Ik wil de hele OMG collectie maar ik heb nog geen goede reden kunnen vinden om ze allemaal te bestellen want eigenlijk is het natuurlijk idioot om ze allemaal te bestellen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:36 schreef Guess. het volgende:
[..]
China Glaze heeft ook mooie,deze heet He's Going in Circles
[ afbeelding ]
Hoezo is dat idioot!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik wil de hele OMG collectie maar ik heb nog geen goede reden kunnen vinden om ze allemaal te bestellen want eigenlijk is het natuurlijk idioot om ze allemaal te bestellen.
hahaha geweldig, gewoon een gratis potje nagellak krijgen bij de aankoop van schoenenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:24 schreef Guess. het volgende:
Mooie OP![]()
Puck,goed gelukt hoor je konad zeker voor de 1e keer,leuk!!
Ik kocht vandaag schoenen bij Ecco,wat denk je ...... mocht ik er een potje nagelak van Herome bij uitzoeken,mijn man geloofde me 1st niet maar het is echt waar.Ik mocht kiezen uit 5 kleurtjes en deze is het geworden (moet de randjes nog bijwerken hoor)ga morgen Konad erop doen,nu te laat voor.
[ afbeelding ]
Aha. Daar eens naar op zoek. Ik heb alleen Tippex-wit. En dat ziet er niet zo mooi uit.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:55 schreef MinderMutsig het volgende:
@mmascha: ik heb de french met gel gedaan maar vroegah toen ik het nog met lak deed gebruikte ik een witte van catrice of essence die een beetje melkig en doorzichtig is, dus niet inwit. Gosh heeft er ook een volgens mij.
Een of twee laagjes daarvan en dan heb je ook een vrij natuurlijke french.
Mooi kleurtje!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:12 schreef mmascha het volgende:
[..]
Aha. Daar eens naar op zoek. Ik heb alleen Tippex-wit. En dat ziet er niet zo mooi uit.
Ik loop vandaag hiermee rond:
[ afbeelding ]
Mijn man vond het Gothic
Super bedankt!quote:
Ik vind ze leuk! Ik houd wel van subtiele konad.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:53 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vandaag... ik ben er niet echt zo'n fan van... maar om het er nou wéér af te gaan halen, daar heb ik ook niet zo'n zin in.
Oh het gaat alleen om het prikkertje toch? Vroeg me al af wat je daar verder mee konquote:
Verder eigenlijk niks. Tenzij je ineens een passie voor kaarten maken krijgt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh het gaat alleen om het prikkertje toch? Vroeg me al af wat je daar verder mee kon
Jawel, of met ongekookte spaghetti, of een knopspeld maar met zo'n ding krijg je strakkere perfect ronde stipjes. Het werkt wat makkelijker.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:25 schreef Mirjam het volgende:
kun je niet stippeltjes maken met een cocktailprikker dan?
Mooi.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:16 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Let niet op het vlekje, ik klus in stijl, dus nu met nagels...![]()
OPI my private jet...
Ja zie je, die moet ik dus gewoon hebbenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:16 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Let niet op het vlekje, ik klus in stijl, dus nu met nagels...![]()
OPI my private jet...
Pastel! Zie vorige pagina de foto van snkr-xxx bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:01 schreef Agapimou het volgende:
Even een vraagje,
Ik heb op dit moment een witte huid. over een maandje oid een extreem witte huid.
Welke kleuren staan nou mooi bij mijn huid, mijn ervaring is dat rode en donkere tinten meestal ontzettend afsteken bij mijn handen.
En om nou de hele winter met een french naturel te zitten lijkt me weer zo saai..
Iemand suggesties?![]()
Ik ben zelf ook bleker dan bleek en dat is in de winter nog erger,maar ik gebruik altijd kleurtjes en donkere kleuren,pastel zelden en witte french al helemaal niet,van dat witte en pastel lijken je handen nog bleker,net als met kleding als je bleek bent en dan ook nog eens lichte-pastel kleding of make-up gaat dragen dan lijk je echt ziek (ik iig).Begin eens met warme herfst tinten,wel kleurtjes maar niet te heftig,zoiets als ditquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:01 schreef Agapimou het volgende:
Even een vraagje,
Ik heb op dit moment een witte huid. over een maandje oid een extreem witte huid.
Welke kleuren staan nou mooi bij mijn huid, mijn ervaring is dat rode en donkere tinten meestal ontzettend afsteken bij mijn handen.
En om nou de hele winter met een french naturel te zitten lijkt me weer zo saai..
Iemand suggesties?![]()
Mooie rode kleurquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:39 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje wazige foto's.... maar ik heb het lieveheersbeestje ook eens uitgeprobeerd!!![]()
(dat witte stipje naast het 'oog' is de flits...)
Ooh dat laatste is zo herkenbaar! Ik heb ook op de site zitten kijken en ik heb alles wat ik leuk vond in m'n winkelmandje gegooid.. Dat heb ik vervolgens weer geselecteerd en nog zit ik óver de $ 100 aan nagellakjes..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:50 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook bleker dan bleek en dat is in de winter nog erger,maar ik gebruik altijd kleurtjes en donkere kleuren,pastel zelden en witte french al helemaal niet,van dat witte en pastel lijken je handen nog bleker,net als met kleding als je bleek bent en dan ook nog eens lichte-pastel kleding of make-up gaat dragen dan lijk je echt ziek (ik iig).Begin eens met warme herfst tinten,wel kleurtjes maar niet te heftig,zoiets als dit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt mooi hoor bij bleke handen![]()
Verder heb ik echt een probleem met die chinaglaze site,ik kiijk zo ongeveer elke dag kwijlend naar die site,mijn creditcard jeukt gigantisch en vind wel 50 potjes mooi (nou ja eigenlijk vind ik ze allemaal mooi) maar stel het steeds uit want dit is toch niet normaal,ik heb voor elke nagel elke dag een andere kleur zowat en kan er nog niet genoeg van hebben
Heb je eze online besteld? Want hier in Nuenen hebben ze niet heel veel en zou zo graag uit (bijna) de hele collectie kiezenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:53 schreef Chanty87 het volgende:
M'n nieuwe lakjes zijn binnen (na 6 dagen al!!) wooot![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Straks maar eens even lakken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |