omg het toppunt van pauperheidquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:28 schreef Goofisch het volgende:
De foto uit de OP heeft trouwens idd erg elitaire ouders
[ afbeelding ]
Zijn papa lijkt eerder op mark dutroux dan een kakkert
Je bent in 88 geboren en nu al bijna kaal.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:33 schreef Zotheid het volgende:
MAG MIJN FOTO UIT DIT TOPIC WEG.
Dank u.
Dat, en mannen met een oorbel zijn sowieso niet elitair.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:28 schreef Goofisch het volgende:
WTF! Is Obama geadopteerd?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:28 schreef Goofisch het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn papa lijkt eerder op mark dutroux dan een kakkert
quote:
Blabla, maar eigenlijk zeg je dus dat jij dus ook vmbo doetquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:11 schreef Fragile. het volgende:
en daardoor de het normale welzijn van de mede-leerlingen in de klas.
- Kakkers die met het succes meeliften van hun ouders, en doen alsof ze het helemaal zelf naar hun zin hebben gemaakt, terwijl ze niet eens vmbo hebben afgerond.
Mooi dat je het niet meent enzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
Ahhh, spuit 11 is ook wakker!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:34 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je bent in 88 geboren en nu al bijna kaal.
Ik lijk helemaal niet op die gozer uit de OP.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik lijk helemaal niet op die gozer uit de OP.Mijn grap wat doe jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarnaast ga jij met pak naar college, dus schaar ik jou er ook onder![]()
die omgeknoopte trui alleen alquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:26 schreef Goofisch het volgende:
Kennen we ze nog?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kusjes jullie kakkerstopic host.
Trouwens niet de hyve hier posten want mag niet
Ik heb ook een vespaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:49 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Het begint al op hun 16e... dan krijgen ze een Vespa van paps en mams...
kapstok, thuis, aan of in alle nood om je middel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:54 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Waar moet je zo'n ding anders laten?
Volgens mij is er een partij aan de gang, dus dan ik het eigenlijk niet zo gek een trui even om te knopen als deze te warm zit, anders kan je naderhand je trui van de grond rapen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:55 schreef Goofisch het volgende:
[..]
kapstok, thuis, aan of in alle nood om je middel.
Niet in pak. Meestal overhemd, colbert, rib-/spijkerbroek en van Bommels.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:51 schreef Siniti het volgende:
[..]
Mijn grap wat doe je
Daarnaast ga jij met pak naar college, dus schaar ik jou er ook onder
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Niet in pak. Meestal overhemd, colbert, rib-/spijkerbroek en van Bommels.
Een donkere spijkerbroek uiteraard, met een zwartleren riem van een gerenommeerd merk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
Vind je dat niet een beetje ordinair?
Beide hebben teveel haar.quote:
Dat is toch heul geen kakvolk?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:39 schreef Goofisch het volgende:
Zelfde dude.
Bijtekst van deze foto is "Party"
[ afbeelding ]
En zijn fotoshop "skills"
[ afbeelding ]
Dat soort mensen hebben geheid een te hoge bloeddruk...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:13 schreef Chain_Reaction het volgende:
Kakkers die er vaak na 3 biertjes en een bacardi cola uitzien alsof ze 8 uur in de brandende zon hebben gelegen.
maar wel een wanneba-pop jopi-kakkertjequote:
De tijd dat Lacoste kak kleding was ligt ook al ver achter ons... Zeker met de hoeveelheid imitatie die op de markt verkrijgbaar is!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 07:52 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
maar wel een wanneba-pop jopi-kakkertje
met z'n merkkleertjes aan die papa en mama voor 'm kopen terwijl ze eigenlijk maar net een c&a-tje zouden kunnen betalen...
volgens mij heb ik nog meer hekel aan zulke types dan die "echte" elitaire kakkers
Ik vind hem er eerder sloeberig uitzien met dat gare houthakkersbloesje imitatie ding...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 07:52 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
met z'n merkkleertjes aan die papa en mama voor 'm kopen terwijl ze eigenlijk maar net een c&a-tje zouden kunnen betalen...
volgens mij heb ik nog meer hekel aan zulke types dan die "echte" elitaire kakkers
imitatie gekocht van marktplaats!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:02 schreef GSbrder het volgende:
Weet echt niemand hier dan hoe kakkers eruit zien?
Ik zie echt alleen wat vmbo-gespuis met toevallig een overhemdje van de H&M...
Das dan weer wel erg pauperquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:11 schreef Fragile. het volgende:
- BWM-auto in bezit (Uiteraard van papa)
Wat? Dit is gewoon een kereltje wat denkt stoer te zijn. Niks wat ook maar iets met "kak" te maken heeft.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 07:52 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
Ik moet me hier toch bij aansluiten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat? Dit is gewoon een kereltje wat denkt stoer te zijn. Niks wat ook maar iets met "kak" te maken heeft.
Wat een ongelooflijk faaltopic. Paupers!
IVA'er meld zich, en dus??quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:42 schreef klaasdj het volgende:
Meet the MBO-retailer en de IVA'r.
Met hun lakschoentjes, gellerig haar en Audi van pa.
Teringquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gevonden... Draaijer was het...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:06 schreef MobileSuit het volgende:
Hadden we hier op Fok! ook zo'n prototype kakker?
Hoe heet die kerel nou... hij had een Porsche en alles... en ook zo'n kakwijf....
porschequote:
Echt jong elitair kakker-volk.quote:Echte Gooische Meisjes geeft een uniek en exclusief kijkje in het leven van vijf meisjes in het Gooi.
Riante villa’s, dure auto’s en verre vakanties zijn normale zaken in de levens van Bo, Pauline, Kimberly, Florine en Leslie. De camera volgt het vijftal op de voet tijdens hun gezamenlijke etentjes, de borrels, het shoppen en in de sportschool.
Die zijn niet echt elitair hoor... Bij de elite zit dan wel wat intellectueel vermogen en dat was bij de Gooische dames ver te zoeken!quote:
Bij het lezen van de TT dacht ik gelijk al aan die 2 rotkoppen van de eerste fotoquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:26 schreef Goofisch het volgende:
Kennen we ze nog?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
BMW pauper noemenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:30 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind BMW's niet bepaald elitair, eerder pauper. En die foto van die gast in de OP is helemaal hilarisch, met z'n bling oorbel.
Jos wilt een BMW!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
BMW pauper noemenJa, een 2e handse 3 serie van 15 jaar oud waar turken en sjonnies in rijden, dat is inderdaad pauper. Maar als je een x5 of een nieuwe 7 onder je reet hebt, zal niemand je meer een 'pauper' noemen.
![]()
[ afbeelding ]
Niet? Moet je voor de grap even bij een willekeurig woonwagenkamp of tokkiewijk gaan staan zie je er genoeg staan waar ze in een trainingsbroek instappen hoor!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
BMW pauper noemenJa, een 2e handse 3 serie van 15 jaar oud waar turken en sjonnies in rijden, dat is inderdaad pauper. Maar als je een x5 of een nieuwe 7 onder je reet hebt, zal niemand je meer een 'pauper' noemen.
![]()
[ afbeelding ]
wat jij wilquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:46 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon commerciele economie maar dan met auto's poetsen en grote bek?
Inderdaad. Met colbert doelt hij op een jasje denk ik, en ribbroeken worden alleen gedragen in de ambtenarij.quote:
Hmm, misschien kunnen we ze het product van elitair kakkervolk noemen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:29 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Die zijn niet echt elitair hoor... Bij de elite zit dan wel wat intellectueel vermogen en dat was bij de Gooische dames ver te zoeken!
Datquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:46 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik vind dit toch echt geen pauperbak:
[ afbeelding ]
Ja aan de Prinsengracht woon je ook in de rij.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En dan toch in een rijtjeshuis wonen. Dan doe je iets niet goed.
Als je echt elitair bent rijd je echt niet rond in een BMW hoor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Jij hebt duidelijk de foto's van zijn huis niet gezien.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:47 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
Ja aan de Prinsengracht woon je ook in de rij.
Een kakker met een ring in z'n oor en die lelijk op de foto staat.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:16 schreef Zotheid het volgende:
Die foto uit de OP.Dat maakt je klacht belachelijk.
Wat het sowieso al was.
Ook het eerste wat me opviel, rijtjeshuis.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:14 schreef Crutch het volgende:
Dan ga je toch niet voor een rijtjeshuis op de foto staan?
Nouja, als jij mensen daarop afrekend. Alsof hij de schijn ophoudt in het Paleis Op De Dam te wonen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk de foto's van zijn huis niet gezien.
De elite golft niet, dat is voor oude vrouwen. Nee, de elite zit op tennis en op een zeilboot.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:54 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
Nouja, als jij mensen daarop afrekend. Alsof hij de schijn ophoudt in het Paleis Op De Dam te wonen.
Elite bestaat natuurlijk niet meer. Er zijn wel mensen die zichzelf elite vinden. Dat begint ongeveer bij de simpele saleslul in de straat, en zijn rotaryclub. En maar golfen, en netwerken, met die 300000 andere kalende elitairen.
Als er al elite zou zijn, zou het het oude geld zijn. Al is het maar vanwege de bescheidenheid.
Ik reken hem helemaal nergens op af, ik ken die man niet eens. Maar aan zijn uiterlijk en aan zijn auto's te zien had ik verwacht dat ie in een wat groter huis zou wonen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:54 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
Nouja, als jij mensen daarop afrekend. Alsof hij de schijn ophoudt in het Paleis Op De Dam te wonen.
Elite bestaat natuurlijk niet meer. Er zijn wel mensen die zichzelf elite vinden. Dat begint ongeveer bij de simpele saleslul in de straat, en zijn rotaryclub. En maar golfen, en netwerken, met die 300000 andere kalende elitairen.
Als er al elite zou zijn, zou het het oude geld zijn. Al is het maar vanwege de bescheidenheid.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:26 schreef Goofisch het volgende:
Kennen we ze nog?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Als je echt elitair bent rijd je echt niet rond in een BMW hoor.Dan kies je wel een auto met iets meer klasse, dunkt me.
Draaijer is echt het ultieme voorbeeld bij dit topic jaquote:
Nee sorry, die wijven zijn nog nepper dan Marijke Helwegen.quote:
Ja, misschien wel maar TS zegt dit in de OP:quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee sorry, die wijven zijn nog nepper dan Marijke Helwegen.
[/insideinformation]
Need I say more?quote:Dit uiteraard over de volgende onderwerpen:
- Veel geld hebben.
- Dure kleding (meestal van de uitverkoop, wat ze er natuurlijk niet bij vermelden..)
- Hun 24 vakantiehuisjes door het hele land (Van papa en mama)
En ga zo maar door, het komt er eigenlijk op neer dat de 'peperdure' fles champagne op tafel staat, en dat er lekker gekletst kan worden over de goede opleiding, welvaart in familie etc...dit uiteraard met een hoop gepoch en beschamend gedrag van hoogmoedigheid, slechte ervaringen kennen ze niet in hun leven, dus over inlevingsvermogen zullen we het maar niet hebben..
Hij is helaas wel echt 't perfecte voorbeeldquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:18 schreef fraubitch het volgende:
draaijer is tof! en een beetje jammer dat zijn zoontje hier ook gepost wordt.
Tjsa, er wordt alleen maar gelinkt naar de foto van zijn zoontje en draaijer is zelf zo 'dom' om hem in zijn Fobo te zetten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:18 schreef fraubitch het volgende:
En dat is dus het neppequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, misschien wel maar TS zegt dit in de OP:
[..]
Need I say more?
Ik vraag me dus ook echt af of meneer zo praat zoals ik denk dat ie praatquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tjsa, er wordt alleen maar gelinkt naar de foto van zijn zoontje en draaijer is zelf zo 'dom' om hem in zijn Fobo te zetten.
Verder kan draaijer best tof zijn, maar hij is nou immers wel een heel erg prototype kakker
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik lijk helemaal niet op die gozer uit de OP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel me alstublieft dat jij dit niet bent en/of een typo hebt gemaakt toen je je geboortedatum intypte...[quote]Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja toch.
En bij jouw topics heb ik altijd zoiets van: dit had ik wel kunnen zeggen :P
[/quote]
zei de man met de hendig sjieke marmeren deuren in huisquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:58 schreef Maikuuul het volgende:
Draaijer topic
Kakkers die denken stoer te zijn
Je verheven voelen boven andere omdat je toevallig bij dat gezin terechtkomt en nooit 1 vinger uitsteekt om geld te verdienen
Royal!
Meh 't grappigst is dat "schone schijn" volk wat denk dat ze wat zijn met hun 8 jaar oude volvo. En de kinders maar arrogant tegen alles en iedereen op school doen terwijl ze geeneens op vakantie kunnen door de kosten van hun hypotheekquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:58 schreef Maikuuul het volgende:
Draaijer topic
Kakkers die denken stoer te zijn
Je verheven voelen boven andere omdat je toevallig bij dat gezin terechtkomt en nooit 1 vinger uitsteekt om geld te verdienen
Royal!
Check deze G-star truitjequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:01 schreef Legwieh het volgende:
[..]
zei de man met de hendig sjieke marmeren deuren in huis
Hmm, okay maar toch zijn ze elitair en kakkerig, een beetje aandikken voor de camera misschien. Mijn bescheiden mening is dat ze precies in het profiel dat TS schetst in de OP passen, vandaar mijn bijdrage.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En dat is dus het neppe
Zo rijk zijn die meisjes helemaal niet. Bijvoorbeeld dat zogenaamde appartement in a'dam van de "papa en mama" van die beau/bo is gewoon gehuurd voor het programma
En dat heeft te maken met elitaire kakkers omdat ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:01 schreef Legwieh het volgende:
[..]
zei de man met de hendig sjieke marmeren deuren in huis
Wtf. hij zegt tegen die negert; je hoofd is ook net een bolletje kaviaar.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:43 schreef Noodly het volgende:
[ afbeelding ]
Vis is voor paupers, wij in de PC eten kaviaar.
* Legwieh heeft al meer dan 2 jaar een rijbewijs en ook altijd brommerts gehadquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En dat heeft te maken met elitaire kakkers omdat ?
Stiekem zou je willen dat jij ook een brommer had vroeger, maar helaas je mocht het niet en je ouders zeiden "wacht maar tot je 18 bent dan ga je meteen op voor je rijbewijs".
En toen bleef je verbitterd 2 jaar wachten op je rijbewijs en hebt het inmiddels nog niet !
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:08 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Wtf. hij zegt tegen die negert; je hoofd is ook net een bolletje kaviaar.
WTF![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Stiekem zou je willen dat jij ook een brommer had vroeger, maar helaas je mocht het niet en je ouders zeiden "wacht maar tot je 18 bent dan ga je meteen op voor je rijbewijs".
En toen bleef je verbitterd 2 jaar wachten op je rijbewijs en hebt het inmiddels nog niet !
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En dat heeft te maken met elitaire kakkers omdat ?
Jort Kelder is zo'n heldquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:08 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Wtf. hij zegt tegen die negert; je hoofd is ook net een bolletje kaviaar.
WTF![]()
![]()
![]()
Op die foto zit hij vol gekalkt met norit. Normaal gesproken lijkt hij totaal niet op die vent in de OP.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:52 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vertel me alstublieft dat jij dit niet bent en/of een typo hebt gemaakt toen je je geboortedatum intypte...
Daar herken je de ware elite aan; niet te schone wat oudere Bentley, en zo nu en dan een willekuerige spelfout.quote:
Het minderwaardigheidscomplexjequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:11 schreef Fragile. het volgende:
Oke, mede-Fok!kers,
We hebben dit onderwerp ongetwijfeld al 100x gehad hier op KLB, maar toch wil ik even stilstaan op dit soort gevaarlijk volk dat feitelijk niets anders doet dan hoogmoedig willen zijn, en daardoor de het normale welzijn van de mede-leerlingen in de klas. Dit uiteraard over de volgende onderwerpen:
- Veel geld hebben.
- Dure kleding (meestal van de uitverkoop, wat ze er natuurlijk niet bij vermelden..)
En ga zo maar door, het komt er eigenlijk op neer dat de 'peperdure' fles champagne op tafel staat, en dat er lekker gekletst kan worden over de goede opleiding, welvaart in familie etc...dit uiteraard met een hoop gepoch en beschamend gedrag van hoogmoedigheid, slechte ervaringen kennen ze niet in hun leven, dus over inlevingsvermogen zullen we het maar niet hebben..
Ter verduidelijking:
[ afbeelding ]
Klacht(en)
- Kakkers zonder enig gevoel van mensenkennis.
- Kakkers die veel te veel opscheppen.
- Kakkers die met het succes meeliften van hun ouders, en doen alsof ze het helemaal zelf naar hun zin hebben gemaakt, terwijl ze niet eens vmbo hebben afgerond.
- Kakkers met misplaatste 'elitair-verantwoorde' grammatica.
Ik dank u.
Zijn zoontje wordt niet gepost door derden, hij post zn zoontje op zijn foBo.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:18 schreef fraubitch het volgende:
Inderdaad, daarom klaag ik hier inderdaad ook over.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het minderwaardigheidscomplexje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg een leven, lutsertquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:21 schreef Fragile. het volgende:
[..]
Inderdaad, darom post ik ook.
Omdat ik zelf ook een broek van de zeeman aan doe
Jij weet blijkbaar niet wat een kakker is. Draaijer is gewoon echt een pure kakker.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:33 schreef S2Madness het volgende:
Het is nogal kortzichtig van je om te denken dat iedereen met geld direct een oppervlakkige kut-kakker is. Je bent gewoon jaloers, de afgunst druipt gewoon van je posts af! Zoek en leven zou ik zeggen.
lutsert?quote:
Ach ach dat is nu echt iets voor kleuters. Nee paarden polo dat is echt voor stoere mannen en elitair. Ook ik kan het weten hihi. Dan met een privejet 777 door de lucht suisen en genieten van een aangename vlucht of ik vlieg zelf als ik me verveel. Haha.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:57 schreef iP0wn het volgende:
[..]
De elite golft niet, dat is voor oude vrouwen. Nee, de elite zit op tennis en op een zeilboot.
(Ik kan het weten)
hihi
Ouch. Eens met wat je zegt, maar waarom moet je nou die ouwe 7 serie eronder zettenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Maar de kids zitten natuurlijk allemaal op hockey!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:25 schreef Hoofdrubbel het volgende:
[..]
Ach ach dat is nu echt iets voor kleuters. Nee paarden polo dat is echt voor stoere mannen en elitair. Ook ik kan het weten hihi. Dan met een privejet 777 door de lucht suisen en genieten van een aangename vlucht of ik vlieg zelf als ik me verveel. Haha.![]()
Bloemendaal en anders Amsterdam.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar de kids zitten natuurlijk allemaal op hockey!
Sowieso, om jezelf nou zo in de etalage te zetten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:30 schreef Zith het volgende:
[..]
Zijn zoontje wordt niet gepost door derden, hij post zn zoontje op zijn foBo.
die jeep is anders wel fucking mooiquote:
Het is sowieso al belachelijk dat hij zijn zoontje in zijn fobo zet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:18 schreef fraubitch het volgende:
Stik, ik heb de verkeerde gequote, sorry!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij weet blijkbaar niet wat een kakker is. Draaijer is gewoon echt een pure kakker.
En waarom moet een kakker nou per definitie kut zijn? Dat verzin jij zelf
Die kankerkinderen weerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:26 schreef Goofisch het volgende:
Kennen we ze nog?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch wel een van de beste auto's die er rondrijdenquote:
Japanse Horlogesquote:
VOL-KOM-EN MEE EENS!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:11 schreef Fragile. het volgende:
Oke, mede-Fok!kers,
We hebben dit onderwerp ongetwijfeld al 100x gehad hier op KLB, maar toch wil ik even stilstaan op dit soort gevaarlijk volk dat feitelijk niets anders doet dan hoogmoedig willen zijn, en daardoor de het normale welzijn van de mede-leerlingen in de klas. Dit uiteraard over de volgende onderwerpen:
- Veel geld hebben.
Ter verduidelijking:
[ afbeelding ]
Klacht(en)
- Kakkers zonder enig gevoel van mensenkennis.
- Kakkers die veel te veel opscheppen.
- Kakkers met misplaatste 'elitair-verantwoorde' grammatica.
Ik dank u.
Helaas heb je ook die kakkers ertussen zitten. Die halen het nivo echt naar beneden. Jammer maar rijke mensen zijn toch ook leuke mensen alleen is het vaak onbegrip van de omgeving en het bovengenoemde dan.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:11 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
VOL-KOM-EN MEE EENS!
Serieus: Van die mannetjes die denken dat ze de bom zijn als ze om de week een nieuw tv'tje hebben van paps of mams omdat die niet genoeg thuis kunnen zijn
Gewoon hopen dat dit soort tuig snel kanker krijgt en inziet dat geld ook niet alles is.
Geld
BMW
Slagersauto's
Mensen met een kleine piemel
Rijke falers
Kakkers die niet eens enige vorm van ettiquete kennen
Neprijke kakkers
Nee juist niet. Ik waardeer die mensen meer als dat mensen erover opscheppen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:20 schreef x69 het volgende:
Ken ook mensen die krijgen ook veel en scheppen er verder niet mee op. Is dat ook erg dan?
Mooi bril heeft die gozer.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:26 schreef Goofisch het volgende:
Kennen we ze nog?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Getver....... echt weer een ordinaire voorbeeld hoe het niet moet. Brrrrrrrr krijg de kriebels ervan.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:24 schreef iP0wn het volgende:
Etiquette rouleert...
*knort snot omhoog, spuugt in de lift, steekt sigaar op tijdens toetje*
Van Bommelsquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Niks speciaal imo.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Blokker, 2.95 sterkte 1.00 tot 3.00quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:25 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Mooi bril heeft die gozer.
*op schrijft*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |