There is no time like Deantimequote:
Ben ik weerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
veel plezier Rex
Dean
En het is droog hoor.
leuk he, Windows.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ben ik weer![]()
Krijg geen beeld op tvSinds ik Windows 7 heb denk ik.. Opeens werkt het niet meer (via VGA)
Nu ben ik chagrijnigquote:
Net op tijdquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:05 schreef Bootje84 het volgende:
Hola in het nieuwe topic..
Vanochtend stond de vijver practisch leeg. Stond nog een laagje van 10 cm waar de koikarpers zaten te vechten voor het beetje water wat er nog was.
M'n pa was vergeten de pomp aan te zetten zodat het gefilterde water weer terug de vijver in loopt
Gaat lekker daar.quote:
De vijver is nu wel heel erg helderquote:
Problemen? Die dingen zijn mijn werk, dus kom maar opquote:
Mooi tochquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De vijver is nu wel heel erg helder
Ja zeker.quote:
XPquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ben ik weer![]()
Krijg geen beeld op tvSinds ik Windows 7 heb denk ik.. Opeens werkt het niet meer (via VGA)
nee toch...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
word er vanavond nog europees voetbal gespeeld...?
dat is toch geen europees voetbal flapdrol...!quote:
Weet ik niet... ik ga zo nog even de kroeg in en heb geen zin in drukte!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nee toch...Komend weekend is het toch weer kwalificatie en oefenpotjes.
www.wiespeelter.eu ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat is toch geen europees voetbal flapdrol...!
Vandaag waren:quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat is toch geen europees voetbal flapdrol...!
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
www.hetboeitmijnietvoetbaliseenkutspo.rt
Gehost in roetuzi, in diep-achter afrikaquote:
Negersportquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:34 schreef jna het volgende:
Voetbal FTW! ja
Watvoor uzi?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Gehost in roetuzi, in diep-achter afrika
Mn eigen domme fout.. Er zat nog een pad boven aan dat ding vastgeplakt, dus zaten er toen ik hem dicht deed 2 in ipv 1.. Nu hoef ik je niet te vertellen wat er dan gebeurtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Problemen? Die dingen zijn mijn werk, dus kom maar op
Basketbalquote:
Is ook het land waar de welbekende Uzi vandaan komt!quote:
Dat wist ik wel hoor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Is ook het land waar de welbekende Uzi vandaan komt!
Waarom stel je dan zulke domme vragen?quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Waarom stel je dan zulke domme vragen?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Gehost in roetuzi, in diep-achter afrika
Alleen domme mensen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]domme vragen bestaan niet.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Blijkbaar wel flapdrol.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]domme vragen bestaan niet.
![]()
Loop nu stage bij het staatsbedrijf dat ieder negertje een email adres moet gevenquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Loop nu stage bij het staatsbedrijf dat ieder negertje een email adres moet geven
Random gekozenquote:
Komt wel goed schatjequote:
quote:
Neequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mn eigen domme fout.. Er zat nog een pad boven aan dat ding vastgeplakt, dus zaten er toen ik hem dicht deed 2 in ipv 1.. Nu hoef ik je niet te vertellen wat er dan gebeurt
Een grote teringzooi dus.. Was ook de koffiemelk nog op dus moest ik op zoek naar nieuwequote:
Gaat lekker daar.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Een grote teringzooi dus.. Was ook de koffiemelk nog op dus moest ik op zoek naar nieuwe
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Een grote teringzooi dus.. gelukkig was de koffiemelk op, want dat vind ik wel zo smerig in de koffie!
Ben niet voor niks chagrijnigquote:
quote:
Ja, dat opgewarmde slootwater is puur ook niet te zuipen. Alleen die Dark Roast en Extra Dark zijn nog te pruimen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Een grote teringzooi dus.. Was ook de koffiemelk nog op dus moest ik op zoek naar nieuwe
Daar word je toch niet chago van? Kan je nagaan hoe het er op mijn werk aan toe gaat, test ik tientallen tegelijk.quote:
Met jou kan ik tenminste pratenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat opgewarmde slootwater is puur ook niet te zuipen. Alleen die Dark Roast en Extra Dark zijn nog te pruimen.
Gelukkig 1 iemand met me eens dat koffiemelk smerig is...!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat opgewarmde slootwater is puur ook niet te zuipen. Alleen die Dark Roast en Extra Dark zijn nog te pruimen.
O.a. maar vooral omdat mn laptop het niet deed op de tvquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daar word je toch niet chago van? Kan je nagaan hoe het er op mijn werk aan toe gaat, test ik tientallen tegelijk.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Gelukkig 1 iemand met me eens dat koffiemelk smerig is...!
Edit: Verkeerd gelezen...
Is niet leuk...quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:17 schreef DjRex89 het volgende:
Ter compensatie wel een mega vette aflevering van Lost
Niet verkeerd gezelen, alleen niet goed geïntrepreteerd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Gelukkig 1 iemand met me eens dat koffiemelk smerig is...!
Edit: Verkeerd gelezen...
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet verkeerd gezelen, alleen niet goed geïntrepreteerd.
Ik drink mijn koffie zwart. Behalve DR en ED is het niet te hachelen, dus drink ik dat gewoon in het algemeen niet. Heel soms, maar liever niet, drink Senseo. Eigenlijk nooit. Op het werk Espresso, en thuis gewone koffie.
Altijd en overal zwart. Als onze lieve Heer zoete koffie wou had hij wel suiker in de koffiebonen gestopt.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:41 schreef DjRex89 het volgende:
Ben aan het bedenken welk liedje ik mezelf op de piano wil leren
Nooit les gehad ofzo maar hebben een piano thuis en ben wel redelijk muzikaal aangelegd dus ga er wel eens achter zitten. Kan alleen beetje akkoorden enzo, dus iemand nog suggesties?
Waarom verwachtte ik al zoietsquote:
Daarom download ik altijd seriesquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
als ze die reclame eens niet doen, kan ik vroeger naar bed.
Kloptquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat is zeg maar het "makkelijkste" stuk![]()
Ik zou het je niet nadoen, denk ik.
Wel tof, pianoquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:01 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
KloptMaar heb dan ook nooit les gehad
Speel het meeste gewoon op gehoor en met andere liedjes is het ook puur improvisatie.
Reclameloos en lekker paar afleveringen achter elkaar kijkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel beter inderdaad.
Heb ik je nog nooit die link gegeven waar je precies kan bijhouden welke serie uitgekomen is?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:26 schreef The_Dean het volgende:
How I Met Your Mother volg ik wel op de voet. Entourage vind ik niks en de rest kijk ik als het toevallig voorbijkomt op tv.
Verzuip soms in de series, kan het meestal niet eens allemaal bijhouden met welke ik ook alweer keek, en het bijhouden waar ik was, downloaden, kijken...
MyEpisodes.com?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Heb ik je nog nooit die link gegeven waar je precies kan bijhouden welke serie uitgekomen is?
als je in google pc calendar intypt en dan de eerste co.uk website neemt heb je een kalender website waar je, als je je eigen profiel aanmaakt zelfs kan kiezen wat je wel in de kalender wil en wat nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
MyEpisodes.com?
Net gekregen van iemand
http://midnr.isthatso.nlquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:56 schreef The_Dean het volgende:
Dat luisterde ik vroeger nog wel eens omdat ik op Rick lag te wachten... maar dat is de laatste tijd helaas voorbij
ik dacht even dat je ook Riannequote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
http://midnr.isthatso.nl
midnr. EJ
. Rick
. Koert
.
Nu is er mogguhRick op veronica ofzo.. maar 's ochtends slaap ik en veronica kan ik hier niet ontvangen (wel via de kabel maar daar heb ik geen kut aan). Schijnt trouwens ook best aardig te zijn.
Goed zo mongooltjequote:Het ongeluk van afgelopen weekend in Wassenaar was te wijten aan 'dollen' door de 18-jarige bestuurder. Saskia Koster en Hidde Groen, beiden in de achterbak van de Volvo, overleden bij dit ongeluk.
Overlevende inzittenden vertelden De Telegraaf hoe de bestuurder met Saskia en Hidde aan het dollen was. Expres zouden er scherpe bochten zijn gemaakt, zodat zij dan alle kanten opvlogen in de kofferbak.
Ooggetuigen zagen dat de auto vreemde manoeuvres maakte, waarna de bestuurder de macht over het stuur verloor. Hierbij schampte het voertuig een lantaarnpaal, sloeg over de kop en kwam ondersteboven op de andere weghelft tot stilstand. De bestuurder had slechts een maand zijn rijbewijs.
In de Stationwagon bevonden zich nog vijf anderen, allen 18 jaar, die bij deze roekeloosheid gewond raakten. De bestuurder uit Wassenaar is na een bloedtest op alcohol opgesloten, meldt de politie.
Er werden zeven ambulances en een traumahelikopter ingezet. Koster overleed ter plekke aan haar verwondingen terwijl Groen zwaargewond naar een ziekenhuis werd vervoerd, waar hij later alsnog omkwam. De andere inzittenden werden naar verschillende ziekenhuizen gebracht. Naar omstandigheden maken zij het redelijk, volgens de politie.
De burgemeester van Wassenaar, Jan Hoekema, sprak met de getroffen families: "Dit hakt er enorm in. In enkele seconden zijn de levens van een paar gezinnen totaal verwoest."
Hey, waar zie je me voor aan :")quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:53 schreef jna het volgende:
[..]
ik dacht even dat je ook Rianneging zeggen
Maar dat deed je gelukkig niet
lekker opsluiten die hapquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:54 schreef Isdatzo het volgende:
Bestuurder 'dodenauto' zat te dollen
[..]
Goed zo mongooltje. Wat een neukfout ben je dan
.
Nooit meer de mogelijkheid geven om zijn rijbewijs te halen. Ik neem aan dat hij zijn rijbewijs nu kwijt is?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:54 schreef Isdatzo het volgende:
Bestuurder 'dodenauto' zat te dollen
[..]
Goed zo mongooltje. Wat een neukfout ben je dan
.
Daar moet je wel de hele dag naar kijken, dus seal of approval..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 06:53 schreef EddyAlbena het volgende:
Goede ochtend!
Gisteren hospitatie bij ons. Best gezellige mensen die kwamen, met uiteindelijk twee die eruit staken. Eén vanwege haar uiterlijk, één vanwege haar persoonlijkheid. Die persoonlijkheid was gewoon gezellig en praatte makkelijk, die hele, hele mooie was heel rustig en kon je eigenlijk weinig van zeggen.
Het was echt vet moeilijk, maar uiteindelijk hebben we toch voor de mooie gekozen
Heb je enige ervaring met vliegtuigonderhoudstechniek dat lijkt mij wel een leuke opleiding eerlijk gezegdquote:Op woensdag 7 oktober 2009 07:11 schreef EddyAlbena het volgende:
We waren echter wel alle minder eigenschappen die ze had tov die andere dusdanig aan het verklaren en draaien dat het allemaal positief werd![]()
Maja, we konden eigenlijk geen slechte keuze maken. Als nu blijkt dat ze te rustig en saai is, achja, dan zien we haar waarschijnlijk toch weinig en hebben we onze huidige groep altijd nog, die ook heel gezellig is.
Gisteren dus naar het platform, was echt vet:
[ afbeelding ]
Vanuit de cockpit van een F70:
[ afbeelding ]
Vandaag weer kantoorwerk. Klanten bellen
Goed, met jou ook?quote:
Hier goed. Ben zowaar vrolijk op de vroege morgenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:15 schreef AMDB het volgende:
[..]
Goed, met jou ook?![]()
Heb alleen oorontsteking, m'n oor meurt als de pleuris en pas vrijdagavond tijd om oordruppels op te halen...
En verder vannacht weer lekker m'n vriendin een paar keer wakker gehouden met raar gemompel enzo, slaapwandelen/praten in je slaap kan best irritant zijn
Gelukkig is mijn vriendin wel liefquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:17 schreef Puala het volgende:
blij dat je niet bij mij in bed ligt, ik zou je zo de bank op geschopt hebben
So what?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:20 schreef AMDB het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn vriendin wel liefEn het is mijn bed
Dat scheelt dan ja. Maar dan nog is het vervelend.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:22 schreef AMDB het volgende:
Naja, het is gelukkig geen pijnlijke oorontsteking, dat is het meest kutte wat je kan hebben
Ik wist toch niet dat het zijn bed was waar ze in lagenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:29 schreef Isdatzo het volgende:
ahaha als mijn vriendin me vanuit MIJN bed de bank op ging schoppen was 't niet heel lang meer m'n vriendin denk ik.
Wakker wordenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wist toch niet dat het zijn bed was waar ze in lagen
Neequote:
Vast niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wakker worden.
Hij: "blabla en het is mijn bed"
Jij: "So what?"
Nu eens kijken of ik nog op tijd ben voor de bus![]()
.
Nee, heb vliegtuigonderhoud weet ik heel weinig vanaf. Ik vind de luchtvaart heel interessant, vandaar ook dat ik dit stagebedrijf heb 'gekozen', maar van de technische aspecten weet ik weinig af. Ik steek wel redelijk wat tijd in Flight Simulator, maar verder ook niet echt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:12 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Heb je enige ervaring met vliegtuigonderhoudstechniek dat lijkt mij wel een leuke opleiding eerlijk gezegd
Oké ik zit mij al een paar maanden af te vragen wat je dan moet hebben geleerd enzoquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:52 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Nee, heb vliegtuigonderhoud weet ik heel weinig vanaf. Ik vind de luchtvaart heel interessant, vandaar ook dat ik dit stagebedrijf heb 'gekozen', maar van de technische aspecten weet ik weinig af. Ik steek wel redelijk wat tijd in Flight Simulator, maar verder ook niet echt.
Ik vind het nu juist leuker dan aan het begin, werkzaamheden worden nu iets 'spannender'quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:00 schreef brtausi het volgende:
goedemorgen
er begint nu wel een beetje de sleur in te komen. Even doorzetten en ik weet niet meer beter
Bij mij ook en daarom denk ik dat ik van opleiding ga veranderen, ICT is alleen maar zitten op the internets en soms inspringen om dingen te doen. Ik wil juist continu bezig zijn, daarom zit ik nu opleidingen af te wegen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:00 schreef brtausi het volgende:
goedemorgen
er begint nu wel een beetje de sleur in te komen. Even doorzetten en ik weet niet meer beter
wat zijn je opties/overwegingen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:04 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Bij mij ook en daarom denk ik dat ik van opleiding ga veranderen, ICT is alleen maar zitten op the internets en soms inspringen om dingen te doen. Ik wil juist continu bezig zijn, daarom zit ik nu opleidingen af te wegen.
Deantime!quote:
Misschien kan ik dat wel navragen voor jequote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:54 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Oké ik zit mij al een paar maanden af te vragen wat je dan moet hebben geleerd enzo
Ben eigenlijk al klaar met m'n werkzaamhedenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:03 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik vind het nu juist leuker dan aan het begin, werkzaamheden worden nu iets 'spannender'
Volgens mij moet je daarvoor gewoon naar de aviation school, als dat zo heet. HVA heeft het, INHOLLAND Delft ook, een school in Amersfoort dacht ik ook.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:54 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Oké ik zit mij al een paar maanden af te vragen wat je dan moet hebben geleerd enzo
Misschien kijken of je een hoger niveau ICT kan doen? Dat scheelt ook veel in wat je wel en niet mag doen en zul je ook meer verantwoordelijkheden krijgen..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:04 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Bij mij ook en daarom denk ik dat ik van opleiding ga veranderen, ICT is alleen maar zitten op the internets en soms inspringen om dingen te doen. Ik wil juist continu bezig zijn, daarom zit ik nu opleidingen af te wegen.
Ik heb op dit moment een opleiding op het oog, vliegtuigonderhoudsmonteur maar ik ben al aan het bellen geweest wat dat precies inhoud.quote:
Of gewoon bij het leger doen, die betallen lekker alles voor je.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:08 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Volgens mij moet je daarvoor gewoon naar de aviation school, als dat zo heet. HVA heeft het, INHOLLAND Delft ook, een school in Amersfoort dacht ik ook.
Pff, dat is wel weinig opdracht dan. Ik kom erachter dat het toch nog meer werk is dan eerst, en ik dus niet meer hele dagen kan lamballenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:06 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Ben eigenlijk al klaar met m'n werkzaamhedenNu alleen nog alles structureren in een rapport. De komende 4 maanden dus alleen nog maar 'tussentaken' waarmee de baas mij altijd volgooit tijdens de salesgesprekken. Niks mis mee hoor, liever te veel werken dan te weinig
In Beek (Limburg) zit ook zo'n school, heeft MBO opleiding en de HBO opleidingquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:08 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Volgens mij moet je daarvoor gewoon naar de aviation school, als dat zo heet. HVA heeft het, INHOLLAND Delft ook, een school in Amersfoort dacht ik ook.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:09 schreef AMDB het volgende:
[..]
Of gewoon bij het leger doen, die betallen lekker alles voor je.
http://www.roc.nl/default.php?fr=inst&inst=496&subs=oplquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:10 schreef ManianMan het volgende:
[..]
In Beek (Limburg) zit ook zo'n school, heeft MBO opleiding en de HBO opleiding
Ik ben de eerste weken aardig bezig geweest met wat taken, bleek opeens dat dat het belangrijkste was. Ik moest één nieuw station openen, inmiddels zijn we al onderzoek aan het doen voor station 4 en 5quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:10 schreef AMDB het volgende:
[..]
Pff, dat is wel weinig opdracht dan. Ik kom erachter dat het toch nog meer werk is dan eerst, en ik dus niet meer hele dagen kan lamballenZeker aangezien er ook nog veel dingen naar een drukker e.d. moeten.
zijn ze helemaal van de pot geruktquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:11 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Maar dan moet ik godverdomme 24 uur actief zijn
Als vliegtuigmonteur?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:11 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Maar dan moet ik godverdomme 24 uur actief zijn
http://www.roc.nl/default.php?fr=details&id=457®ioid=8quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:12 schreef Puala het volgende:
[..]
http://www.roc.nl/default.php?fr=inst&inst=496&subs=opl
Ik hoop dat je er wat aan hebtquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:21 schreef ManianMan het volgende:
[..]
http://www.roc.nl/default.php?fr=details&id=457®ioid=8
Ik heb het geluk dat ze om TI'ers staan te springen. Te bedenken dat ik nu met 4 andere de opleiding (3e jaars) volg. Dus volgend jaar zijn er in Den Bosch maar 5 TI'ers die op HBO niveau afstuderen. Een goed vooruitzichtquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:18 schreef AMDB het volgende:
Ik las gisteren zo'n Elsevier thema blad, ging iig over studeren en kansen op een baan e.d. en daaruit bleek dat mijn opleiding héél veel vooruitzicht biedt op een baan in minder dan 3 maanden na afstuderen en dat het ook qua verdiensten heel erg goed zit. Zeker voor iets op HBO-niveau.
Niet goed in Engels?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:28 schreef EddyAlbena het volgende:
Oh, nou wordt 'ie leuk. Ik wist dat ik klanten moest bellen, maar ik had er even geen rekening mee gehouden dat dat in het Engels was. Wordt weer lachen.
aha now the monkey comes out of the sleevequote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:28 schreef EddyAlbena het volgende:
Oh, nou wordt 'ie leuk. Ik wist dat ik klanten moest bellen, maar ik had er even geen rekening mee gehouden dat dat in het Engels was. Wordt weer lachen.
Ja het is op zich geen probleem, maar ik weet dat ik vragen ga krijgen waar ik moeilijk op kan antwoorden. In het Nederlands wordt het dan al lastig, laat staan in het Engels. Brieven schrijven lukt ook nagenoeg perfect, maar het spontaan in het Engels reageren vind ik soms wel wat lastig.quote:
Logistiek personeel is ook erg gewild. Als je gaat kijken, er zijn in Nederland 10 HBO-opleidingen logistiek, en dat zijn vaak niet hele grote opleidingen. Bij ons studeren er maximaal 50 studenten af per jaar. Als je dan gaat rekenen zijn dat in Nederland (andere opleidingen zijn niet groter dan ons) maximaal 500 studenten (en dat is nog héél ruim genomen). En dan zijn er duizenden organisaties in Nederland die te maken hebben met logistiekquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb het geluk dat ze om TI'ers staan te springen. Te bedenken dat ik nu met 4 andere de opleiding (3e jaars) volg. Dus volgend jaar zijn er in Den Bosch maar 5 TI'ers die op HBO niveau afstuderen. Een goed vooruitzicht
Ik zou dat echt kut vindenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:28 schreef EddyAlbena het volgende:
nee, ik fok paarden, alleen dan in het meesterlijke neder-engelsquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:42 schreef ManianMan het volgende:
[..]
So you fuck horses, did I hear this right mate?
Pardon?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:44 schreef brtausi het volgende:
[..]
nee, ik fok paarden, alleen dan in het meesterlijke neder-engels
http://www.bol.com/nl/p/b(...)002618081/index.htmlquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:49 schreef AMDB het volgende:
May I thank your cock for the lovely dinner?
Hehehe, moet je dat als jongen zeggenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:52 schreef AMDB het volgende:
Inkijkexemplaar is ook al heel erg tof![]()
I'm having my first period
Hoofdpijn, suizend oor, misselijk en ronduit gaar.quote:
Beterschapquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoofdpijn, suizend oor, misselijk en ronduit gaar.
Ik ook al grotendeels, alleen nog reflectie op werkzaamheden e.d.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:11 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Heb ik al lang af joh, ik zit de dagen af te tellen
Dankje. Hoop dat het morgen weer over is, vind er niks aan.quote:
Heb ook een hekel aan mensen die zich om elk wittewasje ziekmelden. Al ben ik er de laatste tijd wel iets makkelijker in geworden. Als ik ziek ben werk ik toch minder, en liever ff rustig aan doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dankje. Hoop dat het morgen weer over is, vind er niks aan.
Maarja, geef mezelf ook geen tijd uit te zieken, thuis zitten doe ik ook nooit, gewoon doorwerken.
Ik heb echt alles afquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik ook al grotendeels, alleen nog reflectie op werkzaamheden e.d.Maar absoluut geen inspiratie.
Ff is geen woord hèquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:17 schreef AMDB het volgende:
[..]
Heb ook een hekel aan mensen die zich om elk wittewasje ziekmelden. Al ben ik er de laatste tijd wel iets makkelijker in geworden. Als ik ziek ben werk ik toch minder, en liever ff rustig aan doen.
Oké dan heb ik niks gezegd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er iemand jarig die taart meeneemt?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:39 schreef ManianMan het volgende:
Mijn horoscoop van vandaag:
Kies voor datgene wat écht interessant is en kies ook voor diegene die iets meebrengt waar je iets aan hebt.
Studie of leuke chick? Waar hebben ze het in hemelsnaam over
Ik kijk altijd gewoon op www.eztv.it Kan ik gelijk binnenhalenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
http://www.pogdesign.co.uk/cat/
hier dat is die website waar je gewoon duidelijk per dag kan zien welke serie gereleased is!
Nee, vorige week wel maar deze dag denk ik niet heb nog niets gezien.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:40 schreef AMDB het volgende:
[..]
Is er iemand jarig die taart meeneemt?![]()
Horoscopen
daarvoor heb ik www.rlslog.net en een account bij hotfile.com, standaard download van 2 mb, en hoef niet up te loaden!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:41 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik kijk altijd gewoon op www.eztv.it Kan ik gelijk binnenhalen
Het is dat ik mijzelf nog op m'n stoel zie zitten, anders zou ik het serieus van mezelf gaan denken.quote:
En anders moet je de avond/nacht blijven werken?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:20 schreef ManianMan het volgende:
Jeej, ik mag vanmiddag naar huis op een voorwaarde:
Op een andere locatie die dichtbij mijn huis is iets aanpassen op een computer.
Iets met de windows firewall en sp3 installeren![]()
Woohoo
Spannend, tevreden over het eindresultaat?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:20 schreef jna het volgende:
Scriptie ingeleverd. Nu bidden en vingeren... Uh ik bedoel duimen
Komt wel goedquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:20 schreef jna het volgende:
Ik hoop dat ie goed is voor jequote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:20 schreef jna het volgende:
Anders moet ik tot half 5 hier zittenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:21 schreef AMDB het volgende:
[..]
En anders moet je de avond/nacht blijven werken?
Dan is dat wel een lekkere oplossingquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:23 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Anders moet ik tot half 5 hier zitten
Zeker, ben me er nu al op aan t voorbereidenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan is dat wel een lekkere oplossing
Oh, dat moet wel te vinden zijnquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:32 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Zeker, ben me er nu al op aan t voorbereiden![]()
Dadelijk krijg ik een CD met SP3 en ik ben nu even op aan t zoeken hoe ik een poort moet openen in WIndows firewall
Thuis even checkenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
http://www.pogdesign.co.uk/cat/
hier dat is die website waar je gewoon duidelijk per dag kan zien welke serie gereleased is!
Ik ook van jouquote:
2e?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:48 schreef AMDB het volgende:
Ik zit ook te denken aan m'n 2e bak koffie vandaag, ben moe
Heb het nu even heet.quote:
Ik vanochtend een vest aangedaan, omdat het in t-shirt toch te koud was, kom ik buiten is het warmquote:
Ja ik had een winterjas en handschoenen aan. Had gewoon zweethanden toen ik van de scooter af kwamquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:55 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik vanochtend een vest aangedaan, omdat het in t-shirt toch te koud was, kom ik buiten is het warm
Ik had het vanochtend ook warm, ik geloode mijn vader nietquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja ik had een winterjas en handschoenen aan. Had gewoon zweethanden toen ik van de scooter af kwam
quote:
Hoi, wat voor gerechtigheid?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:59 schreef PieterBas het volgende:
Eindelijk gerechtigheid
btw Goedemiddag
BLOED, ZWEET & TRAANuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh!!!!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:03 schreef PieterBas het volgende:
uhm, project waaraan een collega en ik samen gewerkt, heeft positieve reacties gehad.... Heeft ons echt bloed, zweet en tranen gekost..
En jij bent?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:21 schreef Rijstbal het volgende:
Heb ondertussen m'n 6e kopje al gehad.
Onbeperkt koffie!
Gratis koffiequote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:21 schreef Rijstbal het volgende:
Onbeperkt koffie!
Ik ben rijstbal en loop stage bij Dorcas Hulp Nederland. (internationale hulporganisatie)quote:
koffie!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:21 schreef Rijstbal het volgende:
Onbeperkt koffie!
MBO 4 Administrateurquote:
Lufthansaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:38 schreef EddyAlbena het volgende:
Die Oostblokkers kunnen ook geen woord Engels, wat een ellende was dat zeg. Bij Lufthansa krijg ik van iedereen een ander nummer en iedereen blijft maar doorverwijzenEn ik heb al zo'n hekel aan bellen
Ik viel van mn stoelquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:12 schreef The_Dean het volgende:
Ja, daar zijn jullie even stil van he
Je moet ook niet in slaap vallen achter de computerquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je moet ook niet in slaap vallen achter de computer
Dat doe ik ook bijna, gelukkig nog een uurtje en dan chillenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je moet ook niet in slaap vallen achter de computer
Same here, ben echt nog steeds moe en dufquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:25 schreef DjRex89 het volgende:
Nog 2 uur en 5min
Heb alleen een kutdag vandaag dus hoop dat ie snel om is..
Dat nog niet eens, maar niks wil lukken vandaagquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:32 schreef AMDB het volgende:
[..]
Same here, ben echt nog steeds moe en duf
Eigenlijk vind ik het ook ontzettend vies, maar toch gaan er gemiddeld 5 of 6 doorheen op een dagquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:41 schreef L.no het volgende:
[..]
Een Nederlander die niet van koffie houdt.![]()
Ik houd er ook niet van hoor. Is wel te drinken... vooral 's ochtends, maar lekker? Neuh, dat niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:41 schreef L.no het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:50 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het ook ontzettend vies, maar toch gaan er gemiddeld 5 of 6 doorheen op een dag
Ik vind het niet eens te drinken..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik houd er ook niet van hoor. Is wel te drinken... vooral 's ochtends, maar lekker? Neuh, dat niet.
Ik weet dat het verslavend is. Het blijft vreemd dat men hier zichzelf eigenlijk dwingt om koffie te drinken en uiteindelijk verslaafd aan worden.quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:41 schreef Rijstbal het volgende:
Dat laatste uurtje lijkt altijd eeuwen te duren...
Grappige UI.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:41 schreef Rijstbal het volgende:
Dat laatste kwartiertje lijkt altijd eeuwen te duren...
I'm back!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:48 schreef AMDB het volgende:
Volgens mij zijn we nog nooit zo stil geweest afgelopen maand.
quote:
Jij wilde niet...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:19 schreef Puala het volgende:
Wie had er ook al weer met mij willen ruilen voor vandaag?
Ik zuip het bij emmersvol... en dat is niet goed. Krijg gewoon koppijn als ik geen koffie drink soms... verder natuurlijk slecht slapen en ronduit gaar.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:41 schreef L.no het volgende:
[..]
Achteraf gezien had ik het moeten doen.quote:
Ik had gister al bedacht dat we het moesten doen...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Achteraf gezien had ik het moeten doen.
Mijn god zeg, wat een afschuwelijke vergadering is het geweest
Dankje.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik had gister al bedacht dat we het moesten doen...
Vooraf spijt bestaat niet
Had ze teruggepakt dan!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Dankje.
Alles ging goed. Tot het laatste half uur. Toen hebben ze enkel maar onterecht kritiek geleverd en al mijn plannen de grond in gestampt om me vervolgens persoonlijk aan te vallen. En ik heb onderweg een bekeuring gereden, het kan haast niet anders. En als ik hem echt gereden heb kan ik vast gaan sparen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |