abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73656921
Hier gisteravond/vanacht de

Had ik wel verwacht, want ik voelde me precies als al die maanden hiervoor.
Paar dagen ervoor pijnlijke borsten en verder niks.
Nog 1 kans om zelf zwanger te worden en dan richting de dokter, mag daar vanaf december aankloppen.
Maar hopenlijk slaagt poging 11 gewoon, 10 is in ieder geval mislukt

wilde me felicitatie niet kruisen met mijn duivels
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_73656955
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 19:27 schreef KoninginJuliana het volgende:
Spannend dus.. Wanneer moet je ongesteld worden Soneal?
Ik verlies ook heel veel haar, sinds ik met de pil gestopt ben. Ik merk dat het nu wat minder wordt (gelukkig maar). Er is niets van te zien, heb ook een dikke bos, maar frustrerend is het wel.

Hier geen nieuws. Ik heb natuurlijk wel zoals elke maand allemaal 'symptomen' die ik me inbeeld, dus een spannende week weer.

Heee Cisco, nou moet ik 'm weer wijzigen..
sorry, ffies aparte post van gemaakt.. wilde felicitatie niet kruisen met duivels
pi_73657006
Haha, ok.
Bij deze dan;

Ontzettend balen! Hopelijk lukt het op de valreep nog, komende maand. Ik ga voor je duimen.
pi_73658530
Vanmiddag bij de HA geweest. Ze heeft drie vragen gesteld, en toen meteen gezegd dat ze blij was dat ik er wel mee langskwam en meteen doorverwezen naar gynaecoloog. Gelukkig hoef ik dus niet het jaar vol te maken. Volgende maand kan ik er terecht. Vind ik ook wel terecht met die domme cyclus van me.
Ze zei wel dat het niets hoeft te betekenen. En stiekem hoop ik natuurlijk wel dat ze gelijk heeft...
pi_73658557
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 19:28 schreef Ciscostar het volgende:
Hier gisteravond/vanacht de

Had ik wel verwacht, want ik voelde me precies als al die maanden hiervoor.
Paar dagen ervoor pijnlijke borsten en verder niks.
Nog 1 kans om zelf zwanger te worden en dan richting de dokter, mag daar vanaf december aankloppen.
Maar hopenlijk slaagt poging 11 gewoon, 10 is in ieder geval mislukt

wilde me felicitatie niet kruisen met mijn duivels
Jammer cisco
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 20:45:24 #206
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73659845
Balen Cisco
Hopelijk is de afspraak bij de gyn niet nodig
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_73659877
Jeetje, balen Cisco.....

Guess, wanneer kom (durf) je naar Z&G of wacht je hier nog even mee?
pi_73660795
Cisco... Balen joh!
minnie, fijn dat je zo snel terecht kunt bij de gyn.
pi_73661051
Weer niet Cisco
Maar we blijven positief: poging 11 klinkt veel beter dan poging 10
pi_73661473
Zolang je de pogingen nog kunt tellen is het goed. Ik zou echt niet weten poging hoeveel dit is...
pi_73661804
Ciscostar wat balen... Ik ga echt voor je duimen dat ronde 11 hem wordt! We gaan gelijk op, we zijn dezelfde maand begonnen en in december heb ik ook een afspraak staan bij de gyn. Laten we hopen dat we dat net zoals Tierr en Guess mogen afbellen.....

Minniemin wat fijn dat er nu wat aan gedaan wordt. En hopelijk is het in de tussentijd gewoon raak!

PZE, wat kun je er af en toe verdrietig van worden he? De tel mag je kwijt raken, maar hoop moet je blijven houden hoor!

Koningin Juliana, Mardis, Charmed Angel, jullie houden het spannend! Ik duim nog even door!

En Sonael, voor jou natuurlijk ook! Hoop dat dat haaruitval, hoe naar dan ook, een teken is van iets heel moois! (je weet maar nooit!)

Ik ben weer lekker bezig deze week, mijn ei moet nog springen. Mijn vent was wel een beetje ziekjes vorige week (verhoging) dus hoop dat het zijn zaadjes niet heeft aangetast..
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_73661931
Minniemin, wat goed dat je meteen door mag naar de gyn, dat je het jaar niet vol hoeft te maken... maar wat balen dat het nodig is!

Cisco, wat jammer dat het weer niet gelukt is... ik weet ook niet meer bij poging hoeveel ik ondertussen ben... het klopt niet helemaal met de maanden...
pi_73663360
Guess wat goed zeg!!! Dit is toch de allerbeste reden om de gyn af te zeggen En een veel beter afspraak te maken!!! En tis al bijna 4 november (was t toch? als ik het goed onthouden heb?!)!!!!

Cisco wat jammer zeg dat poging 10 mislukt is, op naar een goede poging 11!!!
En geloof dat er meer vervelende berichten waren, maar die ben ik vergeten. In ieder geval een voor iedereen die het nodig heeft!

Nou hier is t wachten begonnen Altijd irritant hehe.
Gaan de 23e op vakantie, zou de 25e mijn NOD zijn aan de hand van de ovulatietest. Dus hopelijk kunnen we een weekje met zijn 2en genieten voor we het anderen vertellen Of anders ben ik gewoon ongesteld op vakantie Maar goed loop op de zaken vooruit.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:10:38 #214
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73663456
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 20:46 schreef ymme het volgende:
Jeetje, balen Cisco.....

Guess, wanneer kom (durf) je naar Z&G of wacht je hier nog even mee?
Ik kom er een deze dagen wel aan hoor,maar ik vind het zo raaaar nu daar te mogen gaan posten en ik hang hier al zo lang rond wil de andere dames niet in de "steek" laten,ze moeten gewoon allemaal mee
pi_73663823
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 21:35 schreef IslaBonita het volgende:
Ciscostar wat balen... Ik ga echt voor je duimen dat ronde 11 hem wordt! We gaan gelijk op, we zijn dezelfde maand begonnen en in december heb ik ook een afspraak staan bij de gyn. Laten we hopen dat we dat net zoals Tierr en Guess mogen afbellen.....

Minniemin wat fijn dat er nu wat aan gedaan wordt. En hopelijk is het in de tussentijd gewoon raak!

PZE, wat kun je er af en toe verdrietig van worden he? De tel mag je kwijt raken, maar hoop moet je blijven houden hoor!

Koningin Juliana, Mardis, Charmed Angel, jullie houden het spannend! Ik duim nog even door!

En Sonael, voor jou natuurlijk ook! Hoop dat dat haaruitval, hoe naar dan ook, een teken is van iets heel moois! (je weet maar nooit!)

Ik ben weer lekker bezig deze week, mijn ei moet nog springen. Mijn vent was wel een beetje ziekjes vorige week (verhoging) dus hoop dat het zijn zaadjes niet heeft aangetast..
Ah, hij is weer beter, precies op tijd, komt vast goed
*duim duim*
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:01:34 #216
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_73665899
Gatver cisco, wat klote nou

Gaan we er gewoon volgende maand weer voor!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_73666408
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:18 schreef MinnieMin het volgende:

[..]

Ah, hij is weer beter, precies op tijd, komt vast goed
*duim duim*
Thanks Minniemin!
pi_73666811
jij ook Flugel? Ik hoop zo op geluk nu voor jou! Ik gun het je zo!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:26:46 #219
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_73666988
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 23:22 schreef mijsje het volgende:
jij ook Flugel? Ik hoop zo op geluk nu voor jou! Ik gun het je zo!
We wachten in ieder geval tot december/januari. Eerst moet de gyn naar dat congres geweest zijn en daarna ligt het eraan op wat voor termijn ik een afspraak kan krijgen en hoe het dan met m'n cyclus zit. Voorlopig nog niets dus voor mij... Ik wacht gewoon effe tot jij ook mee kunt
pi_73667045
dat is lief van je! Gaan we gewoon samen! Gaan we hand in hand ons (weer) in Z&G melden...
pi_73671320
Cisco jammer zeg!

Vanochtend een test gedaan en die was negatief. Dus ik hoop dat ik snel ongesteld wordt, dan kunnen we weer verder
  woensdag 14 oktober 2009 @ 08:58:35 #222
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_73671836
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 08:24 schreef charmed_angel het volgende:
Cisco jammer zeg!

Vanochtend een test gedaan en die was negatief. Dus ik hoop dat ik snel ongesteld wordt, dan kunnen we weer verder
Jammer CA

Op hoeveel dagen zit je nu?
pi_73672486
Cisco wat balen

MinnieMin, super dat je HA direct doorgestuurd heeft en geen geneuzel over een jaar volmaken

IB succes deze week

Clovertje, spannend!! Zou wel heerlijk zijn als je eerst 2 weken samen kunt genieten

CA, jammer... nou idd maar hopen dat de snel komen, hoe eerder de volgende ronde begint, hoe beter.

Hier vanmorgen ook een negatieve test, dus laat die maar komen... en snel een beetje graag
pi_73672516
Balen cisco, ik hoop dat ronde 11 jullie een 2e streepje oplevert. Ik ga voor jullie duimen.
pi_73672693
Balen weer Cisco.
Hopelijk grijp je net als Guess gewoon die laatste kans voor de MMM.

Fijn dat je gelijk door mag Minniemin.

Jammer dat het niet gelijk raak is Charmed_angel.
Aan de andere kant heeft een paar maandjes spanning ook wel wat hoor.
pi_73672736
En Soneal ook een negatieve test.
Jammer zeg.
Je hebt niet te vroeg getest? Wanneer is / was je NOD?
pi_73672886
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 08:58 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Jammer CA

Op hoeveel dagen zit je nu?
Dit is de 30ste dag
ik had wel het gevoel dat die test raar deed, rode streep en een roze vloed.
Als ik het maandag nog niet ben, dan test ik gewoon weer.

Met welke testen jullie?
pi_73672992
Welke test had je dan CA?
Bij de ovulatietesten van de kruidvat had ik dat ook namelijk.
Mij leek dat als er uiteindelijk een streepje was dat dat goed was

Maar balen dat ie negatief was!

En Soneal ook een negatieve test, jammer zeg!!!
pi_73673109
Soneal en CA, balen! Maar misschien hebben jullie allebei te vroeg getest?
pi_73673129
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 09:42 schreef Kolonia het volgende:
En Soneal ook een negatieve test.
Jammer zeg.
Je hebt niet te vroeg getest? Wanneer is / was je NOD?
Tsja....

Normaal heb/had ik een cyclus van 25/26 dagen, maar vorige keer was het 29 dagen (en op dag 28 een vaag tweede streepje)
Vandaag is dag 28, dus eigenlijk had ik zondag of maandag al verwacht.

Desondanks zou het wel te vroeg kunnen zijn, ik heb reden om aan te nemen dat m'n HCG-aanmaak wat minder snel is, bij de zwangerschap van zoonlief teste ik 3 dagen overtijd nog negatief.

Maar ik schat de kans net zo groot dat m'n lichaam signalen afgeeft van dingen die er niet zijn, hoewel dat misselijk zijn enz. voor mij geen ervaringszwangerschapsklachten zijn; 18 jaar terug had ik de eerste 3 maanden helemaal nergens last van, pas de 4de en 5de maand was ik misselijk, en toen ook gelijk zo goed dat ik zelfs geen water binnen kon houden.
pi_73673187
CA, dat het hele teststripje roze kleurt is volgens mij normaal hoor
Uiteindelijk trekt dat roze weg en blijft er een donkere, auberginekleurige streep over (of 2 graag )

Zowel bij de Kruidvat zwangerschapstesten als bij de Predictor ovutesten.
pi_73673460
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 09:55 schreef clovertje het volgende:
Welke test had je dan CA?
Bij de ovulatietesten van de kruidvat had ik dat ook namelijk.
Mij leek dat als er uiteindelijk een streepje was dat dat goed was

Maar balen dat ie negatief was!

En Soneal ook een negatieve test, jammer zeg!!!
Kruidvat testen had ik. Dus dan zal het daar wel aan liggen
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:00 schreef IslaBonita het volgende:
Soneal en CA, balen! Maar misschien hebben jullie allebei te vroeg getest?
Ik Zou afgelopen maandag ongesteld moeten worden, en vanochtend getest.
Maar weet gewoon 100 % zeker dat het ontpillen is. Du sik ben niet teleurgesteld, ben wel teleurgesteld omdat mijn ongesteldheid niet komt

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2009 10:20:31 ]
pi_73673711
Balen weer dames. Ik heb zelf geen ervaring met een onregelmatige cyclus, maar volgens mij zou ik er gek van worden
pi_73683281
CA, dat van die streep en die roze/rode vloed, dat doen meer meerdere testen. Die van Babyboomshop doen dat ook... maar je moet dan kijken hoe het eruit ziet als het opgedroogd is na een paar minuten... Kruidvat heeft wel goede testen.
ik hoop in ieder geval voor je dat je ongesteldheid gauw komt.
pi_73684517
CA en soneal, wat jammer!
pi_73686888
Cisco, rot !!
Hopelijk is het volgende maand raak

Minniemin, wat fijn dat je geljk naar de gyn mag.

Ca en Soneal, wat balen van de negatieve testen, even afwachten dus nog...

En voor iedereen die ik vergeten ben een dikke
pi_73687566
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 21:35 schreef IslaBonita het volgende:

Ikke eerst in december naar huisarts.. niet meteen naar gyn
Maar ik wil graag het voorbeeld van guess en trierr volgen
pi_73687594
Ciscostar, balen zeg! Hopelijk is het dan volgende week nog net raak, je gaat Guess gewoon nadoen!

De andere dames met de negatieve test, ook balen!

Ik zit nu op dag 35 van mijn cyclus en ik ben nog niet echt ongesteld, maar al wel wat bruinige afscheiding en krampjes, dus morgen zal het wel volgen. Wel balen, ik had gehoopt dat mijn cyclus juist korter zou worden, niet langer....

Volgende maand ga ik dus ook maar eens gebruik maken van ovulatietestjes, zodat ik precies weet wanneer mijn eisprong is.
pi_73692293
Cisco, ik hoop ook dat je Guess en Tierrr na gaat doen!

Mardis, wat balen dat je cyclus langer gaat duren... dat zou je ook niet verwachten nee... Ovutesten zijn wel een goed idee om je cyclus even in de gaten te krijgen...
pi_73696461
Mardis, dat had ik in het begin ook, maar nu was mijn cyclus ineens korter.

Ik kom even zwaaien
Morgen en vrijdag ben ik niet online door verjaardagen en zaterdag gaan we op vakantie voor een week.

Ik blijf wel duimen voor de komende NOD's en degenen die zaterdag naar de Meet gaan, heel veel plezier!!
pi_73697944
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 08:24 schreef charmed_angel het volgende:
Cisco jammer zeg!

Argh, jammer! En ook voor Soneal. Hopelijk inderdaad dan maar snel ongesteld. Niks is ook zo... eh... niks.
pi_73700638
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 21:59 schreef -Nienna- het volgende:
Mardis, dat had ik in het begin ook, maar nu was mijn cyclus ineens korter.

Ik kom even zwaaien
Morgen en vrijdag ben ik niet online door verjaardagen en zaterdag gaan we op vakantie voor een week.

Ik blijf wel duimen voor de komende NOD's en degenen die zaterdag naar de Meet gaan, heel veel plezier!!
dank je Nienna! We vertellen wel hoe het was...
pi_73703985
Nienna fijne vakantie!

Hier nog steeds geen Dag 31 breekt aan. Kleine steekjes in mijn onderbuik, waarom wordt ik nou niet ongesteld?
Hoelang kan zoiets duren als je niet zwanger bent?
pi_73705559
Vervelend Mardis, hopelijk wordt je snel ongesteld en is je volgende cyclus wat korter.

Fijne vakantie Nienna!

Charmed-Angel: weinig over te zeggen.
De pil is nu eenmaal troep en het kan even duren voordat je lichaam daarvan hersteld is.
De één hoeft helemaal niet te ontpillen en de ander is maanden bezig.
pi_73708404
Mardis, wat balen dat je cyclus nu ineens aan het moeilijk doen is en alleen maar langer wordt

Nienna, fijne vakantie en heel veel succes

CA, als je niet zwanger bent ligt het er maar net aan hoe lang je (natuurlijke) cyclus duurt, en je lichaam kan de eerste maanden na het stoppen met de pil nogal van slag zijn. Wat Kolonia al zegt; de pil is troep.

Hier nog steeds nix, alleen wat spotting (rood/bruinig als ik me afveeg) en enorm geurgevoelig vandaag
We zien het wel, als ik vandaag ongesteld zou worden zou m'n cyclus deze keer 29 dagen zijn (gisteren was dus dag 29 van de cyclus en niet dag 28 zoals ik gepost had) en dat is wel heel erg lang voor mijn doen.
Maar het vervelendst zou dan eigenlijk zijn dat m'n cyclusduur niet meer zo constant is als het was.
pi_73708778
En ik dacht nog wel dat ik naar de goede pil was overgestapt. De lichtste pil zei de dokter, en die zei ook als je straks stopt, duur thet ontpillen niet zolang (microgynon30)

Wanneer zouden jullie de dokter bellen? Maandag? Of volgende week vrijdag?

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2009 11:59:55 ]
  donderdag 15 oktober 2009 @ 12:18:59 #247
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73709365
Ik heb ook de microgynon30 geslikt en ben echt een half jaar bezig geweest met ontpillen,daarna werd m'n cyclus pas regelmatig.Dat je van een minder zware pil minder lang moet ontpillen is volgens mij echt onzin!Mijn langste cyclus was iets van 48 dgn ofzo,echt niet grappig Het is heel normaal blijkbaar maar als je het niet vertrouwd of je voelt je er niet goed bij ga gewoon naar de huisarts hoor,dat stressen is ook niet fijn.
pi_73709475
Ik heb echt het gevoel dat het wel ergens zit. Mijn ongesteldheid. Maar dat het niet doorbreekt. ik heb last van mijn onderrug, ik ben moe, ik heb kleine steekjes in mijn onderbuik. Tevens heb ik geen trek in mijn avondeten, maar wel veel trek in chocola en snoep. En als ik mijn avondeten toch op heb, dan wordt ik een beetje misselijk, maar komt het er niet uit.

Vanochtend ook niet gegeten, geen trek, wel honger. Straks even 2 boterhammen eten... wel banaan om net.

Ik vind het allemaal maar vaag
pi_73709605
Geen flauw idee hoelang het ontpillen duurt, ik heb al 15 jaar geen pil meer geslikt, maar als de HA gezegd heeft dat het ontpillen "niet zo lang" duurt dan lijkt me niet dat hij in dagen sprak, toch?

De pil heeft gewoon lange tijd een nepcyclus zonder eisprong veroorzaakt, het kan wel zijn dat je eigen natuurlijke cyclus langer dan gemiddeld is, of dat je lichaam flink in de war is doordat al die hormonen nu niet meer binnenkomen.
pi_73719789
Mijn volgende NOD is 17 November
pi_73721211
Hey lady's

Ik lees dat er weer een dame is met 2 streepjes! Gefeliciteerd!!

ik ga nu toch maar een maandje proberen met ovulatietesten. Dan weet ik teminste hoe en wat en vooral wanneer
ik begin op dag 11 van mijn cyclus..ik kreeg ook een aantal zwangerschaptesten bij het pakket dus ben der helemaal klaar voor laat dat ei maar komen
Klopt het nu dat mijn ei bij een normale cyclus( 28 dagen) ongeveer op dag 14/15 zou moeten "jumpen"?
pi_73728376
CA: Ontpillen kan wel een jaar duren. Over het algemeen is 6 tot 10 weken heel normaal. Dus daar kun je sowieso de eerste cyclus al rekening mee houden. Ik was ook aan de microgynon30. En dat ik echt een klote pil. En zeker niet de lichtste die er is. In mijn (schoon)familie ken ik zo 4 dames die deze pil hebben geslikt, plus nog ikzelf die daar problemen mee hebben gehad. Dan wel tijdens het gebruik, dan wel erna. Het blijft gewoon troep.

Het wil dus helemaal niets zeggen dat je nu een lange cyclus hebt. En de klachten die je hebt kunnen allemaal met ontpillen te maken hebben. Het is niet anders, maar ik vrees dat je eventjes geduld zult moeten hebben. ALthans, dat blijkt nu.
pi_73730124
Vandaag zoals verwacht ongesteld geworden. Cycluslengte deze maand dus 35 dagen.

Als ik daar vanuit ga, mag mijn NOD naar 19 november. Pfff, dat duurt nog lang zeg....
Ik heb gisteren ovutestjes besteld, daar gaan we deze maand maar eens mee aan de slag, kijken of ik mijn cyclus een beetje ga begrijpen!
pi_73739226
Goedemorgen dames, terwijl ik me in bed nog afvroeg of ik vanmorgen of morgenochtend weer zou testen, bleek het al niet meer nodig te zijn, de waren gearriveerd

Mijn NOD mag op 13 november, en mag er (07-2009) achter m'n naam?
pi_73739958
wat balen alle die verwacht of onverwacht toch zijn gearriveert

pi_73740386
Soneal en Mardis, wat jammer....
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:37:12 #257
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73745194
Balen die geariveerde
pi_73745655
Shit, ben ik in m''n frustratie Mardis ook nog vergeten

Balen meis, en dan ook nog zo'n lange cyclus
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:09:50 #259
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_73748414
@ Mardis en Soneal: wat vervelend dat de gearriveerd zijn, volgende ronde meer geluk.
@ charmed_angel: Waarom test je niet nog een keertje? Ik test zelf altijd met digitale testen zodat ik me geen streepjes kan inbeelden.
pi_73749395
VT, een vraagje voor jou (en anderen die digitaal testen)....

Kun je die teststrips ook los kopen of ben je iedere zeven strips voor ¤ 35,= de pineut omdat er dan weer zo'n digitaal afleesapparaat bijzit?
pi_73749409
Jammer zeg Soneal...
pi_73754759
Soneal en Mardis, jammer meiden

Mijn ovulatie is inmiddels geweest, blijkbaar hebben de homeopatische pilletjes toch gewerkt want ik schat in dat ik nu een kortere cyclus krijg (3 dagen korter). Voor mij is het wachten weer begonnen
pi_73767517
Meiden ik ben net ongesteld geworden. Ben nog nooit zo blij geweest. Hihi. Wilde ik even kwijt voordat ik ga slapen
pi_73767843
Dan ga ik maar gewoon uit van 32 dagen. Dus mag mijn nod naar 16 november?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2009 23:38:56 ]
pi_73767997
Ik kom hier toch maar stiekem om het hoekje kijken. Kom uit het rammelaars topic, en we gaan er nu echt voor!
Ben al een jaar gestopt met de pil, had een regelmatige cyclus van 31 dagen. Alleen was de laatste 29. Ga voor de berekeningen maar uit van 30.

Mag mijn nod op 3 november?
*poef* nu is het weg
pi_73769388
C_A: wat een opluchting!

Kaatje, welkom hier en snel weer wegwezen!
pi_73772776
CA en lekker geslapen?

Kaatje welkom hier en heel veel plezier en succes
pi_73772814
Ben hier al veel te lang niet geweest....
Enorm druk gehad op het werk (is een reorganisatie aan de gang en het is maar de vraag of ik er kan blijven...) en daarnaast erg moe en beroerd, dus als ik thuis kwam uit het werk haast direct naar bed...
Maargoed, die moeheid en dat overgeven hoort er allemaal bij en daar ga ik dus niet over klagen... inmiddels alweer week 10!

Guess, wat een ontzettend goed nieuws zeg!! Jeetje, wat gun ik je dit! Na zo lang wachten en met al een afspraak op de fertiliteitspoli staan... super meid!! Hoe voel je je??

Van poezebeest zag ik minder positief nieuws... jeetje meid, wat ontzettend klote... wat een klap in je gezicht dan he?? Maar ik snap idd dat het ook wel iets rust kan geven.. en hee, er is heel veel mogelijk he?

En dan nog een aantal ... balen zeg...
pi_73772882
Ik heb heerlik geslapen. En ik ben nog nog zo super erg ongesteld geweest Normaal heb ik 's nachts een beetje bloedverlies, maar nu Pffff
pi_73772906
Jammer Soneal en Mardis.
32 dagen valt gelukkig nog wel mee, toch C_A.

Welkom Kaatje!
Veel succes.

Hoe is het met Koningin J?
Mogen we de juichsmileys al uit de kast halen?
pi_73773581
kaatje welkom hier Hopelijk kunnen we jou vlug weer uitzwaaien
pi_73773784
Dank jullie wel.. 't voelt wel raar hoor, las altijd mee hier en nu dan ook echt posten hier.
*poef* nu is het weg
pi_73774516
Kaatjejannie, succes en welkom in dit topic... ik hoop dat jullie gauw doormogen naar het Z&G!
pi_73782920
Kaatjejannie welkom bij de club
pi_73784899
CA, jammer dat de er zijn, wel mooi dat je iig wat meer duidelijkheid hebt over de lengte van je cyclus

Kaatjejannie, welkom en succes
pi_73786087
Zo, ik ben klaar met mokken en zal even mijn verhaal doen..

De hele week het gevoel dat het nu echt raak is, met alle bijhorende kwaaltjes. Vanaf vorige week vrijdag al eigenlijk. Misselijk, heb eenmaal overgegeven, borsten die groeien (heb er striae aan overgehouden ) en wat er allemaal nog meer bijhoort. Maar donderdagavond nam alles opeens drastisch af. Geen steken meer in mijn borsten, weer volop eetlust (chocola) en buikkrampen. En ja hoor, gisteravond bloed. Heel veel bloed. 2 dagen te vroeg.

Of mijn lichaam heeft me gigantisch voor de gek gehouden deze week, of ik ben zwanger geweest en ben het vroegtijdig verloren.

Hoe dan ook, ik baal echt als een stekker. Ik voelde me echt zwanger, tot donderdagavond. Was er van overtuigd, dat het nu goed zat. Maar helaas, we kunnen weer overnieuw beginnen

Modje, mag mijn NOD naar 13 november?
pi_73787996
Och KoninginJuliana, wat vervelend. Vooral als je zelf denkt dat het goed zit en dan blijkt dat dit niet zo is. Dat is gewoon klote.
pi_73789545
Koningin Juliana wat naar....en wat herkenbaar. Ik ben er ook twee keer van overtuigd geweest dat het raak was (en had ook een hele andere menstruatie) dus was het misschien idd raak.. maar is het toch misgegaan. Of we houden onszelf echt voor de gek. Ik dacht mijn lichaam te kennen na 35 jaar...niet dus. Ik weet hoe erg je kunt balen meissie. Heel veel En vol goede moed naar de volgende ronde!

CA, jammer van de maar goed dat je zo positief bent!

Kaatje Jannie welkom en succes!

Ik ga weer de wachtweken in , samen met Borra. Heb niet heel erg veel kunnen sexen de afgelopen week dus heb er niet veel vertrouwen in. En da's ook voor het eerst. Ik heb wel al gevoelige borsten (een dag na de eisprong) en dat heb ik nooit, dus dat is apart. Maar ik ga er dit keer maar van uit dat het niets betekent, want tot nu toe is geen enkele menstruatie hetzelfde geweest...
pi_73789936
kaatjejannie welkom en succes

Koningin wat een verhaal en wat balen. Als ik zo lees dan lijkt het er inderdaad op dat je zwanger was maar vroegtijdig verloren bent
pi_73790103
he koningin wat klote zeg
pi_73797547
jammer KoninginJuliana... het is ook heel erg jammer dat je nooit zeker zult weten wat het nou was... maar ik snap dat je vermoedt dat het een -niet-blijven-plakkertje- was... heel erg k*t is dat...
  zondag 18 oktober 2009 @ 03:43:07 #282
35189 Troel
scherp en bot
pi_73797667
KJ
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73798692
Koningin wat klote zeg.

Kaatjejannie: Welkom! Ik wens je een fijn, maar kort verblijf toe hier!
pi_73798969
Kon. Juliana wat verschrikkelijk balen, en helemaal als je het al zo duidelijk voelde

IB en Borra in de wachtweken... succes dames
pi_73799784
Jammer Koningin J.
Ik heb zelf ook een niet-plakkertje gehad, denk ik.
Ik heb mezelf getroost met de gedachte dat na een paar dagen veel beter is dan na een paar weken of maanden.
Plus dat je nu in ieder geval weet dat zwanger worden kán, dat vond ik wel een geruststelling.
Maar ik snap wel dat je even goed baalt nu.
pi_73802403
KaatjeJannie welkom

Koningin Juliana wat vreselijk balen, hopelijk voel je je naar een paar dagen weer wat beter en kun je er weer tegenaan voor de volgende ronde

Minniemin zijn jouw wachtweken ook al begonnen?

Deze ronde begonnen met temperaturen. Ik vind het wel erg leuk om te zien hoe het loopt allemaal en wat Fertility Friend er allemaal voor grafiekjes mee maakt en analyses geeft. Mocht er een volgende ronde komen hou ik er toch weer mee op.. ik vind het toch te veel gedoe om elke ochtend rond hetzelfde tijdstip te temperaturen. Gisternacht lag ik om 2.45 uur in bed en de wekker ging om 7.40 uur Het is niet lekker wakker worden en het is lastig om weer in slaap te komen...
pi_73805841
Borra ik was ook begonnen met temperaturen omdat ik moet aan kunnen tonen dat ik een eisprong heb (moet in dec naar de gyn) Werkt bij mij ook niet zo (heb een hele onregelmatige baan, werk ook snachts en sta nooit dezelfde tijd op) Ik ga er echt geen wekker voor zetten hoor.... Als je je net hebt aangemeld bij Fertility friend mag je even gebruik maken van de temp. corrector (vind je onder data) is wel handig, rekent ie uit wat je temp zou zijn op de tijd dat je normaal op staat.
Vind het ook allemaal niks hoor, daardoor ben je er teveel mee bezig...
pi_73811566
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 13:13 schreef Borra het volgende:
KaatjeJannie welkom

Koningin Juliana wat vreselijk balen, hopelijk voel je je naar een paar dagen weer wat beter en kun je er weer tegenaan voor de volgende ronde

Minniemin zijn jouw wachtweken ook al begonnen?

Deze ronde begonnen met temperaturen. Ik vind het wel erg leuk om te zien hoe het loopt allemaal en wat Fertility Friend er allemaal voor grafiekjes mee maakt en analyses geeft. Mocht er een volgende ronde komen hou ik er toch weer mee op.. ik vind het toch te veel gedoe om elke ochtend rond hetzelfde tijdstip te temperaturen. Gisternacht lag ik om 2.45 uur in bed en de wekker ging om 7.40 uur Het is niet lekker wakker worden en het is lastig om weer in slaap te komen...
Jep. Voor jou ook zie ik

Ik had gisteren alleen een familie-etentje, met allemaal eten dat ik als ik zwanger zou zijn (duim duim) ik helemaal niet zou mogen eten. Ik heb het toch maar gegeten. Ik vind dit zo moeilijk. Hoe gaan jullie hier mee om?
pi_73812881
Tot ik zwanger was, heb ik altijd alles gegeten wat ik wou eten. Voor zover ik het altijd begrepen heb, kan het ook nog geen kwaad die eerste weken.
Ik vond dat het hele zwanger worden-gedoe nog een beetje leuk moest blijven. Je weet namelijk nooit hoe lang het zal duren. En als je dan echt alles al moet laten vanaf de eerste poging... waar houdt het dan op?
Ik moet nu wel zeggen dat ik sowieso niet rook en ook geen alcohol drink. Het ging bij mij dus voornamelijk over préparé en steak eten e.d.
pi_73813422
Oeh, MinnieMin ook succes in de wachtweken

Ik hou er beperkt rekening mee..... alcohol drink ik sinds we bezig zijn sowieso al vrijwel niet meer (niet dat er voor die tijd enorme voorraden drank naar binnen werden gegoten, maar toch ) maar als ik al een keer een glas wijn of een biertje neem dan eigenlijk alleen nog maar in de periode voor m'n eisprong.

Ik rook nog wel overigens maar al stukken minder dan voor we bezig gingen, en als er 2 streepjes staan dan krijg ik per direct een rookverbod, en een binnenrookverbod en zsm stoppen.

Over het temperaturen: ik neem de temperatuur gewoon zodra ik wakker ben, en of dat nou om 7 uur of om 10 uur is maakt niet uit, ik ga er iig niet de wekker voor zetten
Meestal is het trouwens wel ergens tussen 06.45 en 08.00. Het temperaturen went snel (net als het nemen van een foliumzuurpilletje) en ik vind het eigenlijk alleen lastig als ik om bijv. om 05.30 wakker wordt omdat ik nodig moet plassen.... maar dan temperatuur ik pas als ik daarna weer wakker geworden ben.
pi_73813535
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 18:12 schreef leonieke het volgende:
Tot ik zwanger was, heb ik altijd alles gegeten wat ik wou eten. Voor zover ik het altijd begrepen heb, kan het ook nog geen kwaad die eerste weken.
Ik vond dat het hele zwanger worden-gedoe nog een beetje leuk moest blijven. Je weet namelijk nooit hoe lang het zal duren. En als je dan echt alles al moet laten vanaf de eerste poging... waar houdt het dan op?
Ik moet nu wel zeggen dat ik sowieso niet rook en ook geen alcohol drink. Het ging bij mij dus voornamelijk over préparé en steak eten e.d.
dit heb ik ook precies zo, alleen ik drink wel eens alcohol. (bij gelegenheden, niet zomaar tussendoor... al kan dat ook geen kwaad voor je weet dat je zwanger bent...)
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 18:28 schreef Soneal het volgende:
Over het temperaturen: ik neem de temperatuur gewoon zodra ik wakker ben, en of dat nou om 7 uur of om 10 uur is maakt niet uit, ik ga er iig niet de wekker voor zetten
Meestal is het trouwens wel ergens tussen 06.45 en 08.00. Het temperaturen went snel (net als het nemen van een foliumzuurpilletje) en ik vind het eigenlijk alleen lastig als ik om bijv. om 05.30 wakker wordt omdat ik nodig moet plassen.... maar dan temperatuur ik pas als ik daarna weer wakker geworden ben.
dit maakt natuurlijk wel uit voor je curve... als je op verschillende tijden je temperatuur opneemt, heb je geen eerlijk beeld van je cyclus. als je de temp opneemt omdat je eerlijk wil weten wanneer je eisprong precies is, en als het voor een arts bedoeld is, moet je inderdaad op gelijke tijden tempen. (ik deed dat om 6 uur, ook in het weekend...) als je dan een dag per ongeluk te laat bent, merk je dat je die dag veel hoger uitkomt dan dat je in je curve gewend bent... hiermee wil ik niet zeggen dat jij het fout doet of anders moet doen Soneal, ik geef alleen aan in het algemeen dat het verstandig is om op gelijke tijden te tempen. er zitten nogal wat regeltjes aan als je voor het eggie moet tempen...
pi_73822459
Ik begrijp wel dat het anders is als je het voor een arts moet doen Mijsje
Maar ik ging er vanuit dat het het belangrijkst was dat het gebeurde als je net wakker was, en voor je opgestaan was. Dus vandaar dat ik het gewoon op deze manier doe, het is in mijn geval dan ook geen kwestie van moeten temperaturen, maar om op die manier wat inzicht te krijgen.

Overigens snap ik niet zo goed hoe dat verschil dan zo groot kan zijn; als ik om 23.00 uur naar bed ga en rond 07.00 wakker word, dan ga ik er vanuit dat de temperatuur ongeveer hetzelfde is als ik om 00.30 naar bed ga en rond 08.15 wakker word, juist omdat ik dan dezelfde slaapcycli heb kunnen doormaken terwijl ik om 07.00 uur misschien midden in een REMslaap zou kunnen zitten en dus actiever zou kunnen zijn. Hoe zit dat dan?
En hoe doe je dat als het van zomertijd weer wintertijd wordt en vice versa? Maak je die cyclus dan af op het tijdstip waarop je begon? Dus als je altijd om 07.00 meet en de klok gaat achteruit, dat je dan daarna om 06.00 uur temperaturen?
  zondag 18 oktober 2009 @ 21:56:02 #293
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73823326
Soneal,om echt serieus te tempraturen moet je echt elke avond ongeveer rond hetzelfde tijdstip naar bed en smorgen zelfde tijd tempen,het beste is op tijd de wekker zetten en echt voordat je ook maar iets doet tempen (rectaal) .Ik heb ook jou manier geprobeerd maar daarbij kon ik geen eisprong vinden,het scheelt bij mij dan ook maar 0.2. Ik vind trouwens dit een hele fijne site om je curve op bij te houden

http://www.fertilityfriend.com/

@KJ,wat balen,maar wel herkenbaar helaas,heb het ook eens gehad,ik zei nog tegen m'n man als ik nu niet zwanger ben eet ik mijn schien op! Weet ook niet wat het is,zou best kunnen dat het niet heeft gepakt ofzo,nu ik wel echt zwanger was volde ik een dag of 5 voor NOD trouwens helemaal niks terwijl ik normaal heel er PMS (en ik denk ook eerder dat daar "dat" gevoel vandaan komt,van een eisprong kun je je zo raar voelen zeker als je lang de pil hebt geslikt en niks meer gewend bent)
pi_73824399
Over het algemeen lig ik wel rond dezelfde tijd in bed hoor, maar het wil wel een keer wat later (of wat eerder) worden
Ik heb fertilityfriend nav een eerdere post in dit topic gevonden gelijk m'n cycli van het hele jaar ingevuld, en de temperatuur vanaf deze maand.... ook geen ovulatie gevonden overigens (wel met de ovutest) maar ik denk dat een griepje net rond dat moment, en de daarbij ingenomen ibu de boel ook wat vertekend heeft

In principe meet ik vrijwel altijd rond 07.00 uur, maar dat is meer omdat ik rond die tijd wakker word.

Maar als je altijd om 07.00 uur meet, je wordt een keer om 06.30 wakker en moet naar de wc.... wanneer meet je dan? Om 07.00 terwijl je er al uit en in beweging bent geweest, of om 06.30 voor je naar de wc gaat?
pi_73825123
Ik wil iedereen gewoon even succes wensen.
pi_73828250
Zo ik heb mijn eerste eisprong gehad Dag 13 van cyclus! Afgelopen donderdag.
Het deed echt flink pijn........ een uur of 2 zeker. Maargoed, goed doel, enzo! Haha.

Ook een enorm positieve test en een ei in beeld bij mijn Persona apparaatje die ochtend.
En dan 's avonds al een knallend ei.... vlotte bedoelingen.

Ben benieuwd
  maandag 19 oktober 2009 @ 01:52:19 #297
273353 Robin_Scherbatsky
You're an idiot......
pi_73831395
Hallo allemaal!
Ik weet niet of ik hier nu post in het juiste topic, maar dan hoor ik het wel en dan ben ik snel weer weg.
Zo'n 8 1/2 jaar geleden ben ik met de pil begonnen. De eerste jaren Microgynon 30, daarna kreeg ik van de HA zonder duidelijke reden een ander herhalingsrecept,nl. Stediril 30. Zo rond juni/juli ging het slikken van de pil mij tegenstaan en ben ik ermee gestopt. De reden was vooral dat ik al die hormoontroep niet meer in mijn lijf wilde. Het voelde niet meer goed en ook wilden we in de toekomst graag een kindje. Op dat moment was ik er nog niet aan toe, maar vriendlief al wel.
Ik ben er de laatste maanden wel erg mee bezig geweest. De kinderwens werd steeds sterker, maar ik wilde ook wel graag eerst trouwen. Dat zit er de eerste tijd nog niet in, want we hebben net een nieuwbouwwoning gekocht en al ons spaargeld is daar in gaan zitten. De laatste weken ben ik om. Het voelt niet goed om eerst te wachten op een bruiloft, terwijl de tijd wegtikt. Vrijdag hebben mijn vriend en ik besloten om er gewoon voor te gaan en nu kan het voor mij ook ineens niet meer snel genoeg gaan.

Ik weet dat er hier veel meiden zijn die al erg lang bezig zijn met zwanger worden. Ik heb net het hele topic doorgelezen en zou het fijn vinden om wat adviezen te krijgen.
Ik heb al gelezen over foliumzuur (moet ik dat nu al gaan slikken?), ovulatie-testen (welke zijn goed en hoe en wanneer gebruik ik ze?), persona-apparaat (wat is dat?), etc.

Ik ben denk ik nog wel aan het ontpillen en heb mijn cyclus in juni, juli, augustus en september niet bijgehouden. Ik weet nu alleen dat mijn laatste menstruatie op 2 oktober begonnen is..........
Ik hoop dat jullie, ookal begin ik nog maar net, mij toch van de nodige adviezen willen voorzien.
Finally together with Barney Stinson!
pi_73833418
Pvoesss wat lief

ChilllayD wat spannend!! Succes deze wachtweken

Robin_Scherbatsky welkom en heel veel succes
Foliumzuur wel gelijk gaan slikken trouwens, het duurt kennelijk nog al even voor het foliumzuur door het lichaam opgenomen is, en belangrijker; foliumzuur helpt te voorkomen dat er problemen ontstaan in de ontwikkeling van het zenuwstelsel van de baby, en dit wordt al heel vroeg in de zwangerschap aangelegd.
Met andere woorden: als je pas begint met slikken als je zwanger bent, dan is het nog steeds zinvol, maar het is verstandiger om vantevoren te beginnen.

Over het temperaturen in m'n vorige posts: het was zeker niet mijn intentie het te bagatelliseren
pi_73834847
Bedankt voor alle lieve reacties. Ik weet ook niet of ik zwanger ben geweest, maar zo voelde het wel. Ben het al eens eerder geweest natuurlijk, maar dat is 10 jaar geleden ongeveer.
PMS heb ik, op 2 dagen voor m'n menstruatie knalchagerijnig na, geen last van gehad de vorige 8 cycli, maar dat zou het ook best kunnen zijn geweest.

Mijn menstruatie is ook alweer afgelopen, vanochtend was mijn ob op wat bruin bloed na, helemaal leeg. Dus we gaan weer vol goede moed (nou ja, een beetje moed dan) door naar de volgende ronde
pi_73834966
Kon. Juliana ook al zo'n korte cyclus.... kort maar enorm heftig lijkt er toch een beetje bij te horen als het er wel was maar niet bleef plakken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')