Post dan nu op z'n minst die MNS-logs. Niet alleen voor mij hoor. Er zitten er hier meer te F5-en.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar ban-risk is het niet.Ja de details hoe het precies zal gaan weet ik nu toch nog niet.
Ik zal achteraf in 3voud verslag doen ok?
KPD is een paar deuren verderop.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Post dan nu op z'n minst die MNS-logs. Niet alleen voor mij hoor. Er zitten er hier meer te F5-en.
Ja maar, ja maar....ik kreeg geen toegang.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
KPD is een paar deuren verderop.![]()
Dan doe je iets niet goed.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar....ik kreeg geen toegang.![]()
Waarom weet ik niet eigenlijk...
Als ze lekker is, wie?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goed.![]()
Orale bevrediging van een van de FA's werkt anders wel.
Ik heb geen idee wie lekker is. Ik kreeg gewoon zo toegang. Gewoon omdat het kan.quote:
Dan moet ik er toch zelf achter zien te komen....dat lief zijn lukt me niet zo geloof ik.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie lekker is. Ik kreeg gewoon zo toegang. Gewoon omdat het kan.![]()
En ik ben gewoon lief natuurlijk.
Übergeyle nuecksex, MNS-logs, ban-risk materiaal en toegang tot KPD. Zo. U bent weer op de hoogte.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:11 schreef dick_laurent het volgende:
ik volg het totaal niet meer, maar jullie vermaken je wel geloof ik
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Übergeyle nuecksex, MNS-logs, ban-risk materiaal en toegang tot KPD. Zo. U bent weer op de hoogte.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Übergeyle nuecksex, MSN-logs, ban-risk materiaal en toegang tot KPD. Zo. U bent weer op de hoogte.
En voor informatie over KPD kunt u zich het beste wenden tot Supertuxxxquote:
Oh is dat zo.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En voor informatie over KPD kunt u zich het beste wenden tot Supertuxxx
Beknopter kan het niet, Sir.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Übergeyle nuecksex, MNS-logs, ban-risk materiaal en toegang tot KPD. Zo. U bent weer op de hoogte.
Ik kom er niet in, jij wel. Of dat door orale bevrediging van de FA's is gekomen of doordat je lief was weet ik niet. En wat zich daar afspeelt al helemaal niet.quote:
What went wrong dan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kom er niet in, jij wel. Of dat door orale bevrediging van de FA's is gekomen of doordat je lief was weet ik niet. En wat zich daar afspeelt al helemaal niet.
Gewoon nooit een reactie gehad, en te lui om een remainder te mailen.quote:
Ok.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:17 schreef dick_laurent het volgende:
nou ik vind het allemaal best hoor
Mailen? Aanmeldtopic KPD, deel heel erg veel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon nooit een reactie gehad, en te lui om een remainder te mailen.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mailen? Aanmeldtopic KPD, deel heel erg veel.
quote:
Koffie? NU?quote:
Als jij wil.quote:
quote:
Here you go!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alstu!
Alleen zit ik hier nu zin te hebben in geyle nuecksextm
Dank!quote:
Ja dat weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dank!![]()
Dat is dus het probleem. Met wie?
Crisis. Eentje die ik met beide handen aan moet pakken blijkbaar.quote:
Wie weet kom je morgen in de kroeg een lekker "object' tegen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Crisis. Eentje die ik met beide handen aan moet pakken blijkbaar.
Object.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wie weet kom je morgen in de kroeg een lekker "object' tegen.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Object.Ik ben iemand met respect voor anderen. Alhoewel....
En dat zou wel leuk zijn ja!
Ik ben een mens! Verwacht geen perfectie van mij, wil je?quote:
Jij moet perfect zijn!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben een mens! Verwacht geen perfectie van mij, wil je?
Whaaaaaaaadedrukikkandathelemaalnietaanwatdoejemetme!!!quote:
Ga snijden dan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Whaaaaaaaadedrukikkandathelemaalnietaanwatdoejemetme!!! [ afbeelding ]
Waarin? Budget? Vlees? Personeel?quote:
quote:
Het is laat....quote:
Ja ik moet nodig mijn mandje opzoeken. Truste.quote:
Uhhh, je weet dat dit een al lang lopende reeks is he?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:51 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Ts kom op hoor wat ben je een man of een wijf..
ik begrijp niet dat jij hier nog een topic over opent..
het is wel duidelijk dat ze je niet moet,dus gedraag je al seen man en ga door met je leven
je gaat toch niet lopen janken voor iemand die blijkbaar jou niet waard is.
genoeg leuke meiden op de wereld!!
Must resist....quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Don't feed the trolls Metalfreak.
Da's wel lache.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:39 schreef boudemaniak het volgende:
Oke dit moet ik ff kwijt![]()
Exlief had me op een kutmanier gedumpt (heb ik al eens eerder hier neergezet) en ik was kapot, maar nu komt het leuke nieuws:
Ex heeft spijtZe zit steeds tegen me aan te janken enzo, maar ik heb dr mooi even verder de grond in geboord zoals ze dat ook bij mij heeft gedaan
*rouwprocess voltooid* muahahaha nu heb ik de machtspositie
![]()
Al heeft ze nog steeds mijn geld (800E) niet gegeven ik ben heel blij nu![]()
How u like them apples?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:39 schreef boudemaniak het volgende:
Exlief had me op een kutmanier gedumpt (heb ik al eens eerder hier neergezet) en ik was kapot, maar nu komt het leuke nieuws:
Ex heeft spijtZe zit steeds tegen me aan te janken enzo, maar ik heb dr mooi even verder de grond in geboord zoals ze dat ook bij mij heeft gedaan
![]()
How u like them apples?
gelijk heb je..di emoet je ook niet meer terugnemen..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:39 schreef boudemaniak het volgende:
![]()
How u like them apples?
Dat doe ik wel hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:44 schreef DiabloSam het volgende:
Ik zou gewoon die 800euro terug claimen, en dan alsnog bot doen, wie de bal kaatst...
We merken het!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:49 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Dat doe ik wel hoorEn daarna gaat de block op dr msn en telefoonnr
![]()
Ik voel me gemeen vandaag
Ik zou willen dat ik in zo'n positie zat.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:49 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Dat doe ik wel hoorEn daarna gaat de block op dr msn en telefoonnr
![]()
Ik voel me gemeen vandaag
Dat krijg je ervan hoor.. beetje 5 dagen voordat we samen op een HELE dure vakantie zouden gaan uitmaken over de telefoonquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:55 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan hoor.. beetje 5 dagen voordat we samen op een HELE dure vakantie zouden gaan uitmaken over de telefoonDan nog roepen dat t mijn schuld is maar uiteindelijk heeft zij gwn een andere kerel
![]()
Maar he: ik ben in 1 klap genezen
"Ja maar...JIJ behandelde me niet goed dus moest ik wel met hem naar bed!" Bitch.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:55 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan hoor.. beetje 5 dagen voordat we samen op een HELE dure vakantie zouden gaan uitmaken over de telefoonDan nog roepen dat t mijn schuld is maar uiteindelijk heeft zij gwn een andere kerel
![]()
Maar he: ik ben in 1 klap genezen
En toch mijn 800E krijgenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Ja maar...JIJ behandelde me niet goed dus moest ik wel met hem naar bed!" Bitch.![]()
Wel goed dat je genezen bent, das meer waard dan die 800 euro.
Wel oké. Beetje verveeld, maar verder goed.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:01 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
En toch mijn 800E krijgen![]()
Sooo...hows everyone elso doin' ?
Ik bedoel meer in de liefde en met de exenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wel oké. Beetje verveeld, maar verder goed.
In de liefde? Slecht.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:09 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik bedoel meer in de liefde en met de exen![]()
Maar oke, verveling is best vervelend jaIk zit daarom ook hier omdat mijn werkpc zo verschrikkelijk traag is en niet eens een paar simpele berekeningetjes kan doen
Ze blijft in elk geval geen rondjes meer rondlopen in mijn hoofdquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:09 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik bedoel meer in de liefde en met de exen![]()
INTERNET!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ze blijft in elk geval geen rondjes meer rondlopen in mijn hoofdHeb nu beetje zoiets van: ik heb er écht goeie herinneringen aan, die pakt ze me ook niet meer af, maar het gaat nooit meer zo worden als het was. Op naar iets nieuws!
Maar ja, dat nieuws... Ik kom niet zo vaak iemand tegen waarmee het écht klikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schaam me dr wel een beetje voor maar ik had nooit verwacht dat t zo goed kliktebij de 1e ontmoeting al
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:23 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
INTERNET!
Ja ik schaam me dr ook voor, maar ik heb nu een super leuk meisje lees: beter meisje gevonden via:Ik blijf nog steeds heel erg huiverig voor zo'n sites...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schaam me dr wel een beetje voor maar ik had nooit verwacht dat t zo goed kliktebij de 1e ontmoeting al
Don't let my username fool you...
Deed ik ook hoor... maar me pa had een maandje betaald voor mij als cadeau ofzo (ja ik weet t..) en dus dacht ik: waarom nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:25 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik blijf nog steeds heel erg huiverig voor zo'n sites...
Als 't werkt, waarom niet? Ik heb op het moment niet zo'n behoefte aan een nieuwe relatie.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:28 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Deed ik ook hoor... maar me pa had een maandje betaald voor mij als cadeau ofzo (ja ik weet t..) en dus dacht ik: waarom nietAl zitten er soms wel mensen op waarvan ik zeg:
![]()
Gewoon proberen :p beetje je versier skills proberen
Ik heb eerlijk gezegd meer behoefte aan een vluchtige scharrel op dit momentquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als 't werkt, waarom niet? Ik heb op het moment niet zo'n behoefte aan een nieuwe relatie.
So eine muss ich mich auch bekommen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:39 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd meer behoefte aan een vluchtige scharrel op dit moment![]()
(en eigenlijk ben ik daar helemaal niet het type voor)
Kan daar ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:39 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd meer behoefte aan een vluchtige scharrel op dit moment![]()
(en eigenlijk ben ik daar helemaal niet het type voor)
Hij is wat verlaat, maar voor zover ik weet gaat hij nog steeds door. En dik herkenbaar? Wil je dat we op het terras zitten met een dezelfde T-shirts aan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:08 schreef Kieswiel het volgende:
Ik voelde me prima, maar toen begon ik ineens over 'm te dromenHet was best realistisch, ik vertelde hem wat ik hem nu ook wil vertellen en nu moet ik weer de neiging onderdrukken om hem te bellen. Wat me tegenhoudt is dat ik hem eigenlijk niet per se hoef te zien, dus ik weet niet eens wat ik wil bereiken als ik 'm bel. Ik denk dat ik gewoon wil horen dat hij me mist en aan me denkt ofzo, Ik vrees dat dit verwerkingsproces langer gaat duren dan ik dacht.
Hoe zit het nou met die meet? jullie moeten wel dik herkenbaar daar zitten anders durf ik niet
Denk er rustig over na kerel. En als het je niet lukt, het kan altijd nog een andere keer toch?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:11 schreef JoeBravo het volgende:
ben in dubio over de meet... het is niet verstandig om te gaan (nu al moe en morgen 400 km in de auto voor de boeg), maar ik wil wel graag :|
nou ja, heb nog ff om er over na te denken.
Of zwaaiend met een FOK!vlag.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij is wat verlaat, maar voor zover ik weet gaat hij nog steeds door. En dik herkenbaar? Wil je dat we op het terras zitten met een dezelfde T-shirts aan?![]()
[..]
Volgens mij krijgen we dan geen bediening meer en wordt ons vriendelijk verzocht te gaan.quote:
Ghehe.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen we dan geen bediening meer en wordt ons vriendelijk verzocht te gaan.
Kent iedereen hier elkaar persoonlijk ofzoquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:11 schreef JoeBravo het volgende:
ben in dubio over de meet... het is niet verstandig om te gaan (nu al moe en morgen 400 km in de auto voor de boeg), maar ik wil wel graag :|
nou ja, heb nog ff om er over na te denken.
Nee niemand kent elkaar persoonlijk hierzo. Ik heb barbusse 1x ontmoet en hij heeft anderen ook maar 1x ontmoet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:10 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Kent iedereen hier elkaar persoonlijk ofzoIk zit hier al 2~3 jaar maar ben nog nooit naar zo'n meet geweest
Te veel bier drinken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:56 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nee niemand kent elkaar persoonlijk hierzo. Ik heb barbusse 1x ontmoet en hij heeft anderen ook maar 1x ontmoet.
En hoe laat is die meet vanavond? Ik twijfel of ik nog kom aangezien ik gisteren veels te veel bier heb gedronken en daar nu de resultaten van voel
Dus niemand kent elkaar maar wel allemaal samen bier drinken en smsen? (andere topics)quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Te veel bier drinken. [ afbeelding ]
Ik denk dat ik zo rond 20.00 uur in Utrecht ben...
Ik ben ook zo halfgaar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:56 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nee niemand kent elkaar persoonlijk hierzo. Ik heb barbusse 1x ontmoet en hij heeft anderen ook maar 1x ontmoet.
En hoe laat is die meet vanavond? Ik twijfel of ik nog kom aangezien ik gisteren veels te veel bier heb gedronken en daar nu de resultaten van voel
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:14 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Dus niemand kent elkaar maar wel allemaal samen bier drinken en smsen? (andere topics)
quote:
quote:
Kom ook waarquote:
Lees even wat verder naar bovenquote:
1: Ben dan al in utrecht, want ik ga naar het ouderlijk huis (moet hun tomtom & pc repareren)quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lees even wat verder naar bovenUtrecht dus.
Das handig dan!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:27 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
1: Ben dan al in utrecht, want ik ga naar het ouderlijk huis (moet hun tomtom & pc repareren)
2: Is dat een meet ofzoIk volg het hier maar slecht
3: ben soms een beetje n00b
Maar iedereen kent elkaar dus wel anders zou je niks gaan drinkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das handig dan!En tja, meet is een groot woord....een paar mensen gaan in Utrecht wat drinken. Das alles eigenlijk, maar wel gezellig.
Neuh, dat valt mee. Ik heb ook lang niet iedereen ontmoet. Men kent elkaar een heel klein beetje via dit topic, meer niet. En gezien het soort topic zou het wel heel erg zijn als dat een hecht clubje zou zijn die anderen buitensluit.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:30 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Maar iedereen kent elkaar dus wel anders zou je niks gaan drinkenLijkt net alsof ik in een hecht clubje ben gekomen van ons-kent-ons
Nou ik ontmoet niemand hoor, durf ik niet johquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Neuh, dat valt mee. Ik heb ook lang niet iedereen ontmoet. Men kent elkaar een heel klein beetje via dit topic, meer niet. En gezien het soort topic zou het wel heel erg zijn als dat een hecht clubje zou zijn die anderen buitensluit.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:54 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Nou ik ontmoet niemand hoor, durf ik niet johmisschien over een jaartje
Barbusse blaft alleen soms wat hard, maar ik zal 'm aan de riem doen ok?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:54 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Nou ik ontmoet niemand hoor, durf ik niet johmisschien over een jaartje
Nou weetje, ik moet vanaaf toch echt naar mn ouders.. Ik woon in ehv, ouders in utrecht en kom altijd langs den bosch.. dus die 3 grote steden kunnen altijd welquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Barbusse blaft alleen soms wat hard, maar ik zal 'm aan de riem doen ok?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Barbusse blaft alleen soms wat hard, maar ik zal 'm aan de riem doen ok?
quote:
Nee, nu ga ik vanavond niet naast je zitten.quote:
Nou zeg!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, nu ga ik vanavond niet naast je zitten.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |