sorry, ffies aparte post van gemaakt..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:27 schreef KoninginJuliana het volgende:
Spannend dus.. Wanneer moet je ongesteld worden Soneal?
Ik verlies ook heel veel haar, sinds ik met de pil gestopt ben. Ik merk dat het nu wat minder wordt (gelukkig maar). Er is niets van te zien, heb ook een dikke bos, maar frustrerend is het wel.
Hier geen nieuws. Ik heb natuurlijk wel zoals elke maand allemaal 'symptomen' die ik me inbeeld, dus een spannende week weer.
Heee Cisco, nou moet ik 'm weer wijzigen..
Jammer ciscoquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:28 schreef Ciscostar het volgende:
Hier gisteravond/vanacht de![]()
![]()
Had ik wel verwacht, want ik voelde me precies als al die maanden hiervoor.
Paar dagen ervoor pijnlijke borsten en verder niks.
Nog 1 kans om zelf zwanger te worden en dan richting de dokter, mag daar vanaf december aankloppen.
Maar hopenlijk slaagt poging 11 gewoon, 10 is in ieder geval mislukt
wilde me felicitatie niet kruisen met mijn duivels
Ik kom er een deze dagen wel aan hoor,maar ik vind het zo raaaar nu daar te mogen gaan posten en ik hang hier al zo lang rond wil de andere dames niet in de "steek" laten,ze moeten gewoon allemaal meequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:46 schreef ymme het volgende:
Jeetje, balen Cisco.....
Guess, wanneer kom (durf) je naar Z&G of wacht je hier nog even mee?
Ah, hij is weer beter, precies op tijd, komt vast goedquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:35 schreef IslaBonita het volgende:
Ciscostar wat balen... Ik ga echt voor je duimen dat ronde 11 hem wordt! We gaan gelijk op, we zijn dezelfde maand begonnen en in december heb ik ook een afspraak staan bij de gyn. Laten we hopen dat we dat net zoals Tierr en Guess mogen afbellen.....![]()
Minniemin wat fijn dat er nu wat aan gedaan wordt. En hopelijk is het in de tussentijd gewoon raak!![]()
PZE, wat kun je er af en toe verdrietig van worden he? De tel mag je kwijt raken, maar hoop moet je blijven houden hoor!![]()
Koningin Juliana, Mardis, Charmed Angel, jullie houden het spannend! Ik duim nog even door!![]()
En Sonael, voor jou natuurlijk ook! Hoop dat dat haaruitval, hoe naar dan ook, een teken is van iets heel moois! (je weet maar nooit!)![]()
Ik ben weer lekkerbezig deze week, mijn ei moet nog springen. Mijn vent was wel een beetje ziekjes vorige week (verhoging) dus hoop dat het zijn zaadjes niet heeft aangetast..
Thanks Minniemin!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:18 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
Ah, hij is weer beter, precies op tijd, komt vast goed![]()
*duim duim*
We wachten in ieder geval tot december/januari. Eerst moet de gyn naar dat congres geweest zijn en daarna ligt het eraan op wat voor termijn ik een afspraak kan krijgen en hoe het dan met m'n cyclus zit. Voorlopig nog niets dus voor mij... Ik wacht gewoon effe tot jij ook mee kuntquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:22 schreef mijsje het volgende:jij ook Flugel? Ik hoop zo op geluk nu voor jou! Ik gun het je zo!
Jammer CAquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:24 schreef charmed_angel het volgende:
Cisco jammer zeg!![]()
Vanochtend een test gedaan en die was negatief. Dus ik hoop dat ik snel ongesteld wordt, dan kunnen we weer verder
Dit is de 30ste dagquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jammer CA
Op hoeveel dagen zit je nu?
Tsja....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:42 schreef Kolonia het volgende:
En Soneal ook een negatieve test.
Jammer zeg.![]()
Je hebt niet te vroeg getest? Wanneer is / was je NOD?
Kruidvat testen had ik. Dus dan zal het daar wel aan liggenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:55 schreef clovertje het volgende:
Welke test had je dan CA?
Bij de ovulatietesten van de kruidvat had ik dat ook namelijk.
Mij leek dat als er uiteindelijk een streepje was dat dat goed was
Maar balen dat ie negatief was!
En Soneal ook een negatieve test, jammer zeg!!!
Ik Zou afgelopen maandag ongesteld moeten worden, en vanochtend getest.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:00 schreef IslaBonita het volgende:
Soneal en CA, balen!Maar misschien hebben jullie allebei te vroeg getest?
Ikke eerst in december naar huisarts.. niet meteen naar gynquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:35 schreef IslaBonita het volgende:
Ciscostar wat balen... Ik ga echt voor je duimen dat ronde 11 hem wordt! We gaan gelijk op, we zijn dezelfde maand begonnen en in december heb ik ook een afspraak staan bij de gyn. Laten we hopen dat we dat net zoals Tierr en Guess mogen afbellen.....![]()
Argh, jammer! En ook voor Soneal. Hopelijk inderdaad dan maar snel ongesteld. Niks is ook zo... eh... niks.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:24 schreef charmed_angel het volgende:
Cisco jammer zeg!![]()
Vanochtend een test gedaan en die was negatief. Dus ik hoop dat ik snel ongesteld wordt, dan kunnen we weer verder
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:59 schreef -Nienna- het volgende:
Mardis, dat had ik in het begin ook, maar nu was mijn cyclus ineens korter.
Ik kom even zwaaien![]()
Morgen en vrijdag ben ik niet online door verjaardagen en zaterdag gaan we op vakantie voor een week.
Ik blijf wel duimen voor de komende NOD's en degenen die zaterdag naar de Meet gaan, heel veel plezier!!
Jep. Voor jou ook zie ikquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:13 schreef Borra het volgende:
KaatjeJannie welkom![]()
Koningin Juliana wat vreselijk balen, hopelijk voel je je naar een paar dagen weer wat beter en kun je er weer tegenaan voor de volgende ronde![]()
Minniemin zijn jouw wachtweken ook al begonnen?
Deze ronde begonnen met temperaturen. Ik vind het wel erg leuk om te zien hoe het loopt allemaal en wat Fertility Friend er allemaal voor grafiekjes mee maakt en analyses geeft. Mocht er een volgende ronde komen hou ik er toch weer mee op.. ik vind het toch te veel gedoe om elke ochtend rond hetzelfde tijdstip te temperaturen. Gisternacht lag ik om 2.45 uur in bed en de wekker ging om 7.40 uurHet is niet lekker wakker worden en het is lastig om weer in slaap te komen...
dit heb ik ook precies zo, alleen ik drink wel eens alcohol. (bij gelegenheden, niet zomaar tussendoor... al kan dat ook geen kwaad voor je weet dat je zwanger bent...)quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:12 schreef leonieke het volgende:
Tot ik zwanger was, heb ik altijd alles gegeten wat ik wou eten. Voor zover ik het altijd begrepen heb, kan het ook nog geen kwaad die eerste weken.
Ik vond dat het hele zwanger worden-gedoe nog een beetje leuk moest blijven. Je weet namelijk nooit hoe lang het zal duren. En als je dan echt alles al moet laten vanaf de eerste poging... waar houdt het dan op?
Ik moet nu wel zeggen dat ik sowieso niet rook en ook geen alcohol drink. Het ging bij mij dus voornamelijk over préparé en steak eten e.d.
dit maakt natuurlijk wel uit voor je curve... als je op verschillende tijden je temperatuur opneemt, heb je geen eerlijk beeld van je cyclus. als je de temp opneemt omdat je eerlijk wil weten wanneer je eisprong precies is, en als het voor een arts bedoeld is, moet je inderdaad op gelijke tijden tempen. (ik deed dat om 6 uur, ook in het weekend...) als je dan een dag per ongeluk te laat bent, merk je dat je die dag veel hoger uitkomt dan dat je in je curve gewend bent... hiermee wil ik niet zeggen dat jij het fout doet of anders moet doen Soneal, ik geef alleen aan in het algemeen dat het verstandig is om op gelijke tijden te tempen. er zitten nogal wat regeltjes aan als je voor het eggie moet tempen...quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:28 schreef Soneal het volgende:
Over het temperaturen: ik neem de temperatuur gewoon zodra ik wakker ben, en of dat nou om 7 uur of om 10 uur is maakt niet uit, ik ga er iig niet de wekker voor zetten![]()
Meestal is het trouwens wel ergens tussen 06.45 en 08.00. Het temperaturen went snel (net als het nemen van een foliumzuurpilletje) en ik vind het eigenlijk alleen lastig als ik om bijv. om 05.30 wakker wordt omdat ik nodig moet plassen.... maar dan temperatuur ik pas als ik daarna weer wakker geworden ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |