Klinkt lekker. Hoe bereid je die pompoen? Ik heb er ook nog 1 liggen namelijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:33 schreef computergirl het volgende:
Vanavond had ik een maaltijdsalade gemaakt van rucola, geroosterde pompoen en rode ui en een restje blauwe kaas. Was
Ik had een heel kleintje gekocht bij de bio winkel.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:10 schreef renzell het volgende:
[..]
Klinkt lekker. Hoe bereid je die pompoen?
Sterkte!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:17 schreef Windigo het volgende:
Ik denk dat ik voor t eerst in jaren een keer naar de mcdonalds gaHeb op een of andere manier zin in een cheeseburger met die radioactieve frietjes van ze
wat houdt zalm indian in? klinkt mysterischquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
Zalm indian, gebakken aardappeltjes en wat groente
waaaat!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik stop een hele kip in de oven met ovenfrietjes, zelfgemaakte appelmoes en peperroomsaus.
Screw de groente vandaag
Burp. Dat hielp, zeg! Deegballetjes in je stoofpot, ik kan het iedereen aanraden!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:44 schreef minilot het volgende:
Ik ben de hele dag al een beetje slap en koortsig, dus tijd voor een grote pan hartig avondeten: goulash met csipetke (kleine deegballetjes)! Straks schep zure room erop en flink wijn bij drinken, en dan voel ik me vast beter!
lijkt me zo gek, deeg in een stoofpotquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Burp. Dat hielp, zeg! Deegballetjes in je stoofpot, ik kan het iedereen aanraden!
ikke niet snappenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:39 schreef Iets-Anders het volgende:
En als klap op de vuurpijl lekker met verse rode kool....(zelf gemaakt uit een potje)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |