quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:30 schreef Tammymara het volgende:
Ik heb wel eens een rode glitterkont gehad (afvegen ging niet helemaal goed)
Mijn huisdierquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:53 schreef snkr-xxx het volgende:
De highlights van deel 6! (hopelijk niemand vergeten)
nou, ik was dus ook in de veronderstelling dat het gratis was, maar kennelijk kost het wel geld, heb het net op zitten zoekenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:17 schreef veels het volgende:
Extra bij betalen voor Ideal?? Ik weet wel dat het een bedrijf geld kost als je met ideal betaald, maar dat doorrekenen heb ik nog niet meegemaakt. (als je je aanmeld voor de hyves in mijn onderschrift krijg je BTW een leuke kortingscode!)
Nou voor de eerste keer is het zeker niet slecht Puckzzz!!!!!
awwwwwwwwwwwwquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:20 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Mijn huisdier![]()
[ afbeelding ]
(die overigens al gesneuveld is vanmorgen! Eerste wat mijn zoontje vroeg: Waar is je oliebeestje!!!!!!!!!!!!!)
Omdat ie echt afgrijselijk lelijk is misschien? ( Woorden van mijn geliefde echtgenoot!)quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:23 schreef snkr-xxx het volgende:
Haha shit, hoe kan ik het lieveheersbeest nou vergeten!! Working on it!
Mijn excuses
Misschien dat je even die andere topics weer even moet bekijken of staat het daar ook al niet bij?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:00 schreef Tammymara het volgende:
Ik ben nog één keer lastig.
Ik weet nu die nagellak van Koh.
Die wat een paar topics terug staat, die hele mooie holografische zilverkleurige. (niet van Koh maar die was hetzelfde van ander merk en die Koh is hetzelfde
Maar die was er ook van een ander merk, En daar was het een naam met een nummer als ik me niet vergis.Iemand gaat voor mij kijken bij een groothandel nu,Maar dan moet ik echt een naam,merk,nummer wat dan ook weten.
Dus,mag ik er nog één keer om vragen?
nfu.oh #61 ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:00 schreef Tammymara het volgende:
Die wat een paar topics terug staat, die hele mooie holografische zilverkleurige. (niet van Koh maar die was hetzelfde van ander merk en die Koh is hetzelfde
Maar die was er ook van een ander merk, En daar was het een naam met een nummer als ik me niet vergis.Iemand gaat voor mij kijken bij een groothandel nu,Maar dan moet ik echt een naam,merk,nummer wat dan ook weten.
Nee dat is Wild & More volgens mij. Daarvan werken de witte en de zwarte ook redelijk maar niet zo goed als de konadlak.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:12 schreef mmascha het volgende:
[..]
Is dat het merk waarbij alles 2,50(ofzoiets) kost? Dat hebben ze volgens mij ook bij V&D.
Dankjewelquote:
Nfu Oh 61 inderdaad, die is grijzig. 62 is een blauwe holo, 63 een roze en als je dan toch dat merk gaat bestellen dan MOET je nummer 51 ook hebben. Dat is de meest fantastische nagellak OOIT!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:00 schreef Tammymara het volgende:
Ik vind zulke nagellakjes echt mooi. Dat zonder glitter, maar ook weer niet mat. Mooi.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:15 schreef snkr-xxx het volgende:
@Tammymara, zeker weten doe ik het niet, maar bedoel je misschien de NFU oh #65, MiMu heeft die geloof ik..
Ik ben deze week een beetje into de cremepjes:
[ afbeelding ]
Af en toe vind ik zo'n onopvallend geen holo geen glitter kleurtje ook wel 's fijn, deze is een soort lila meets grijs. In 't echt zijn m'n nagelriemen niet zo rood, bedankt camera
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
Weg met die spoiler, je nagels zien er fantastisch uit!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:49 schreef MinderMutsig het volgende:
Weten jullie nog dat ik het had over foute french manicures?
Klikken op eigen risico...![]()
Ja dat is glitter. En Konadbloemetjes, en een vlindertje, en had ik al glitter gezegd?[/spoiler]
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:49 schreef MinderMutsig het volgende:
Weten jullie nog dat ik het had over foute french manicures?
Klikken op eigen risico...Die komt de volgende keer mooi in de OP!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar vind idd je 'gewone' gel french mani mooier, maar je hebt zulke mooie nagels dat het altijd wel mooi blijft![]()
![]()
Mijn nagels zijn het probleem ook niet. En de bloemetjes zijn op zichzelf ook best leuk. Het vlindertje ook. En een glittertopcoat heeft ook zo zijn leuke kanten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Weg met die spoiler, je nagels zien er fantastisch uit!
Mee eens! Heel mooi, ik schrok wel van dat op eigen risicoquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Weg met die spoiler, je nagels zien er fantastisch uit!
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mijn nagels zijn het probleem ook niet. En de bloemetjes zijn op zichzelf ook best leuk. Het vlindertje ook. En een glittertopcoat heeft ook zo zijn leuke kanten.
Maar alles bij elkaar....![]()
Ik mis alleen nog een woonwagen, een huilend zigeunerjongetje, van die gordijntjes met roeseltjes die in boogjes voor de ramen hangen en heeeeeeeel veel kristallen beeldjes.
Jij bent te kritisch, niet nodig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mijn nagels zijn het probleem ook niet. En de bloemetjes zijn op zichzelf ook best leuk. Het vlindertje ook. En een glittertopcoat heeft ook zo zijn leuke kanten.
Maar alles bij elkaar....![]()
Ik mis alleen nog een woonwagen, een huilend zigeunerjongetje, van die gordijntjes met roeseltjes die in boogjes voor de ramen hangen en heeeeeeeel veel kristallen beeldjes.
China Glaze heeft ook mooie,deze heet He's Going in Circlesquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:00 schreef Tammymara het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |