Post dan nu op z'n minst die MNS-logs. Niet alleen voor mij hoor. Er zitten er hier meer te F5-en.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar ban-risk is het niet.Ja de details hoe het precies zal gaan weet ik nu toch nog niet.
Ik zal achteraf in 3voud verslag doen ok?
KPD is een paar deuren verderop.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Post dan nu op z'n minst die MNS-logs. Niet alleen voor mij hoor. Er zitten er hier meer te F5-en.
Ja maar, ja maar....ik kreeg geen toegang.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
KPD is een paar deuren verderop.![]()
Dan doe je iets niet goed.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar....ik kreeg geen toegang.![]()
Waarom weet ik niet eigenlijk...
Als ze lekker is, wie?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goed.![]()
Orale bevrediging van een van de FA's werkt anders wel.
Ik heb geen idee wie lekker is. Ik kreeg gewoon zo toegang. Gewoon omdat het kan.quote:
Dan moet ik er toch zelf achter zien te komen....dat lief zijn lukt me niet zo geloof ik.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie lekker is. Ik kreeg gewoon zo toegang. Gewoon omdat het kan.![]()
En ik ben gewoon lief natuurlijk.
Übergeyle nuecksex, MNS-logs, ban-risk materiaal en toegang tot KPD. Zo. U bent weer op de hoogte.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:11 schreef dick_laurent het volgende:
ik volg het totaal niet meer, maar jullie vermaken je wel geloof ik
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Übergeyle nuecksex, MNS-logs, ban-risk materiaal en toegang tot KPD. Zo. U bent weer op de hoogte.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Übergeyle nuecksex, MSN-logs, ban-risk materiaal en toegang tot KPD. Zo. U bent weer op de hoogte.
En voor informatie over KPD kunt u zich het beste wenden tot Supertuxxxquote:
Oh is dat zo.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En voor informatie over KPD kunt u zich het beste wenden tot Supertuxxx
Beknopter kan het niet, Sir.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Übergeyle nuecksex, MNS-logs, ban-risk materiaal en toegang tot KPD. Zo. U bent weer op de hoogte.
Ik kom er niet in, jij wel. Of dat door orale bevrediging van de FA's is gekomen of doordat je lief was weet ik niet. En wat zich daar afspeelt al helemaal niet.quote:
What went wrong dan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kom er niet in, jij wel. Of dat door orale bevrediging van de FA's is gekomen of doordat je lief was weet ik niet. En wat zich daar afspeelt al helemaal niet.
Gewoon nooit een reactie gehad, en te lui om een remainder te mailen.quote:
Ok.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:17 schreef dick_laurent het volgende:
nou ik vind het allemaal best hoor
Mailen? Aanmeldtopic KPD, deel heel erg veel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon nooit een reactie gehad, en te lui om een remainder te mailen.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mailen? Aanmeldtopic KPD, deel heel erg veel.
quote:
Koffie? NU?quote:
Als jij wil.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |