
Het is net alsof hij hier eigenlijk gewoon al hoorde
Ja, ik had wel rekening gehouden met aanpassingstijd maar dat is echt helemaal niet aan de ordequote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat leuk!Fijn dat hij meteen erin schuift en zich goed voelt bij jullie.
Kijk even of hier iets tussen zitquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:07 schreef Qwea het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaargh. Mn pa is morgen jarig en die dodo weet niet wat hij op verjaardag wil
En ik weet niet wat ik nou moet geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb daar al twee keer iemand iets van gegeven, een avondje valkenieren bv.
Zitten leuke dingen tussen en binnen 1 minuut geleverd
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Klinkt als de mijne. Sokken en zakdoeken zijn altijd goed zegt ie danquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:07 schreef Qwea het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaargh. Mn pa is morgen jarig en die dodo weet niet wat hij op verjaardag wil
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk even of hier iets tussen zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb daar al twee keer iemand iets van gegeven, een avondje valkenieren bv.
Zitten leuke dingen tussen en binnen 1 minuut geleverdmijn vader en een dagje uit
Hij is al chago alstie naar de winkel moet
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Aaah de mijne komt ook met nutteloze troep. Ja hij wilde dan wel een carkit. Netzoals de afgelopen 2 jaar, en gebruiken ho maar. Daar trap ik dus mooi niet inquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Klinkt als de mijne. Sokken en zakdoeken zijn altijd goed zegt ie dan
Bij mijn vader is iets met een kurk erop eigenlijk altijd wel goed (goede olijfolie daargelaten).quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:07 schreef Qwea het volgende:
Zelf bier brouwen is toch wel leuk?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:11 schreef Qwea het volgende:
[..]mijn vader en een dagje uit
Hij is al chago alstie naar de winkel moet
Wil je iets van mij overnemen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:24 schreef Muis006 het volgende:
Wat een lahahahange dag is dit! Vooral als je weinig kan doen.
Eens. Verplicht thuis zitten is niks an.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:24 schreef Muis006 het volgende:
Wat een lahahahange dag is dit! Vooral als je weinig kan doen.
Als ik het kon dan deed ik het. Ik heb zin om productief te zijn maar tegen de tijd dat ik dadelijk op zolder ben om was op te zetten moet ik alweer zittenquote:
quote:
Neem een kussentje en een goed boek mee naar zolder; kan je lekker ff bijkomen voor je weer naar beneden gaatquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:27 schreef Muis006 het volgende:
Als ik het kon dan deed ik het. Ik heb zin om productief te zijn maar tegen de tijd dat ik dadelijk op zolder ben om was op te zetten moet ik alweer zitten![]()
Aha!quote:
Ik was maandag voor iets kleins in het ziekenhuis (sorry wil het niet online kwakken) en ik moest nog even twee dagen rustig aan doen. Morgen weer werken tot vreugde van mijn baas.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:46 schreef Greys het volgende:
Wat heb je dan DML? Griepje?
Beterschap
Ik ga al een paar avonden rond 23.00 uur naar bed en dat bevalt me prima.
Ging altijd veel te laat slapen (rond 00.30 uur naar bed en dan nog tv kijken) maar ik kom er helemaal van bij!
Nog nietquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:15 schreef Greys het volgende:
Senes, heeft je nieuwe aanwinst een eigen topic?
Ik kijk daar vast al drie keer overheen dan
Wáár staan foto's en verslagen?
Dan lees ik het wel in de PM straks, heb die van jou vanmorgen beantwoordquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik was maandag voor iets kleins in het ziekenhuis (sorry wil het niet online kwakken) en ik moest nog even twee dagen rustig aan doen. Morgen weer werken tot vreugde van mijn baas.
Op tijd naar bed is zo saai als je het zelf maakt natuurlijkquote:Op tijd naar bed doet wonderen, al vindt mijn lief me dan maar saai af en toe geloof ik.
Ja, of post dan in elk geval hier eens wat foto'squote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Nog niet![]()
Ik zat wel te piekeren over een Maine Coon topic![]()
Ik zal er vanmiddag eens aan gaan zitten
En laat Morretje dat ook maar niet zien!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:01 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
Laat Strega dat maar niet zien
Ik durf echt oprecht te zeggen: ik leer akelig snelquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Neem een kussentje en een goed boek mee naar zolder; kan je lekker ff bijkomen voor je weer naar beneden gaat
[..]
Aha!
Kan je weegschalen programmeren? Kan je snijmachines afstellen? Ik ook niet hoor, maar ik vond het leuk om te vragen
Volgens mijn broer moeten we een hulpje voor mij zoeken. Ik dacht gisteren - toen hij het zei - dat ie iets mankeerde, maar toen ik vanmorgen wakker werd, begon het idee steeds aanlokkelijker te worden. Er is voor mij gewoon teveel werk per vierkante week.
Ga ik doen!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:03 schreef Strega het volgende:
Wil iemand Strega aan de OP toevoegen?
Thanx, Pagan.
Heerlijk om nu ook eens onder haar naam te posten
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:01 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:12 schreef Greys het volgende:
Jammer dat Nok en Elies niet wat dichter bij elkaar wonen, anders zou het nog best een idee zijn!
Ja, of bij een toko.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:15 schreef Greys het volgende:
Wáár kan ik mango chutney kopen?
Gewoon bij een beetje grote Appie?
Denk je wel om de bijtelling.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:13 schreef Cat22 het volgende:
Elies, ik zoek nog iets voor 12 uur erbij.
Zitten jullie een beetje royaal met de reiskostenvergoeding of heb je thuiswerkmogelijkheden?![]()
En ik wil oohook een Hummer topic zien!
Die baan van jou is mijn natte droomquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:13 schreef Cat22 het volgende:
Elies, ik zoek nog iets voor 12 uur erbij.
Zitten jullie een beetje royaal met de reiskostenvergoeding of heb je thuiswerkmogelijkheden?![]()
En ik wil oohook een Hummer topic zien!
Thanx!quote:
Toko zit hier niet in de buurt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, of bij een toko.
En het is zooooo lekker met wat geitenkaas en sla op een lekker broodje of bij een currie
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:01 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |