Kent iedereen hier elkaar persoonlijk ofzoquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:11 schreef JoeBravo het volgende:
ben in dubio over de meet... het is niet verstandig om te gaan (nu al moe en morgen 400 km in de auto voor de boeg), maar ik wil wel graag :|
nou ja, heb nog ff om er over na te denken.
Nee niemand kent elkaar persoonlijk hierzo. Ik heb barbusse 1x ontmoet en hij heeft anderen ook maar 1x ontmoet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:10 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Kent iedereen hier elkaar persoonlijk ofzoIk zit hier al 2~3 jaar maar ben nog nooit naar zo'n meet geweest
Te veel bier drinken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:56 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nee niemand kent elkaar persoonlijk hierzo. Ik heb barbusse 1x ontmoet en hij heeft anderen ook maar 1x ontmoet.
En hoe laat is die meet vanavond? Ik twijfel of ik nog kom aangezien ik gisteren veels te veel bier heb gedronken en daar nu de resultaten van voel
Dus niemand kent elkaar maar wel allemaal samen bier drinken en smsen? (andere topics)quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Te veel bier drinken. [ afbeelding ]
Ik denk dat ik zo rond 20.00 uur in Utrecht ben...
Ik ben ook zo halfgaar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:56 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nee niemand kent elkaar persoonlijk hierzo. Ik heb barbusse 1x ontmoet en hij heeft anderen ook maar 1x ontmoet.
En hoe laat is die meet vanavond? Ik twijfel of ik nog kom aangezien ik gisteren veels te veel bier heb gedronken en daar nu de resultaten van voel
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:14 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Dus niemand kent elkaar maar wel allemaal samen bier drinken en smsen? (andere topics)
quote:
quote:
Kom ook waarquote:
Lees even wat verder naar bovenquote:
1: Ben dan al in utrecht, want ik ga naar het ouderlijk huis (moet hun tomtom & pc repareren)quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lees even wat verder naar bovenUtrecht dus.
Das handig dan!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:27 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
1: Ben dan al in utrecht, want ik ga naar het ouderlijk huis (moet hun tomtom & pc repareren)
2: Is dat een meet ofzoIk volg het hier maar slecht
3: ben soms een beetje n00b
Maar iedereen kent elkaar dus wel anders zou je niks gaan drinkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das handig dan!En tja, meet is een groot woord....een paar mensen gaan in Utrecht wat drinken. Das alles eigenlijk, maar wel gezellig.
Neuh, dat valt mee. Ik heb ook lang niet iedereen ontmoet. Men kent elkaar een heel klein beetje via dit topic, meer niet. En gezien het soort topic zou het wel heel erg zijn als dat een hecht clubje zou zijn die anderen buitensluit.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:30 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Maar iedereen kent elkaar dus wel anders zou je niks gaan drinkenLijkt net alsof ik in een hecht clubje ben gekomen van ons-kent-ons
Nou ik ontmoet niemand hoor, durf ik niet johquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Neuh, dat valt mee. Ik heb ook lang niet iedereen ontmoet. Men kent elkaar een heel klein beetje via dit topic, meer niet. En gezien het soort topic zou het wel heel erg zijn als dat een hecht clubje zou zijn die anderen buitensluit.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:54 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Nou ik ontmoet niemand hoor, durf ik niet johmisschien over een jaartje
Barbusse blaft alleen soms wat hard, maar ik zal 'm aan de riem doen ok?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:54 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Nou ik ontmoet niemand hoor, durf ik niet johmisschien over een jaartje
Nou weetje, ik moet vanaaf toch echt naar mn ouders.. Ik woon in ehv, ouders in utrecht en kom altijd langs den bosch.. dus die 3 grote steden kunnen altijd welquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Barbusse blaft alleen soms wat hard, maar ik zal 'm aan de riem doen ok?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Barbusse blaft alleen soms wat hard, maar ik zal 'm aan de riem doen ok?
quote:
Nee, nu ga ik vanavond niet naast je zitten.quote:
Nou zeg!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, nu ga ik vanavond niet naast je zitten.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |