Ik heb zo'n vermoeden van niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:17 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik denk dat ze oversized lippen bedoelen. Schaamlipcorrectie.
klikquote:Vaginale verzakking
Ongeveer 25% van de volwassen vrouwen krijgt te maken met de gevolgen van een vaginale verzakking. Bij een verzakking kan de blaas, het rectum (het uiteinde van de dikke darm) of de baarmoeder via de schede naar buiten zakken. Als de blaas verzakt is, ziet u een uitpuiling in de vorm van een ronde bol aan de voorkant van de schede. Bij een verzakking van het rectum kunt u zo’n uitpuilende bol aan de achterkant van de schede zien. Als de baarmoeder verzakt is, ziet of voelt u vaak de baarmoedermond bij de ingang van de schede. Nogal eens zijn verschillende organen tegelijkertijd verzakt. Door een verzakking kunt u een zwaar gevoel in de schede (vagina) hebben. Soms is er het gevoel dat er iets naar buiten komt, alsof u een bal tussen uw benen hebt. Een zeurderig gevoel in de onderbuik dat uitstraalt naar de rug is niet ongebruikelijk, met soms extreme moeheid als gevolg. Zitten en fietsen kunnen problemen opleveren. Vaak verergeren de klachten in de loop van de dag of na inspanning; na rust verbeteren ze meestal. Bij een blaasverzakking kan het moeilijk zijn de urine op te houden. Bij een grote verzakking van de blaas is het juist soms moeilijk om uit te plassen. Bij een verzakking van de darm kunt u vaak moeilijk de ontlasting kwijtraken, ook al voelt u aandrang. Soms komt de ontlasting spontaan tijdens het plassen. Ook het gevoel dat er na het ontlasten nog iets achterblijft is niet ongebruikelijk. Door verstopping kunnen aambeien ontstaan en bij een enkele vrouw komt het laatste stuk van de dikke darm (rectum) naar buiten. Niet alle verzakkingen geven klachten. Als er geen klachten zijn, is behandeling niet nodig.
Ik denk het niet. Ik denk dat ze bedoelen dat sommige wijven zichzelf binnenstebuiten kunnen keren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:17 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik denk dat ze oversized lippen bedoelen. Schaamlipcorrectie.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:29 schreef BorusBulldog het volgende:
Volwassen vrouwen als in 50+ of wat? Ik word nou niet bepaald vrolijk hiervan want het klinkt me toch een pot ranzig, ben je lekker bezig begint zo'n miep in een keer te ontlasten of iets dergelijks.
Ik vind dat jij een pluim verdient, na zulks rekenwerk ben je tot de conclusie 1 op de 4 gekomen, terwijl al is aangegeven dat 25% van de volwassen vrouwen er last van heeft.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:49 schreef Runfun het volgende:
Het zet me wel aan het denken, 1 miljoen vrouwen hebben dus deze klachten, ik ga er vanuit dat het over Nederland gaat. 16 miljoen inwoners en er zijn meer vrouwen dan mannen, laten we 8,5 miljoen vrouwen nemen. Ik denk dat het onderzoek zich beperkt tot meiden/vrouwen vanaf 16 jaar(?) tot uhm bejaard?... 65 jaar? Dan valt toch nog eens de helft af van die 8,5 miljoen = 4,25 miljoen en daarvan hebben 1 miljoen vrouwen die klachten... 1 op de 4 dus?!?!
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:52 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ik vind dat jij een pluim verdient, na zulks rekenwerk ben je tot de conclusie 1 op de 4 gekomen, terwijl al is aangegeven dat 25% van de volwassen vrouwen er last van heeft.
Jij wint...iets
Piemelverzakking is volgens mij ook een vrij groot probleem.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:52 schreef sinadO het volgende:
Ik wacht vol spanning op de lemmingen die komen gaan.
quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:24 schreef Ragnarock het volgende:
Ik zag het ook in de krant staan...
Lekker smakelijk bericht zo vroeg in de ochtend om je dag mee door te komen
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:49 schreef dabadbass het volgende:
Gadver, ik las het ook, zat net te eten.
Stelletje tere zieltjes.quote:
Het betekent simpelweg dat er een stulping optreedt maar jullie zullen het wel interpreteren als een tros organen die spontaan naar buiten komt kletteren.quote:Bij vaginale verzakkingen kunnen de blaas, darmen of baarmoeder in de vagina zakken als gevolg van slap geworden steunweefsel.
Bleghquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:10 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik neem aan dat dit probleem vooral bij oudere vrouwen voorkomt. Dan is wel meteen het probleem van de uitgelubberde vagina opgelost en voel je als man tenminste weer wat
Kijk voor de lol eens op googlequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:10 schreef Smolderbeard het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Stelletje tere zieltjes.
[..]
Het betekent simpelweg dat er een stulping optreedt maar jullie zullen het wel interpreteren als een tros organen die spontaan naar buiten komt kletteren.
Je moeder staat er ook tussen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:17 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je moeder staat er ook tussen.Ze mag zich wel eens scheren overigens.
Ik zal het tegen haar zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik twijfel of een wallpaper formaat foto van een prolapse vagina NSFW is.quote:
Gewoon lekker voor thuis bewaren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:18 schreef Smolderbeard het volgende:
[..]
Ik twijfel of een wallpaper formaat foto van een prolapse vagina NSFW is.
Ik waag het er maar niet op.
Het feit dat jij daaraan twijfelt zegt iets over je intelligentieniveau. Namelijk dat dit bijzonder laag is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:18 schreef Smolderbeard het volgende:
[..]
Ik twijfel of een wallpaper formaat foto van een prolapse vagina NSFW is.
Ah, een vrouw. Herken je dit probleem? Hoe ben je ermee om gegaan? Ken je meer vrouwen die hier last van hebben?quote:
Au contraire mijn waarde opa.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het feit dat jij daaraan twijfelt zegt iets over je intelligentieniveau. Namelijk dat dit bijzonder laag is.
Zo laag dat het niet boven mijn schoenzolen uitkomt.
Nee, nog nooit van gehoord, maar ik denk dan ook niet dat mensen het snel tegen elkaar zullen zeggen ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:48 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ah, een vrouw. Herken je dit probleem? Hoe ben je ermee om gegaan? Ken je meer vrouwen die hier last van hebben?
Ik verwacht eigenlijk wel een grote reclamecampagne binnenkort, postbus 51 stylee.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, nog nooit van gehoord, maar ik denk dan ook niet dat mensen het snel tegen elkaar zullen zeggen ?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:17 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk wel een grote reclamecampagne binnenkort, postbus 51 stylee.
Dat je twee vrouwen druk in gesprek ziet over hun uitgezakte vagina; 'Ja, Henk past er niet eens meer bij!' 'Meid!'
Nu nog een slogan bedenken.
Uiteraard met een aantal stoere rappers die de jeugd moeten aansprekenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:17 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk wel een grote reclamecampagne binnenkort, postbus 51 stylee.
Dat je twee vrouwen druk in gesprek ziet over hun uitgezakte vagina; 'Ja, Henk past er niet eens meer bij!' 'Meid!'
Nu nog een slogan bedenken.
Wat een geil verhaaltje. Ik krijg er een beetje een stijfje van.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:30 schreef jacqjacq het volgende:
vind veel reakties hier over dit onderwerp erg kinderachtig. Het is namelijk iets wat bij veel (vooral oudere) vrouwen voorkomt en die schamen zich ervoor, hebben er vaak jarenlang ontzettende last van, totdat het niet meer te harden is en ze uiteindelijk naar de dokter gaan.
Komt ook bij jonge vrouwen voor, na een bevalling. Je moet je even voorstellen wat het met je lichaam doet, zo'n kind er uit persen. Daar raken je bekkenbodemspieren ook van slag van, werken niet meer goed, zijn uitgerekt als een oud elastiek. Die spieren moeten weer herstellen (door tijd en ook door bekkenbodemsperitraining) en bij sommige vrouwen lukt dat gewoon niet goed (blijven een uitgelubberd elastiek) en dan zakken de organen dus gewoon wat naar beneden. Soms zo erg dat ze uitpuilen.
Bij die vrouwen kunnen ze een ring plaatsen, die houdt ahw de zaak een beetje op zijn plaats, dit werkt in veel gevallen heel goed. Maar bij sommige vrouwen is dat zelfs niet meer afdoende.
Wat er dan moet gebeuren weet ik niet, maar ik denk niet dat het erg prettig zal zijn.
Volgens mij komt het vooral voor bij bevallingen die te snel gaan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:30 schreef jacqjacq het volgende:
vind veel reakties hier over dit onderwerp erg kinderachtig. Het is namelijk iets wat bij veel (vooral oudere) vrouwen voorkomt en die schamen zich ervoor, hebben er vaak jarenlang ontzettende last van, totdat het niet meer te harden is en ze uiteindelijk naar de dokter gaan.
Komt ook bij jonge vrouwen voor, na een bevalling. Je moet je even voorstellen wat het met je lichaam doet, zo'n kind er uit persen. Daar raken je bekkenbodemspieren ook van slag van, werken niet meer goed, zijn uitgerekt als een oud elastiek. Die spieren moeten weer herstellen (door tijd en ook door bekkenbodemsperitraining) en bij sommige vrouwen lukt dat gewoon niet goed (blijven een uitgelubberd elastiek) en dan zakken de organen dus gewoon wat naar beneden. Soms zo erg dat ze uitpuilen.
Bij die vrouwen kunnen ze een ring plaatsen, die houdt ahw de zaak een beetje op zijn plaats, dit werkt in veel gevallen heel goed. Maar bij sommige vrouwen is dat zelfs niet meer afdoende.
Wat er dan moet gebeuren weet ik niet, maar ik denk niet dat het erg prettig zal zijn.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Vaginale verzakking: want wat binnenin zit, moet ook binnenin blijven
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zeg subsidie aanvragen en doen.
En er echt bloedserieus op ingaan ook he? Man, koffie over het toetsenbord, leukste post van het topic.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:30 schreef jacqjacq het volgende:
kleuterquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:32 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Wat een geil verhaaltje. Ik krijg er een beetje een stijfje van.
Gadverdamme neequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:36 schreef rozenijlpaard het volgende:
En alsof dat nog niet erg genoeg is, is er ook nog zoiets als een navelbreuk, waarbij je ingewanden er door je navel uit kunnen komen. Dat treft niet alleen vrouwen (weer die zwangerschap he), maar afaik ook mannen.
Hopelijk over de leeftijd waar wij toch al te oud zijn om mooi gevonden te wordenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:36 schreef griekjeee het volgende:
1 op de 4...over welke leeftijdscategorie praten we eigenlijk?
Nou, dat is wel te hopen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hopelijk over de leeftijd waar wij toch al te oud zijn om mooi gevonden te worden
Nee, laat ze eerst maar beginnen met menstrueren joh! Dan pas uitzakken. Kom op hey...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hopelijk over de leeftijd waar wij toch al te oud zijn om mooi gevonden te worden
Idd, had dit niet geplaatst kunnen worden tegen 6 uur?quote:
Je bent toch al ouder dan 15?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Erg fijn dat je jouw verhaal met ons durft te delenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:30 schreef jacqjacq het volgende:
Vind veel reakties hier over dit onderwerp wel wat kinderachtig.
Het is namelijk iets wat bij veel (vooral oudere) vrouwen voorkomt en die schamen zich ervoor, hebben er vaak jarenlang ontzettende last van, totdat het niet meer te harden is en ze uiteindelijk naar de dokter gaan.
Komt ook bij jonge vrouwen voor, na een bevalling. Je moet je even voorstellen wat het met je lichaam doet, zo'n kind er uit persen. Daar raken de bekkenbodemspieren ook van slag van, werken niet meer goed, zijn uitgerekt als een oud elastiek.
Die spieren moeten weer herstellen (door tijd en ook door bekkenbodemspiertraining) en bij sommige vrouwen lukt dat gewoon niet goed (blijven een uitgelubberd elastiek) en dan zakken de organen dus gewoon wat naar beneden. Soms zo erg dat ze uitpuilen.
Om te zien of jij dezelfde symptomen hebt??quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:12 schreef honinkjeinderaat het volgende:
Eigenlijk een soort vaginale aambeien dus?
Heeft er iemand een foto van? Zo maar om mezelf eens te informeren.
Heeft niets met uitwonen te maken. Je zou het volgens mij zelfs eerder kunnen krijgen als je je te weinig laat uitwonenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:25 schreef NoShitSherlock het volgende:
Hoe uitgewoond ben je dan zeg als dit gebeurd.
Was de omschrijving nog niet genoeg om er mentale beelden bij te krijgen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:39 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Gadverdamme nee
Niet geheel veilig voor mensen met een navel
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:01 schreef iFries het volgende:
Vrouwen lijden onder vaginale verzakking
De voorpaginaquote:meest gelezen
Eeuwig jong door sperma slikken25186
Man masturbeert bij meisjes18622
Man verkracht schoondochter18486
Frankrijk waarschuwt voor rectale bom15255
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:08 schreef reetveter het volgende:
Schijnt dat het niet alleen bij mensen voorkomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
JAAAAH!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:41 schreef vaginaleverzakking het volgende:
ik wil best een nieuwe maken
Wat, wat, wát???????quote:Bij een verzakking kan de blaas, het rectum (het uiteinde van de dikke darm) of de baarmoeder via de schede naar buiten zakken.
"Bij 65 procent van alle vrouwen met verzakking ontstaat deze voor 55-jarige leeftijd."quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Die één op de vier, die 25%, dat gaat op voor Huize Zonnerood, afdeling 95+, mag ik hopen?
Brrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
"Bij 65 procent van alle vrouwen met verzakking ontstaat deze voor 55-jarige leeftijd."
http://www.gezondheidsplein.nl/aandoeningen/167/verzakking.html
kan dus inderdaad.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Brrrrrrrrrrr![]()
(Maar het is technisch gezien dus écht mogelijk dat je rectum via je schede naar buiten komt zetten? Ik probeer het - helaas - voor me te zien, maar het lukt me niet. Gelukkig maar, denk ik...)
WTF.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:32 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
kan dus inderdaad.
Mijn oma had het heel extreem (had ook darmkanker dus alles zat al niet zo lekker daaronder),
Ze hebben dat arme mensje uiteindelijk van onderen gewoon dichtgenaaid.
De artsen zeiden nog erg grappig tegen haar: ach mevrouw (ze was 82) dat deel van uw lichaam gebruikt u toch niet meer. Ze kon er nog wel om lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:21 schreef Merel1808 het volgende:
Ik zag dat ik college had gehad over dit onderwerp, leuke feitjes:
- 40% van de vrouwen heeft een verzakking
- In de VS ondergaat 11% van de vrouwen een operatie vanwege een verzakking
Plaatjes:Die eerste is gewoon een eikel die er anaal ingedrukt is en vaginaal er uit komt zetten, hoax!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je ook weer waar die term 'aanduwen' vandaan komtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:24 schreef Chai het volgende:
Je kunt het aan de onderkant zien met een spiegel? Maar seks hebben kan vaak nog wel....
Hoe de fuck moet dat als man wel niet voelen.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:21 schreef Merel1808 het volgende:
Ik zag dat ik college had gehad over dit onderwerp, leuke feitjes:
- 40% van de vrouwen heeft een verzakking
- In de VS ondergaat 11% van de vrouwen een operatie vanwege een verzakking
Plaatjes:Ik moest huilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet er niet aan denken om met mijn oma over vaginale verzakkingen te praten. Ook niet toen ze nog leefde.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:37 schreef Snowcold het volgende:
Mijn oma heeft hier last van, maar ze is te oud om nog geopereerd te worden. Het lijkt me echt vreselijk en krijg ook al meteen angstrillingen als ik er aan denk.
Dat is inderdaad het geval. Het idee/aanblik van een vaginale verzakking kan op geen enkele wijze worden gecompenseerd.quote:
Wat is dat voor heidense uitspraak?! Meer zwaartekracht overdagquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:58 schreef Penisbaard het volgende:
* De klachten nemen overdag toe, als de zwaartekracht veel invloed heeft gehad op de verzakking.
's Nachts kan de zwaartekracht je ingewanden niet naar beneden trekken omdat je dan meestal horizontaal ligt....quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:19 schreef fs180 het volgende:
[..]
Wat is dat voor heidense uitspraak?! Meer zwaartekracht overdag
Dit soort dingen slaat vaak een generatie over. Ik zou mijn bekkenbodemspieren maar gaan trainen als ik jou was.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:37 schreef Snowcold het volgende:
Mijn oma heeft hier last van, maar ze is te oud om nog geopereerd te worden. Het lijkt me echt vreselijk en krijg ook al meteen angstrillingen als ik er aan denk.
Veel ervaring met horizontaal liggen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:20 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
's Nachts kan de zwaartekracht je ingewanden niet naar beneden trekken omdat je dan meestal horizontaal ligt....
Dat paardquote:
dan zit je penis in de blaas. Hoef je geen condoom om want daar dient de blaas voorquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:05 schreef Equites het volgende:
Denk je lekker je penis erin te raggen, klap je opeens de blaas door en pist ze je helemaal onder. En dan gewoon zeggen dat ze aan het squirten is natuurlijk. Nee geen pretje.
Zo had ik er nog niet over nagedacht, kostenbesparing is nodig in deze tijden van crisis.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:08 schreef wise het volgende:
[..]
dan zit je penis in de blaas. Hoef je geen condoom om want daar dient de blaas voor
[ Bericht 10% gewijzigd door Biogarde op 10-10-2009 00:53:15 ]
Dat is een baarmoeder, daar zit normaliter toch geen vocht in ?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:02 schreef Runfun het volgende:
Welke fucker plaatst nou ook een plaatje![]()
Die instant oogkanker gaat alleen over als je de inhoud van het ballonetje er overheen uitknijpt
Ik dacht een blaasquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:03 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Dat is een baarmoeder, daar zit normaliter toch geen vocht in ?
Behalve dan als die bitch zwanger is.
Dat is een grappig programma.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:25 schreef Karina het volgende:
Vorige week zag ik een aflevering van "Genante ziektes" en daarin lieten ze het zien
Hahaha ja inderdaad.quote:
Ik heb er ook niet met haar over gepraat, ze's zo dement als wat... Mijn vader zei gewoon dat ze dat had en te oud was geopereerd te worden en dat ze t met een zalfje een beetje in moest smeren ofzo.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om met mijn oma over vaginale verzakkingen te praten. Ook niet toen ze nog leefde.
OMG BEN JE NIET GOED BIJ OFZOquote:
...en pijnlijk... alleen de TS nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:53 schreef UIM het volgende:
Dat alle mensen die hier een plaatje hebben gepost maar snel mogen sterven![]()
Ja, lachen manquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:49 schreef Jenglejack het volgende:
Wow, die plaatjes zijn echt nice.
Alsof er een klein ballonetje naar buiten komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |