Toch geen mac gewordenquote:
Hi hi, dat lijkt me nou juist het laatste dat helpt tegen koorts en ziekte, zo'n machtige stoofpot.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Burp. Dat hielp, zeg! Deegballetjes in je stoofpot, ik kan het iedereen aanraden!
Zoiets dus.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
broccolisoep met geitenkaas en daarbij ciabatta met wat zelfgemaakte (moet nog wat bij elkaar gooien) smeerseltjes
Dank voor de inspiratie! Dat staat vanavond op het menu in huize Tezz (misschien vervang ik de gehaktballen nog door schnitzelreepjes met giroskruiden).quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:58 schreef minilot het volgende:
Gehaktballen in tomatensaus, bak tzatziki, knoflookbrood en een salade met rode ui en feta!
Ha, geen dank!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:29 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dank voor de inspiratie! Dat staat vanavond op het menu in huize Tezz (misschien vervang ik de gehaktballen nog door schnitzelreepjes met giroskruiden).
zondequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, geen dank!![]()
Ik had alleen mijn tzatziki verpest omdat het verkeerde gaatje in mijn zoutvaatje openstond.
jemigquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb net een stuk Iers fingerbone rib staan uitbenen (8 kilo) en er 10 prachtige steaks van gesneden. Het is redelijk gemarmerd, en daar gaan we vanavond van eten. Van de botten en de afsnijdsels trek ik een fond, en dat wordt de basis voor de saus. Daar gaat dan nog blauwschimmel en gehakte walnoten door.
Daarbij eten we opperdoesjes, spercieboontjes en rode bietjes salade.
Nee ben geen slager, maar koop vaker vlees van een horecaslager aan grote stukken. Kwaliteit is beter en de prijs schappelijkquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waaaat!Jij hebt altijd minimaal 3 soorten groenten en nu helemaal niiiiikkkss???
Je zult het vast niet missen bij de kip, patat en appelmoes
dan is jouw vriezer vast groter dan ik benquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee ben geen slager, maar koop vaker vlees van een horecaslager aan grote stukken. Kwaliteit is beter en de prijs schappelijk
een gratin met aubergine, kaas, ui en spek?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:31 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil iets met aardappelen doenmaar ik weet nog niet wat.
Ga er geen patat/friet mee maken... geen rosti.. misschien maar een tortilla maken ofzo...
*denk* heb ook nog aubergine liggen.. daar kan vast wel iets mee
eitje losslaan, zout peper en wat chilipeper er door, plakjes aubergine er door halen, door de bloem halen en bakken in neutrale olie.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:31 schreef motorbloempje het volgende:
*denk* heb ook nog aubergine liggen.. daar kan vast wel iets mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |