Jaaa!! Van harte gefeliciteerd!!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:40 schreef Guess. het volgende:
Onze afspraak op 15 oktober op de fertiliteits polis heb ik mogen afbellen en een nieuwe afspraak mogen maken op 4 november voor een echo.Na ruim 13 maanden is het hier dan zo ver....
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar kan ik me alleen maar bij aansluiten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:55 schreef RockabeIIa het volgende:
Guess![]()
Brok in mijn keel
van harte gefeliciteerd
Ja dat weet ik redelijk zeker wel. Zaterdag nog getest. Temperatuur te laag. Maar wel echt alle tekenen van een eisprong. Kan niet missen bijna.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:15 schreef Soneal het volgende:
Nienna, wat jammer![]()
MinnieMin, weet je wel zeker dat je niet zwanger bent, dat kan ook een positieve ovutest geven.
Dan heb ik niks gezegdquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:07 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
Ja dat weet ik redelijk zeker wel. Zaterdag nog getest. Temperatuur te laag. Maar wel echt alle tekenen van een eisprong. Kan niet missen bijna.
Nu nog de temperatuurtoename morgen of overmorgen...
ja weet je waarom ik dat vol houd? Omdat ik zelf denk dat het ontpillen isquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:21 schreef flugeltje het volgende:
Nou cisco, kom er maar in....
En ja, je hebt meldplicht(moet voor dit topic ook maar eens ingevoerd worden, vanaf drie dagen voor NOD ofzo
)
Spannend CA, knap dat je het 'niet testen' vol kunt houden.
Dat maakt het inderdaad lastiger...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja weet je waarom ik dat vol houd? Omdat ik zelf denk dat het ontpillen isDus verwacht zelf niet dat ik zwanger ben.
Mams gaat vandaag even 2 kruidvat testen kopen. (ik werk in een dorp, en wil neit dat straks heel het dorp het weet. dus ik kan het niet hier gaan halen) Misschien dat ik het morgenochtend wel doe dan
testen
HaHa ik moest lachen! Dank je en de rest van de dames ook natuurlijk!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:19 schreef Sjeen het volgende:
Guess., nagellakjesmonsterje, je bent gewoon zwanger!!! Proficiat
Je moet helemaal niks, behalve heerlijk met je hoofd in die andere wereld zitten. Je hebt het verdiendquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:40 schreef Guess. het volgende:
[..]
HaHa ik moest lachen! Dank je en de rest van de dames ook natuurlijk!
Ik duim voor de andere dames op het wachtbankje,dus kom er maar in,hopelijk veroorzaak ik hier (en in het andere wacht-topic) een streepjes regen!
En verder weet ik het even niet meer,zit helemaal met me hoofd in een andere wereldMoet weer even op aarde zien te komen
Afgesprokenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:26 schreef Kolonia het volgende:
Nienna.![]()
Volgende maand plassen we samen streepjes hoor.![]()
sorry, ffies aparte post van gemaakt..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:27 schreef KoninginJuliana het volgende:
Spannend dus.. Wanneer moet je ongesteld worden Soneal?
Ik verlies ook heel veel haar, sinds ik met de pil gestopt ben. Ik merk dat het nu wat minder wordt (gelukkig maar). Er is niets van te zien, heb ook een dikke bos, maar frustrerend is het wel.
Hier geen nieuws. Ik heb natuurlijk wel zoals elke maand allemaal 'symptomen' die ik me inbeeld, dus een spannende week weer.
Heee Cisco, nou moet ik 'm weer wijzigen..
Jammer ciscoquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:28 schreef Ciscostar het volgende:
Hier gisteravond/vanacht de![]()
![]()
Had ik wel verwacht, want ik voelde me precies als al die maanden hiervoor.
Paar dagen ervoor pijnlijke borsten en verder niks.
Nog 1 kans om zelf zwanger te worden en dan richting de dokter, mag daar vanaf december aankloppen.
Maar hopenlijk slaagt poging 11 gewoon, 10 is in ieder geval mislukt
wilde me felicitatie niet kruisen met mijn duivels
Ik kom er een deze dagen wel aan hoor,maar ik vind het zo raaaar nu daar te mogen gaan posten en ik hang hier al zo lang rond wil de andere dames niet in de "steek" laten,ze moeten gewoon allemaal meequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:46 schreef ymme het volgende:
Jeetje, balen Cisco.....
Guess, wanneer kom (durf) je naar Z&G of wacht je hier nog even mee?
Ah, hij is weer beter, precies op tijd, komt vast goedquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:35 schreef IslaBonita het volgende:
Ciscostar wat balen... Ik ga echt voor je duimen dat ronde 11 hem wordt! We gaan gelijk op, we zijn dezelfde maand begonnen en in december heb ik ook een afspraak staan bij de gyn. Laten we hopen dat we dat net zoals Tierr en Guess mogen afbellen.....![]()
Minniemin wat fijn dat er nu wat aan gedaan wordt. En hopelijk is het in de tussentijd gewoon raak!![]()
PZE, wat kun je er af en toe verdrietig van worden he? De tel mag je kwijt raken, maar hoop moet je blijven houden hoor!![]()
Koningin Juliana, Mardis, Charmed Angel, jullie houden het spannend! Ik duim nog even door!![]()
En Sonael, voor jou natuurlijk ook! Hoop dat dat haaruitval, hoe naar dan ook, een teken is van iets heel moois! (je weet maar nooit!)![]()
Ik ben weer lekkerbezig deze week, mijn ei moet nog springen. Mijn vent was wel een beetje ziekjes vorige week (verhoging) dus hoop dat het zijn zaadjes niet heeft aangetast..
Thanks Minniemin!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:18 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
Ah, hij is weer beter, precies op tijd, komt vast goed![]()
*duim duim*
We wachten in ieder geval tot december/januari. Eerst moet de gyn naar dat congres geweest zijn en daarna ligt het eraan op wat voor termijn ik een afspraak kan krijgen en hoe het dan met m'n cyclus zit. Voorlopig nog niets dus voor mij... Ik wacht gewoon effe tot jij ook mee kuntquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:22 schreef mijsje het volgende:jij ook Flugel? Ik hoop zo op geluk nu voor jou! Ik gun het je zo!
Jammer CAquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:24 schreef charmed_angel het volgende:
Cisco jammer zeg!![]()
Vanochtend een test gedaan en die was negatief. Dus ik hoop dat ik snel ongesteld wordt, dan kunnen we weer verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |