Die chinaglazedive site bedoel je,het zal toch niet waar zijn he...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:28 schreef Daph_ het volgende:
Nou ik heb toch maar besteld. Kan niet wachten!
Edit: Kut, tijdens het bestellen kwam ik er dus achter dat er alleen verzonden wordt naar de VS en CanadaHeeft iemand een andere betrouwbare Amerikaanse site die wél naar Nederland verzendt?
ChinaglazeDiva verzendt alleen naar de VS en Canada jaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:17 schreef Guess. het volgende:
[..]
Die chinaglazedive site bedoel je,het zal toch niet waar zijn he...
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:53 schreef Chanty87 het volgende:
M'n nieuwe lakjes zijn binnen (na 6 dagen al!!) wooot![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Straks maar eens even lakken![]()
Oeh..that's quite a risc...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:45 schreef Daph_ het volgende:
Nou ik ben benieuwd, ik heb een order geplaatst bij TransDesign, nu afwachten tot ze het aangepaste shippingtarief op de factuur hebben gezet (als ze het niet aanpassen moet je $ 119 shippingcosts betalen, anders $ 18)
Stond op de andere websites ook, als je wacht met betalen dan passen ze het aan op de factuur. Staat op de website zelf ook dat je dat kan invullen, dan veranderen ze het voor jequote:
Hmmm, heb ik misschien niet goed gekeken maar gisteravond kon ik wel alle andere Nfu Oh producten vinden maar geen nagellak meer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:49 schreef Loqi het volgende:
http://www.winkelplein.nl/lebeautyboutique deze niet? Jawel toch?
Ik moet die spray ook. En nog nagellijm voor die steentjes. Laat je ff weten of het werkt?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:31 schreef Lindytje het volgende:
Voor het gigantische bedrag van 3,35![]()
[ afbeelding ]
Een stipjesmaker, toe nail polish (dat kan toch vast ook wel op je vingers??) en express dry spray (had iemand hier die niet? Werkt dat een beetje?)
Ik ben weer even blij
Lijm voor steentjes?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik moet die spray ook. En nog nagellijm voor die steentjes. Laat je ff weten of het werkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |