Tof kleurtje!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:10 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kleur is echt net ietsje anders toch.. Maar nu heb je een beeld.
Mijn Sephora by O.P.I. It's All About Me nailpolish
Die chinaglazedive site bedoel je,het zal toch niet waar zijn he...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:28 schreef Daph_ het volgende:
Nou ik heb toch maar besteld. Kan niet wachten!
Edit: Kut, tijdens het bestellen kwam ik er dus achter dat er alleen verzonden wordt naar de VS en CanadaHeeft iemand een andere betrouwbare Amerikaanse site die wél naar Nederland verzendt?
ChinaglazeDiva verzendt alleen naar de VS en Canada jaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:17 schreef Guess. het volgende:
[..]
Die chinaglazedive site bedoel je,het zal toch niet waar zijn he...
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:53 schreef Chanty87 het volgende:
M'n nieuwe lakjes zijn binnen (na 6 dagen al!!) wooot![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Straks maar eens even lakken![]()
Oeh..that's quite a risc...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:45 schreef Daph_ het volgende:
Nou ik ben benieuwd, ik heb een order geplaatst bij TransDesign, nu afwachten tot ze het aangepaste shippingtarief op de factuur hebben gezet (als ze het niet aanpassen moet je $ 119 shippingcosts betalen, anders $ 18)
Stond op de andere websites ook, als je wacht met betalen dan passen ze het aan op de factuur. Staat op de website zelf ook dat je dat kan invullen, dan veranderen ze het voor jequote:
Hmmm, heb ik misschien niet goed gekeken maar gisteravond kon ik wel alle andere Nfu Oh producten vinden maar geen nagellak meer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:49 schreef Loqi het volgende:
http://www.winkelplein.nl/lebeautyboutique deze niet? Jawel toch?
Ik moet die spray ook. En nog nagellijm voor die steentjes. Laat je ff weten of het werkt?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:31 schreef Lindytje het volgende:
Voor het gigantische bedrag van 3,35![]()
[ afbeelding ]
Een stipjesmaker, toe nail polish (dat kan toch vast ook wel op je vingers??) en express dry spray (had iemand hier die niet? Werkt dat een beetje?)
Ik ben weer even blij
Lijm voor steentjes?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik moet die spray ook. En nog nagellijm voor die steentjes. Laat je ff weten of het werkt?
Wat een mooie kleur!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:10 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kleur is echt net ietsje anders toch.. Maar nu heb je een beeld.
Mijn Sephora by O.P.I. It's All About Me nailpolish
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:21 schreef Keroppi het volgende:
(Ik heb genoeg smoezen voor mezelf bedacht om dit te rechtvaardigen)
Yay good for you! En meteen een fijn kleurtje!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:47 schreef .Michelle het volgende:
Ik beet mijn nagels altijd af en liep daardoor altijd rond met van die bloederige stompjes. Een tijdje terug ben ik daarom naar een nagelstyliste gegaan en begonnen met een nagelbijtarrangement, en nu heb ik zowaar nagels!
Dat, én dit topic, hebben ervoor gezorgd dat ik nu verslaafd ben aan nagellakjes. Vooral China Glaze is favoriet, en ik heb nu elf nagellakjes in twee weken gekocht. Op dit moment heb ik CG 2Nite op, geweldige kleur maar lastig om op de foto te zetten.
Een snelle duimfoto:
[ afbeelding ]
Biergisttabletten!! Die helpen ook om je nagels wat sterker te maken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:39 schreef PluisigNijntje het volgende:
Oke, ik ga nu naar de Etos om beginnersspulletjes te halen.. (koopavond op vrijdag hier.)
Wat moet ik allemaal hebben voor broze, inscheurende nagels.. ze zijn ook nooit wit van zichzelf.
Kwil alleen wat basisspulletjes en een mooi kleurtje
Hoop dat iemand snel reageert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |