quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:39 schreef MaJo het volgende:
Ik heb trouwens een collega-mattie gevonden waarmee ik gore verhalen kan uitwisselenHij was onder de indruk van mijn pus-verhalen en had er zelf nog een paar nieuwe
![]()
Ik dacht al! Waar blijf je.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:35 schreef Etcetera het volgende:
NCIS Seizoen 6. Dat je daar nog over moet nadenken zeg
MASHquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:35 schreef Cobra4 het volgende:
Zo. Vanochtend de laatste aflevering van 11 seizoenen MASH gekeken.
Waar zal ik nu eens aan beginnen? Hotel Babylon?
Erg traag dus.quote:
It's about time!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Erg traag dus.![]()
Een collega is al bezig de recente afleveringen van NCIS binnen te halen. Gaat dus goed komen.
Ik heb er weer met veel plezier naar zitten kijken.quote:
Dit nodig?quote:
quote:
Het is ook maar waar je op letquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Mannen die hun schaamhaar afscheren.
Maar een beetje bijhouden kan geen kwaadquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Mannen die hun schaamhaar afscheren.
Je zou inderdaad ook kunnen zeggen dat het maar een klein cupje isquote:
Ik had iets gezien op tv over een stam in Afrika waar ze hun zaakje naar binnen duwen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je zou inderdaad ook kunnen zeggen dat het maar een klein cupje is
Daar kan ik me nou weer geen voorstelling bij maken en ik ben nog wel ontzettend visueel ingesteldquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had iets gezien op tv over een stam in Afrika waar ze hun zaakje naar binnen duwen.Dit ding ziet er behoorlijk sm-achtig uit, dus misschien heeft deze meneer dat ook wel gedaan/ laten doen.
Toen ze het op tv voordeden heb ik m'n gezicht weggedraaid.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daar kan ik me nou weer geen voorstelling bij maken en ik ben nog wel ontzettend visueel ingesteldEn néé ik hoef geen plaatjes
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Er staan trouwens weer nieuwe foto's op mn site
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daar kan ik me nou weer geen voorstelling bij maken en ik ben nog wel ontzettend visueel ingesteldEn néé ik hoef geen plaatjes
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Er staan trouwens weer nieuwe foto's op mn site
MaJo misschien ook welquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Toen ze het op tv voordeden heb ik m'n gezicht weggedraaid.![]()
Ik denk dat wyccie het wel interessant had gevonden.
Ik zag zondag een stukje op tv over de ergste manieren om dood te gaan. Daar hadden ze het over een man die overleden was aan zijn rubberallergie tijdens een sm sessiequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had iets gezien op tv over een stam in Afrika waar ze hun zaakje naar binnen duwen.Dit ding ziet er behoorlijk sm-achtig uit, dus misschien heeft deze meneer dat ook wel gedaan/ laten doen.
Neuhquote:
Nou heb ik er niet zo heel veel verstand van (ik ken jullie en jullie geruchtenmachinequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zag zondag een stukje op tv over de ergste manieren om dood te gaan. Daar hadden ze het over een man die overleden was aan zijn rubberallergie tijdens een sm sessieDoordat hij helemaal in een pakje zat kon hij niet duidelijk maken wat er aan de hand was, zijn meesteres dacht dat het bij het spel hoorde
Dat zuigt echt hard
![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zag zondag een stukje op tv over de ergste manieren om dood te gaan. Daar hadden ze het over een man die overleden was aan zijn rubberallergie tijdens een sm sessieDoordat hij helemaal in een pakje zat kon hij niet duidelijk maken wat er aan de hand was, zijn meesteres dacht dat het bij het spel hoorde
Dat zuigt echt hard
![]()
dat dus.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nou heb ik er niet zo heel veel verstand van (ik ken jullie en jullie geruchtenmachine) Maar dan is het volgens mij een slechte SM Meesters want ik dacht dat je altijd een safeword moet afspreken vantevoren?
Wat weer geen zin heeft als die kerel compleet in een pak zit waarin hij niet kan pratenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Stom dat ze geen stopteken of stopwoord af hebben gesproken.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:49 schreef Soempie het volgende:
Ben ik nu de enige die safewords aan het bedenken is.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:49 schreef Soempie het volgende:
Ben ik nu de enige die safewords aan het bedenken is.
Stopwoord, stopteken, whateverquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat weer geen zin heeft als die kerel compleet in een pak zit waarin hij niet kan praten
Maar het zullen wel amateurs zijn geweest want anders denk ik dat je al heel snel weet dat je een latexallergie hebt
Zit wat inquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
geel(checken) en rood(direct stoppej) zijn veelgebruikten.
En absurde dingen die je nooit zou roepen, zoals spaghetti.
"Nee" betekent blijkbaar niet altijd nee
dit om even de geruchtenmachine te voeren
Zo danquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:56 schreef LadyBlack het volgende:
S&M kleertjes zojuist door de postbode afgeleverd![]()
Eindelijk weer een spijkerbroek niet zijnde skinny, en verder nog een fijn simpel zwart jurkje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |