Dan heb ik niks gezegdquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:07 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
Ja dat weet ik redelijk zeker wel. Zaterdag nog getest. Temperatuur te laag. Maar wel echt alle tekenen van een eisprong. Kan niet missen bijna.
Nu nog de temperatuurtoename morgen of overmorgen...
ja weet je waarom ik dat vol houd? Omdat ik zelf denk dat het ontpillen isquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:21 schreef flugeltje het volgende:
Nou cisco, kom er maar in....
En ja, je hebt meldplicht(moet voor dit topic ook maar eens ingevoerd worden, vanaf drie dagen voor NOD ofzo
)
Spannend CA, knap dat je het 'niet testen' vol kunt houden.
Dat maakt het inderdaad lastiger...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja weet je waarom ik dat vol houd? Omdat ik zelf denk dat het ontpillen isDus verwacht zelf niet dat ik zwanger ben.
Mams gaat vandaag even 2 kruidvat testen kopen. (ik werk in een dorp, en wil neit dat straks heel het dorp het weet. dus ik kan het niet hier gaan halen) Misschien dat ik het morgenochtend wel doe dan
testen
HaHa ik moest lachen! Dank je en de rest van de dames ook natuurlijk!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:19 schreef Sjeen het volgende:
Guess., nagellakjesmonsterje, je bent gewoon zwanger!!! Proficiat
Je moet helemaal niks, behalve heerlijk met je hoofd in die andere wereld zitten. Je hebt het verdiendquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:40 schreef Guess. het volgende:
[..]
HaHa ik moest lachen! Dank je en de rest van de dames ook natuurlijk!
Ik duim voor de andere dames op het wachtbankje,dus kom er maar in,hopelijk veroorzaak ik hier (en in het andere wacht-topic) een streepjes regen!
En verder weet ik het even niet meer,zit helemaal met me hoofd in een andere wereldMoet weer even op aarde zien te komen
Afgesprokenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:26 schreef Kolonia het volgende:
Nienna.![]()
Volgende maand plassen we samen streepjes hoor.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |