Hijs goed hè? Jammer alleen dat als je de originele trailer ziet dat je dan direct doorhebt dat ze zichzelf weer veels te serieus nemen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:02 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Woahhh die trailer is briljant!!!
We proberen te scoren in het singles-topic.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:56 schreef DeuceFour het volgende:
Wat geweldig die Burial & Four Tet - Moth (zowel muziek als video)
en wat rustig hier, is iedereen aan het zuupen?
Burp!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:56 schreef DeuceFour het volgende:
en wat rustig hier, is iedereen aan het zuupen?
Indeed!quote:
Iets met scharrelen enzo.quote:
quote:
Jij wil dus de meest ranzige details horen.quote:
Ik geloof dat ie daar wel duidelijk in wasquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij wil dus de meest ranzige details horen.
Ja toch ff checken he.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:25 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik geloof dat ie daar wel duidelijk in was
Hoho! Dat ik nog niet gereageerd heb wil niet zeggen dat ik niet ga reageren! ik weet alleen nog niet precies hoe laat ik er kan zijn. Ik wil best wel met je afspreken ergens tussen 12.00 en 20.00 uur hoor.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Had ie maar moeten reageren op mijn voorstel om morgen op het station af te spreken.![]()
Valt best mee hoor.quote:
Dat zal best, maar je bent nu aan het rekken!quote:
Ik zit niet de hele tijd te F5'enquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zal best, maar je bent nu aan het rekken!
Hoe nasty? Ban-risk nasty op dit uur natuurlijk!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zit niet de hele tijd te F5'enHoe nasty wil je het hebben.
Right on...fuck yeahquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar ok, de planning is om uebergeyle nuecksecks te gaan hebben.![]()
Ja je moet toch wat he!quote:
That's it? Een planning? Ik kan ernaast zitten, maar ik kan me vaag herinneren dat ik ban-risk nasty zei....quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar ok, de planning is om uebergeyle nuecksecks te gaan hebben.![]()
Maar ban-risk is het niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
That's it? Een planning? Ik kan ernaast zitten, maar ik kan me vaag herinneren dat ik ban-risk nasty zei....![]()
Ik gun je die übergeyle nuecksexks wel, maar het draait allemaal om de details meid, de aankleding. Nu heb ik hier in afwachting van die details voor Jan met de spreekwoordelijke internet-Fok!lul van minimaal 40 centimeter strak omhoog, licht in m'n hoofd van het bloedverlies, lopen F5-en , wachtend op die details. En dan dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |